Aprók a Smart droppal és a Transmog-gal kapcsolatban

Professor J . Hírek 611

A Smart droppal kapcsolatban újabb apróságok kerültek napvilágra. A jelenlegi állapotban:

 

  • Hatni fog a craftolt itemekre.

 

  • Nem lesz külön jelzés, hogy smart drop, vagy sima volt.

 

  • A class spec itemekre az adott karakter fő statja (Int, Str, Dex,)  fog mindig kerülni, viszlát int-es barbár övek, és str-es wd homoculus stb.

Are we going to know when we get a “Smart” drop (visual/sound/etc.)? …The question I have is: will there be some icon or other notification that tells us that the dropped item is a smart drop?
Nevalistis: Smart drops are an internal mechanic, and there really isn’t a need for an outward notification that one has occurred. An item that seems more tailored for your class, though, should send off the tip that it was probably (but not always) a DiabloWikismart drop.

 

At the end of the day, knowing whether or not an item “dropped smartly” is unlikely to impact whether or not you decide to use it. You’ll still be assessing gear based on what stats or procs it ended up with and how that fits into your play-style.

Will this affect Crafted legendary items?
I learned a bit more about the current design for crafting, and wanted to take a moment to share. =) Bear in mind, of course, that this is subject to change as development continues.

At this time, “smart drops” apply to all items crafted by a character. If it’s a general item (like a chest or bracers, for example), the stats on it will be tailored to the character who crafted it. However, there is an exception: if the item in question can only be used by a particular class, the stats will instead roll for the appropriate class. If you craft a mighty belt, for instance, you can expect to see Strength and other Barbarian friendly affixes on it.

So in other words, can a class specific item which is not a smart drop, still roll a (main) stat for another class?
Nope! Class-specific items will only roll stats for the appropriate class, regardless of whether or not the item in question is a smart drop or which character acquires it. No more INT-tastic Mighty Belts or the like.

Similarly.. If I get a “smart drop” for my WD,will it be a 2 hand Bow with a WD skill? This is sooo absurd 8)
If it’s an item that you can actually equip and it is a “smart drop,” the stats will be prioritized for your class. If you can’t use it at all though, don’t expect it to roll stats that aren’t tailored to your class.

Again, I feel it necessary to mention that we’re still iterating on a lot of these details, but this is how smart drops are working as it currently stands.

 

Forrás: Diablo.incgamers.com

A transmogrification nem fogja használni a régi unid, szonosítatlan tárgyakat, rájuk is a kieg. előtti, nagy patch szabályai lesznek érvenyesek (loot 2.0, stb.). Tehát, aki nagyban betárazott unid tárgyakkal, hogy majd a transmog rendszerben használja őket skinként, nem fog menni. Majd csak a patch után talált itemek skinjei lesznek használhatóak a Transmogban.

 

I wanted to jump back into this thread to provide an update concerning our plans for unidentified legacy Legendaries and how they will interact with the upcoming Transmogrification system in Reaper of Souls.

 

We’ve already mentioned that Legacy items (items that drop before the expansion or pre-expansion patch goes live) will not unlock unique item appearance, but they can be Transmogrified.

At this point, we’re currently planning that unidentified legacy Legendaries will also not provide new item appearances for Transmogrification. Our reasoning is this: even old Legendaries will be following new rules once we release Loot 2.0 and we want Transmogrification to reflect what new items you’ve gotten after that point.

 

Forrás: Diablo.incgamers.com

Comments (8)

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Adam (#7):[/reply]azért egy wizi esetében egy skorn igen jelentős as vissza esést eredményez már most, tekintve ha prema frost wizi. és aligha tudná más holmikból kinyerni a minimum 3.50 as-t. Ezért a skorn alapból alkalmatlan egy prema frost wizinek, archonnak már talán jó, bár ez vitatott. viszont desintegrate buildekhez a ls- skornok jók. wizardok esetében elég érzékeny dolog az As, mert nem csak a critical mass passív miatt fontos, hanem a dmg miatt is. Loh miatt is elvégre a támadási sebessége határozza meg milyen gyorsan töltsön vissza az élete és a skill cd-je is minél hamarabb lejárjon cm esetén. És az arcane regen így is elég kényes szintén, nekem pl még a nerf előtt az apoc-om (Arcane power on crit) 29 volt, az arcane regen timeom meg alap, mert nincs teljes tal set bonuszom. nem nehéz gyorsan kifogyni az erő forrásból és szerintem egy wizi esetén az arcane regen time még így is kevés, nem beszélve az erőforrás mennyiségéről sem :D. mert amíg egy monknak 250 azthiszem a max spiritje amit ki lehet hozni, egy wizinél ezt igen nehéz elérni, ezért van az arcane regen time, és az arcane on crit. Érzékenyen érintene sok buildet ha ezt megbolygatnák. Gyakorlatilag hasznavehetetlenné válna a wizard ezek nélkül. Jó vannak más buildek is ez igaz, de akik a játék megjelenése óta a cm wizit építgetik, mint én is. Kimondottan gyűlölném ha elveszíteném az amúgy is kevés arcane regen timeomat.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#6):[/reply]Kb + 10-15% dmg szerintem bőven elég lenne..ha, amit említettél..1 Skorn alapból 1600-1900 között sebezne..ennyi bőven elég a balanszhoz…
    Én még mindig azt mondom..minden fegyvernek legyen main stat követelménye…a legdurvább 2 kezes fejszét..ne használhassa már 1 wizard vagy egy witch doctor…:S vagy használhassa.de kapjon még durvább AS bűntetést….és ez megint kombinációs lehetőséget teremtene..hisz pl channeling skilleknek ez tökéletes lehetne…kevesebb arcane power regen kellene…
    Nincs ez teljesen átgondolva…és az alapkoncepcióhoz nem fognak hozzányúlni…így azt pofozgatják,amit eddig összehoztak…ettől még lehet egyre jobb a játék..s tán a végén még igazuk is lesz, mert kihozzák a maximumot…

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Ez jó hír, nem is értem class specific itemeken miért volt más main stat roll… persze amíg Jay volt abban a bizonyos székben megmagyarázta, hogy hát “izé, új build-ek építésére akarunk lehetőséget adni azért”. INT barb öv, új build? Ooookay.

    Engem az érdekelne a két kezes fegyverekkel mit kezdenek. Remélem nem lesz az összes kapásból elavult és használhatatlan bármilyen dual wield kombinációhoz képest, mint most… aztán lv70 smartdrop skorn lesz a kivétel. Igen furcsának találom hogy nevetséges damage különbség van a kétkezes fegyverek és az egykezes fegyverek között, de az attack speed drasztikusan lassabb a kétkezeseknél. Ez szerény véleményem szerint orbitális design hiba, mire fel legyen lassabb az a fegyver ami amúgy is drasztikusan kevesebb stat variációt enged a játékosnak pusztán az által, hogy kétkezes? Az is vicces, ahogy a Monkok fénysebességgel pörgetik a daibo-t a harangok becsapódása előtt, vagy tempest rush alatt, aztán 1.10 attack speed-el lehet generátor skill-eket használni velük, és örüljünk ha ennyi és nem 0.9 mint más staffok. És akkor az 1.4 attack speed-es (plusz esetleg attack speed affix roll-os…) 1 kezes fegyverekből ha kettőt használsz egyszerre, “csak úgy” jár a bónusz +15% attack speed. Értem én hogy a logika azt diktálná hogy a valóságban gyorsabb vagy két tőrrel mint egy jókora, méteres pallossal, de gameplay szempontjából ez bizony horribilis döntés volt.

    Félek hogy semmi változás nem lesz e tekintetben, mert egyetlen loot 2.0 -ás blue / blogpost sem tért ki a konkrétan erre a témára.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Adam (#4):[/reply]A Loot 2.0 váltja le az eddigit, és ezen belül lesz egy “smart” drop is, ami még használatóbb cuccot eredményez.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    Ez engem is meglepett, én is azt htitem, hgoy a smart drop rendszer leváltja majd az eddigit..de ezek szerint nem…hogyan fog hatni az MF,valor és miegymás a smart dropra? Ezt is lehet növelni valahogy? Vagy az MF csak a smart dropra fog hatni? esetleg lesz valami új tulajdonság a cuccokon, amivel lehet növelni a smart drop esélyét?
    Vagy ez olyan lesz mitn eddig, hogy kb 10 daibo-ból 1 lesz smart dropos és az fog biztosan dexterity-t adni? mert ha igen, akkor ez minden csak nem smart drop, hanem bullshit megint:SS

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Azért a régi “trash-loot” rendszerre is szükség van, különben nem lenne mit szétkalapáltatni a kováccsal vagy a misztikussal. Csak az arányt lőjék be minimum arra a szintre, ami a DII-LoD legutolsó nagy patch-je után is volt, hogy tényleg pótolja az AH-t. Félek, belefog telni pár hónapba és pár oldalnyi fórumos rinyálásba a dolog…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Lesznek Loot 2.0-s dropok, amiknek egy része smart drop lesz, de a kettő közt nehéz lesz majd felfedezni a különbségeket (kevesebb, de jobban használható/eladható itemek). Lesz valamilyen trade rendszer az AH helyett, amit ugye kivezetnek, de erről még nem tudni, miből áll, talán majd Blizzconon. Tudtommal a transmog kinézettel rendelkező tárgyak sem account boundosak jelenlegi állapotban, de ez még változhat.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Azt hittem a teljes drop rendszer smart drop lesz… :D Amúgy a tárgy cserebere vajon megmarad, vagy minden AB lesz?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.