PTR 1.0.8 Patch note változások

Professor J . Hírek, Patch 515

Frissült a PTR 1.0.8 patch note, a frissítéseket pirossal látjátok:

 

Monster Density
Certain areas in Act I and Act II have received further adjustments to Monster Density
Demon Hunter, Active Skills
* Rapid Fire
** Base weapon damage increased from 276% to 438%
** Hatred cost while channeling has been reduced from to 6 (down from 10)

* Skill Rune – Bombardment
** Weapon damage increased from 345% to 414%
** Explosion radius increased to 8 yards (up from 4)

* Skill Rune – Fire Support
** Weapon damage of Homing Rockets increased from 35% to 145%

* Skill Rune – Withering Fire
** Now reduces the initial Hatred cost to 10 (up from 5)

Wizard, Active Skills
* Arcane Torrent
** Base weapon damage increased from 210% to 285%
* Skill Rune – Arcane Mines
** Weapon damage increased from 180% to 340%
* Skill Rune – Cascade
** Weapon damage of bonus missiles increased from 210% to 285%

Archon
* The duration of Archon should now be extended by assists from players in multiplayer games, in addition to kills.

Disintegrate
* Base weapon damage increased from 170% to 220%

* Skill Rune – Entropy
** Weapon damage increased from 196% to 253%

* Skill Rune – Intensify
** Maximum damage increased from 221% to 286% weapon damage

Teleport
* Players may now Teleport to any location within range, as long as a path is available

Bug Fixes
* Fixed a bug causing Teleport – Safe Passage to only reduce damage from physical attacks

Witch Doctor
* Active Skills
** Firebats
*** Now has a larger initial cost but a much lower continual cost while channeling
**** Note: This skill will be receiving a buff to its damage in the next PTR patch

Monsters

General
* Players should now encounter more monsters in Acts I, II, and IV in Inferno difficulty when playing at Monster Power 1 or greater
* In multiplayer games, the increase in monster hit points per additional player has been reduced to 50% (down from 70%)
** Tormented Stingers and Stygian Crawlers have had their experience reduced by 75%.
** Damage dealt by Tormented Stingers has been reduced by 75%.
** Experience granted by Shadow Vermin has been reduced by 50%.
** The chance for Shadow Vermin to drop loot has been reduced by 50%.

Keywardens
* Nekarat the Keywarden now has a chance to drop a random Key (of Destruction, Hate, or Terror) in addition to the Infernal Machine plans
* All Keywardens will now only appear in Inferno difficulty

 

Forrás:

Comments (32)

  • avatar

    khirill

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#28):[/reply]jogos! lassabb a többinél… ezért kapott sebzés buffot ez is… h, használható legyen… és használhatóbb is… nehezményezted, h miért kapott… hát ezért kapott! :)

    Reply

  • avatar

    Criminalheadz

    |

    [reply]@TeeGeey (#9):[/reply]A monknál azt is vedd figyelembe, hogy nekem pl 51% alapból a dc-m, a moboknak a fele nem üt meg… Tény, hogy a Barb-al szemben passzívokban alul marad. Egyszer majd kezdenek vele valamit… : )

    Reply

  • avatar

    Peterpapo

    |

    [author]szalontai (#20):[/author][quote]@Boss971 (#19):
    ami azért lenne jó, mert így is a béka segge alatt vannak(scben)?
    0[/quote]

    Béka segge alatt??? Tegnap bideltem egy Witching hour övet párszázezerért, ma már 630 milliónál jár!! Nem tudok venni egy Innas temperence 160-170 körüli vit-es gatyát, mert 40 millió alatt nem nagyon lehet kapni. Nekem csak 30-35 misim van (ez eddig a csúcs) de nem tudok venni semmi normálisat, mert 50 millió vagy afelett kezdődik. Persze amit én találtam IT gatyát azt 350 ezerért vitték el. Persze hogy halott az AH, hiszen csillagászati összegeket kérnek el egy kicsit jobbért, mint ami rajtam van. Annyit nem adnék ki értük, hiszen elég sokat “dolgoztam” azért a kis pénzért amim van. Még akkor is, ha csak játékpénz. Persze nekem több mint ezer óra játék után nem esett még egyetlen olyan cucc sem, amiért százmilliókat kaszálhattam volna. És vagyunk így még páran. Tévedés ne essék, nem sírok, mert tudom, hogy ez csak játék, de éppen ezért szomorít el, hogy az AH-t inkább csak az alacsony szintű karakterekkel, vagy iszonyat sok pénzzel rendelkezve lehet normálisan használni. És most ne jöjjön senki nekem a RMAH-val, mert ez egy játék és ne itt akarjon valaki meggazdagodni. Arra kellene gondolni, hogy itt elsősorban kedvtelésből tölti az ember az idejét és szerintem sokan nem hajlandóak fizetni sok pénzt azért, hogy van virtuálisan egy jó cucca.

    Reply

  • avatar

    Lastchance

    |

    úgy fikzának itt egyesek egy PTR patchet mintha live servereken lennének ezek a doglok aktívak, nem véletlen PTR :D

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]khirill (#10):[/author][quote]@SaltyDaveIV (#4): már megbocsáss, de az arcane torrent-nél nem állítasz valós dolgot! (“baromi lassú és sok kis nagyon random ponton becsapódó bogyó”)
    1. megfelelő as mellett semmi sem lassú 2. csak a death blossom “random”
    0[/quote]
    A lassú, mint fogalom, relatív. Az Arcane Torrent nagyságrendekkel lassabb mint bármelyik másik skillje, vagy bármelyik másik karakter skilljeinek nagy része. Ez a probléma. Mert 2.0-ás IAS-el is baromi lassú lesz más skillekhez képest. Szóval nagyon is igaz, but keep tryin.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@gorcc (#26):[/reply]Hát ez rohadt jó :) Tetszik hogy feljövök és 10 percig olvasok 1 ember véleményét :)

    Goblinos dolog, TP tényleg lehetne event, vagy vmi a túl oldalán húzódó meglepetés, bemész azt lehet meg is döglesz 1 ből :D és hát vissza menni nem lehet úgyan oda ! :)

    Pvp-re kéne rámozdul mert csak az tudná életben tartani ezt a játékot ! mobok hentelése unalmas, de a playerek sírása megunhatatlan mikor meghalnak :D

    De a Gobos ötlet minden képen megér 1 topikot a köcsög Blizzeseknek ! :)

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    Na Re.

    Manós ötlet:
    Akiknek nem tetszik azoktól kérdezném, hogy amúgy melyik része az amitől bonyolult, ill. nem illik bele a játékba ? Vagy miért nem fér meg egy hack&slash játékban?

    Elismerem ahogy én levezettem talán túl hosszadalmas és bonyolult.
    Valójában azonban csak egy plusz event ami annyiból áll, hogy hop meglátok egy bizonyos manot, aki olykor nyitva hagy maga után egy kaput és én utána száguldok a zsákmányért.
    Na most ez nem hiszem, hogy bárkinek gondot okozna.
    Amiért én nagyon is eltudnám képzelni ezt egy hack&slash-be főként egy diablo-ban – ahol már a kezdetektől minden a pálya random – az az, hogy ugye NEM HELYETTESÍTENÉ az eddigi játékmenetet, csupán kiegészítené azt. Ugyanis ugyan úgy belépnél runolni a kedvenc ACT-ba, ahol mindenképpen le kellene ölnöd 5 elit csapatot az 5-ös Valor miatt, tehát nem abból állna a játék, hogy mindenki csak manot keresgél. Esetlegesen még azt is belehetne tenni, hogy adott szerveren X monster kill feltétel, (pl diablo 2 100 sojt kellett hogy eladjanak a szerveren ha ÜBER Diablot akartál látni!Az nem volt bonyolult ?)
    De jó több feltételt és X-et nem írok, nem akarok én itt egyenleteket levezetni.

    Sztem általános baj amúgy mind a Blizzardnál és a játékosoknál, hogy túlságosan lekorlátozva látnak egy Hack&slasht…. mész előre klik kill lot. Hol ott sztem kurvára nem itt kéne meghúzni a határt. Ebben a műfajban sokkal-sokkal több rejlik mint amit gondolunk róla. 2013-ban nem értem miért ne lehetne bővíteni színesíteni a műfajt, nem arról van itt szó hogy TPS- akcióvá meg Sims-es szükségletekkel, + Wow-os mmo mélységű tartalommal kell ellátni. NEM!!!
    Azt akarom mondani, hogy minden ami belefér ebbe a kategóriába azt igen is bele kell tenni!
    Mert miről is van szó itt? Arról, hogy kurva sok szörnyet kell szétcsapnod ahhoz, hogy geareld a karidat! Ehhez pedig sztem a LÉNYEG, hogy ezt te minél VÁLTOZATOSABB módon hajthasd végre és ne az unalomig ismert pályán\kon kelljen ezt tenned, hanem sok-sok lehetőséged legyen rá. Engem személy szerint a legendary mellett a random Eventek tudnak legjobban feldobni a farm alatt. Hihetetlen és kellemes élmény volt mikor még hónapok után is találtam olyat amit még nem láttam. Nagyon örülnék ha bővülne később új eventekkel.

    PVP:
    Ugyanez a véleményem a Pvp-ről is. Miért kell ennyire elvetni ezt a lehetőséget? Sosem tudnám megérteni ennek az üzletpolitikáját sem. Én játszottam nem kevés Brawling-ot és nagyon is szórakoztatónak találtam egy ideig, és látok is benne potenciált.
    Valaki Kérdezte itt a Pvp-hez milyen ötletem lenne. Nos sok, de amit kezdetben én tennék az az, hogy Balance-olnám az összes skill-t csak és KIZÁROLAG pvp-ben. Értsd: A skill fülnél (S) a felső sarokban lenne egy gomb elhelyezve amivel válthatsz PVP és PVE között. Ez egy nagyon jó kényelmi funkció is lenne egyben, hiszen nem kellene mindig átállítgatnod ha meguntad a pve-t és szeretnél picit pvp-t játszani.
    A skill-eket érintve: Ami Pve-be sebez 1200%-ot az mondjuk Pvp-be csak fele ennyit. Nem tudom konkrétan, ehhez tesztelni kellene, amire rá kellene állítani pár embert. (szívesen tenném :D)

    Aztán mindenképp jó lenne:
    – egy számláló, hogy lásd ki hányszor ölt\halt stb.
    – Party lehetősége (nagy fun ám még így is ha Ts-en játszatok és megbeszélitek ki kivel van annak ellenére hogy mindenki sebez mindenkit)
    – Act2-3-4es pálya is.
    – Lehetnének shrinekhez hasonló bonusok a pályán. (ezt lehetne ki\be kapcsolni)
    – Gold Jutalom: egy kill 25k gold pl. KORLÁTOZNI mindenképp kell persze hiszen, mindenki ebből gyűjtené a goldot, ha nem. (és csak akkor ha már van normális balance)SZERK.: Ide még mindenképp megjegyezném, hogy a nyert összeg az a vesztes játékostól vonnák le mindenképp, hogy senki se játssza ki a rendszert!!!
    – Egy mecset belehetne állítani, hogy hány kill után legyen win pl lenne 10-es és 25ös. Aki hamarabb éri el az nyer a mecs végén.
    – Táblázat minden mecs végén ahol látnád a statisztikai adatokat.
    – 6-ról 8-ra bővíteni a használható skillek számát, hogy több múljon az ügyességen. (nem ehhez még nem kell polipnak lenned, Wow-ban 20-30 skill alap volt pvpbe)

    Úgy hirtelen ennyi és mindezt csak a Brawling-hoz. Az igazi Pvp-t megtartanám a kiegészítőre.

    Még annyit megjegyeznék hogy… nos nem gondoltam volna, hogy egy plusz ficsőr is így megossza a véleményeket. El kell ismerjem nincs könnyű dolga a blizzardnak ha a kedvére akar tenni mindenkinek.

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@Boss971 (#21):[/reply]Én azt vettem észre, hogy megveszek egy tárgyat, majd amikor eladnám az ár töredékéért tudom csak, nevetséges, kb. 50-80%-os veszteséget produkálva az eredeti árhoz képest. Nem tudom egészséges-e, hogy ennyire gyorsan értéktelenednek el a dolgok. Régen még emlékszem sokat csináltam olyat, hogy a pár perces legendary bideket olcsón megvásároltam, majd drágábban eladtam. Most úgy látom, bár élhető út a felsőbb körökben, nincs már olyan széles-körben profitáló potenciál benne. Igaz már annyit nem játszok, mint a kezdetekkor.

    Reply

  • avatar

    walteron

    |

    Nekem lenne ötletem a botok ellen, legalábbis arany ügyben. Ne lehessen az aranyat átadni más játékosnak. Csak AH-ban , vagy craftolásra stb.. lehessen használni. Persze a botok elkölthetnék tárgyakra is a goldot, és ők is árulhatnák RMAH-ban , de talán ez nagyon megbonyolítaná a dolgukat, mert az RMAH-s kereslet lényegesen alacsonyabb, és az aranyat meg végképp nem tudnák RMAH-ban eladni, mert azt rögtön kiszúrná az illetékes, ha egy kicsit odafigyel, ha valaki horribilis mennyiségü aranyat árul folyamatosan.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@vampiree (#22):[/reply]Azért a malacokat ugye elkergetted az asztalod alól :-)))

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    [author]Boss971 (#21):[/author][quote]@szalontai (#20):
    Mikor lesz valakinek 2000m goldja? De akár a fele, vagy 500m goldot mikor költ el bármire is? Sosem.[/quote]

    Múlthét pénteken adtam el egy witching hourt 650misiért. Ebből tudtam venni egy 450 misis fegyot.
    2 hónapja próbáltam eladni a wh-t, elvitték. :)
    Lesz péz’ előbb vagy utóbb. Nem kell izgulni ;)

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@szalontai (#20):[/reply]Jelenleg az AH halott, semmi sem megy el normálisan, mivel mindenki túlárazza a cuccait. Mikor lesz valakinek 2000m goldja? De akár a fele, vagy 500m goldot mikor költ el bármire is? Sosem.
    Gloves-t, amulettet, shoulder-t eladni már így sem lehet, amit találsz az mind kuka, esetleg immo iron megy el, ha jó, és van benne 60-70 allres.
    Mindenki ugyanabba az irányba mozog.
    Amíg nincs a cd-nek valamilyen hátránya is, addig az összes cucc amiben a chc és cd ban benne az lesz a favorit. Ha mondjuk egy cd-hez dupla annyi idő kellene, akkor nyilván nem lenne ennyire vonzó, de addig ……….
    Az AH-nak akkor lenne értelme, ha az eladni kívánt, de már egyszer javított gear elem csökkentett durabilityvel kerülne be. Így elfogynának az AH-ba beömlesztett darabok. Ha már 2-3 user használta akkor 20-30%-kal kisebb durability-vel nem biztos, hogy annyira vonzó lenne egy-egy darab.

    Most is írta valaki a napokban, hogy 2-3 hete kezdte a játékot. Ha most megnéz egy karaktert, és az AH-ban megnézi az árakat rájön, hogy ahhoz, hogy jó karaktere legyen lehet éveket kell eltöltenie a gép előtt.
    Most még mindig nem éri meg craftolni mindent.

    De miért is lenne akkora gáz ha teljesen lemennének az árak az AH-ban?

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Boss971 (#19):[/reply]7M gold az lófityfiritty. Én nem tudom mennyit craftoltam (10millánál én se tolhattam el többet), és lett egy 1000M+-os amum. Ööööö akkor köszönöm wizardként kihagyom a 100m+os talrasha amut.
    Gloves trifecta kb 150-200craftból.
    Ha minden slotra megcsinálnák ezt akkor scben meghalna az ah és a goldsink csak rövid távú lenne. (HCban már kicsit érdekesebb a helyzet, mert ott pl egy brim 300k, de lehet azért mondom, hogy az sok, mert még nem játszom ott régóta)

    Illetve:
    “Ezzel az AH árak is visszaesnének”
    ami azért lenne jó, mert így is a béka segge alatt vannak(scben)?

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Sziasztok!

    Ha már ötletelés van.

    Szerintem az összes jó ötletet valakinek meg kellene írni angolul a blizznek, akkor lehet lenne értelme is.

    A goblin verziók nekem tetszenek pl.

    Mindenkit a craft-ra akar rávenni a blizz, de nem ad kellő motivációt.
    Az amulettet megéri craftolni pl barbár, dh, és monk esetében, de wd, wizzard-nál már nem, mivel van szép set item belőle sok-sok előnnyel.
    A bracer is érdekes, mert pl a lacuniban van as és movement speed, amit nem tudsz craftolni.
    Chestet craftolni megint nem éri meg, annyira jó lehet venni set itemből.

    De mi lenne akkor, ha x db craftolt acoount bound item esetén kapna karakter a set-hez hasonló extrákat, pl attack speed, movement speed, xp bonus, hp/manna/spirit/disclipine/hatred regen, life steel, life on hit, magas 10-20k-s thorn , +1 segítő stb.
    Ehhez persze jó lenne ha lehetne ring-et is craftolni pl
    És persze, ha minden itemed craftolt ab-s, akkor valami tényleg fullos extra, kétszeres hp/dps.
    Igaz, ez az AH ellen tenne, de jelentős goldot vonna ki a forgalomból a sok-sok craft miatt.
    Nekem a barbárhoz ~50 amulettet kellet “legyártani” mire lett egy jó, az pedig 30k(ruby)+100k(craft)+~10k(brimstone) ~7m gold, és ráadásul az 50 demonic essence ~10-15 óra farmolás volt.
    Ezzel az AH árak is visszaesnének, illetve csak az venne ah-ban bármit aki nem akar sokat játszani, vagy lusta craftolni, farmolni a hozzávalókat.

    Reply

  • avatar

    esko

    |

    Ez a teleport tekercs dobás vmi goblinkirályhoz v bármi hasonlóhoz,sztem baromi jó ötlet :D !!

    Reply

  • avatar

    khirill

    |

    [reply]@Peterpapo (#16):[/reply]nekem sem esett még plan… ;) szerintem nincs is… xD …de én már belenyugodtam, h különösen peches vagyok… legalább ötvenszer jártam a cathedral lvl1-en is mire spawnolódott az a rohadék “black mushroom”

    Reply

  • avatar

    Peterpapo

    |

    [reply]@khirill (#15):[/reply]1. Nekem tetszik a goblin ötlet szinte bármilyen formában.
    2. Több mint ezer óra játék után 0 darab leg/set plan. :( Azt hittem eddig, hogy olyat csak az AH-ban vehetsz. :)

    Plusz két ötlet:

    Ha előbb ugrasz be a kapun, mint a goblin, akkor kapsz egy aranyérmet. 100 aranyérem után, a nem elkapott goblinok neked ürítik a zsákjaikat egy hétig. :)

    AH törzsvásárlói kártya. Bizonyos feltételek teljesülése esetén, az AH-ban történő vásárláskor bizonyos százaléknyi kedvezményt kaphatsz. De random is oszthatnák a játékosok között. Persze mindezt nem az eladó kárára, hanem mondjuk a 15 %-ból.

    Viccnek szántam, e két utóbbi ötletet, de hátha kisül belőle valami komoly is. :)

    Reply

  • avatar

    khirill

    |

    [reply]@Nauda (#13):[/reply]semmi olyat nem írtál, amiért bocsánatot kellene kérned… :) ez is egy vélemény… az is… ellenben vitába szállnék veled, ugyanis semmilyen konkrétumot nem írtam a körülményekről, amit kritizálsz… (és én azt sem állítottam, h lefalcolnak előlem a manók…) nyilván az általad említett formában életképtelen, de szerintem van egy rakat lehetőség, h érdekessé lehessen tenni…
    pl.:
    – lehetne CSAK egy “új fajta” goblinnal kapcsolatban történjen valami…
    – lehetne, h egy portal tekercset dobjon halálakor… vagy ha már megnyitotta akkor marad a kapu és hopp…
    – lehetne akár event is valamilyen formán… (mondjuk, valaki megkér, h menj már be a házába mert épp a kamrában fosztogat valami manó…)
    – lehetne egy morcos goblin démon/sörny aki 3000/10000/ikszezer goblin után meg akar minket zabálni mert ingadoznak a bevételei…
    – stb. stb. stb.

    maga a goblin téma érdekes… where did treasure goblins come from?

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    ha már ötletelés megy akkor én is:)))

    Build diversity.
    Lehet hogy most sokaknál kiverem a biztosítékot de akkor is…
    Tény, hogy van változatosság. Tény, hogy lehet több karakterrel, több buildet kipróbálni. DE az nem jó hozzáállás, hogy “ha nem tetszik, hogy a WW barb az isten-király akor jáccá másik karival…” Igen is lényeg hogy NE legyenek nagy (kicsik mindíg lesznek) különbségek az egyes buildek haladási sebességében. Ha ez azzal jár hogy nerfelik ám legyen. Addig nem jó a diversity amig nem oszlanak meg a vélemények hogy minimm 7-8 build közül melyik a jobb – persze karakterenként…
    Tudom hogy a lényeg a farmolási sebesség, és néhány játékosnak tökéletesen jó a WW barb, de a legtöbb bot is ezt használja, és emiatt sok az arany a játékban..

    Itemizáció.
    El lett cseszve úgy ahogy van. De ezt is mindenki tudja.
    Nekem nem jön be ez a nagy randomítás.. jobban tetszett, hogy kinéztem magamnak valamit arreat sumiton, és arra hajtottam kb 2 hónapig, mire egy megfelelőt találtam. Minimum karakterosztályonként 3-4 különböző, de használható új item kellene minden slotba. Akár új itemosztályt is létre lehetne hozni… És persze a drop rate. Egyszer valaki már írta, hogy blizz úgy számolhat hogy 1 nap mennyi esik az adott tárgyból. Ha naponta kiesik 50 amiből valszeg 30 botnál esett, és ez bekerül ah-ba, akkor 10 nap mulva már lesz vagy 300 db, így letörve az árat… Ezen kellene változtatni… Esetleg egy jól ismétlem jól!!! megírt item érték meghatározóval ami megadja hogy milyen minimum áron lehet betenni AH-ba

    AH:
    Tök jó ötlet. Viszont a botok…

    Botok:
    Tönkreteszik AH-t… egyébként botok mindig lesznek… csak az nem mindegy hogy mennyi az előnyük. Azonkívül, hogy 24/7ben online-ok mindígy sokkal gyorabban haladnak. Itt visszakanyarodhatunk a build diversity problémához… egyes buildek annyival gyorsabban haladnak a többinél, hogy az átlag player sokszorosan marad el egy bothoz képest (bot álltalában a leggyorsabban haladó buildet használja)… ha haladási sebességet redukáljuk – nerf – akkor sokkal kevesebb goldot farmolnak a botok.
    Egyébként is valamit kell kezdeni az arannyal…

    Arany:
    Túl sok van belőle. Ki kell vonni a játékból. Én egy olyan rendszert képzelek el (ami mellesleg már nem új – és csodál csodájára működik), ahol bizonyos itemeket fel lehet túrbózni. A jó öreg D2 H.cube receptekkel. Kell 25 valamilyen elemard 2 legendary gyűrű meg 10 m gold és az általad kiválasztott tárgyon 5%al megnöveli az első tulajdonság érékét. A következő változtatáson ugyanazon a tárgyon már 2x ennyi arany kell.. így rengeteg gold hagyná el játékot. Illetve nem csak gold, mert mondjuk növekedne az kövek száma is meg akár bele lehetne tenni egy anyagot amit csak legendary tárgyak bontásából lehet kinyerni… mondjuk megdobná az árakat ha 70 legendaryt kéne beolvasztani, hogy 300 helyett 315 legyen a main stat egy itemen..

    Kb ennyi elsőre…

    Reply

  • avatar

    Nauda

    |

    [reply]@khirill (#12):[/reply]Érdekes ötlet a goblin után eredés a portálon keresztül, de szerintem nem életképes az ötlet. Bocs :)

    Ne csináljunk már úgy, mintha rendszeres lenne a goblin szökés…Ha megfelelő szinten farmolsz, akkor tuti nem szökik el (még tömeggel a nyakadon is levadászható), ha meg képességeid feletti szinten mész, akkor meg mit kezdenél egy “über” gobóval a portál után? :) ez az egyik…A másik pedig, hogyha lenne ilyen, akkor mindig hagynátok elszaladni a gobót annak reményében, hogy majd utána tudtok eredni…

    Nem fikázásból írom, építő kritikának szánom :) lehet szép és jó egy ötlet, ha az a gyakorlatban nem működik jól.

    Reply

  • avatar

    khirill

    |

    egyébként magán a koncepción már én is elgondolkodtam egy-egy züllöttebb pillanatomban, h mi lenne ha…

    …olykor-olykor be lehetne ugrani a teleport kapun némely goblin után, ahol a nagy/csúnya/gonosz goblin király/démon valami nagyon komoly loot-ot keltet!

    …csak simán még 2X ennyi új legendary kerülne a játékba? megnövekedne a gear kombók száma? az baj?

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    Ha már ötletelünk:

    Apróság ugyan, de arra a gondra, hogy túlságosan sokan öltöznek AH-ból, lehetne az Acount bind helyett, hogy amíg el nem adod, magasabb lenne az x-y legendary, rare, set statjainak maximális értéke. Amint eladtad, mehetne rá mondjuk egy 20%os bünti, így aki nagyon ki akarná maxolni a gearjét, annak jobban megérné saját maga által talált tárgyból öltözködni és mégis eladhatók lehetnek a jobb tárgyak (és így már kevesebbet is érnek, mivel amit találsz végre van esély, hogy jobb stattal rendelkezik, mint ami eddig milliárdokért volt benn AH-ban, így az árak is normalizálódnának)

    Valószínű nem spanyol viasz és valahol már szerepelt ez az ötlet, de nekem csak úgy felötlött a dolog :P

    Reply

  • avatar

    khirill

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#4):[/reply]már megbocsáss, de az arcane torrent-nél nem állítasz valós dolgot! (“baromi lassú és sok kis nagyon random ponton becsapódó bogyó”)
    1. megfelelő as mellett semmi sem lassú 2. csak a death blossom “random”

    Reply

  • avatar

    TeeGeey

    |

    [reply]@gorcc (#5):[/reply]Az ötleted mókás, és aranyos, csak egy ilyen játékban használhatatlannak vélem.
    Egyszerűen túl bonyolult. (mesés egy képzavar…) Nem látom értelmét ennyire megbonyolítani egy új helyszínre való eljutás módját egy kőkemény hack&slash játékban, ahol minden a farmolási sebességről szól.
    Új helyszíneket és tartalmakat meg szvsz irreális lenne elvárni a mai Blizzardtól. Szomorú, de sajnos ez a realitás. :(
    A patch note-hoz: Szép és jó a “mobsűrűség növelés,” remélem tényleg változatosabbá teszi majd a farmolást: +
    Multicraft, ID all: +
    Classbalance: ———————————————————
    Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy miért haragszanak a fejlesztők ennyire a monkokra…

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@gorcc (#5):[/reply]Nekem nagyon tetszik az ötleted. Viszont hím Diablora senki se számítson, nem hinném, hogy pl. a legendary festő srácok újra lemodelleznék.

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    [author]gorcc (#5):[/author][quote]
    1. típusú (Treasure Goblin) ez esetben a pálya végén dobhatna pl X % eséllyel legend. plant.(ami amúgy is annyira rohadt ritka hogy 450 óra alatt esett egyetlen darab eddig.)
    [/quote]

    1380 óra, 0 legendary/set plan. ^^

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@gorcc (#5):[/reply]Nem tudom, nekem nem jön be. Ötletnek jó pofa, de ha új bosszokat akar a nép ölni, illetve még több jutalmat egy egy killért, beraknak még pár keywardent, hozzá másik kaput, vagy egy komplett új helyszínt aztán mehet a hentelés. Nem kéne ennyire bonyolítani. De új bossokra, új helyszínre, kieg előtt ne számíts. Mivel hónapokig tartó fejtörést okozott nekik a legendary itemek festése is… (Igen, én is tudom, h több fejlesztő csapat több különböző dolgon dolgozik.)

    Viszont a pvp-s ötleted érdekelne, hiszen a Blizznek úgy látszik halvány lila fingja sincs mit csináljon e témában…

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    Sziasztok!

    Nagyon jó ez a patch, én örülök neki, csak keveslem.

    Valaki említette az egyik topicnál, hogy mindenki csak kritizálni tud, ahelyett, hogy ötletelne és megírná azt a hivatalos websiet-ra angolul of course. :)
    Nos nekem volnának ötleteim, amik közül megosztanék 1-2. Ha szerintetek is jó lenne és színesítené a játékot akkor megírom angolul is szívesen a blizznek. Bár jól értek angolul, sajnos írni, fogalmazni nem igazán tudok szépen.

    Na szóval, egyik “ragyogó” ötletem, ami színesíthetné a játékmenetet, az szerintem a Gobbokban (kis szörnyecske nagy zsákkal a hátán) rejlik.
    Ha jól tudom 4 féle gobbo-t lehet megkülönböztetni a játékban:

    1: Treasure Goblin (több Tome of secret és egyéb tárgyak várnak jutalmul ha lecsapod)
    2: Treasure Seeker (2-3X Gem és egyéb (magic item, rare esik ha sikerül leütni)
    3: Treasure Pygmy (3X kék tárgy ill. 1X sárga tárgy)
    4: Treasure Bandit (főleg kék tárgyak)
    (ezek az adatok nem teljesen pontosak, de kb.)

    Előfordult nem egyszer, hogy nem sikerült lecsapni őket időben és bánatos szemekkel néztem utánuk, hogy na vajon, pont most szalasztottam-e el egy jó dropot akár 1 legendaryt?! Gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

    Na most az ötletem (lehet másnak is megfordult már a fejében túl sok kreativitás nem kell hozzá) a következő:

    Legyen (szer.:5ös Valor persze alap) X% esély arra, hogy a TELEPORTKAPU, – ami kinyílik majd a manó elszökik azon keresztül – NYITVA marad néhány mp-ig… A játékos természetesen betud rajta menni és TOVÁBB ÜLDÖZHETI a zsákmányt (ha X feltétel megvan).
    E helynek a jellege attól függne, hogy éppen melyik ACT és melyik fajta Gobboval akadt dolgunk. Tehát ha például ACT 1-es a Gobbo akkor act1-es random mapre dobna be. Ha Gobbo:
    1. típusú (Treasure Goblin) ez esetben a pálya végén dobhatna pl X % eséllyel legend. plant.(ami amúgy is annyira rohadt ritka hogy 450 óra alatt esett egyetlen darab eddig.)
    2. típusú gobbo (Seeker) akkor pedig a map teljesítését követően legyen X % eséj (pl. mp level-től is függhetne az X) arra hogy dobjon egy Radiant valamelyik gemből (pl Emerald 100% chd)
    3. típusú gobbo (Pygmy) pedig X % eséllyel dobhatna egy legendary tárgyat vagy akár 1 millió goldot.

    Ha Act2-3-4-et farmolod akkor természetesen egy ennek megfelelő típusú random helyszín, hogy a lehető legváltozatosabb legyen a farm. Ezeken a helyeken elitek vagy egyéb erős lények ellen lehetne küzdeni majd a végén a gobbo is előkerülne de vmi bossnak a hátára mászva vagy ilyesmi, hogy legyen vmi kemény harc a végső jutalomért.

    Említettem korábban X feltételt arra, hogy a kapu nyitva maradjon, mire gondolok itt? Mivel senki se örülne annak hogy ha Gobbo farmból állna a játék mindenki ezt csinálná és ez jelentené az end gamet, így muszáj nehezíteni. Erre még nincs jó ötletem egyelőre. De pl lehetne heti max egy alkalomra korlátozni egy karakternek vagy kellene, hogy legyen az adott act-ből egy kulcs az invetoridba, ahhoz hogy nyitva maradjon a kapu v. minimum mp 5 vagy magasabb fokozaton kellene játszani, hogy nyitva maradjon.stb. Nem tudom!

    \Tovább gondolván ezt, a későbbiekben még azzal lehetne bővíteni, hogy mindegyik típusú gobbo helyen lehetne találni valami összetevőt, és ha megvan mind3 akkor a kovácsnál megtanulhatsz valami új craftot ( itt ilyesmire gondolok, hogy pl 1 socket rakása bármilyen tárgyba, – persze korlátozva -, vagy egy új kapu nyitása újabb über szörnyekhez pl egy male (férfi) über diablo, ahol eshetne egy charm). stb.\

    Na nektek mi a véleményetek? Teszik e az ötlet? örülnétek e ha ilyesmikkel színesedne, bővülne a játék?

    Ezen kívül még számos ötletem lenne end-game-re. Pvp-re és Pve-re egyaránt.
    Nem értem a Blizz miért tartogatja őket a kiegre ennyire. :(

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Balanceolni még mindig nem tudnak. Egyszer kiemelik a blogpost-ban hogy komoly gondnak tartják a ranged karakterek mozdulatlanságát követelő skillek népszerűtlenségét, majd az Arcane Torrent-et buffolják (tehát előtte kisebbet sebzett) 283%-ra (egy skill ami baromi lassú és sok kis nagyon random ponton becsapódó bogyót jelent), míg a Rapid Fire-t 483%-ra (ami egyébként egy szinte nyílegyenesen lövő minigun). Aha, balance, az… manapság attól hogy Blizzard logó van a játék dobozán, nem garantálja hogy alapvető logikai bukfenceken nem hasalnak el… 10x.

    Reply

  • avatar

    chaoslord3

    |

    Ez mind szép és jó hogy javítgatják a classok skilljeit, de mi lesz a monknak a passzívjaival azok elég gyatrák például a barbáréhoz képest semmi használható nincs a barbárt meg úgy feltornázzák a passzívokból hogy nem igaz… Ami jó volt az a dexteryből armor 100%-ról le csapták 50% ra nah szép… ha még 75% ra vitték volna le nem panaszkodnék annyira de így … még is csak közelharcosról beszélünk barbárnak meg ott van a strength az a fő statja így neki nem kell aggódnia emiatt de a monknak nem az szóval…

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Nem lesznek,sooooon 1.09 patch

    Reply

  • avatar

    szebi04

    |

    új legendaryk lesznek az új patchbe?mert azt mondták egyzer h lesznek de azóta semmi hír erről

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.