Kezdőlap Hírek Kékek

Kékek

1
0
MEGOSZTÁS

A napokban kaptunk még néhány kéket is a fejlesztőktől.

Rob Pardo (Creative Officer at Blizzard Entertainment) bejelntette, hogy lesz béta a Diablo III és a következő WoW kiegészítőkhöz is. Dátumot természetesen nem mondott.

Néhány új textúrát kapott a PTR patch.

Nek the Brawler:

Marquise gemek:

Egy játékos kérdezte, hogy miért tolják ennyire a legendary festékek bevezetését a játékba? A válasz az volt, hogy nem tolni próbálják, hanem ez egy nagy munka, és dolgoznak vele, ahogyan tudnak.  Bár egy kis esély még mindig van, hogy nem készülnek el vele az 1.0.7-ig, ekkor viszont egy későbbi patch-re fog átcsúszni.
Illetve, egy játékos azt kérdezte, hogy miért van erre szükség? A válasz az volt, hogy vannak olyan játékosok, akik fontosnak tartják, hogy a karakterüket tudják valamilyen mértékben egyedibbé tenni.

Trying Hard to Squeeze in Dyes for Legendary
I cannot say for certain that it will be in the next PTR build, or even the one after that… although we work hard to get it ready for patch 1.0.7, there is still a small chance that it might not be ready in time, in which case it will be pushed for a later patch.

I just don’t get this….
Changing the skin color of your armor won’t make this game any better you know…
/sigh
Whether dyes for legendaries makes this game any better or not is clearly in the eye of the beholder… I totally know that this is not a big deal for everyone, but it means a lot for those people who put emphasis into customising their characters 🙂

Felvetődött a végtelen Paragon szint, ötlete, a fejlesztők aggályaikat veti kellene, hogy egy ilyen rendszer gondokat okozna a co-op játékban, de szerintük, is egy érdekes ötlet, lenne egy olyan rendszer bevezetése a későbbiekben, ami a Paragon 100 után lépne életbe, és mint egy passzív pontszámlálóként, presztízs növelőként működne.

Endless Paragon Levels?
Indeed. An Endless Paragon as the one suggested above would at some point render monsters and bosses completely irrelevant, and it would also become impossible for others to “catch up”, which in turn would cause issues in co-op games and such.

But I think the thought is interesting, though. Imagine there was a new endless levelling “prestige” system that kicked in as soon as you reached Paragon lvl100 – a system that didn’t give anything to make your character stronger or better, only some sort of score or some type of vanity rewards, would you enjoy or even care about such a system?

Végül pedig, előkerül egy bug, ami a min, max affixokkal kapcsolatos, ez a bug tavaly júliusa óta ismert, mégpedig, hogy nem pontosan számítódik bele a min, max affix a dps-be. A fejlesztők úgy vélik, hogy ennek a bugnak a javítása hatalmas nerf-et eredményezne számos tárgyon, így nem várható ennek a javítása. A fejlesztők elmondták még, hogy a később bevezetendő tárgyak már nem lesznek ezzel a hibával ellátva, de a régieket nem fogják visszamenőlegesen nerfelni. Az új tárgyak tulajdonságai úgy lesznek megalkotva, hogy kompenzálják a régiek hibás min-max affixal ellátott értékeit.

We do our best to ensure that we alert the community in advance of game changes (just like we did for the Legendary Item Improvements), and in this particular case, I wanted to jump in to reassure everyone that “black weapons” (i.e. weapons with the MinMaxDamage Affix) are not going to be nerfed in patch 1.0.7, and we have no plans going forward to nerf them.

Known Issues are just that, bugs that we know about. They are NOT necessarily bugs that are going to be fixed. The MinMaxDamage bug has been a bug known to us since July of last year, however, we did not want to fix a bug that would effectively nerf a large number of existing weapons. That’s why we did not fix the bug in any previous patch that we’ve released since the bug was found, nor are we fixing it in patch 1.0.7. Currently, the plan is that at such a time that we address the bug, the bug fix will only apply to newly created items, so as to not adversely affect existing items.

I’m still curious though, in the hypothetical scenario that this bug is fixed, will it be a buff or a nerf?
I think the theorycrafting folk would really appreciate clarification on what the expected proper behavior of the minmaxdam affix is.
If and when we consider making adjustments to the MinMaxDamage affix (whether it be a bug fix or some other change), we’ll be sure to let you know in advance or otherwise provide as much warning as possible. We haven’t decided on anything yet, though, or really even discussed much in the way of possible changes. So, while I definitely admire theorycrafting and appreciate why you’re posting the hypothetical, there’s not a lot more clarity to provide other than what I’ve already given. It’d just be speculation at that point, and that’s not a very good role for me or any Community Manager to really serve.

Forrás: diablofans