Kérdezd a fejlesztőket: Itemizáció

Dyingsoul . Hírek 568

A hivatalos US oldalon újabb “Kérdezd a fejlesztőket” topik indul, az itemizációval a középpontban. Egész pontosan arról van szó, hogy indítanak egy fórumtémát, amiben a játékosok kérdéseket szegezhetnek a fejlesztőknek, melyekre ők később válaszokat adnak. A szabályok a következők:

  • 48 órájuk van a játékosoknak kérdéseket írni, az idő letelte után zárják a témát.
  • A játékosoknak lehetőségük van egyes kérdéseket kiemelni “szavazni” rájuk.
  • A fejlesztők a legtöbb “like”-ot kapott kérdéseket igyekeznek megválaszolni.
  • Témában kell maradni, tehát az itemizációról kell most kérdezni, off-topik teljes mellőzése.
  • A válaszokat a következő héten kapjuk meg, melyek egyenesen a fejlesztőktől érkeznek.
  • Egyetlen kérdés/poszt.
  • Kifejtések, gondolatmenetek nem engedélyezettek, csak egyenes kérdések (előbbiekre más topikok valóak).
  • A “Dislike”-ok nem számítanak.
  • Nem biztosított a magasan értékelt kérdések megválaszolása, de igyekeznek minél több kérdést megválaszolni.
  • Egyszerre több kérdésre is lehet Like-ot nyomni, sőt a már kiemelt kérdéseknél is számít a minél több Like, hiszen mi nem de a moderátorok látják azt, hogy a kiemeltek közül is mi kapta a legtöbb szavazatot.
  • Magyar idő szerint szerdán 18:00-kor zárják a topikot.

Ami a hivatalos oldalra nem fér bele (kifejtések, gondolatmenetek) azoknak ez alatt a hír alatt a helyük, szóval bátran diskuráljatok az itemizációról. Viszont most rendhagyó módon a hír alatti kommentek még nagyobb szigorral lesznek moderálva, így kérlek titeket, hogy az off-topicot mellőzzétek és valóban inkább az itemizációról beszéljünk!

Welcome to the Diablo III Ask the Devs global Q&A. In this thread we’ll be collecting your questions regarding itemization, having the community vote for their favorites, and then posting the answers we receive from the developers approximately one week later.

[STATUS]
OPEN! Please submit your questions and/or vote up your favorite submissions from other players.

[TOPIC]
The topic for this month is itemization.

To view our latest update on itemization in Diablo III, click here. We also encourage you to check out recent posts made designers Wyatt Cheng and Travis Day for more information.

[HOW IT WORKS]

  • On the date and time specified in this post, we’ll unlock the thread and you’ll be able to submit your questions regarding itemization (as well as vote for questions you’d like to see answered).
  • After 48 hours, we’ll lock the thread. At this point, you will no longer be able to submit questions or vote.
  • We’ll then look for the posts with the most votes in participating regions and pass them on to the Diablo III development team.
  • The following week, we’ll provide you a list of answers delivered directly from the developers. Depending on how many questions the developers answer, we may break their responses into multiple parts (posted on different days).

[RULES]

  • Only one question per post.
  • Stay on topic. Questions that don’t relate to the chosen topic (even if highly-rated) won’t be sent to the developers.
  • Discussion posts are not allowed. We ask that you only post questions in the Ask the Devs thread. If you would like to discuss related topics, please do so in another thread.
  • You can vote for questions at any time while the thread is unlocked.
  • A highly-rated post does not mean it will be answered, but we’ll do our best to answer as many questions as possible.
  • “Dislike” votes don’t count.

[TIPS]

  • Please don’t post or vote for questions you know we won’t answer. We’re not going to use these Q&As to announce new projects, expansions, or release dates. By the same token, we’re also not going to answer questions that touch on subjects outside of the game and its design.
  • Keep your question concise. One to three sentences should be plenty to explain background and ask a question.
  • All “Like” votes count. While you can’t see the vote tally, we can. Even if a post is already highly rated, your vote still means something to that question (potentially) being answered.
  • Vote for as many questions as you like, keeping the above tips in mind.

For more information about Ask the Devs, click here. 

forrás: us.battle.net/forum

Comments (27)

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@Ned (#26):[/reply]Dobnak, csak pont olyan eséllyel, mint bárki más is :)

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Üdv!
    Egy kérdésem lenne, miért nem dobhat bizonyos esély-l egy főboss, pl. set-s cuccot?
    Anno a DII-ben ez remekül bevált, ritkán dobott, de az minőségi volt, ezt miért nem lehet belepakolni?

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Dyingsoul (#23):[/reply]Végül is ja :) én értettem félre, viszont ettől függetlenül szerintem már csak a logikai miatt, meg a gyorsabb játék miatt is jó lenne. Elvégre én szoktam úgy játszani, hogy végig megyek a szinten és utána szedem össze a cuccokat. (Archonnál nem szoktam leállni felszedni a cuccokat, mert lejár a formám :) )

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Dyingsoul (#19):[/reply]nekem azért fura a dolog, mert lvl58-at dobhatnak a mobok, viszont minden mob mpl1-en lvl63nak számít infernon. azaz mind1 milyen sárga itemet dob, az csak az alapérték (armor/alapdps), és erre tolja rá a 63-as statot, amitől a cucc req lvl 60-as lesz (vagy legalábbis kellene,h legyen)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@TrollBalint (#21):[/reply]Ugyanerről beszéltem én is, olvasd el még egyszer. :)

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Boss971 (#14):[/reply]A legendaryba abszolút egyet értek veled, azt néhány mp-ig én is szoktam nézni, néha ráközelítek :)
    Engem speciel az se zavarna, ha az aranyat is kattintgatva kellene felvenni, csak amit már említettem, ez a pick up radius, ha van, akkor minden tudjak 5-10-20 yardról felvenni. (kattintással is akár)

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Dyingsoul (#12):[/reply]Pontosan úgy értettem, hogy kelljen rákattintani, csak odamenni ne kelljen (ha van nagy pick up radiusom). Mert így elég logikátlan számomra.

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    Ez olyan mint az időjárás. Lehet esni fog de lehet sütni fog a nap….
    Magyarán arra válaszolnak amire ők akarnak. Ez a népbutítást. Még az se kizárt,hogy amire válaszolnak azokat a kérdéseket ők írták a fórumba…

    Vicc..

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@szalontai (#18):[/reply]Valójában az itemre rollolt affix szintjét határozza meg a mobok szintje. Például az ilvl 61-es armornak kevesebb az armor értéke, mint az ilvl 63-asé mindegy milyen szintű mobból ütöd, viszont mindkettő adhat lvl 63-as affexet, ha a mob szintje lvl 63.
    Az affixekről itt találsz bővebb infót:
    http://www.d3lexicon.com/affix/

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Dyingsoul (#17):[/reply]nem, valójában hell végén találtam :P

    csak egyet, de eddig nem figyeltem, csak most valamiért szúrta a szemem…és úgy emlékeztem,h a mobok szintje határozza meg a roll szintjét.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@szalontai (#16):[/reply]Ez érdekes… Biztos, hogy a3-ban találtad? Ilyennel még említés szintjén sem találkoztam, nem hogy magam bőrén tapasztaltam volna. :D Csak ilvl-ben találtam eddig 59-es cuccot, req-ben csökkentés nélkül soha. Csak egyet találtál vagy többet is?

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    ha már itemizáció:
    az bug, hogyha a3 mpl8 identify után az mondja,h req lvl 59 úgy hogy nincs rajta req lvl csökkentő?

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@Dyingsoul (#12):[/reply]Van egy játék (inkább le sem írom a nevét, mindenki tudja melyikre gondolok), amelyikben be lehet állítani, hogy alapból kimutassa a tárgyakat, mintha az altot nyomva tartanánk, viszont csak akkor vesszük fel őket ha nyomva tartjuk az altot és úgy kattintunk rá. Ezerszer jobb és átgondoltabb mint itt és még be is lehet többféleképpen állítani, így harc közben nem veszünk fel a szemetet, mégis látjuk a tárgyak neveit, ha meg fel akarjuk őket venni, nyomunk egy altot és klikk a tárgyra..ez egy az ezerből amit írhatnék, hogy mennyivel ésszerűbb, de már itt is jó irányba indultak az előző javítással(végre van értelme játszani is a DE miatt, nem csak az AH-ból profitot termelni..), de szerintem a fő probléma az, hogy túl könnyű már a játék és így megunjuk hamar.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@TrollBalint (#11):[/reply]Amire írtam azok a gemek, és a craft itemek (tome of secrets pl), illetve a heal potionok, ezek a világoskékek. Ezeket mindenki felveszi, szerintem felesleges klikkelgetésekkel. A legendary-ra azért nem tenném be, mert olyan jó nézni a csíkot, és reménykedni a trillió goldos itemben :-)))

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@kiralytigris (#1):[/reply]Szia
    Szerintem azért mert a ki egészitöbe lesznek runa szavak bizom benne.:D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@TrollBalint (#11):[/reply]Mondasz valamit bár szerintem rosszabb lenne, ha a pickup yardd radius hatna az item felvételi körre is, ugyanis így is rengeteg szemetet veszünk fel véletlenül. Ha hatna rá, akkor még több véletlenül felvett item kerülne be az invbe.

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Boss971 (#6):[/reply]Engem speciel nem zavar, hogy nincsen auto felvétel tárgyra, de tudnám értékelni, ha a pick up radius figyelembe venni, mikor felveszek egy tárgyat, hogy ne azzal menjen el az idő, hogy oda futok a cucchoz, meg a másikhoz…

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@szalontai (#9):[/reply]Ebbe nem gondoltam bele :-)
    A tőzsdén is tudsz úgy vásárolni,hogy szólsz a brókernek (botnak :-)), hogy ha lemegy az ár akkor vegyen :-)

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Boss971 (#6):[/reply]kérdés 5:
    szóval beépített botot akarsz :D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Azok az itemek, amik több száz milliókért vannak bent, nem véletlenül méreg drágák… Ha minden sarkon esnének azok az itemek, akkor nem kerülnének csak 10k-ba. Ez egy olyan játék, ahol igenis 800 óra után sem biztos, hogy kapsz egy világmegváltó itemet. (mindemellett 800 óra után már biztosan össze tud szedni az ember több száz milliót, hogy felszerelje a karakterét: ha nem is egy 500milliós cucc, akkor 20*25 milliós cucc biztosan esik).

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@lassudefekt (#8):[/reply]Bezzeg a Diablo2-ben már 100-200 óra játék után kiesett egy Shako, vagy egy Ocu és ha egy kis szerencséd volt esett Mara amu is úgy 300-400 óra után, aminek úgy örültél, mint majom a farkának. A szökőévente hulló rúnákról nem is beszélve. Volt hogy 1 ladder alatt 2 BER-t is találtam!!!
    Mellesleg ott is remekül lehetett öltözni szabadon hulló cuccokból, hell-en remek küzdelmeket láttam, 6-7 player csapkodott 1 fallent fél percig és hasonlók. Szóval igazi élmény volt.

    Ez egy szerencsejáték, a kettő is az volt, nem az ah/rmah teszi tönkre a játékot, hanem az rengeteg irigy játékos, akik látják azt a rengeteg itemet ah-ban és nem bírják sehogy se megérteni, hogy nem lehet minden az övék.

    Van akinek low ik chest esik, van akinek többszáz millás. Ez van .

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Kérdés 1: Miért nem lehet szűrőt tenni, hogy lássuk-e a fehér/szürke/kék tárgyakat.
    Kérdés 2: Miért nem lehet automata felvételre tenni a világoskék tárgyakat.
    Kérdés 3: Korábban szó volt róla, hogy infernon nem fog esni 60-as szint alatti tárgy. Mi van ezzel a témával.
    Kérdés 4: Lehetne-e socketet tenni egy-egy tárgyba, pl 1 tulajdonság feláldozása/socket és 1 socket 1-5 millió gold, a 2. socket 5-10 millió gold lehetne, és a tágy automatikusan account bound lenne. DE lehetne tenni mindenbe socket-et, pajzsba, chest-be 3-at, pant-ba 2-őt is.
    Kérdés 5: AH/RMAH-ban “árfolyam” figyelést lehetne-e tenni. Pl nekem kell 100 flawless square emerald, de csak 8000 gold/db áron, akkor ha 18 órán belül lemegy az ára x darabnak erre a szintre, akkor automatikus vétel lenne, nem kellene órákat eltölteni a jó áron való vásárláshoz.

    Reply

  • avatar

    Hunlau

    |

    [author]kiralytigris (#1):[/author][quote]Kérdés: Minek esik fehér és kék tárgy mikor senki sem használja őket csak tele spamelik a képernyőt?
    0[/quote]

    Sztem Hell, Nightmare, Infernora gondolt, nem az első szintre. Főleg Infernora.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@kiralytigris (#1):[/reply]Erről már volt korábban szó, mikor még Jay papa hintójában ültünk. Akkor azt a magyarázatot kaptuk, hogy ez hozzátartozik a játékhoz és a játék stílusához. Ha belegondolsz, mikor megjelent a játék mi is full kékben feszítettünk. Kis szinten meg a fehéreket is felteszi az ember és válogat is belőlük. Így az újabb játékosok is feltesznek kékeket/fehéreket. Attól, hogy sokan már kifüggték a játékot még valószínűleg akadnak emberek akik most kezdik el és nekik jól jön. Persze vegyenek meg AH-ból fillérekért jobbat, ugye? De mi van ha más mondjuk craftra, gemre, stash bővítésre költ inkább és nem itemre mert neki épp olyan kedve van. Ugyanakkor valóban lapos lenne a game ha csak sárga/legendary esne, egyfajta hiányérzete lenne az embernek. Jah és persze a kékeket szét is lehet szedni craft matra, igaz az sem ér jelenleg semmit. De csak azért nem fogják kivenni a játékból, mert az emberek 90%-ának semmi szüksége nincs rá.

    Reply

  • avatar

    Singa

    |

    [reply]@kiralytigris (#1):[/reply]mert ha csak sárga esne, az rasszistának tűnne

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@kiralytigris (#1):[/reply]ironman

    Reply

  • avatar

    kiralytigris

    |

    Kérdés: Minek esik fehér és kék tárgy mikor senki sem használja őket csak tele spamelik a képernyőt?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.