Monster sűrűség változása a PTR-en

Dyingsoul . Hírek, Patch 625

A játékosok szerették volna tudni, hogy pontosan mely területek is kaptak buffot a monster sűrűséget illetően. Lylirra adott is választ erre a kérdésre: egy listában összeszedte azokat a zónákat, melyeket változás ért. A félkövérrel kiemelt területek jelentős buffot kaptak, a dőlt betűsek kisebb nerfet. Minden egyéb említett zóna “enyhébb” buffot kapott. A téma továbbra is nyitott: a monster sűrűség további finomhangoláson fog átesni, a játékosok visszajelzései alapján.

In the latest PTR patch notes for build 16033, we noted that “certain areas in Act I and Act II have received further adjustments to Monster Density.” We’ve seen some players ask what zones this change applies to, so here’s a bit more information.

Zones that are bolded received a straight-up buff to their density.
Zones that are italicized were slightly nerfed.
All other zones had monster spawns adjusted to make them feel more “clumpy.”

Act I:

  • The Lyceum
  • Cave of the Moon Clan Level 1
  • Weeping Hollow
  • Cathedral Level 1
  • Cathedral Level 2
  • Leoric’s Hunting Grounds
  • Whimsyshire

Act II:

  • Realm of Shadow
  • Dahlgur Oasis
  • Vile Cavern
  • The Storm Halls
  • The Unknown Depths
  • The Eastern Channel
  • The Western Channel

Thank you to everyone who’s posted about the density changes so far; your feedback is incredibly appreciated. We’re still fine tuning monster density across all Acts, so please be sure to keep sharing your thoughts and experiences from the PTR. :) (forrás)

Comments (16)

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@DzsoDzsu (#14):[/reply]nem kell okosnak lenni hozzá, elég a probléma gyökerét megnéznünk: Miért változtatnak (növelik) a mobsűrűségen? Azért mert mindenki A3-at farmolja, aki metál. A többi actot is legalább olyan vonzóvá akarják tenni, mint A3-at. Egyébként volt róla szó korábban, hogy az itemdroprate-hez is hozzá fognak nyúlni, kevesebb de jobb cucc fog esni (ergo kevesebb szemét, de szemét alatt ne fehéret kéket értsünk, hanem inkább több használható sárga fog esni). Ez utóbbi azt hiszem nem 1.0.8-ban hanem egy itemizációs pecsben jön majd, de javítsatok ki ha tévedek.

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    [reply]@Dyingsoul (#13):[/reply]Elnézést Mr, hogy figyelmetlen voltam, máskor jobban figyelek!!!!

    Reply

  • avatar

    DzsoDzsu

    |

    Ha józan paraszti ésszel gondolkozunk, ha megnő a mob sűrűség elméletileg több gold is esik és több cucc is ezáltal megnő a droppok esélye is?Vagy erre rászámolnak és a több mobból ugyan annyi item és gold esik?
    Ezt, hogyan oldják meg?Vagyis az nem érdekel, hogy oldják meg hanem inkább csak a végkifejlet.Több lesz az item is és a gold is vagy rászámolnak?
    Bár szerintem erre nem lehet mivel nem lehet pont annyival csökkenteni a droppot mint amilyen arányban növelték a mob számot.

    Valaki okos mondjon valamit.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@izu (#12):[/reply]Igen, ezt a linket bele is tettem az előző ÁLTALAM kirakott hírbe: http://diablo3.hu/2013/04/14/ptr-t-erinto-valtozasok-kekeben/

    Persze nem várható, hogy az olvasók mindegyik hírt elolvassák az oldalon, de ha néha legalább azt elolvasnák amihez éppen hozzászólnak…

    PS: az általam-ot azért emeltem ki, mert amúgy az előző hír a ProfJ-é, abban pedig kereshetnétek hiába a linket. :P

    Reply

  • avatar

    izu

    |

    [reply]@vampiree (#11):[/reply]Minden act fel lett dúsítva, a cikkben felsorolt pályarészek viszont nem sikerültek kellőképpen jól a játékosok visszajelzéseik alapján, ezért azok további változtatáson estek át, ezért nincsen felsorolva a többi pálya, azok már elvileg jók.
    Sőt a realm of shadow túl jól is sikerült, ezért is nerfelték, valahol olyat olvastam róla, hogy az új arreat crater lvl2 skorpió farm hely, így még a shadow verminek (kis fekete füstszerű lények) xp-jét is csökkentették.

    @Ned: fields of misery-t márt felhúzták.

    Itt megnézheti akit érdekel, hogyan alakult az első tuningolás, a cikkben szereplő változások ennek a továbbhangolása.

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8569308335

    legendary festés nem lesz a patch-ben sem az itemizáció.

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    [reply]@Wh1te_Rabbit (#7):[/reply]Vége a húsvétnak, bolyhoskám. Min stresszelsz?
    A 3 _jelentős_ ami érdemi munkájuk, a többit is _jelentős_ kategóriába kellene feltornászniuk, hogy lehessen hentelni.
    Ebben az állapotban nem lesznek act3 színvonalúak, hiába állítják a sűrűséget 1-2 portnál, a többi ugyanolyan gyenge lesz mint előtte. Jó, 1 packkal több lesz. Édeskevés, főleg a nagy területeken. Oázist is nyugodtan félkövérezhetnék, mert ritka nagy terület, mégis sokszor percekig nincs semmi.

    Reply

  • avatar

    Madness

    |

    [reply]@lacka (#9):[/reply]Elméletileg nem lesz benne… Pedig jó lenne már, hogy a barbárom ne hupikék színű gatyában rohangáljon :P (Nincs bajom a Blizzard-al, de a tűzben égjen el, aki ilyen szint tett a játékba)

    Reply

  • avatar

    lacka

    |

    Csak egy gyors kérdés: a legendary ruhafestése benne lesz az 1.08-ban?

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Üdv!
    Na ez már fejlődés sztem, de mondjuk ha az előző patchbe rakták volna bele, nem hagyom ott a game-t, de ez már mellékes xDD
    Pont oda nem raknak ahol a warden található ACT I-ben, Fields of Mysery(lehet rosszul írom a nevét a mapnak, kezdem elfelejteni xD), pedig fontos lenne, kulcs farm szempontjából……..

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    [reply]@vampiree (#6):[/reply]Komolyan, diszlexiás vagy, vagy már megint vörös lepedőt terítettél a monitorra mielőtt felléptél ide?

    3 helyre _jelentős_ buffot raknak, de a többi helyen is növelik a szörnyek számát! Valószínű, hogy fogják még növelni a többit is, de ahogy Dyingsoul is írta, nem lehet hülyegyerek módjára mindenhol felhúzni 10xesére, mert abból csak káosz lesz! És pont ezért hülyeség beirkálni ide hűde poénosan, hogy mikor lesz már kész, meg már megint hónapokat kell rá várni, mert pont azért teszteltetik a játékosokkal és várják a visszajelzéseket, hogy minél kiegyensúlyozottabban tudják a sűrűséget növelni, hogy nehogy az legyen, hogy van 3 térkép amit mindenki végtelenségig lepucol aztán kilép és kezdi elölről…

    De persze mindjárt jön a magyarázat, hogy inkompetens barmok dolgoznak a blizzardnál és különben is csak le akarnak húzni, hogy mégtöbbet zsebelhessenek be…

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    Komolyan 3 részt csináltak meg? Ez vicc…

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@chaoslord3 (#4):[/reply]Azért azt tényleg be kell látni, hogy a monster spawn nem olyan dolog amit csak úgy belelöknek a játékba. Könnyen ronthatnak a helyzeten azzal, ha egy helyre túl sokat pakolnak, ami úgy néz ki mint amikor egy hülye eléül a warcraft 3 map editor elé (mint én annak idején azzal játszottam hogy minél kisebb helyre minél erősebb egységekből minél többet pakoljak be :D). Meg aztán a másik véglet, hogy letesznek 1-2-t aztán a játékosok (joggal) felháborodnak azon, hogy ehhez hozzá sem nyúltak. Nagy valószínűséggel az átrendezéshez éppenséggel már meglévő spawnpontokat is módosítani vagy törölni kell, egyúttal figyelni elitekre és normal mobokra is. Nem olyan könnyű ez, mint ahogy sokan hiszitek…

    Egyébként meg írtam a hírbe is, de a kékben is benne van:
    “We’re still fine tuning monster density across all Acts…”

    Reply

  • avatar

    chaoslord3

    |

    Hip-hop kint lesz “csak” pár hét :P Amúgy őszintén csak ennyit erősítenek?? Tény ezek a területek tényleg gyengusok voltak, de a többi se vmi hű de jó szerintem… ezen azért még van mit finomhangolni… szerintem 1 hónap és kint is lesz addig eltökölnek vele ahogy szokták…

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    [reply]@white (#1):[/reply]When its done… !

    Reply

  • avatar

    lefety

    |

    csak pár hónapot kell várni, gyorsan szokott zajlani

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Egy kérdés. Most a rendes játékba mikor kerülnek be ezek a publik-ban szereplő újítások???

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.