1.0.8 Multiplayer változások

Professor J . Hírek, Patch 946

Hajnalban került ki egy hosszabb poszt Wyatt Cheng jóvoltából az 1.0.8-ban érkező multiplayert érintő változásokról, következzenek is pontokba szedve, alant képekkel is lesznek illusztrálva:

 

  • Matchmaking rendszer szűrő, melyben beállíthatjuk mit szeretnénk,pl. farmolni, questelni, brawlingolni, egész acton végigmenni stb.
 

  • Mulitplayerben minden belépő játékos után extra bónusz 10% XP, MF, és GF jár, ezek még rájönnek a monster power szintnek megfelelő adatoknak.

 

  • A monsterek életerejét belépett játékosonként 70%-ról 50%-ra csökkentik.

 

  • Identify all, mely egy hatalmas könyv formájában jelenik meg a városban.

 

  • Privát chat az egy partyban lévőknek.

 

  • Közeli hálozatokon fentlévő játékosok mutatása

 

  • Combat jelzések bevezetése, pl. ha keresitek 4-n négyfelé a kulcsos Wardent, vagy valaki javít és belebotlotok egy elite pakkba, treasure goblinba, nem feltétlen kell azt chaten jelezni, mert megjelenik a minimapon a Combat Alert ill. a banner tetején, valamint egy rövid szöveges üzenetet is küld a rendszer a játákosok számára.

 

  • Sok Wizard Archont használ, melynek akkor növelhető az időtartama, ha a játékos öl, multiplayerben ugye ez nem mindig kivitelezhető, így az multiplayerben az Archon az ölésben való részvételért (assisst) is megkapja ugyanazt a bónuszt..
  •  

Hamarosan indul a PTR, így mindenkit arra bátorítanak, hogy minél többen vegyenek részt rajta és osszák meg véleményüket a hivatalos fórumon.
 

Matchmaking tippek

Privát Chat

 

Közeli játékosok 1

 

Közeli játékosok 2

 

Identify all 1

 

Identify all 2

 

Forrás:

Comments (54)

  • avatar

    sci21

    |

    Nekem egy fantasztikus vasam van és a Bridge of Korsikknál ugyanolyan fantasztikusan be is szaggat. Imádom. Egyébként Matthew és Zoro eléggé rátapintottak a téma kényes részére. Ránk.

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@Zoro (#47):[/reply]Szia
    Egyezik a véleményünk.Köszi hogy ilyen bőven ki fejtetted.Csak én nem vagyok ilyen türelmes.Addig amig nem változtatnak ezen sajna nem tudok hc karit inditani.Nem az ellen üt ki hanem a lagg a leg erősebb monstre, :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Zoro (#47):[/reply]Számomra az a röhej, hogy 1.05 előtt nem voltak ilyen gondok, és ezzel nem vagyok egyedül. Sokaknak az 1.05 után kezdett el szaggatni… (direkt nem laggot írok). Megint jön egy patch, ilyeneken is lehetne optimalizálni velük (ha már egyszer jó volt, esetleg visszaállítani azt az állapotot…) De amit leírtam, és te is említettél, alapvetően a saját (vagy licenszelt – Havok esetén) motorjukat sem tudják csak komoly meló árán módosítani. A mobilitás 0.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Matthew (#46):[/reply]Ezzel nem tudsz mit csinálni. Leírom mi a helyzet. A játék motorja – ahogy írod is – alapjaiban szar.
    Most leírom mire mész ha vitázol rajta, a saját példámmal szemléltetve:

    Béta: Zoro olyan hülye volt, hogy beszólt, ez a 2.5d játék nem fut a gépemen lowon sem szaggatás nélkül, de a cry2, bf3 med-highon igen.
    Válaszok:”Fasznak ugatsz, ez még csak a béta, úgyis javítják.” vagy “Szar a géped, vagy a neted.”(persze mindig anélkül, hogy tudnák milyen szarral gurigázol, lásd a lentebbi médiumokat akik látatlanban tudják: BENNED van a hiba).

    Kiadás: Zoro még hülyébb, megjegyzi, hogy a teljes is olyan ótvarul fut, sőt még szarabbul.
    Válaszok:”Még most jött ki, mit sír a szád, úgyis javítják.” vagy az örökzöld “Szar a géped, vagy a neted.”

    1.0.3-4-5: Zoro már teljesen hülye, a játék csak egyre lassabb. Még hülyébb, hogy kommentel róla. Újrarakhatod a géped 20*, felteheted csak a drivereket, dx-et és diót friss gépre akkor sem fut 1024*768 full lowon sem anélkül, hogy ne esne néha 24 fps alá.
    Válaszok: Ezt már le sem írom, úgyis vágod.

    Remélem a lényeget levágtad. A game motorja el van kúrva, 2* annyi gépigénye van, mint a 2* jobb és erősebb grafikájú játékoknak. Ahogy jól példáztad ezt a legendary színezéssel, tökéletes példa. Ha pedig ezt itt felhozod, leoltanak mondvacsinált hülyeségekkel és te érzed szarul magad. Írhatsz a blizz hivatalos fórumra, azt is csináltam két hónapig, egy kék választ nem kapsz, nemhogy még foglalkozzanak is vele. 90%-nak megy, a többiek le vannak szarva. Ha meg itt leírod jött-ment blizz fanak szarrá oltanak. Vagy azt mondják nem tetszik a játék, vagy lehet mással is játszani. Holott ilyet nem mondasz. Csak, hogy szarul fut. Annyit érsz el, hogy ilyen felelősségre vonhatatlan jövök beszólok kettőt arcok felbasznak. pl hol van az a sok béta fan aki:”úgyis javítják, ez csak a béta” stb. Sehol.
    Jobb ha lezárod a vitát. A konklúzió ugyan az. Neked nem lesz jobb géped, hiába fut ezen ma minden, a dió mégsem fut rendesen. Attól meg még frusztráltabb leszel ha ide kiírod, mert a fanok szétoltanak, hogy neked nincs igazad.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Xeper (#45):[/reply]Látom nem érted miről beszélek :)

    Engem nem érdekel, hogy mi miatt van. Ez egy elég általános probléma, ami jelen van sok játékosnál, és a Blizzard az, aki tudna tenni ellene mivel A) más, nagyobb energia forrásokat igénylő játékoknál ez nem jelentkezik B) az 1.05 óta észlelhető ez.

    Nem érdekel, hogy ha XYZ helyről futtatom gyorsabb, hogy a RAM-okkal csináljak ezt az… meg a vinyó meg az akármi. Amíg egy komolyabb fizikával és óriási terekkel megáldott játék szarrá veri grafikailag a D3-at, és mégis akadásmentes fut, noha ugyanúgy szerverről fut sok minden stb…

    ..addig bizony a Blizzardnak kellene valami értelmes patch-csel ezt megoldani. De mivel az már régesrég kiderült, hogy egy legendary színezése komoly feladat a fejlesztőknek, ezért ilyet persze nem várok el.

    Inkább eltűröm, hogy van ilyen aztán játszom. De nem kell ettől még mentegetni őket. Elszarták ezt is, hozzá lehet írni a listához, annyi. Szerencsére azért van miért szeretni a játékot.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@Matthew (#44):[/reply]Értem. Tehát ezért szarok az európai szerverek. :facepalm:
    Az indítási lag amiről pedig te beszélsz, már a D2-ben is jelen volt (Durielre emlékszik valaki? Ha jól rémlik 300 megát ránt be ott a játék), csak azt már mindenki elfelejtette, és jelenleg már nem érződik, de az akkori gépeket pontosan ugyanígy ette, mint most a D3 a gyengébb konfigokat. Ráadásul ez most egy kiegyensúlyozottan felépített közepesen erős gépnél a D3-ban már nem is jelentkezik. (különben már én is találkoztam volna vele)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Xeper (#38):[/reply]Át lett már beszélve párszor, hogy nem egy jóval komolyabb technikát alkalmazó, szintén állandó online kapcsolatot igénylő játék nem szaggat be, míg a Diablo 3 (az 1.05 után) minden indítás után igen. Engem speciel mondjuk már nem zavar, csak érdekes. Lehet mentegetni a fejlesztőket, hogy a vinyó így, a ramok úgy, meg miegymás, de igazából felesleges. Ezt elcseszték, ez van, túl lehet élni. Mindössze ez is csak egy jó példája annak (színezhető legó mellett), mennyire felkészületlen az egész banda, akármit is alakítani kell a játékon. Vagy mondjuk úgy, hogy az alapokkal vannak gondok, és azt foltozgatják még mindig – és itt nem a játékmenetre céloztam, azzal kapcsolatban egész pozitívan hangzik amik pl az 1.08 kapcsán is olvashatóak.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@white (#34):[/reply]legközelebb csak szinkronizáld, nekem is volt ilyen és megoldotta.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@SevenHorse (#41):[/reply]Sajnos 8 GB tényleg nem elég megfelelő vinyó illetve SSD nélkül. Nálam I5-2500 8GB-ram társaságában nem üti meg azt a szintet amivel szívesen játszok. A Ramdisk segített valamennyit… Kb az 1.05-óta ilyen a játék.

    Persze ez nem az a lag amiről te írsz mert ez mindenhol jelen van. Szóval összességében szerintem ehhez a játékhoz jobb gép kell mint egy átlag mai játékhoz, lásd BF3 vagy társai. Vagy akár Photoshop+BF3+Atmel Studio6+Egy jó HD film egyszerre. Mert ezeket futtatva se szenved annyit a gépem minta dió3-al. :) Gondolom az ulta HD textúrafelbontás miatt ;)

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@Xeper (#40):[/reply]Szia
    Ja akkor a 8 giga ram elég nem??? Mert én ismerem a gépem kapacitását te viszont nem ezért nem megyek bele technikai vitákba. A gépemmel és az internetemmel semmi gáz. Egyszerüen otvarok az európai szerverek ennyi.Más játékok kacagva el futnak rajta csak ez az egy otvar nem még teljesen le butitva is laggol mint az állat.A többi meg zőkkenő mentesen fut rajta fulos fel bontásson stb stb.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@SevenHorse (#39):[/reply]Én lennék nagyon szerencsés? Mindenesetre én úgy látom, hogy egy gyors vinyó/elég RAM megoldja a problémákat (2GB messze nem elég). Belépés után pl Bridge of Korsikkra ugorva kb 3-5 sec töltés, aztán órákon át semmi problémám nincs ezeken az ‘ótvar európai’ szervereken . De biztos én vagyok a hülye, nem értek hozzá, és ökörségeket beszélek. LOL
    Kérlek fejtsd ki, hogy miért ‘ökörség’ amit mondtam!

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@Xeper (#38):[/reply]Muhahaha
    Erre nem tudok mit mondani,mert ez akkora ökörség hogy csak na.Érdekes az Assasin creed 3 probléma mentesen megy fúlon az egy kicsit komolyabb játék mint ez az otvar,le tompitva sem fut el na erről ennyit nem megyek bele vitába mert felesleges. Egyszerüen az europaiak mindenből csak az otvart kapják ez a véleményem sajna. Egyszer egy barátom azt monta a d2 ben : a játék változhat de a lagg örök.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@SevenHorse (#28):[/reply]Vagy inkább amerikában jobb gépekre futja a játékosoknak, és azért nem lagol. Szerver oldali lagot nem tapasztaltam kb június óta. Az egy dolog, hogy a gép megüti a minimum követelményt, de az nem jelenit azt, hogy onnantól tökéletesen fog menni minden. Szerintem még az ajánlott igény is alulról súrolja a döccenés nélküli menethez szükséges szintet.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@CalebForeva (#33):[/reply]Jó , azt hittem a barbárok OP-k csak :D

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@white (#35):[/reply]ts.diablo3.hu password nincs

    Reply

  • avatar

    white

    |

    ha netán valahol lenne diablo ts normális gamerekkel akkor keresnék társaságot. Régebben játszottam enjin-es valakikkel de egy ideig nem toltam. Most újra kedvet kapva játszom… ha van ipcím vagy valami akkor írja már le. Thx előre is!

    Reply

  • avatar

    white

    |

    [reply]@szalontai (#32):[/reply]Köszi a helpet, de egy ilyen online help megoldotta. El kellett küldenem Személyimről egy képet aztán leszedték, majd újra feldobtam és működik. Angolból nem vagyok a tetőfokon de megértette a túloldalt a srác :-) Nem tudom mi lehetett, de reggel ezt csinálta. tegnap meg játszottam és semmi gond nem volt

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@oki86 (#30):[/reply]”mp10en max a Barbarok 80% megy :D”

    Mint említettem, csak a saját társaságomból indulok ki, akikkel rendszeresen játszom, de csak a “miheztartás végett”: Van köztünk (csak a main karikat nézve) 3 wizard, 2 dh, 1 wd (én), 1 monk és összesen 2 barbár…ebből a monk meg az egyik barbár nem bírja az mp10-et.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@white (#31):[/reply]raktam fel új authot: azt hogyan ha nem léptél be bnetre..mert ugye azt össze kell párosítani az accal.
    btw nem lehet,h nem állítottad át az órát? nekem akkor volt problémám amikor nem autofrissítésen volt az idő és néha elmászott a bnetes órához képest.

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem, hogy amióta jött ez az új patch nem enged be a játék. Az authenticatorom mintha megzavarodott volna. Hiába írom be a számsort azt írja érvénytelen. Azóta leszedtem újra az authenticatort, nyomtam egy restorét is amit megcsinált, de egyáltalán nem enged be még a battle.net-re sem mivel oda is kell a számsor… Oda meg “Authenticator value invalid.” írja ki… Ötlet?

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    Multit nerfelik, mert most tényleg értelmetlen multizni ! bár ez a 10% xp nem igazán mozgat,
    mp 10 meg rohadt könnyű ? Meg az eberek 80%a mp10en megy ?
    Hülyeség !!!

    mp10en max a Barbarok 80% megy :D

    Ez a patch csak a multira van ki élesítve ! Nem kell fikazni a nerfet, mert csak multira voantkozik !
    Bár tényleg rakhatnának még + mp lvlt, pl a régi alap infernot mp11 nek :D

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    Egy nagyobb stashnek, vagy valami horadric cube félének én is örülnék a karakterre, mert egy lvl100as karinak mp10en elég sok sárga esik ki. Ha pedig annyira unatkozik, hogy még a kékeket is felveszi, a 10 perces kör 1 órás lesz a sok teleporttól.
    (Gondolok itt a salvage -ra)
    Simán el tudnám képzelni, hogy olyan panelekkel oldanák meg, mint a ládát, csak kicsit drágábban lehessen megvenni. 10-10 misiért simán megvenném, mert egy idő után visszahozza az árát.
    Ha pedig később lesznek Charmok – vagy hogy hívták őket- , akkor pedig elengedhetetlen lenne.

    Ha más nem, a kiegészítő hozhatna valami ilyesmi bővítést.
    Lájkolnám…

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@CalebForeva (#26):[/reply]Szia
    Amerikai serveren max egy nap egyszer laggol be igy.Szerintem csak szarok a serverek.Nincs megfelelő kapacitásuk.Amcsiknál mint tudjuk minden mega giga monstrum való szinü ott normális servereken megy a játék.Ja ott is van accom és tapasztalatból mondom.Nem vettem észre hogy ott sürün elő fordulna.

    Ki probáltam meddig jutok 10 lvl elsö lagg :DDDD

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@CalebForeva (#26):[/reply]nekem pl akkor is van lag, amikor belép valaki.
    de nem kipróbálom amit írsz, mert a welcomelag is elég bosszantó tud lenni.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@SevenHorse (#19):[/reply]5 percenként 20 mp-s lagok? Az durva lehet, de akkor nálad van a gebasz. A legnagyobb lagom hc-ban (meg az egész játékban) akkor volt, amikor elszállt a netem, de akkor is kidobott még idő előtt. Amúgy más ilyen durva lag nincs se nekem, se ismerősöknek, kivéve egy: gépindításonként egyszer muszáj a hc előtt pár percig softcore-ozni, ezt hívjuk mi “lagmentesítésnek”, mert legelőször találkozol pár mobbal és áll a kép, áll a kép…na, ha ez megvolt, onnantól nincs probléma.

    Reply

  • avatar

    Taki81

    |

    [reply]@CalebForeva (#17):[/reply]amúgy félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy jó a nerf. sőt rossznak tartom, hogy a nehéznek vélt szintet folyamatosan gyengítik. igenis az mp10 az legyen olyan amit csak az elit játékosok képesek farmolni, a csicskák mint én, az meg elégedjen meg kevesebbel, és küzdjön ezért, hogy oda jusson. (bár azt elcseszték a játékba, hogy kizárólag az számít mi van rajtad, az meg ugye szerencse/gazdagság kérdése)
    és nekem is van lassan 900-1000 órám a játékban és a legdrágább tárgy 20 millás volt amit találtam, szal a szerencse nincs mellettem, a gazdagság sajna még annyira se.. így marad a kuporgatás, farmolgatás és egyszer csak lesz nekem is majd olyan karim aki multiba életképes lesz mp10-en.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@SPARXS (#23):[/reply]Szerintem van olyan, hisz a képen is csuszkás, ha jobban megnézed, azt hiszem készíthetsz saját tageket.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    Még berakhatnák szerintem az XP farm opciót a brawling,key warden és questing közé, valamint még dobhatnának 2 új slotot(annyi még pont beférne úgy, hogy nem kellene a designon változtatni) a ládába, így nem kellenének alt karik, hogy az emberek bírják az extra cuccokat tárolni. Esetleg lehetne ilyen mini táska a karinál, mint wow-ban, ami szintén adna extra helyet.

    Reply

  • avatar

    radir

    |

    nah végre, 1 évet kellett várni hogy pozitívként ítéljem meg a fejlesztést?
    Kezd a béta vége fele járni végre! Lehet vissza nézek majd ha kijön, tetszik :)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Varian (#20):[/reply]Jogos, javítom.

    Reply

  • avatar

    Varian

    |

    Professor J: az archon változás sztem se úgy lesz ahogy írtad. Nem lesz fent hosszabb ideig multiban, pontosabban nem folyamatosan hiába vagy multiba. Hanem multiban akkor is fog nőni az ideje ha a közeledben meghalnak mobok, tehát ha mások is ölnek, nem pedig csak akkor ha te ölsz. Gondolom a közel az kb 20 yard lesz vagy kicsit több.

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@CalebForeva (#17):[/reply]Szia
    Én pl nagyon szivesen hc-nék de hogyan vazz.Kb 5 percenként vannak a 20 másodperces laggok és még az sincs hogy ki lépsz azonnal a gaméből mint d2 ben.Igy hogy hc zik az ember???Inkább azon törnék a tetves fejüket hogy meg szüntessék a rengeteg botot,és chek pontot annál idegesitöbb dolog nincs az egész játékban mint a rohadt chek pont.Már bele törödtem hogy otvar a dropp akár mennyi mf ed is van de legalább játszani tudna az ember.Az amcsi szervereknek legalább ez az egy az elönye ,kevésbé laggol.

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    Kezeket fel, ha ti is egyre jobban meg vagytok elégedve a játékkal, mert én kezdek kevésbé csalódott lenni.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Taki81 (#11):[/reply]Én csak a környezetemből tudok kiindulni. Nem magamat veszem alapul, mert nekem már a játékban van vagy 1200 órám, a main karimmal kb. 700-750. A haverjaim/ismerőseim közt van ha jól számolom 8 ember, aki rendszeresen D3-azik, abból 4 nem olyan rég szállt be a játékba, nemrég vették csak meg. Ebből a 4 emberből 3-an már mp6-7 környékén vígan elvannak, a negyedik meg ugyanúgy, mint mi (a többiek), mp10-en tolja. Nem kezdődött neki úgy a játék, hogy kiesett egy 2 milliárdos item és mi sem tömtük golddal. Kapott pár régebbi cuccot tőlünk, összefarmolt mellé 2-3 millió goldot, amit nem nehéz összeszedni és máris 100k dps fölött volt, mert ugye az sc ah-ban is rommá vannak verve az árak. Mp10-en tolta velünk egy ideig, utána mind meguntuk és mentünk át hc-zni, abban legalább van izgalom. Én ezt az egészet, hogy a +hp nerf szánalmas, csak azért írtam, mert a legtöbb embert nem izgatja a hc, csak sc-znek és az már így is túl könnyű. Hc-ban meg ha épp’ nincs fenn egy ismerős se, aki hajlandó is hc-zni (azt csak 4en toljuk), belépnék egy public game-be, de már mp2-n se tudom magam kipróbálni, csak soloban, mert majdnem az összes public mp0-1, ami így is nagyon haladós, ezek után meg még haladósabb lesz. De mondom, ne a hc-t vegyük alapul, mert a legtöbb ember sc-zik és ezért nem értem a (sokadjára való) nerfet.

    Reply

  • avatar

    Makk

    |

    WTB Ladder reset

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Icebird (#13):[/reply]Te ezt írod:”Egyedül én is archonban farmolok” de ez meg coopra vonatkozik…nem mind1,h te ölsz-e le mindenkit, vagy csak leszívod a hpja 60%át, majd egy barbi megöli, mert akkor nincs ám plusz másodperc

    de szvsz el van fordítva.
    azt írják,h nem killing blowra kapod a seceket, hanem arra aki meghal.

    “For the Wizards out there, many of you don’t play multiplayer because you need those kills to fuel your Archon. In 1.0.8, your Archon duration will also be extended by assists, so as long as you’re around when a monster dies, your Archon duration will be extended. (We have it on our radar to review other mechanics such as Life on Kill bonuses, but that’s not something we’ll be addressing this patch.)”

    én legalábbis így látom értelmét,nem annak,h defaultot emelik.
    btw coopban lesz ennek hatása, mert azzal nem jutsz előrébb,h a follower évente leszed 1-2mobot.

    Reply

  • avatar

    Norby

    |

    [quote]“Sok Wizard Archont használ, melynek akkor növelhető az időtartama, ha a játékos öl, multiplayerben ugye ez nem mindig kivitelezhető, így az mulitplayerben az Archon hosszabb ideig lesz fent.”
    Most komolyan … ez a legnagyobb szánalom amit eddig hallottam… ha tényleg csak ennyi akarnak csinálni, hogy az alapidejét meghosszabbítják, akkor akár hozzá se nyúljanak. Egyedül én is archonban farmolok és simán fenn van 3-4 percig vagy amíg le nem kattintom, a Critical Mass miatt. Alapból csak 15 secig van fenn az achon, ha ezt felhúzzák 30 secre partyban mondjuk, az kb. semmin sem fog segíteni, mivel pont az lenne a lényeg, hogy a Critical Mass-ból nőjön a fennmaradási ideje és ezt partyban meg nem tudod megvalósítani, hacsak nem te sebzel a legtöbbet és nem te adod a kegyelemlövést az összes mobnak … remélem ennél azért valamivel fantáziadúsabb változtatást terveznek, mert ettől sajnos archon nem lesz hatékonyabb party-ban, mint most. Jelenleg pedig használhatatlan party-ban… sajnos.
    0[/quote]

    Még jó hogy a critical mass az a cd-t szedi le és nem az archon időtartamát növeli ^^

    Reply

  • avatar

    Icebird

    |

    “Sok Wizard Archont használ, melynek akkor növelhető az időtartama, ha a játékos öl, multiplayerben ugye ez nem mindig kivitelezhető, így az mulitplayerben az Archon hosszabb ideig lesz fent.”

    Most komolyan … ez a legnagyobb szánalom amit eddig hallottam… ha tényleg csak ennyi akarnak csinálni, hogy az alapidejét meghosszabbítják, akkor akár hozzá se nyúljanak. Egyedül én is archonban farmolok és simán fenn van 3-4 percig vagy amíg le nem kattintom, a Critical Mass miatt. Alapból csak 15 secig van fenn az achon, ha ezt felhúzzák 30 secre partyban mondjuk, az kb. semmin sem fog segíteni, mivel pont az lenne a lényeg, hogy a Critical Mass-ból nőjön a fennmaradási ideje és ezt partyban meg nem tudod megvalósítani, hacsak nem te sebzel a legtöbbet és nem te adod a kegyelemlövést az összes mobnak … remélem ennél azért valamivel fantáziadúsabb változtatást terveznek, mert ettől sajnos archon nem lesz hatékonyabb party-ban, mint most. Jelenleg pedig használhatatlan party-ban… sajnos. :-(

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@CalebForeva (#9):[/reply]Én a simára írtam amit írtam, de hc-n én nem merek mp6-nál magasabb szinten játszani, partyban meg mp4-en szoktam, mert sokszor a túl gear-ezett majmok lejönnek azt direkt cserben hagyják az embert akkor meg mp4-en még megmenekülök, de mp6-on tuti nem élném túl az ilyen szitut :D

    Ám szerint simában sem megy akkora %-al az embereknek a játék ahogy írtad mp10 azért mp10 és az van olyan jó majdnem, mint induláskor a legelső állapot :D Csak annyi a különbség nem hal annyit az ember, mert van gear-je hozzá viszont kezdetben azért volt nehéz a játék , mert kutyának nem voltak resis cuccai :)

    Reply

  • avatar

    Taki81

    |

    [reply]@CalebForeva (#9):[/reply]csak kérdezem, te honnan tudod, hogy a softcoros társadalom 80%-a bírja az mp10-et? az 2 külön dolog, hogy ott játszik és haladni is tud (haladni tud nálam: nem hall meg többet max 1, 2x /óra). nekem a legjobb karim se bírja (mp6-on 4-en már izzadok, igaz én béna vagyok) de a haveri társaságban sincs olyan aki mp7 felett 4-es multiban kényelmesen játszik.

    Reply

  • avatar

    Dood

    |

    Ez a monster hp nerf nevetséges. eddig is könnyebb volt többen, mivel csak 70%-al nőtt a mobok hpja, így buffok nélkül is könnyebb volt, ehhez hozzávesszük, hogy a classok buffolják egymást, negyed idő alatt fog meghalni az elite mint solóban kb. GG. Kell egy crit mass wizard és állnak a mobok a permafreezeben kb. erről szól a D3 multi. Nem tudom miért kell a Coop-ot buffolni, amikor triviális groupban a játék.
    Egyetlen értelmes dolog, az identify all, bár a rare-k 80%-át indetify nélkül is be lehet törni :D

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#7):[/reply]Az MP rendszer alapvetően jó ötlet, nem is azt tartom hülyeségnek, mint írtam, hanem azt, hogy a kezdeti 115% plusz hp nem volt elég 70%-ra nerfelve, már csak 50% lesz. Az MP0-1-et hardcore-ra írtam, nem tudom, hogy te is arra említetted volna az MP8-10-et, vagy softcore-ra. Én speciel még soha nem láttam MP10-es hc meccset, max normalon. Softcore-on már a játékosok legalább 80%-a bírja az MP10-et és ezzel van probléma. Nem azzal, hogy mindenki bírja, hanem azzal, hogy ha mindenki bírja, az már nem kellően nehéz.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@CalebForeva (#5):[/reply]1.0.5-s patchnél már egész jól belőtték a nehezéséget, aztán jött a nerf+a monster power olyan mp 2-3-nek felelt meg az akkori nehézségnek. Mondjuk a monsterek hp csökkentését én is rossz lépésnek tartom, bár mp 7-n 4-n mentünk aztán üthettük őket rendesen míg megfeküdtek átlag 100-120k sebzéssel, de sebaj majd meglátjuk mi sül ki belőle.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@CalebForeva (#5):[/reply]Én meg azt vettem észre inkább , hogy én mp8-on megyek party-ba, (mp10 4-es partyba nekem sok főleg ha 2-en leech-elik a játékot közben még :D meg amúgyse bírná a karim még nem is baj…)hogy a sok szerencsétlen meg ott akar leechelni a 4-es partyban…ahelyett, hogy inkább menne a te általad említett mp1-2-ön. Nincs azzal semmi baj, ha valakinek nem megy a karaktere magas mp-n ezért jó ez az állítható mp lvl mindenki megtalálja benne a saját gear-jének megfelelőt.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@MCfosat (#2):[/reply]Nem lesz kihagyva, a monster sűrűség is 1.0.8-ban jön.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    “A monsterek életerejét belépett játékosonként 70%-ról 50%-ra csökkentik.” – Na, ez a legeslegelső dolog ebben a játékban, amire azt mondom, hogy szánalmas. A kezdetek óta nerfelik, nekem alapból hiányzik a régi inferno…már így is NAGYON könnyű a játék, a softcore teljesen értelmét vesztette még MP10-en is, erre ez…jó, lehet azért mondom, hogy az sc már nem érdekel, mert egy ideje csak hardcore-ozok (mivel a softcore agyatlanul könnyű), de ennek ott se lesz sok értelme, max MP3-tól felfelé, de még olyan embert se találni, aki akár MP2-t bevállalná, mindenki MP0-1-en huzatja a karaktert paragon 100-ig (hc-n nem tudom, mi értelme ennek, mindegy), most ez így még könnyebb lesz. Lassan elérünk oda, hogy az egyik patchtől majd csak egy gombot kell megnyomni, azzal paragon 100 lesz az ember és mindegyik act egyszerre elpusztul…várjunk csak, a barbárral most is csak egy gombot kell nyomva tartani :D.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Csak pár apró csiszolás a játékon, de nagyszerűek. Nekem a legjobban az tetszik, hogy belehet állítani, hogy mire is keresünk party társat, mert hiába van megnyitva egy SiegeBreaker Quest mindenki másfelé akar barangolni valaki egyből a kulcsért indul más a Keep-ben akar barangolni elötte valaki meg Rakkis-on menne alapból.

    A másik nagyszerű az egyszerre azonosítás igaz lerövidítették az idejét egy-egy tárgy azonosításának, de még így is idegesítő volt ha tele volt az ember tagyója …

    Mondom kis finomítások, de tényleg nagyban javulni fog tőle a játékélmény :)

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    3. kép:
    wynn lvl 34 dh-val, de a képe plvl100-as :)

    monster sűrűség:
    igaz nincs megemlítve, de remélem ez csak hír csak a multira és az identify all-ra vonakozik és benne lesz..

    Reply

  • avatar

    MCfosat

    |

    Szuper lesz… De muszáj megjegyeznem azt,hogy az act 1,2,4 ben igérve volt a monsterek sűrítése… Itt egy szó sem esett róla… Attól félek ki lesz hagyva ez is.

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    Naaa, ennek örülünk, jó elgondolások :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.