Kékek

Hamu . Hírek 543

A jövő héten lesz, egy Ask the Devs nevő chat, addig is néhány kék.

A fejlesztők tudják, hogy hatalmasak a sebzések a jelenlegi duelnél, de az is igaz, hogy az a build amiben PVE-en farmolsz nem alkalmas a PvP harcokra, de keresnek valami megoldást a sebzések csökkentésére, ami nem fogja befolyásolni a PVE környezetet.

This is very true, farming builds are not the most efficient for dueling and thus it is a very good idea to look into different more defensive builds.

That being said, we are considering some sort of damage reduction and we are looking into some possibilities on how we can do this without compromising the PvE gameplay. Dueling is not intended to be a core gameplay experience though, so we don’t want to create all kinds of extended systems or complex restrictions just to regulate and/or balance dueling. So if there is a chance that a potential change or adjustment will negatively impact PvE gameplay, then we will not implement it, so it is possible that only minor adjustments will be made in the end without big changes to the system.

Született egy kék a Multiboxról, ahol elmondják, hogy az, ha egy ember több kliensről futtat több karaktert, és 100%-ban ő irányítja őket, azzal nincs probléma.

This is a very tricky topic to address, because there are quite a few different approaches to multiboxing out there and only some of them goes against our Terms of Use.

It is an issue if and when multiboxing automates gameplay, but as long as the player who is multiboxing is the legitimate account holder on all the involved accounts, and as long as all the characters being played are 100% under the player’s control without any kind of automation involved, then we are okay with it.

Edit: Removing the air plane analogy, because looking at it in retrospect, I can see that it wasn’t really very accurate. Please look to my next response for further clarification: http://eu.battle.net…82768?page=2#25

Again, the question of whether or not multiboxing is permitted is a very hard one to address.

You are free to play more than one character at the same time using more than one client at the same time, but each character must be played the same way you would play a single character normally in a single client. This means that one character must not react and perform actions automatically based on actions performed by another character. You can send commands and instructions to multiple characters at once, which is fine of course, as long as each action performed by each character is a result of direct player interaction and player choice.

Multiboxing characters must be controlled 100% by the player!

Edit: Edited the post for clarification purposes.

A fejlesztők elmondják, hogy a mobsűrűség javítása érdekében tett első lépések egyike az, hogy a Nephalem Valor átvihető az Actok között.

The First Step Towards More Act Play
In patch 1.0.7 Nephalem Valor will persist between Acts. This is just one of many possible features that should provide some incentive for some players to farm areas they normally don’t. I know I will personally see Act 4 a little more as a direct result, but we’re still seeing how it’s being received by players on the PTR before we have a good idea on how much it’s helping. That said, Nephalem Valor persisting through Acts is just one step, and there are still lots of options and ideas we are exploring to improve this part of the game.

Forrás: diablofans

Comments (17)

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@oki86 (#14):[/reply]nem csak a shield ad blockot…

    Reply

  • avatar

    Kolibri

    |

    [reply]@symon (#15):[/reply]lehetséges, mert tulajdonképpen mindenki úgy multiboxol. aki most multiboxol úgy gondolod hogy egyszerre 3 egeret és billentyűzetet mozgat? a fenét. 1 utasítás és minden karaktere végrehajtja.
    ami tiltott lenne az az, hogy te pl a monkoddal csapod az ellent a többi karaktered (dh, wiz stb.) meg fedezőtüzet biztosítva rohangálnak utánad. :)

    Reply

  • avatar

    symon

    |

    Multiboxban az rendben van, hogy mindegyik karakter ugyanazt az utasítást kapja? Tehát, hogy egyszerre mozognak, egyszerre cselekednek…
    Próbáltam megérteni a kék részt, de nem igazán jött le nekem, hogy most ezt szabad-e.
    Azt értem, hogy nem szabad botként használni őket.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@Fedayn (#13):[/reply]40% blockot hogy hoztad össze ? 32es a stormod ?
    Ám szép statok amiket írsz ! de ha nincs hpregened egy 100-170k dpses hero lever simán !

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@oki86 (#12):[/reply]Én kiváncsi leszek erre a pvp-re azért. Kipróbálni biztos ki fogom. De majd csak az élesben. Én ugyan úgy gondolkodtam mint te, hogy a barbárral eszméletlen mennyiségű védelmet fel lehet pakolni. Csak egy-két cuccot vettem próba képpen, nem is a legjobbakat, de így is 1100 allres, 40% block, 60-70k HP (ez mondjuk még kevés sztem), 76% dmg reduc, 77k dps. 11k armor.

    És még csak – persze volt 1-2 meglévő eltett cuccom – próbaként vettem 2-3 cuccot, pár 100k-ért Nem tudom mire lesz elég az igaz, de kiváncsi vagyok rá.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@pacal (#11):[/reply]Jó lenne ez ! de n ffa-ba, mert a DH lövöldözik össze vissza meg turetezik ! A Wizzard dettó csak castolgat ahova gondol 1 et ! WD az aki talán random castol v csapkod a levegőbe !
    Monk az addig op amíg tart a sok skillje ,(sérthetetlenség,miss,heal) de aztán futkorászik csak ,vagy meghal !
    Barbár meg akkora védelmet tud magára rakni amit 1ik kari sem ! Ez így nem jó !
    2v2 3v3 4v4 5v5, sokkal élevetesebbé tehetné a pvp-t és akadály mentes pályával !

    De szerintem úgyis változtatnak rajta majd !
    Pvm soha nem tartja az ember a gépnél évekig :D

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Én ezért nem várok sokat a pvp-től nem hiszem, hogy megtudják csinálni jóra és nem azért mert nem ügyesek hanem mert annyi karakterrel ilyen skillekkel sztem lehetetlen..
    Egyik túl op lesz a többihez képest mindig…:(
    Mármint skill aztán mindenki azzal tolja majd.
    Nem igazán lesz változatos. Köszönhetően a kevés karakternek is.
    Én nem tudom de ilyen játékra pvp-t rakni..
    egy “50”hősős-re inkább ahol hiába veri mondjuk az ijász a sámánt pl de a sámán megöli a lovagot könnyen az íjász meg nem tudja a lovagot könnyen stb..
    ott nem számít ha az egyik egymáshoz viszonyítva jobb mert lesz másik ellenfele akivel partyban van.. Ugy mondanám mindegyiknek lenne countere…
    5 karakteresre nem is tudnák pvp-t tervezni sem nagyon nemhogy így, hogy a skilleket alapból nem arra tervezték. Mert ha pl ezek a skillek amik most vanna pvp-re lettek volna csinálva akkor a game-t már ezek szerint írták volna úgy azt mondom talán. De ahogy nézem fordítva történt szóval engem így hidegen hagy a pvp..

    Reply

  • avatar

    silencemonthy

    |

    [reply]@oki86 (#9):[/reply]Igen ez lehet igaz, és ismét eljutottunk oda hogy a jelenlegi formában semmi értelme.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@silencemonthy (#8):[/reply]De ez gáz lesz ! 1ik végletből a másikba esnek majd bele ! A pvp majd arról szól h nézzük 1mást , mert megölni nem fogjuk tudni a másikat !
    Full dps gearbe nincs védelmed, ha meg védelemre gyursz dpsed nem lesz annyi !

    Reply

  • avatar

    silencemonthy

    |

    pvp zónába debuff ami huszadára csökkenti a dmg és kész. Így akár 20-30 másodperces is lehet egy menet.

    Reply

  • avatar

    radir

    |

    A fejlesztők elmondják, hogy a mobsűrűség javítása érdekében tett első lépések egyike az, hogy a Nephalem Valor átvihető az Actok között.

    Ez kb annyit ér mint:
    “A munkahelyen a főnökség a munkabérek javítása érdekében tett első lépések egyike az, hogy a fizetésedet 2 részletben kapod meg a hónapban”

    Nesze neked fogd meg jól!

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@oki86 (#4):[/reply]Jahh

    Reply

  • avatar

    Gate

    |

    Várható volt, hogy a jelenlegi dmg/hp arány nem fog működni pvpben és változtatni kell majd a képességek értékein. Másik megoldás a pvp gear lenne de ugye azt nem akarják szóval marad az, hogy minden képességnek más lesz a sebzése pve-ben és pvp-ben.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    Micsida? csökkenteni akarják a beérkező sebzéseket a hősökön ? :D
    Szóval ez zt jelenti h aki gondolt pvp gearre és 1 millás crit dmg csk 15-20k-t sebez belé az még annyit sem fog sérülni ? :D
    Én ennek csak örülök , de ne mtudom mért sírnak az emberek, hogy 1 hit a pvp ! pvm gearbe ne is várjon mást az ember !
    Az összes karakter szinte csk dpsre megy !

    A szinte halhatatlan barbárom akkor immortal lesz ? :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@payne1985 (#1):[/reply]Akkor ezért volt furcsa, hogy csak a szabályokat láttam mindenhol, és arról a kékeket :D, javítom XD

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    “… a mobsűrűség javítása érdekében tett első lépések egyike az, hogy a Nephalem Valor átvihető az Actok között.”

    Áhá ! :D Most már értem… szóval van 10 csontváz Act2-ben a sivatagban, de ha látják, hogy jön egy barbár Act1-ből 5-ös NV-vel, akkor maguktól 20-an lesznek. Zseniális ! Megmondom őszintén, én inkább leraktam volna még 10-et melléjük, de most hogy felvilágosították a sötét elmémet, végre tisztán látom a dolgokat. Köszönöm Blizzard.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.