PTR Patch 1.0.7 – v.1.0.7.14456

Hamu . Patch 1229

Új PTR patch-note érkezett, az eredeti patch-note-ot itt olvashatjátok.

Achievements

  • Bug Fixes
    • Rare Colossal Golgors mostantól beleszámít a  “Rare Kill” achievement-be.

Classes

  • Monk
    • Active Skills
      • Wave of Light
        • A követő fegyversebzés növekedett 390%-ról 829%-ra.
        • Skill Rune – Explosive Light
          • A sebzése növekedett 430%-ról 914%-ra.
        • Skill Rune – Pillar of the Ancients
          • Mostnatól 595%-os sebzést okoz, majd a követő sebzés 595%-os fegyversebzés 2 másodperc alatt (280%-ról felemelve).
    • Bug Fixes
      • A Sweeping Wind által generált Ciklonok, mostantól nagyjából azonos irányba mennek, amerre a játékos áll.

Crafting

  • General
    • Új craft material a  Demonic Essence került a játékba.
      • Ez a reagens account-bound lesz és Inferno fokozaton az elit szörnyek dobhatják.
      • Nephalem Valor nem feltétele a Demonic Essence esésének.
      • Ugyanakkor a Monster Power szint növelni fogja a  Demonic Essence esésének esélyét az alábbi lista szerint:
        • MP 0: 20.0000% 15.0000%
        • MP 1: 23.0000% 16.5000%
        • MP 2: 26.4500% 18.1500%
        • MP 3: 30.4175% 19.9650%
        • MP 4: 34.9801% 21.9615%
        • MP 5: 40.2271% 24.1577%
        • MP 6: 46.2612% 26.5734%
        • MP 7: 53.2004% 29.2308%
        • MP 8: 61.1805% 32.1538%
        • MP 9: 70.3575% 35.3692%
        • MP 10: 80.9112% 38.9061%

Blacksmith

  • Néhány rögzített stat értéke megemelkedett.
    • Archon Spaulders:
      • Dexterity, Intellect, és Vitality mostantól kidobódhat 201-230 között (megemelve  100-115-ről).
      • Strength már ebben a tartományban van, így azok nem változnak.
    • Archon Gauntlets:
      • Strength és Vitality mostantól kidobódhat 201-230 között (megemelve  100-115-ről).
      • Dexterity és Intellect már ebben a tartományban van, így azok nem változnak.
    • Archon Armor:
      • Strength, Dexerity, és Intellect mostantól kidobódhat 201-230 között (megemelve  100-115-ről).
    • Razorspikes:
      • Strength, Dexeterity, Intellect, és Vitality mostantól kidobódhat 201-230 között (megemelve  100-115-ről).
  • Minden tárgyhoz szükség lesz 1 Demonic Essence-hez (a többi reagens receptenként változik).
    • A Rare és Magic reagensek költsége az Archon Gloves és Razorspikes módosítva lett.
      • Archon Gloves
        • Mostantól 20 Iridescent Tears (50 Exquisite Essences helyett)
      • Razorspikes
        • Mostantól 30 Exquisite Essence (25 Iridescent Tears helyett)

Jeweler

  • Marquise Gem statisztikák a következők szerint módosultak:
    • Marquise Topaz
      • Weapon: Támadók ütésenként  2200 2500 sebződnek.
      • Helm: 33% -kal nagyobb esély mágikus tárgy találására.
      • Armor: +62 Intelligence
  • Ezeknek a gemeknek a legyártásához a következő materialkok szükségessek:
    • 3 Radiant Star Gems
    • 20 million gold
    • 1 10 Demonic Essence
  • Radiant Square Rubies, Star Rubies, Flawless Star Rubies, Perfect Star Rubies, és Radiant Star Rubiesfegyverb helyezett tulajdonságai megnövekedtek.
    • Radiant Square Ruby: +40 minimum damage/+40 maximum damage (up from +16/+16)
    • Star Ruby: +60 minimum damage/+60 maximum damage (up from +17/+17)
    • Flawless Star Ruby: +80 minimum damage/+80 maximum damage (up from +18/+18)
    • Perfect Star Ruby: +100 minimum damage/+100 maximum damage (up from +19/+19)
    • Radiant Star Ruby: +120 minimum damage/+120 maximum damage (up from +20/+20)
    • Megjegyzés: Ezek a változások a már meglévő, és az új Ruby-kra is vonatkoznak.

Dueling

  • General
    • Demon Hunters, Witch Doctors, és Wizards mostantól 30%-os sebzésbüntetést (sebzéscsökkentés) kapnak a Scorched Chapel-ben.
    • Barbarians és Monks mostantól 35%-os sebzésbüntetést (sebzéscsökkentés) kapnak a Scorched Chapel-ben
      • Megjegyzés: A Barbarianok és a Monk-ok a további 5%-os sebzésbüntetést (sebzéscsökkentés) azért kapják, mert nekik közel kell lenniük a célponthoz ellentétben a Demon Hunter, Witch Doctor, és Wizardoknak.
    • Nek the Brawler elhagyta a  Slaughtered Calf Inn-t és mostantól az Act 1-ben található Followerek mellett kapott helyet.
      • Mostnatól elérhető az Act II és Act III/Act IV-ben is.
    • A PvP chat channel bekerült a játékba.

Items

  • General
    • Az új Crafting Plan és Jeweler könyvek a következő szörnyek dobhatják, az alábbi lista szerint:
      • Ezek a receptek ( kivéve a Chest armor) véletlenszerűen fognak esni a világban, de 5 stack Nephalem Valor mellett 50%-os esélyünk lesz  a következő szörnyektől:
        • Skeleton King,
        • Spider Queen
        • Maghda
        • Zoltun Kulle
        • Ghom
        • Cydaea
        • Rakanoth
        • Izual
      • A drop rate-je ezeknek a bossoknak mostantól skálázódni fog a Monster Power szinttel is.
        • MP 0: 20%
        • MP 1: 23.2%
        • MP 2: 26.912%
        • MP 3: 31.218%
        • MP 4: 36.213%
        • MP 5: 42.007%
        • MP 6: 48.728%
        • MP 7: 56.524%
        • MP 8: 65.568%
        • MP 9: 76.059%
        • MP 10: 88.228%
    • Vanishing Dye és All-Soap’s Miraculous Dye Remover mostantól Legendary tárgyakon is használható.
    • Hellfire Rin salvage-olása mostantól legendary materialt fog adni.

Bug Fixes

  • PTR Bug Fixes
    • Monsters
      • A Reflect Damage visszasebzése mostantól, nem lépheti túl a szörny életerejének 10%át.

Comments (94)

  • avatar

    daneee

    |

    [reply]@DarkestHour (#49):[/reply]Mobilrol nehri de nehézkes linkelni..de azért megpróbálom majd ! De nyugi nem kamuzok … Annyit azért elmondok hogy 1900 loh + 8.7 lifesteal -el elég jól pörgeti vissza a life-om. Amint tudom mutatom csak neked csak most :)

    szerk.: ha mobilrol probálok belépni akkor valami szép hiba üzit dob ki a battlenet/* .. De a profilomat megkeresheted Raccon#1261 . Ha tudod linkeld be pls. Csáo

    Reply

  • avatar

    DarkestHour

    |

    [author]daneee (#48):[/author][quote]Amúgy a Monkot mér kell ennyire agyon buffolni? Van pár cimbim szép kis monkokkal, semmivel nem csapnak kisebbet az én kis barbimnál, inkább a defenzív skilljeiket kellene kicsit javítani mert ahogyh elnézem öket hamar megbotlanak például MP10 en összegyüjtök 3-4 elit packot na meg 7-8 fát egy kis aprólékkal, halálnélkül lenyesem öket, ellenben a para 94.-s monkkal meg a horda közelébe se szagolnak mert 10 sec után TP-zhetem öket . Vagy ezt csak én látom rosszul !!??
    0[/quote]

    Lik profile or never happened! ;)

    Reply

  • avatar

    daneee

    |

    Amúgy a Monkot mér kell ennyire agyon buffolni? Van pár cimbim szép kis monkokkal, semmivel nem csapnak kisebbet az én kis barbimnál, inkább a defenzív skilljeiket kellene kicsit javítani mert ahogyh elnézem öket hamar megbotlanak :) például MP10 en összegyüjtök 3-4 elit packot na meg 7-8 fát egy kis aprólékkal, halálnélkül lenyesem öket, ellenben a para 94.-s monkkal meg a horda közelébe se szagolnak mert 10 sec után TP-zhetem öket . Vagy ezt csak én látom rosszul !!??

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    [reply]@Matthew (#46):[/reply]Az laza :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Apophissz (#42):[/reply]Legutóbb 150 volt.. legalábbis amikor egy Manticoreban láttam 2-t .

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Hali!
    Amit korábban írtatok, patch kitekintőben, hogy lesz infernon xp növelés, ez még él, vagy tárgytalan??

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    És úgy látom, javították a goblin bugot is. Puzzle ring már csak egyet tud idézni.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@esox (#40):[/reply]Lent már válaszoltak, ez csak a craftolt cuccokra érvényes. Mondjuk logikus is, mert ott nincs szörny ami dobná őket. :D De akkor ezek szerint a craftolt archon cuccok jobbak lesznek, mint a 63-as szörnyekből esők ? Hm…

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    Egy kérdés: Ha Marquise Ruby-t teszed bele egy fegyver foglalatába akkor az mekkora sebzés növekedést fog okozni? Mert ez szép és jó: ” Radiant Star Ruby: +120 minimum damage/+120 maximum damage (up from +20/+20) “

    Reply

  • avatar

    TCs

    |

    [reply]@esox (#40):[/reply]Én úgy tudom, hogy MP1-től minden mob 63-as minden actban. MP0-n ACT3-4-ben vannak csak 63-asok.

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#28):[/reply]Én ezt sem értem igazán. Nem arról volt szó még anno, hogy mpl1-től act3-ban minden szörny 63-as? Javítsatok ki ha tévedek jó lenne már egy normális lacunit azonosítani :D

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Nem olvastam a hozzászólásokat, szóval lehet szóba került:
    wow srácok, próbáltátok a Radiant Star Ruby-t?
    Én beleraktam a echoing fury-ba 1070.9 dps helyett 1431-re növekszik.
    és végül is összességében 147k alap helyett kicsit több mint 148k-t sebzek, erősítésekkel nem néztem még mennyit nőne
    Meglepődtem, hogy többet sebzek mint az emeraldal :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]oki86 (#34):[/author][quote]Ez megint elvan cseszve ! Most az mért jó, hogy kevesebbet sebeznek a karik ? Ebből az lesz, hogy nem lehet majd megölni 1mást
    Csapdossák a szart ide oda :p[/quote]

    Ez nem WoW, itt nincs healer. A loh és az ls közel sem hoz vissza elég hp-t ahhoz, hogy a 60k-s átlag pvp hp-nak számítson valamit. Ettől ugyanúgy meg lehet ölni egymást, csak nem 3 másodperc alatt, hanem mondjuk 5.

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Hamu (#22):[/reply]Ha wizardként lövök egy Wd-t, akkor tényleg tök mindegy, hogy én sebzek 30%-kal kevesebbet, vagy ő szenved el 30%-kal kevesebb sebzést. Viszont, ha nem WD-t, hanem a petjét ölöm, akkor már nem mindegy, azt is 30%-kal kevésbé sebzem (30% sebzésbüntetés), vagy csak a WD-t (30% -kal kevesebbet sebződik).

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    ha már ennyit beszéltetek a dmg reduct félrefordításáról igazán átírhatnátok a szöveget érthetőre.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@daneee (#33):[/reply]Az a szar eddig esett ha kell ha nem , nem baj az h lecsökkentették!
    pár hónap és fel se veszed majd !

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    Ez megint elvan cseszve ! Most az mért jó, hogy kevesebbet sebeznek a karik ? Ebből az lesz, hogy nem lehet majd megölni 1mást :D
    Csapdossák a szart ide oda :p

    Reply

  • avatar

    daneee

    |

    Remélem már a hétvégén megjön az új pecccs :D és szétcsapjuk egymás arcát a haverokkal… na persze csak a duellben :D

    amúgy a Demonic essence hullási esélyét nagyon lecsökkentették :S

    Reply

  • avatar

    dante0216

    |

    [reply]@Matthew (#31):[/reply]Nem konkrétan neked szántam és nem is figyeltem a felhasználónevedet, mert azokat csak ritkán szoktam megnézni és leszögezem azt is, hogy EZT SEM kötekedés miatt írtam le, mert nem akarok senkivel sem leállni vitázni.. Úgyhogy részemről ez is eddig tartott.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Ahová írok, lavinát indítok… milyen emberré váltam… oooo… neeeeeeeeeeeeeeeeeeee…. :(

    Csak vicceltem :’) Picit amúgy tényleg furán hangzott a fordítás, előfordul néha az ilyen, de jár “riszpekt” a beleölt munkáért, és ezt nem csak erre értem, hanem úgy általában a fordításokra Tőle :)

    Reply

  • avatar

    dante0216

    |

    Off:
    Jól van, hagyjátok már Hamut.. Mielőtt bárkinek beindulna a fantáziája, nem.. nem seggnyalásból írom ezt, csak már marha unalmas, hogy szinte minden második hozzászólás arról szól, hogy rosszul, nem egyértelműen írt le valamit.. Aki elolvassa a postokat, az általában a hozzászólásokat is elolvassa (én legalábbis), akkor úgyis rá fog jönni, hogy mi akart az ott lenni, mellesleg ki is javította..
    Ha ilyen jól megy egyeseknek az angol akkor miért nem az eredeti fórumot olvassa vagy miért nem áll be fordítónak?
    Köszöntem

    Reply

  • avatar

    silencemonthy

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#28):[/reply]Csak a craftolt cuccokra vonatkozik .

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Mi ez az archon cuccokon, hogy :

    “Dexterity, Intellect, és Vitality mostantól kidobódhat 201-230 között (megemelve 100-115-ről)”

    Nem úgy volt, hogy egy tárgy tulajdonságai (az armort kivéve) most már 100%-ban az azt kidobó szörny szintjétől függenek ? Vagy ez csak a craftoltakra vonatkozik ?

    Reply

  • avatar

    JSaN

    |

    [reply]@Hamu (#22):[/reply]Mar bocs Hamu de a 2 szo koszono viszonyban sincs egymassal, es nagyon felre ertheto igy. Ha ragaszkodnal a sebzesbunteteshez, akkor pont meg kene cserelni a szamokat hogy valami igazsag tartalma legyen. De akkor sem teljessen valos, mint ahogy lejebb irtak a ranged non ranged variacio miatt.
    Szal a buntetes szot ved ki, ami zarojelben van az jo, arrol vedd le a zarojelet es kesz.

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    [reply]@mikroman (#24):[/reply]Tudod mit?
    Most már kíváncsi vagyok. Megnézem hogy dobja.

    Szerkesztve:
    Megnéztem. A kiszámolt adataim (22%) mp0-án valós, 10ből 2 elite dobta az essence-t.
    A te elméleted szerint pedig csak minden 100. dobná.
    Ezt az essence-t viszont nem lehet megvenni/eladni, így gyűjtögetni kell rendesen. Sárga, mint a rare itemek, ami elég zavaró a játék során, ha pl csak xp-zel. Megkülönböztethetnék valamivel, ha már accountboundos. (lehetne lila? narancssárga?)
    A 10 elitet nem 5 valor mellett öltem. (Rögtön az elsőből esett pl.)
    Továbbá dobott egy plan -t is, ami még nem volt meg.

    Reply

  • avatar

    TCs

    |

    [reply]@Hamu (#22):[/reply]Hamu, ez még mindig nem jó, ami le lett írva.

    Kiosztott damage csökkenéséről beszélsz classzok függvényében, amiről szó sincs. Ilyen megközelítésben ki kéne írnod, hogy a DH, WD, WIZ 30% büntit kap, ha DH-t, WD-t vagy WIZ-t támad, 35%-ot, ha Barbot vagy monkot….
    Barb, Monk 30% büntit kap, ha DH, WD, WIZ-t támad, 35%-ot, ha Barbot vagy monkot…

    Ennél azért egyszerűbb lenne leírni, hogy a barbárok meg a monkok 35%-al kevesebb sebzést kapnak majd be, a rangedek meg 30%-al kevesebb sebzést kapnak majd be.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@vampiree (#18):[/reply]ööö. Most épp mit is akarsz írni? Ha pl a nem nagyon emlegetett alapesélyt 1%-nak vennénk, MP 0-n 20% drop bónusz van, akkor a te érvelésed szerint ez mit jelent? (20+1)=21% esély lesz a dropra, vagy 1*1,2% esély lesz a dropra? Tehát hozzáadódik az alap esélyhez egész százalék értékként, vagy a bónusz növeli az adott százalékkal az alapesélyt (azaz az alap érték ennyi %-a adódik hozzá az esélyhez)? Ha hozzáadódik eglsz százalékként, akkor egyrészt jobb lehet a magasabb Mp szint, másrészt ugyanúgy szarásig lesz mindenki ezekkel, mint a drágakövekkel (már ha felszedi). Ilyen erővel ki is hagyhatnák a craft alapanyagok közül. No mindegy. Az ilyen végtelenített “fordulókban” ami a dibalo 3-ban van, nem igazán látok megújulási esélyt…

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [reply]@Hamu (#22):[/reply]Szerintem nem jól értitek:
    “receive damage reduction” nálam azt jelenti, hogy x%-kal kevesebb sebzést kapnak be. Vagyis a közelharci karik kevesebbet sebződnek 35%-kal, távolságiak pedig 30%-kal, mindegy milyen karitól jönn a sebzés. Ha én dh-val lövök 100k-t , akkor a meglőtt DH bekap 70k sebzést, barbár 65k-t.
    Elhúzzák az időt.

    Szóval ezt vki próbálja ki, hogy melyik az igaz :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Rocador (#21):[/reply]Nembaj, zárójelbe tettem a nehéz nyelvi megértések miatt az illetékeseknek.
    Mert a két sz teljesen lefedi egymást, hogy most sebzésbüntetést kapnak, vagy 30%-al kisebbet sebeznek.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@Hamu (#20):[/reply]A büntetés nálam rosszat/negatívat jelent, így nem csoda, hogy félreérthető. Ez nem bünti, hanem ajándék.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Rocador (#19):[/reply]Szerintem a kettő teljesen lefedi egymást, de javítom

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Elég csúnya félrefordítás Hamu részéről. Nem tudom miért kell sebbezcsökkentés marhaságokat írni a helyett, hogy 30 illetve 35 %-kal kevesebbet fognak sebződni az egyes kasztok. Nekem teljesen mindegy mert csak angolul olvasom a híreket, de ez így igenis félreérthető és sokan összezavarodnak. Joggal.

    A postot mindjárt szerkesztem.

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    [reply]@mikroman (#17):[/reply]22%.
    Ne az 1% -nak vedd a 21%át.
    Ezek még +%ot jelentenek, az alapon felül.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    A Demonic Essence esésének esélyénél az MP bónusz mit jelent? Ennyi százalékkal gyakrabban esik, vagy az alapesély lesz felszorozva a bónusszal? Példa
    alap esély 0,01 (azaz 1%)
    Első esetben (MP0): 0,21 (21%)
    Második esetben (MP0): (0,01*1,2)= 0,012, azaz 1,2% esély.
    Azért nem mindegy. :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]vampiree (#10):[/author][quote]Mindez szép és jó, de mikor jön már?![/quote]

    Korábban azt mondták, igyekeznek Január végére befejezni. Tekintve, hogy éppen Január utolsó napja van, valószínűleg elég közel van már. :) A legutóbbi patch pontos érkezését kb 1 nappal a kiadása előtt jelentették be, szóval gyakorlatilag bármelyik nap közölhetik, hogy holnap jön. Szerintem max 2 hét, de erős a gyanúm, hogy már a jövő héten megkapjuk.

    Én igazából nem bánom ha késik, mert k*va sok kulcsot kell még kifarmolnom. :D
    Ha esetleg van köztetek CM wizard aki szintén kulcsokat vadászik (20x Act1, 20x Act2), és bírja MP10-et, akkor szívesen betársulnék (Poganyz#1297).

    Reply

  • avatar

    NrGtheONE

    |

    [reply]@Sniffi (#13):[/reply]A magyar fordítás volt félreérthető, mert Hamu “sebzésbüntetést” írt, az az én olvasatomban kimenő sebzés csökkentését jelenti. Igazából “sebződésbüntetést” kellett volna írni, bármilyen hülyén hangzik is, mert az a bejövő sebzés.

    Úgy már ok, hogy sebződés csökkentése a melee kariknál nagyobb, az igazságos.

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    Egy kicsi off fiúk

    Blizzard is Recruiting!

    We’re looking for passionate people to join our Customer Service team in our offices in Cork, Ireland and Versailles, France. We need talented individuals, with great knowledge of our games, who can speak English and either French, Russian, Spanish, or Portuguese.
    Successful candidates will receive a competitive salary, a range of benefits, career growth opportunities, and relocation assistance. Check out our job vacancies and see if you’ve got what it takes to join us at Blizzard Entertainment.
    See available French, Portuguese, or Russian positions in Versailles, France.

    See available Russian or Spanish positions in Cork, Ireland.

    Forrás:http://eu.battle.net/wow/en/blog/6952161/Blizzard_is_Recruiting-09_01_2013

    DiabloIII:

    Ask the Devs” Q&A Series Coming Soon

    We know some of you have burning questions for our developers about Diablo III, its design, and the philosophy behind certain game changes. So, to help douse the flames of inquiry, we’re introducing Ask the Devs, an informal Q&A series which we’ll be hosting monthly in the official forums.
    The format for Ask the Devs is simple: we choose the topic, you choose the questions. Literally! Not only will players have the opportunity to submit questions for the developers, but we’ll also be using the forum’s voting system to help us identify which of those questions the community wants to see answered most.

    How It Works:

    Each month, we’ll select a new Ask the Devs topic and post what the topic is ahead of time in the forums.
    On the date and time specified in the forum post, we’ll unlock the thread and you’ll be able to submit your questions on the chosen topic.
    When the thread hits its cap (500 posts), no more questions will be allowed.
    At that point, we’ll ask you to use the thumbs-up button to vote for the questions you’d like to see answered.
    After about 24 hours, we’ll lock the thread, at which time you will no longer be able to vote.
    We’ll then look for the posts with the most votes in every region and pass them on to the Diablo III development team.
    Approximately a week later, we’ll provide you a list of answers delivered directly from the developers.

    Rules:

    Only one question per post.
    Stay on topic. Questions that don’t relate to the chosen topic (even if highly-rated) won’t be sent to the developers.
    Discussion posts are not allowed! We ask that you only post questions in the Ask the Devs thread. If you would like to discuss related topics, please do so in another thread.
    You can vote for questions at any time while the thread is unlocked.
    A highly-rated post does not mean it will be answered, but we’ll do our best to answer as many questions as possible.
    “Dislike” votes don’t count.

    Tips:

    Please don’t post or vote for questions you know we won’t answer. We’re not going to use these Q&As to announce new projects, expansions, or release dates. By the same token, we’re also not going to answer questions that touch on subjects outside of the game and its design.
    Keep your question concise. One to three sentences should be plenty to explain background and ask a question.
    Vote for as many questions as you like.
    All “Like” votes count. While you can’t see the vote tally, we can. Even if a post is already highly rated, your vote still means something to that question (potentially) being answered.

    We’ll be opening up the first round of questions on Tuesday, January 29, at 19:00 p.m. CET. The topic is Patch 1.0.7, so make sure to bookmark this thread and get ready to “Ask the Devs”!

    Forrás:
    http://eu.battle.net/d3/en/blog/7136218/%E2%80%9CAsk_the_Devs%E2%80%9D_QA_Series_Coming_Soon-25_01_2013

    Hátha érdekel valakit.

    Reply

  • avatar

    Sniffi

    |

    “Demon Hunters, Witch Doctors, and Wizards now receive a 30% damage reduction while in the Scorched Chapel
    Barbarians and Monks now receive a 35% damage reduction while in the Scorched Chapel”

    Ez nem azt jelenti, hogy ennyivel fognak kevesebbet sebezni, hanem hogy ennyivel kevesebb sebzést fognak kapni. Különben nem is lenne értelme a következő mondatnak :

    “Note: Barbarians and Monks are receiving an additional 5% reduction due to the fact that they generally need to be closer to their targets (as compared to Demon Hunters, Witch Doctors, and Wizards)”

    Reply

  • avatar

    h4ri

    |

    [reply]@Hamu (#7):[/reply]Ha hozzátesszük, hogy a közelharci kasztoknak alapból van 30% sebzéstűrésük a távolságiakkal ellentétben, így szerintem már jogos.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    [reply]@Hamu (#7):[/reply]én úgy értelmezem ezt:
    “Demon Hunters, Witch Doctors, and Wizards now receive a 30% damage reduction while in the Scorched Chapel
    Barbarians and Monks now receive a 35% damage reduction while in the Scorched Chapel”

    -a dh-k, wd-k és wizek 30% sebződéscsökkenést kapnak.
    -a monkok és barbik 35%-ot, mert oda kell érniük az ellenfélhez.

    (vagy másképp megfogalmazva: 30%-kal kevesebb sebzést szenvednek el)

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    Mindez szép és jó, de mikor jön már?!

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Jó lesz ez, jó lesz ez, csak jönne már ki :). A rubynak végre lesz értelme a fegyverben, jeejee…meglátjuk, hogy szám szerint mennyire, de azért ezek a számok már sokkal jobban hangzanak :).

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#7):[/reply]Nagyobb sebzést kapnak be. Azt gondoltam. Nem volt túl értelmes tőlem mondjuk :D Reggel van! (nincs, de jó kifogásnak…)

    Amúgy meg… ez az 5% szerintem nem sok… a dobálós barbik miatt amúgy érthető is.. a Monk meg úgyis telézik… szóval mindegy :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@DarkestHour (#5):[/reply]Na ezen én is furin néztem, amikor láttam a ranged sebzésbüntetését, mondom jogos, így kicsit jobblesz a barbár és monknak, de hogy eza kettő még nagyobbat kapjon???

    #1 | Matthew
    Nem tudom mi volt ezen félreérthető? :D

    Reply

  • avatar

    NrGtheONE

    |

    [reply]@DarkestHour (#5):[/reply]Igen, nekem is ez lett volna a logikus!

    Reply

  • avatar

    DarkestHour

    |

    Nem értem, hogy miért pont a meleeknek kellett nagyobb sebzésbünti. Pont, hogy nekik oda kell érni a ranged karikhoz ahhoz, hogy dmg-et tudjanak bevinni, szerintem pont fordítva kellett volna -.-‘

    Reply

  • avatar

    NrGtheONE

    |

    Vagyis a nettó 500k-s sebzésű top high level demon hunter csak 350k-t fog sebezni. Szerintem az is 1hit-el bárkit kb…

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@payne1985 (#2):[/reply]Áhááá…. ez a sebzésbüntetés picit félreérthető volt. De amúgy jogos.Ízlelgetve a szót már értem.

    Reply

  • avatar

    payne1985

    |

    [reply]@Matthew (#1):[/reply]Szerintem félreérted: nem arról van szó, hogy még többet sebződnek, hanem az általuk okozott damage csökken. Azaz kevesebbet fognak sebezni, azaz tovább fogja bírni mindenki.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    “30%-os sebzésbüntetést kapnak a Scorched Chapel-ben”

    Ezt nem teljesen értem. Akkor most még rövidebb ideig fog tartani egy harc. Amúgy meg ez a 30-35% szinte ugyanolyan.. az az 5% semmi.. Nem lett volna akkor több értelme békén hagyni ezt?

    Szerintem a harcok elhúzás a lehetne a cél. Nem ezek a 3 másodperces menetek.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.