Murlocket és az endless dungeon ötlete

Dyingsoul . Egyéb, Hírek 804

Néhány patch-el ezelőtt eltávolították a játékból, de az 1.0.8-al ismét elérhetővé vált a Murlocket nevű nyaklánc. Különlegessége abban mutatkozik meg, hogy esélyt ad egy pici murlock pet megidézésére. Ezt a nyakláncot Act II csatornáiban (Sewers of Caldeum) találhatjuk meg Moontooth Dreadshark nevű szörny megölése után, akit Hell vagy Inferno fokozaton kell keresnünk. Maga a szörny is random módon spawnol, de a nyaklánc drop esélye sem 100%. KingKongor viszont egy videóban megmutatja nekünk, hogy hol is található Moontooth Dreadshark egész pontosan.

Murlocket

One of my coworkers was showing off his Murlocket just yesterday, and now I want one. I was looking for some good info on how to find it, so thanks to everyone who posted helpful advice.

I bet these make a fun gift to send to friends, have any of you done that?  (forrás)

Egy újabb népszerű fórumtéma képezi beszéd tárgyát a hivatalos fórumon: a vég nélküli dungeon ötlete. Az ötlet jól láthatóan nem csak a community managereket érdekli, hiszen Travis is elmélázott az ötleten: bár pontosan még nem tudja, hogy a játékosok csak egyfajta mérőeszközként szeretnék-e használni – “Vajon az én karakterem hány szinti mélységig tudna megküzdeni a gonosszal?” – vagy valami mást várnának el egy efféle feature-től. Bár azt megjegyezte, hogy szerinte az emberek azért is vágynak rá, hogy ne csak Alkaizer köröket ismételgessenek hanem valami igazán random pálya legyen a játékban. Vaneras érdekesnek találta azt az ötletet, hogy egy ilyen endless dungeonban akár találkozhatnánk a régmúlt bossaival (például a hellforge kováccsal vagy a countess-szel). Minden esetre eléggé konkrét kérdéseket szögezett most Vaneras a játékosok felé: “Egészen pontosan mire gondoltok az Endless Dungeon kapcsán? Mit szeretnétek látni vagy találni egy ilyen helyen? Milyen játékstílust és célokat tűnétek ki egy Endless Dungeonben?” Kíváncsi vagyok, hogy olvasóink milyen válaszokat adnának erre a kérdésre és egyáltalán mi a véleményük a témával kapcsolatban.

Endless dungeons is a topic that have been brought up quite a few times now, although I must admit I have never seen the idea combined with the suggestion of old Diablo bosses reappearing in them :-)

Endless dungeons is an idea that there are many different takes on and we have seen quite a few variations on the idea being posted on these forums and elsewhere. This idea was actually also being discussed in a recent live stream interview with Travis Day and Wyatt Cheng on Archon the Wizard’s twitch stream:

Does the idea of endless dungeon come up in those conversations?
Travis: Yes, we talk about that a lot. It’s funny, with endless dungeon, it’s… it’s something people will heatedly debate what that’s supposed to mean. I have my own take, but I’m not sure what everyone wants from it. My take is that players want a measuring stick, to see how far you can go, like they reached level 200 or something. But I think the real purpose is that players just want to play for a long time without repeating the same levels over and over again. They don’t want just more Alkaizer runs.

So, to get a little more clarification on this idea, what exactly is it you have in mind when you think about an Endless Dungeon? What is it that you would like to see or find in such a dungeon? And also, what kind of gameplay and goals would you want and aim for if you could play in an endless dungeon?

I think it would be tricky to implement an endless dungeon without making it an “Instead of” rather than an “As well as”.
True, such a dungeon would have to be a choice and not a replacement!

There are several things that would need to be taken into consideration, but it is still nice knowing what people have in mind exactly when they talk about wanting an endless dungeon :-) (forrás)

Comments (22)

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Adam (#21):[/reply]Én nyitott vagyok egy jó beszélgetésre mindig! :-))

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Boss971 (#20):[/reply]Nem csak olyan lázadás létezik, amire Te gondolsz..nem csak habzó szájú emberek léteznek, akik odamennek záptojással a Blizzard főhadiszálása elé..hanem pl olyanok is, akik feltörik a játék védelmét és saját szórakozásból adnak hozzá content-et..javítanak hibát…Nem egy olyan játékról tudok, ahol a “lázadók” a tenni akarók, kik nem várták meg míg a mélyen tisztelt kiadó/fejlesztő cég patch formájában orvosolta volna a hibákat…hanem saját szabadidejüket nem kímélve tettek hozzá a játékhoz nem keveset..INGYEN !!!!
    A WoW-ot azért említettem, mert a Diablo messze drágább, mint a játékok 99%-a, de ezt az Activision-től megszokhattuk, hogy túlárazzák még a szrt is..:SS
    ÉS maximálisan offtopic….én nem szavaztam rájuk,sem most,sem megelőzőleg,sőt egyikre sem…De az emberekben él az a kényszer, hogy ha választani KELL, akkor választanak….s nem gondolkodnak azon, hogy tényleg kell-e és a nem választás is egyfajta reakció,ami kellően nagy méreteket ölve igenis jelzésértékű lehetne…és hogy én mi ellen, s miként lázadok azt nem tudhatod…de ez már nagyon messzire vezet..ha gondolod (bár feltételezem nem) szívesen beszélgetek Veled ilyesmiről IS…de ez nem ennek a fórumnak a témája…

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Adam (#19):[/reply]Ad 1, ahogy mondod gondolkozni tudni kell, látom ez a válaszod alapján annyira nem sikerült.
    Ad 2, ez is csak 1 JÁTÉK, ahogy a többi is az. A WOW nagyon, de nagyon rossz példa, mert ott mint tudjuk havidíj van, ergo a játék sokszorosát fizeted ki az évek alatt.
    Ad 3, szerencsére én vagyok a főnököm is, így max seggberúgom magam ha nem kapok magamtól fizetésemelést :-)
    Ad 4, a civilizációt sosem a lázadás viszi előre, mert abból előbb utóbb vérontás lesz, mint előrehaladás, inkább a telhetetlenség, mert akinek nincs elég, és képes gondolkozni, az mindent megtesz azért, hogy neki több legyen, és szebb és jobb. Időnként az ilyen ember karizmatikus, és talál követőket is magának, még akkor is ha szobafestőnek tanult.
    Ad 5, neked az éppen aktuális kormány nem ígért meg fűt, fát csak szavazz rá? dehogynem, rászavaztál. Megkaptad? NEM, akkor miért nem lázadsz ha már a szavaiddal élünk, de ha lázadsz attól jobb lesz? vagy csak épp kilövik a szemedet gumilövedékkel, attól jobb lesz? NEM. Megkapod utána amit ígértek? NEM, pedig oda sokkal többet fizetsz. Ennyi!

    Amikor a D2 kijött, mennyi időn belül terjedt el? 1-2 év, amikor a D3 kijött mennyi idő alatt adták el a világon az összes dobozos terméket? 2 nap. Miről is beszélünk a felgyorsult világunkban? Azon kell csodálkozni, hogy 1 év után a Blizz még egyáltalán foglalkozik a D3-mal, méghozzá elég intenzíven, és nem egy tök más projektre tett át a teljes erőforrását.

    Lehet az FPS nem volt jó példa, nézzük az Assasin’s Creed sorozatot, hányadik verziót dobják ki? Évente 1 megjelenik, ki játszik vele és mennyit? Na ugye!
    Ami még valamennyire leköti a játékosok nagyrészét az vagy FPS, vagy FIFA, vagy szimulátor, ill. a hack and slash és PONT. Ha az FPS külön világ, a FIFA évente újabb kiadással jön pedig nem kevés játékidőt ad!, a szimulátor amit lehet játékidőben hasonlítani, ott is a Grand Turismo és a Forza megy egyedül, és nagy számban sok ezer óra játszhatóság mellett. És azok sem évente jönnek ki.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Boss971 (#18):[/reply]Azt is észre kéne venni, hogy ez nem 1 trendi FPS rókabőr, hanem 1 hack and slash játék..más játékosokkal, más játékélménnyel…
    Továbbá azt is észre kéne venni, hogy míg az általad említettekből szinte évente adnak ki újabbat, addig ez ebben a stílusban nem megszokott…remélem nem is válik azzá…
    Össze tudod hasonlítani a kenyeret az almával? a PvP-t én megmondom őszintén leszarom…sosem érdekelt és ebben a játékban sem fog…de miért oylan nehéz felfogni, hogy az emberek jó része nem emaitt elégedetlen…a PvP-t azért hozzák fel sokan, mert BE LETT ÍGÉRVE….előre..
    Mennyibe is kerül most a tavalyi CoD? Vagy mennyibe kerül most a azelőző Battlefield? és Mennyibe kerül a D3 most?
    Amennyivel többet kérnek érte, az ember joggal várja el, hgoy ha nem is bővítik content-tel, mitn a WoW-ot..bár az árazása indokolná…de legalább azt adják meg, amit méltóztattak zengzetes szavakkal, méretes hype- és marketing költséggel beharangozni..ez az ami bosszantó…
    Ha Neked azt ígérik, hogy ősztől több pénzt fogsz keresni a munkahelyeden…de nem történik semmi…akkro is így reagálsz…node majd erre harapnak azok, akik azt mondják, ha nem tetszik, nem kell vele játszani, nem kell megvenni…és igazuk is van…
    De a világot sosem a bólogató, belenyugvó birkák viszik előre..hanem azok, akik lázadnak a fennálló rendszer ellen..és igenis megkövetelik azt, amti megígértek nekik….
    Ez is észre kéne venni…de igaz..ehhez gondolkodni kellene…

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Sziasztok!

    Valamit szerintem észre kell vennie mindenkinek.
    1, A Blizz nem kizárólag a D2 rajongótáborának fejlesztette a D3-at! Sőt, inkább az újabb játékosok megszerzése volt a cél. Azt tudták, hogy a D2-őt felülmúlni nem tudják, hiszen kultuszjáték lett belőle. Azt is tudják eltelt 12 év, újabb játékosgeneráció nőtt fel, más elvárásokkal. Nézzetek meg egy akciójátékot, COD-ok, MOHA-k csak az egyszerűség kedvéért, vagy a Battlefield sorozatot. Azok akik ott nyomulnak minden esetben ugyanazt a pályát játsszák végéig n+3 alkalommal, ahol n>=1000. Nekik is meg akartak felelni a részben változó pályákkal, onnan újabb játékosokat szerezni. Ezt be is jött valljuk be, mert ha jól tudom a D3-at annyian vették meg mint a D2-őt 12 év alatt+a LOD+ot 12 év alatt és a D1-et x év alatt.
    2, Ha csak a farm a megoldás valakinek 1 karakterrel akkor azt sajnálom. Nekem most épül a 4. karakterem akivel végig fogom vinni, aztán jön majd az 5.-is. És a másik 3 sincs még 100-as szinten. Mikor melyikkel van kedvem tolni azzal megyek. Teljesen más MP szinten, teljesen más módon, és ez változatosságot hoz, még akkor is, ha a pályák/map nem sokat változnak. És bizony a Barbáromnál már súlyos 100m gold kell ahhoz, hogy a DPS érdemben változzon.
    3, PVP. Minden siránkozó a PVP miatt sír, rí. Szerintem a legegyszerűbb lenne, egy kapcsolót beletenni a játék indításhoz, vagy a public/privát game indításához, hogy barátként, vagy ellenségként lépsz be. Minden pálya adott lenne, nehezítve a szörnyekkel, ha lesipuskás vagy akkor megvárod amíg az elit pack legyengíti az ellenfelet, és Te adod meg a kegyelemdöfést, vagy épp fordítva. Ez benne volt a D2-ben is, szerintem elég is volt. Az egész PVP-t túlmisztifikálja mindenki. NEM ez a D3 alapja, ez egy plusz lenne, de nincs. Ha ennyire a másik karaktert akarod alázni, mert valljuk be sokaknak ez a célja, hogy az agyongearelt barbrárral, DH-val 2 másodperc alatt végezzen a másikkal. Ebben mi is a jó???

    Reply

  • avatar

    anto89

    |

    Szép-szép , jó-jó , de szerintem a játékosok elégedettségét és ennek az ötletnek a megvalósíthatóságát is növelné ha megcsinálnának 1etlen 1 dolgot (ami be volt ígérve már megjelenésre) ez pedig a random mapok … Tudom ,hogy ezt elég nehéz megcsinálni de ha beígérték és hangsúlyozták ,hogy végtelenségig újrajátszható lesz a random generált mapok miatt… Egyedül abban bízom,hogy a kiegészítőre haladnak ezzel valamit mert szerintem elég nagyban ezen fog állni vagy bukni ,hogy mennyi ideig lesz fent a D3(és kb. ez az egyetlen olyan hiányzó dolog amihez ténylegesen is sok munka kellene nem ilyen legendary színezés stb.) Végül is most ki lett elégítve a Diablo utáni vágyam szal azt a pár évet kibírom mire tényleg az lesz belőle amit vártunk , csak minden jel arra mutat ,hogy ebből nagyobb parasztvakításon kívül semmi nem lesz …(de én remélem a legjobban ,hogy tévedek és már a Blizzconos bejelentés után kiderül ,hogy van még puskapor)

    Reply

  • avatar

    radir

    |

    [reply]@Dyingsoul (#9):[/reply]”szar a d3 -> az olvasók egy része azt hiszi, hogy jobb játékot csinálna hiszen ma mindenki úgy születik, hogy már az anyaméhben nagy tapasztalatot szerzett a játékfejlesztésben”
    Nagyon nem értek egyet ezzel a hozzáállásal!
    Én cnc programozó vagyok, amit ki adok munkát megpróbálom a tőlem elvárható legjobb minőségben elkészíteni. Ha nem így teszek joggal kérhet számon a megrendelő.
    És akkor nem azt mondom neki hogy “ha te jobban tudod csináld meg te” hisz ez az én szakterületem, nem fogja tudni megcsinálni, de megkövetelheti a minőséget, mert ő fizet.
    Jelenleg a Blizzard csúcs a játék ipar eme szegletében, mint tőkével mint fejlesztői táborral. Joggal várom el olyat alkosson hogy lehidalok, és ezért ki is fizetem a költségeit nyereséggel. Mintha luxus autót vennél ami széria hibás és nem akarják megcsinálni neked, joggal fogod az asztalt döngetni.
    Ezen illene elgondolkodni…

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [author]Xeper (#14):[/author][quote]@Adam (#10): Tehát azt mondod, hogy 1999 óta (HoMM3 megjelenése) csak ezzel a két játékkal 37000 órát játszottál… azaz évente 330 napon napi 8 órában 14 éven keresztül. Úgy látom az idő megszépíti az emlékeket
    0[/quote]

    Annyira azért nem..mert a régi HoMM3 időkben volt, hogy 24-30 óra is lement egyhuzamban..sőt a mostani hétvégén is játszottam vagy 15 órát:$$
    De annál a játéknál is elmondható, a gyári kampány és térképek szinte semmit nem mutatnak a játékból…de a játékosok által készített térképek..nah az nem semmi…
    De hidd el…nem annyira túlzás az, mint gondolnád…ha már kötözködni szeretnél:)

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@Adam (#10):[/reply]Tehát azt mondod, hogy 1999 óta (HoMM3 megjelenése) csak ezzel a két játékkal 37000 órát játszottál… azaz évente 330 napon napi 8 órában 14 éven keresztül. Úgy látom az idő megszépíti az emlékeket :)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Adam (#10):[/reply]Ugyanaz lenne a válaszom az általad említett két játakra, mint a d2-re: Régi játékok és azóta több idő telt el. Ugyanakkor azok a régi motorosok akik ezekkel ennyit játszottak nem mondhatják el azt magukról, hogy ugyanannyi időt engedhetnek meg maguknak játékra, mint ezelőtt mondjuk 5-10 évvel.

    #12 | Chob: Neked szövegértési problémáid vannak? Még egyszer mondom: nem a véleménykülönbség a gond. Amiket most is leírtál, azt már ezelőtt x hírben leírtad többször is. Mindemellett szerintem inkább te gondolkozz el egy kérdésen: hogyan szerkeszthetne híreket valaki úgy, hogy utálja a Blizzardot/d3-at? Annak az értelmét már nem is próbálom keresni, hogy aki ilyen módon flamel az egyáltalán miért jár még fel az oldalra… Hivatalos Diablo 3 RAJONGÓI oldal vagyunk, nem pedig flamelde.

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    [reply]@Adam (#10):[/reply]Ne idézd már a pont alattad lévő hozzászólást kérlek, mert így aztán tele lehetne spammelni akár egész Kínát is.

    @Dyingsoul

    Aza baj Blizzard-al , hogy nagyon lassan veszi fel a lépést a fejlődő játékiparral. Mondjuk én azt elfogadom, hogy fejlesztenek 1 játékot akár 3-4 évig, mert így legalább minőségi játékot kapunk, viszont ne szarják le utána azt és pörgősen fejlesszék/javítsák ahogy azt kell.

    -A diablo3-ban még mindig vannak hibák amik a játék indulása óta benne vannak, hiába van szóvá téve a fórumon nem történik semmi.
    A játék megjelenése előtt még arról volt szó, hogy lesz pvp a játékban elég hamar, erre fel 1 éve eltelt de még semmi.
    -Semmi innovatív ötlet nincs a játékban az elődjéhez képest, még mindig csak annyi az egész, hogy csak farm és farm és farm. Paragon? Nehéz lehetett kitalálni, ez nem innováció. Az egyetlen új dolog az RMAH semmi más, most lehet jönni, hogy pedig ez meg az, de NEM.

    Azért egy ilyen játék ilyen hosszú ideig való fejlesztése után az ember többet várna, de nem így alakult. Ha a patchek értelmes új dolgokat hoznának be a játékba, amik folyamatosan felfrissítik a játékot,és itt most nem 1-2 hét-ről beszélek, ami után mindenki lelép megint és egy nagy kopár sivatag lesz a játék.

    Most őszintén nézz már magadba , és ésszel gondolkozz el kicsit, és ne a Blizzard iránt mutatott hatalmas fanatizmussal.

    Szóval lassú a Diablot fejlesztő banda, emiatt nem jön normális tartalom, ennek következménye, hogy a játék unalmas és semmitmondó.

    Lehet jönni, azzal is hogy csak egyszer fizetsz és többet nem kell, de azért ne sajnáljuk már szegényeket, mivel egészen jót kaszáltak a játékkal, és még az RMAH bevételről semmit sem tudunk.

    Jaaj már elnézés! Még ezen is fennakadtam most. Mi az, hogy mostanában népszerű fórumtéma a végtelen dungeon? WOW! Ez nem meg lett említve már a Blizzard részéről, hogy gondolkoznak rajta, hogy hogyan lehetne megvalósítani? EJHA , hirtelen elfelejtették és jaaaj most valaki felhozta ezt mint valami új ötletet ismét? Ebből sem lesz semmi 2 évig, és a PVP-ből sem még 1 évig legalább. Tényleg észre kellene már venni a Blizzardnak, hogy 2000-van hanem 2013 és már a gyorsabb fejlesztésekre van igény. Így nagyon sok csalódott ember hagy csak maga után a cég.

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [reply]@Dyingsoul (#9):[/reply]No pont ezt akartam írni, csak röviden: Itt van a két elégedetlenkedő/szarozó és ők posztolnak (Zsny, Z). De nehogy azt gondoljátok, hogy a nyígásotok kapta a + -okat, hanem az ötleteitek!
    Jah és megvédem a blizzt ne bá.csátok

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [author]Dyingsoul (#9):[/author][quote]@Zoro (#5): Rosszul látod a dolgokat ezért javaslom, hogy olvasd el újra a hsz-em utolsó bekezdését:
    http://diablo3.hu/2013/05/24/pici-olco-kekek/#comments
    De nem bánom, menjünk rajta végig újra viszont ezt nem csak neked írom, hanem a pluszolóknak is (akinek inge vegye kabátra):
    Nem az a probléma, hogy negatív töltetű hsz-eket kapunk. A probléma az, hogy ugyanazoktól az emberektől és ugyanazokat a gondolatokat kapjuk. Ugyanazt írják/írjátok le újra és újra és ez már több száz híren keresztül megy. Leírjátok egyszer vagy kétszer az rendben van, mert elégedetlenek vagytok és ezt hangsúlyozni szeretnétek. De ha már többször is leírtátok, akkor miért kell minden egyes hírt újra és újra ugyanazzal kezdeni? Változást ez nem fog hozni, csupán annyit érhettek el vele, hogy demoralizáljátok a többieket.
    Itt jövök én a képbe, hiszen mint szerkesztő kötelességemnek érzem azt is, hogy valamilyen szinten a közösséget is építsem, éppen ezért nem a Blizzardot védem, hanem a közösséget -> Nem a negativitással, hanem annak monoton ismételgetésével van gondom, ami ugyanazoktól az emberektől jön. És most ezt azért boncolgatom tovább mert remélem, hogy egyszer megértitek az imént leírtakat. Nem azt kérem, hogy változtassatok nézőpontot sem azt, hogy menjetek el az oldalról (ha valaki ezt gondolná, az csúnyán félreért). Azt kérem, hogy témát váltsatok mert ugyanazokat a köröket rójuk le mindig (Siránkozók vs Dyingsoul, sidenote: Vigyázat! Szarkazmussal erősen fűszerezve!):
    szar a d3 -> az olvasók egy része azt hiszi, hogy jobb játékot csinálna hiszen ma mindenki úgy születik, hogy már az anyaméhben nagy tapasztalatot szerzett a játékfejlesztésben
    pénzéhes a blizz -> mondj egy céget a játékiparban ami megüti a blizz színvonalát és méretét, mégsem pénzéhes
    lassú a blizz -> ez van, nem tudunk ellene tenni
    lekakálják a játékosok véleményét -> nincs még egy blizzhez hasonló cég, ahol annyi CM és játékbeli változtatás lenne a játékosok ötletei alapján, mint amennyit a blizz eszközölt eddig
    nem adtak annyi kontentet a pénzemért, amennyit kellett volna -> ha mindenki megnézi a saját játékidejét, szerintem a mai játékokhoz képest verhetetlen a játékidő/pénz mutató mindamellett nem havidíjas ARPG.
    a d2 jobb, mint a d3 -> rendben, de 12 év múlva visszatérünk erre is.
    nem jött a pvp -> mindenki sajnálja, de nem tudunk ellene semmit sem tenni
    az akármi az n-edik patchel jött, holott az n-5-el kellett volna jönnie -> ez így van de attól, hogy még 10-szer leírjuk semmi sem fog változni.
    hazudik a blizz -> rajtuk kívül mindenki más igazat mond
    de a blizz azt hazudta, hogy ….. stream közben egy srác viszont azt mondta, hogy… -> na erről beszéltem…
    RMAH/AH -> mindenki tudta, hogy mit hoz magával a játék, el lehetett dönteni, hogy megvesszük-e vagy sem
    És még sorolhatnám, de az a helyzet, hogy pont ez az amit unok(ununk): ugyanazokat a dolgokat megvitatni újra és újra. Nézzetek magatokba: a legtöbb elégedetlenkedőnek 1000+ óra játékidejük van (tisztelet a kivételnek) mégis képesek fikázni, holott a játékidő mutató alapján a játék maximális mértékben kiszolgálta a játékosok igényét, hiszen ha szar lenne, akkor nem játszanánk vele több száz órát. Ez szintén egy olyan csoda dolog amit nem értem miért nem értenek meg az emberek. Mert lehetne jobb a játék? Hát valószínűleg lesz is jobb… ez pedig csak idő kérdése, viszont a játékos társadalom nem a türelméről híres…
    Remélem peace van, öröm és bódottág és ne értsétek félre azokat a dolgokat, amiket leírtam mert a jó szándék és Aranka néni vezérelt.
    0[/quote]

    pár dolog, nem kötöközédképpen..
    játékélmény/ár…
    Heroes of might and magic 3 kb 30 000!!! óra játék”élmény” valós élmény…minőségi élmény..
    Titan Quest kb 6-7000!! óra szintén minőségi játékélmény…
    Diablo 3 : 400 óra…görcsös, kényszeredett..kb mint anikotinfüggőség vagy hasonló…
    ne emeljük már piedesztára és hordozzuk etalonként a Blizzardot és a D3-at..mert messze nem az..csak erről a szartengerben(mai játékok 99%-a) megfeledkezik az ember…
    És már miért kéne haosnló kaliberú céget emlegetni,mitn a blizzard? mikor vannak pici cégek, jó játékokkal,csak a hype hiánya miatt, senki sem tud róluk…
    lássuk már a lényeget:)
    és még 1 dolog, ami csak észrevétel, nem kötözködés…a közösséghez a siránkozók is hozzátartoznak…egyébként a többivel maximálisan egyetértek:)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Zoro (#5):[/reply]Rosszul látod a dolgokat ezért javaslom, hogy olvasd el újra a hsz-em utolsó bekezdését:
    http://diablo3.hu/2013/05/24/pici-olco-kekek/#comments

    De nem bánom, menjünk rajta végig újra viszont ezt nem csak neked írom, hanem a pluszolóknak is (akinek inge vegye kabátra):
    Nem az a probléma, hogy negatív töltetű hsz-eket kapunk. A probléma az, hogy ugyanazoktól az emberektől és ugyanazokat a gondolatokat kapjuk. Ugyanazt írják/írjátok le újra és újra és ez már több száz híren keresztül megy. Leírjátok egyszer vagy kétszer az rendben van, mert elégedetlenek vagytok és ezt hangsúlyozni szeretnétek. De ha már többször is leírtátok, akkor miért kell minden egyes hírt újra és újra ugyanazzal kezdeni? Változást ez nem fog hozni, csupán annyit érhettek el vele, hogy demoralizáljátok a többieket.
    Itt jövök én a képbe, hiszen mint szerkesztő kötelességemnek érzem azt is, hogy valamilyen szinten a közösséget is építsem, éppen ezért nem a Blizzardot védem, hanem a közösséget -> Nem a negativitással, hanem annak monoton ismételgetésével van gondom, ami ugyanazoktól az emberektől jön. És most ezt azért boncolgatom tovább mert remélem, hogy egyszer megértitek az imént leírtakat. Nem azt kérem, hogy változtassatok nézőpontot sem azt, hogy menjetek el az oldalról (ha valaki ezt gondolná, az csúnyán félreért). Azt kérem, hogy témát váltsatok mert ugyanazokat a köröket rójuk le mindig (Siránkozók vs Dyingsoul, sidenote: Vigyázat! Szarkazmussal erősen fűszerezve!):

    szar a d3 -> az olvasók egy része azt hiszi, hogy jobb játékot csinálna hiszen ma mindenki úgy születik, hogy már az anyaméhben nagy tapasztalatot szerzett a játékfejlesztésben
    pénzéhes a blizz -> mondj egy céget a játékiparban ami megüti a blizz színvonalát és méretét, mégsem pénzéhes
    lassú a blizz -> ez van, nem tudunk ellene tenni
    lekakálják a játékosok véleményét -> nincs még egy blizzhez hasonló cég, ahol annyi CM és játékbeli változtatás lenne a játékosok ötletei alapján, mint amennyit a blizz eszközölt eddig
    nem adtak annyi kontentet a pénzemért, amennyit kellett volna -> ha mindenki megnézi a saját játékidejét, szerintem a mai játékokhoz képest verhetetlen a játékidő/pénz mutató mindamellett nem havidíjas ARPG.
    a d2 jobb, mint a d3 -> rendben, de 12 év múlva visszatérünk erre is.
    nem jött a pvp -> mindenki sajnálja, de nem tudunk ellene semmit sem tenni
    az akármi az n-edik patchel jött, holott az n-5-el kellett volna jönnie -> ez így van de attól, hogy még 10-szer leírjuk semmi sem fog változni.
    hazudik a blizz -> rajtuk kívül mindenki más igazat mond
    de a blizz azt hazudta, hogy ….. stream közben egy srác viszont azt mondta, hogy… -> na erről beszéltem…
    RMAH/AH -> mindenki tudta, hogy mit hoz magával a játék, el lehetett dönteni, hogy megvesszük-e vagy sem

    És még sorolhatnám, de az a helyzet, hogy pont ez az amit unok(ununk): ugyanazokat a dolgokat megvitatni újra és újra. Nézzetek magatokba: a legtöbb elégedetlenkedőnek 1000+ óra játékidejük van (tisztelet a kivételnek) mégis képesek fikázni, holott a játékidő mutató alapján a játék maximális mértékben kiszolgálta a játékosok igényét, hiszen ha szar lenne, akkor nem játszanánk vele több száz órát. Ez szintén egy olyan csoda dolog amit nem értem miért nem értenek meg az emberek. Mert lehetne jobb a játék? Hát valószínűleg lesz is jobb… ez pedig csak idő kérdése, viszont a játékos társadalom nem a türelméről híres…
    Remélem peace van, öröm és bódottág és ne értsétek félre azokat a dolgokat, amiket leírtam mert a jó szándék és Aranka néni vezérelt. :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    De aztán buktató is van benne bőven, most csupa olyan helyet farmolnak az átlag játékosok, amik pont hogy nem “dungeon”-ök, hanem nagy nyitott terek, ahol soha nem kell visszafordulni, soha nem jut az ember zsákutcába. Én pl tök szívesen mennék Act2 csatornába, meg a csontis földalatti helyekre, de állandóan lejárnak a buffok, ami meg marha idegesítő.

    Szóval ha már az egész játék arról szól, hogy futsz a buffod után (berserk, archon, stb…), akkor a játékteret is valahogy ennek megfelelően kéne felépíteni, egy igazán random dungeon pedig pont nem ilyen lenne. Esetleg ha nyílegyenes, de az meg ugye nem a legjobb ötlet. Magyarán ezzel a módszerrel csak azokat a helyeket tudják végtelen hosszúra csinálni, ahova eleve nem jár senki, és pont a jelenleg legnépszerűbb helyeket nem tudnák belevonni (szerintem).

    Mondjuk én annak örülnék a legjobban ha ezt a buff után rohanást szüntetnék meg. Jó az, ha pörögnek az emberek, de amikor az utolsó elit lecsapása után 3 barbár egyből 3 felé rohan hogy valamit üthessen és fenntarthassa a berserkjét, az azért elég sz*r. Nincs az embernek 5 másodperce megállni, mindig rohanni kell, vagy elveszted a dps-ed felét. És nem utolsó sorban ezzel játszhatóvá tennék a játék összes helyszínét, amire sokkal könnyebb lenne pl végtelen dungeon-t építeni, mint erre a helyzetre.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [author]Zoro (#5):[/author][quote]@Dyingsoul (#4): Nem azon vannak megakadva a játékosok amit nem mondtak. Hanem amit már sokszor ígértek és semmi vagy hulladék lett belőle. Hadd ne soroljam fel, mindenki tudja a listát.
    Ráadásul ahogy említed is a mondatukat. Mindig van egy ilyen ász, rejtett adu a farzsebben nekik arra, hogy mit mondtak és mit nem mondtak. Így végül mindig az van amit ők akarnak.
    Ezeknek az endgame ötleteléseknek is ilyen szaga van, mint minden hasonlónak amikor kikérték az emberek véleményét:
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcToifl7QH-LTkjh8FsN1G_PSHLtN1BJ4KN_WgEh9QIxbw57E7IIwg
    Mesélj csak az ötleteidről, kutyát nem érdekli. Dehát ezt neked kellene a legjobban tudni, tök zsír pvp ötleted volt. Én kajáltam volna meg még sokan mások. Több értelme lenne, mint az 1 nap alatt lecsengett duelnek. Őszintén. Soha egy überen nem voltam és a duelt sem próbáltam. A videók és vélemények alapján már az első naptól tudtam: értelme nincs kipróbálni. Na kb azóta a féléves forduló óta nincs értelme a gamenek.(akkor döglött meg az AH is)
    The point is: Ne védd őket, elsodor az ár, mert több az elégedetlen. Az meg nem válasz amit itt sokan használnak: “ne játssz vele” “vagy keress mást”. Vagy ahogy egy korábbi hírnél az egyik mod(nem tudom melyikőtök) ezeknek a törlésével fenyegetőzött. Azoknak akik mindig megjelennek ezekkel a válaszokkal az elégedetlenekkel szemben: megvettük, többet ígértek. Had én döntsem már el ezután mi a véleményem. A negatív vélemény is hozzátartozik a fejlődéshez. Sőt az jobban indukálja. Innentől 2 következtetést vonhatsz le helyesen és egyféle képen cselekedhetsz rosszul.
    1. következtetés: több az elégedetlen -> annak oka van.
    2. következtetés: mindig megjelennek az elégedetlenek -> várják még, hogy kisül valami jó a játékból.
    Rossz reagálás ezekre: megvédem a blizzt. (Nem ellened támad, miért véded?) Pointless.
    Szóval a hírről: ez a visszatettük, de bármikor kivehetjük fajta visszacsalogatás. Mit csinál az acsibúza, mindent akar fajta fanatikus? Még ha hónapok óta nem is tolja csak ezért az itemért visszalép és valszeg tolja is egy darabig. Őszintén, majdnem én is ráharaptam. Aztán rájöttem: értelme nincs annak az amunak.
    A teóriázgatásról meg a véleményünk kikéréséről meg fentebb már írtam. Megírhatod nekik a világ legjobb ötletét is: már se elég emberük, sem forrásuk nincs rá és nem is akarnak ráfordítani. Bármit is találsz ki elsüllyed a többi kommenttel együtt.
    +6[/quote]

    Ezt és szinte az összes elégedetlenkedést orvosolná a moddolhatóság…semmi fejlesztés nem kellene nekik..vagy minimálisan alkotni 1 mod managert, ami elvégez pár egyszerű kompatibilitási tesztet…
    Hogy miért nem csinálták meg? a válasz roppant egyszerű..mert akkor nem lenne AH/RMAH…még az állandó internetkapcsolatot se kellene eldobni miatta…mert lennének a Blizz szerverein validált modok…csak igen hamar kiderülne, hogy a lelkes/kreatív felhasználók utcahosszal jobb modokat hoznának létre, mint a veterán Blizzard programozó gárda…akkor nem jönne a pénz, mert annyi mod lenne, hogy mindenki megtalálná a gearjének megfelelőt…és a kutya se költene goldra/itemre
    Minden ész érv azt támasztja alá, hogy a jelenlegi korlátolt…az igazi játékélménytől megfosztott Diablo..csakis és kizárólag a pénz miatt ilyen, amilyen..kell Koticknak 1 új Ferrari..és a részvényeseknek minél több osztalék..sajnos ez így megy..egyre inkább…Egyébként a moddolhatóság egy roppant egyszerű felhasználói teszt arra, hogy a kiadó mennyire akar jó játékélményt avagy mennyire dominál náluk a pénz…ahol mod van,ott a játékosokért dolgoznak(illetve nem hagyják figyelmen kívül), ahol nincs..ott a pénz dönt..az egyszeri nagy mennyiségű bevétel…én úgy gondolom, hogy az AH/RMAH-ból töredéke jött nekik össze, mint a játék megjelenésekor keletkezett eladásokból…Minden csak arra volt jó, hogy a warezt visszaszorítsák mindenféel ködösítő álom halandzsákkal…ezzel semmi gond nem lenne..ha bevallanák..és nem hazudnák azt, mint idehaza…”dübörög a gazdaság”..
    Node ennyi offtopic…a mostanira vissaztérve..én nagyon régóta szeretném már ezt..ha lenne egy egyszerű..a karakterünk reális képességét lemérhető dungeon…az egye több ellenfél butaság..mert így is azzal megy 1 farmköröm nagy része, hogy 5-600 mobot összeszedjek 1 nagy pályán, hogy szép kis massacre-t összeszedjek..:S
    Egyre nehezebb,erősebb lényeknek kellene jönniük..de itt alapvetően 3 mód van csak rá:
    – HP növelés – feleslegesen elnyújtott időt jelentene csak..nem sok értelmétl átom önmagában:S
    – DPS növelés – ez 1 fokkal jobb lenne..de ehhez szerintem messze nem eléggé balanceoltak a kasztok….
    – monster mennyiség növelés – erre utaltam már…eleitne mókás, de aztán zavaró, hogy a sok fehér/szürke,kék item miatt klikkelni is alíg lehet…
    Amivel ez orvosolható lenne..pl fire immun,fire resist-es szörnyek…és minden ellenállásból ahsonló..ezc sodálatosan működött a D2-ben is..és szinte minden hasonló jtáékban..miért van ez totálisan mellőzve itt?:SS Nekik is jó lenne, mert bizonyos pályákra fire DMG-s skorn kellene…másiknál meg arcane és hasonlók..
    Továbbá nem értem hol vannak a skill blockkoló lények? Nem egy hasonló játékban van ilyen…vagy a resist csökkentő aurák? pl ez is lehetne 1 elite képesség, vagy mob championoknál..csökkenti a resisted 50%-al..így rá lennél kéynszerítve, hogy űzzed azt a lényt..a tömegen át, hogy mihamarabb lenyomd…ez taktikai elemet vinne a játékba..Múltkor úgy játszottam 2 órát, hogy a végére elzsibbadt az agyam..mert nyomtam a jobb klikket szinte semmi mást…néha 1-1 másik skillt..majd belefáradt a szemem az eladásnál az inventory nézésbe…és fásultan hagytam abba, hogy megint elment 2 óra…de öröm nem volt benne…És hgoy mirét siránkozunk…mert szeretjük a Diablo világát..ezt kéne megérteni végre a másik oldalnak is..nem rosszat akarunk…csak annyit, hogy ez a játék is olyan legyen,amivel játszunk 10 év múlva is…és ezt csak a hozzáállás változtatásával és a tartalmak játékosok általi gyártásával(modok) tudnák megadni nekünk…de hajlandóság egyikre sincs…

    Reply

  • avatar

    kiralytigris

    |

    Minél mélyebbre jutsz a dungeonben annál több szörny fog veled szembe jönni. Én így tudom elképzelni.
    Azt én sem értem miért nem lehet spontán portálgatni az actok között, mint a kettőben. Én mindig nyomtam egy Boss-run-t (mondjuk ott még volt értelme, mert jó cuccokat dobáltak).
    Nagyon szomorú vagyok azért is, hogy beharangozták anno milyen random is lesznek a pályák. Én kis naiv azt hittem ,hogy űberelni fogja az elődök randomitását, így 2012 környékén gondoltam jobban tudnak már programozni ilyeneket, de csalód(tunk)tam.
    Jó ez foltozgatás is, de lássuk be, nagyon sok újdonságot nem fogunk kapni, mert akkor nem lesz mit rakni a két kiegészítőbe (remélem csak 1 lesz,de az nagy).
    A kreativitás teljes hiánya jellemző a fejlesztőbrigádra is, mivel ezek a forradalmi új ötletek, vagy nagyon nagyon régiek, vagy egyszerűen a játékosoktól származnak.
    A játék ettől függetlenül jó, csak látszik a pénzéhesség :-(

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Dyingsoul (#4):[/reply]Nem azon vannak megakadva a játékosok amit nem mondtak. Hanem amit már sokszor ígértek és semmi vagy hulladék lett belőle. :D Hadd ne soroljam fel, mindenki tudja a listát. :)

    Ráadásul ahogy említed is a mondatukat. Mindig van egy ilyen ász, rejtett adu a farzsebben nekik arra, hogy mit mondtak és mit nem mondtak. Így végül mindig az van amit ők akarnak.
    Ezeknek az endgame ötleteléseknek is ilyen szaga van, mint minden hasonlónak amikor kikérték az emberek véleményét:
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcToifl7QH-LTkjh8FsN1G_PSHLtN1BJ4KN_WgEh9QIxbw57E7IIwg
    Mesélj csak az ötleteidről, kutyát nem érdekli. :D Dehát ezt neked kellene a legjobban tudni, tök zsír pvp ötleted volt. Én kajáltam volna meg még sokan mások. Több értelme lenne, mint az 1 nap alatt lecsengett duelnek. :D Őszintén. Soha egy überen nem voltam és a duelt sem próbáltam. A videók és vélemények alapján már az első naptól tudtam: értelme nincs kipróbálni. Na kb azóta a féléves forduló óta nincs értelme a gamenek.(akkor döglött meg az AH is)
    The point is: Ne védd őket, elsodor az ár, mert több az elégedetlen. :D Az meg nem válasz amit itt sokan használnak: “ne játssz vele” “vagy keress mást”. Vagy ahogy egy korábbi hírnél az egyik mod(nem tudom melyikőtök) ezeknek a törlésével fenyegetőzött. Azoknak akik mindig megjelennek ezekkel a válaszokkal az elégedetlenekkel szemben: megvettük, többet ígértek. Had én döntsem már el ezután mi a véleményem. A negatív vélemény is hozzátartozik a fejlődéshez. Sőt az jobban indukálja. Innentől 2 következtetést vonhatsz le helyesen és egyféle képen cselekedhetsz rosszul.
    1. következtetés: több az elégedetlen -> annak oka van.
    2. következtetés: mindig megjelennek az elégedetlenek -> várják még, hogy kisül valami jó a játékból.
    Rossz reagálás ezekre: megvédem a blizzt. (Nem ellened támad, miért véded?) Pointless.

    Szóval a hírről: ez a visszatettük, de bármikor kivehetjük fajta visszacsalogatás. Mit csinál az acsibúza, mindent akar fajta fanatikus? Még ha hónapok óta nem is tolja csak ezért az itemért visszalép és valszeg tolja is egy darabig. Őszintén, majdnem én is ráharaptam. Aztán rájöttem: értelme nincs annak az amunak.
    A teóriázgatásról meg a véleményünk kikéréséről meg fentebb már írtam. Megírhatod nekik a világ legjobb ötletét is: már se elég emberük, sem forrásuk nincs rá és nem is akarnak ráfordítani. Bármit is találsz ki elsüllyed a többi kommenttel együtt.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Ramones (#3):[/reply]Senki nem mondta, hogy lesz mg új content a kiegészítő előtt. Sőt a Blizz régebben azt is megmondta, hogy a D3 esetében nehéz, mert a játék tartalma nem változhat havonta a stílusából adódóan: ez nem egy MMORPG.

    Reply

  • avatar

    Ramones

    |

    Mondok nektek valamit semmi nagy dolgot ne várjatok már a pvp-n kívül (ha az is meglesz…) ebben a gameban komolyabb dolgokat csak a kiegbe …… ezt lássátok be sajnos de így van ezek a szövegelések meg csak parasztvakítás semmi több

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    Murlocket LOL ennyi erővel az összes lehetséges companiont bele rakhatnák a wow-ból achivmentként xD

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Végtelen dungeon gondolom max a keigészítőben lesz, ez csak a hype, hogy majd nagyon örüljünk neki amikor meglátjuk a vásárlásra ösztönző újdonságok között. Egyébként tényleg tök jó lenne, főleg ha egyre nehezedne is egy kicsit, vagy lenne x szintenként egy boss. Van benne lehetőség bőven.

    Átmenetileg egy faék egyszerű kilépés nélküli reset is elég lenne, mert így hétköznapokon nagyon sz*r a public játék. Engem az előbb 10 sikertelen (értsd : kipucolt) próbálkozás után még simán kivágott a login képernyőre is, mondván hogy túl sok játékba léptem be rövid idő alatt. Ha meg csak fix csapattal játszik az ember, akkor mindig ugyanazt látja, kell a public party változatossága, csak ezt a 20 perces belépési szertartást kéne kiszedni belőle.

    Még az is elég lenne, ha csak simán lehetne teleportálni az actok között (mint a d2-ben). Akkor nem csak három helyszínt farmolna végig egy csapat, hanem mondjuk tízet. Ehhez se kéne két fűszálnál sokkal többet keresztbe tenni.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.