A teljes BlizzCon Összefoglaló

Rocador . Hírek 2089

,,Mielőtt továbbhaladnánk, szeretnék még szólni pár szót a Diablo III-ról. Mint tudjátok a fejlesztő csapat keményen dolgozik azon, hogy újabbnál újabb változásokat és javításokat hozzon a kiegészítő. De a legnagyobb változtatás még csak közeledik. Két hónappal ezelőtt bejelentettük, hogy megszüntetjük az AH-t. (közönség ujjong) Amikor a kezdetekben lefektettük a játék alapjait, fontosnak találtuk, hogy lehessen könnyen trade-elni egy olyan játékban ahol minden az itemekről szól. Azonban az AH bevezetése nem várt következményeket hozott magával. Az AH elvette az élvezetett a játékból, annak az élvezetét, hogy több ezernyi szörny megölése után magunk találjunk rá az itemekre, vagy éppen egy legendary-ra bukkanjunk egy ládában. Ennek nem kellett volna megtörténnie, ezért ki is javítjuk a hibánkat. És itt nem állunk meg. A Reaper of Souls hatalmas változtatásokat fog hozni a loot rendszerbe, sokkal kielégítőbb és jutalmazóbb lesz. Ezen kívűl adunk a játéknak több end-game lehetőséget, hogy még élvezetessebbé tegyük az egészet, és újrajátszhatóbbá. A célunk a Diablo III-al nem változott: megteremteni a legnagyobb szörny-ölő és item gyűjtögető RPG-t.” – így hangzottak Mike Morhaime, a Blizzard elnökének és alapítójának a szavai a 2013-as BlizzCon nyitóceremóniáján. A videó itt tekinthető meg, ahol a D3-ról beszél.(0:47-2:08)

Az első nap

Adventure Mode

  • Az Adventure Mode, a Campaign Mode (sztori) végigjátszása után válik elérhetővé
  • Szabadon mászkálhatunk majd az Actok között a Waypointok segítségével
  • Az erre ráépülő újítások a: Bounties és a Nephalem Rift
  • A Bounty amolyan mini küldetésként fogható fel
  • A Nephalem Rift-ek a véletlenszerűségről fognak szólni (pl. Act IV-es szörnyek Whimsyshire-ben)
  • A Nephalem Rift-eken belül véletlenszerű lesz az időjárás (pl. láthadot Caldeum-ot éjszaka)

 

Bounties

  • A Bounty-k különféle helyekre fogják küldeni a játékost a következő célokkal: ölj megy egy Unique mobot, tisztíts ki egy teljes barlangot, teljesíts egy event-t, ölj meg egy Boss-t
  • 25 véletlenszerű Bounty-val kezdünk játék indításakor, akármi mást csinálhatunk, de ezek teljeszítése szép bónuszokkal jár
  • A Bossok és Unique mobok nem a megszokott helyükön fognak elhelyezkedni hanem szétszórtan Sanctury területén (pl. Mira Eamon Wheeping Hollow-ban)
  • A jutalom: Gold, XP, Nephalem Rift kulcs vagy akár Legendary item

 

Act I

 

Nephalem Rift

  • A korábban GamesCom-on bemutatott Loot Run-ok átlettek nevezve Nephalem Rift-re
  • Minden véletlenszerűen van összeválogatva az 5 actról: környezet, szörnyek, bossok, éghajlat
  • A szörnyek száma is véletlenszerű (Monster density)
  • Többszintű dungeon-ok (1-10)
  • Előfordulhat, hogy az első szint még a Cathedral területe, a második már egy Zolton Kulle kripta vagy akár egy külső zóna
  • Véletlenszerű buffokat kaphatunk egyes szinteken (pl. Chain Lightning ami instant megöl mindent a közeledben)
  • A bossok is véletlenszerűek, az erejükkel és képességeikkel együtt

 

Nephalem Rift 1

Nephalem Rift 2

Nephalem Rift 3

Nephalem Rift 4

Nephalem Rift 5

 

Új szörnyek és viselkedésük

  • Summoner – A földre szór valamiféle ártást és szellemeket idéz
  • Death Maiden – Lefejezi Westmarch védelmezőit
  • Punsiher – Hatalmas sokkoló ütéseket visz be masszív karjaival
  • A Boggit, a Fallen-hez hasonlóan egy “szörnycsalád” tagja
  • Bogan Trapper – a Boggit-tól egyel nagyobb és erősebb mob
  • Brute – A Boggit család legnagyobb és legerősebb tagja
  • Scarab Swarm – Mindenféle zugokból jönnek elő és rádtámadnak, de nem akadályozzák a karaktered mozgását
  • Mivel a szörnyek elég rövid életűek, arra törekszik a Blizzard, hogy lásd mire képesek mielőtt meghalnak
  • A Skeleton Archerek korábban megfordultak és úgy igyekeztek megszökni előled, ezentúl hátrafele fognak lépkedni és közben is támadni
  • A Brute-k Boggitokat hajigálnak amik rád rontanak
  • Terrobat – ezek a denevérszerű szörnyek felkapkodják a földről a Boggit-okat, megharapják őket, így Brute lesz belőlük, ezek újabb Boggit-okat teremtenek, melyeket csakugyan felkapkodnak a denevérek
  • Realm Walker – ezeknek a hatalmas termetű lényeken a hátán, egy-egy portál talaható melyekből folyamatosan ömlenek a szörnyek. Halálukkor túltöltődnek, felrobbannak és elvesztik az irányítást a portál felett. Ebbe a portálba beléphetünk, megnézhetjük honnan jöttek a szörnyek és végezhetünk velük.
  • Trapper Tower – ezt egy toronyként kell elképzelni amelyek tetejéről kicsi lények lőnek ránk és csapdákat dobálnak. Ha a toronyt leromboljuk a szörnyek a saját csapdájukba hallnak bele.
  • Exorcist – feltölti magát elektromossággal és elektromos nyalábokat szór ránk
  • Westmarch Hound – játékbabaként kezeli karakterünket, bekap minket, megrágcsál és kiköp. Ha megöl minket akkor körbeszaglássza a holttestünket és lepisili.

 

 Pandemonium

  • Pandemonium területe egy örök csatatér ahol az angyalok és démonok harcolnak egymással, folyamatosan változik a lakossága (egy-egy fél dominanciája)
  • Pandemonium a végső zóna és egyben az emberiség végét is jelenti – ha Malthael győzedelmeskedik
  • Nagyon sötét és másvilági
  • Ősi angyali építészet mutat be
  • Pandemonium, Malthael uralma alatt áll
  • Teljesen véletlenszerű külső zónák
  • Adventure és Campaign módban is véletlenszerű az irány
  • Battles Frozen in Time – olyan helyek ahol régi korok csatáit figyelheti meg a játékos az idő fogságában
  • Mindenhol csapdák helyezkednek el (angyalok és démonok csapdái egyaránt)

 

Pandemonium Fortress

Battlefields

Crusader páncélzat

Néhány rajongó kérdése az első napon: (K=Kérdés/V=Válasz)

K: Mi lesz a ladder-el?

V: Stay tuned! (idővel minden kiderül)

K: Mi lesz a rengeteg túláramló aranymennyiséggel miután lezárjátok az AH-t?

V:Lesznek új arany süllyesztők. Ilyen pl. az Enchanting, vagy a Transmogrification. Új és jobb Blacksmith receptek is érkeznek. Ez csak néhány példa rájuk.

K:Minden korábbi zóna része lesz az Adventure módnak?

V:Igen.

K:Offline mód?

V:Mivel eredetileg Coop-nak lett tervezve a játék, ezért fontos számunkra, hogy az is maradjon. Fontos, hogy legyen egy szociális kapcsolat a barátainkkal. A Klánrendszer közelgő bevezetése segítene fogja mindezt.

K:Mi fogja helyettesíteni az AH-t?

V:Még mindig azon gondolkozunk, mit jelent/mennyire fontos a Trade a Diablóban. A saját magunk által talált tárgyaknak kellene lenni a legkielégítőbb és legjobb módjának az itemek megszerzésének.

K:A bossok mindig statikusak. Gondolkoztatok azon, hogy változtattok pl. a mozgásukon?

V:A Nephalem Rift ezen sokat fog javítani. A bossok ugyanazon a szinten lesznek mint minden más mob, tehát ha harcolsz egy elit pack ellen és rád támad a boss akkor kézben kell tudnod tartani a dolgokat.

K:Tervek PvP-re nézve?

V:Nem telik el úgy hét, hogy nem vetnék fel az irodában ezt a témát. A RoS elsősorban a játék magján, a játékmeneten szeretne javítani. Az epikus loot életre keltésére törekszik. Ha mindezekkel megvagyunk, kiagyalunk valamit PvP-re.

K:Act I-n sok-sok mellék dungeon-t találhat a játékos, melyek változatosságot hoznak a játékmenetbe. A játék előrehaladtával azonban egyre kevesebbet látni. Várható több?

V: Úgy érezzük, hogy a játékosok azt akarják, hogy minél hamarabb végezzenek a játékkal, minden előrébb haladnak, így az Act-ok is egyre rövidebbek. Az Adventure mód és a Bountie-k ezen sokat fognak segíteni.

K: Néhány karakterem meghalt lagg miatt. Valami terv a HC elhalálozások megelőzésére?

V:Minden jelentést próbálunk figyelembe venni. Az Ausztrál játékosok rendelkeznek a legtöbb ilyen problémával. Még keressük a megoldást.

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 Nehézségi szintek újradolgozva. A jelenlegi állás szerint: Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic, Apocalypse

A következő kép némi értetlenséget válthat ki. A hivatalos FAQ szerint 6 nehézségi fokozat lesz, az alábbi képen viszont csak 5 szerepel.

Nehézségi szintek

 

Egyéb dolgok melyek kiderülnek a hivatalos FAQ-ból

  • Azok a játékosok akik nem rendelkeznek kiegészítővel továbbra is játszhatnak majd azokkal akik igen, habár Act V elérhetetlen lesz számukra.
  • Béta időpont egyelőre ismeretlen
  • Megjelenési dátum továbbra is 2014
  • Még nem tudni, hogy marad-e az M (Mature) értékelése a játéknak
  • Magyar nyelven továbbra se lesz Diablo 3

 

 A korábban az adathalászok által megszerzett információk alapján 4 passzív képességet választhatunk. Ezt a BlizzCon-on megerősítette a Blizzard.

Videók

Még több kép az alábbi linkeken

http://diablo.incgamers.com/blog/comments/blizzcon-2013-reaper-of-souls-new-screenshots

http://www.diablofans.com/news/2180-reaper-of-souls-blizzcon-preview/

A második nap

Crusader

  • A Crusader, mint új játszható karakter, tökéletesen a képbe illik most, amikor Malthael ellen harcolunk
  • Vissza akarták hozni a Paladint, de egy sötétebb verzióját, így lett a Crusader
  • A Knight-nak kopottas a páncélzata, a Paladin fényes páncélzatával szemben
  • Egy karakter tervezése a sziluett felvázolásával kezdődik
  • A Shield fontos része a karakternek, sebző fegyverként is használja
  • Sok agyalás után, egy testes, pajzzsal és palásttal felvértezett Crusader lett a favorit a Blizzard-nál
  • Mivel a D3-nak már van 2 erős közelharcos karaktere, ezért kapott a Crusader néhány erős távolsági képességet is
  • Az erőforrása a Wrath ami harcon kívül regenerálódik, de a Primary képességek is Wrath-t generálnak
  • A Crusader nem fog tudni Dual-wield-ezni (mindkét kezében 1-1 fegyver), szüksége lesz egy pajzsra
  • Jelenleg 24 képessége van
  • A Zeal mint külön képesség nem tér vissza, helyette a Slash nevű képességnek lesz az egyik rúnája
  • A Fist of Heavens nevű képesség annyira el lett találva, hogy az első verziója óta egyszer se lett változtatva
  • A Steed Charge nevű képesség, a Crusader movement képessége (olyan mint pl. Sprint, Vault, Teleport) A Crusader egy lovat idéz meg és azon vágtat tovább
  • A Blessed Hammer emlékeztet minket, hogy a Crusader-nek köze van a D2-ből ismert Paladinhoz

 

Crusader

Crusader armorok

Tervek

A többi karakter

  • A Barbár új képessége az Avalanche – 30 másodperc CD – minél több Fury-t használunk annál gyorsabban visszatöltődik a képesség
  • A Wizard sok-sok új Cold, Fire és Lightning képességet kap (pl. az Arcane Orb egyik rúnája Frozen Orb-á alakítja a képességet), eddig szinte csak Arcane képességeket használtunk
  • A Wizard új képessége a Black Hole, ami magába szívja az ellenfelét – tökéletesen előkészíti a terepet egy Meteornak
  • Azon igyekeznek, hogy a Monk legyen a csatatér leggyorsabb karaktere (pl. a Fists of Thunder alapból rendelkezik teleporttal)
  • A Monk új képessége az Epiphany – minden közelharci képességed odateleportálja a Monkot az ellenfélhez
  • A Demon Hunter-nek sokkal inkább távolságharcosnak kéne érezni magát, több csapdát kellene használnia. Ezt próbálják orvosolni a DH képességeinek megerősítésével.
  • A Demon Hunter új képessége a Vengeance – minden támadásod mellé párosul még több lövés
  • A Witch Doctor petjeire buff vár, ugyanez elmondható DoT (Damage over Time) alapú képességeikről
  • Az egyik új passzívja pl. megnöveli a DoT-k idejét 5 percre
  • Az új képessége a Piranhas

 

Itemek

  • Az új artisan a Mystic, feladata: Enchant és Transmogrification (erre érdemes rákattintani)
  • Az Enchanting: Kiválasztasz egy statot, felajánlj helyette másik 3-t + az eredetit, csak egy statot lehet számtalanszor újrarollolni/item
  • A Loot 2.0 filozófiája: A kevesebb több, az Item-k támogatják a különböző build-eket, a ritkaság=erő
  • Bevezetik a Smart droppokat: ha pl. Barbárral játszol, az elsődleges stat a Strenght lesz a tárgyon
  • Korábban egy stat 1-100-ig rollolhatott, mostantól (75-100)
  • Az Item-eken a statok 2 felé fognak választódni (Primary és Secondary)
  • Minden item-nek fix száma lesz mindkét típusból, ezeknek száma fel lesz tüntetve minden egyes tárgyon
  • A Legendary-kat nehéz volt megtalálni, a játékosok többet akartak, de igazából csak a minőségüket kell javítani
  • A Legendaryk még mindig a legritkább és legerősebb tárgyak
  • Minden Legendary-t újradolgoznak a Loot 2.0-ban
  • Sok-sok egyedi képesség járul majd minden egyes Legendary-hoz
  • A Frostburn Gaunlets pl. ezek után nem csak +27% sebzést ad – az új effekt: 50% esélye lesz fagyasztásra lassítás helyett
  • Egy szürke szöveg mutatja majd a tárgyakon a minimum és maximum statokat
  • A Legendary-k és minden más itemnek(pl. rare, blue) a statjai innentől kezdve attól fognak függni, hogy milyen szintű szörnyet ölünk meg. Tehát láthatunk majd Leoric’s Signet-et level 70-s statokkal, ha egy 70-s szintű szörnyet öltünk meg.
  • Új gem: Diamond – Armorban: All resistance – Weaponben: % Dmg to Elit – Helm: Cooldown csökkentés

 

Primary és Secondary stat szemléltetés

A régi és új Frostburn Gaunlets

Primary és Secondary stat szemléltetés

A WoW-ból ismert Thunderfury

<<<További képek a második nap előadásáról ERRE találhatóak.>>>

Néhány új Legendary effekt

  • Haroutunian Arm Guards – Ha széttörsz egy tárgyat, rövid ideig nő a sebességed
  • Illusory Boots – Áthaladhatsz az ellenfelek testén
  • Tiklandian Visage – A Horrify elkergeti és legyökerezteti a szörnyeket 8 másodpercre
  • Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker – Van rá esélyed, hogy lövéseid, sebzéseid mellé párosul egy Lightning effekt ami lassítja az ellenfél mozgását és támadását
  • Ninja Gloves és Ninja Boots - Ez egy új DH szett – (2-s bónusz: A Spike Trap összehúzza az ellenfeleket egy helyre)(4-es bónusz: Automatikus Smoke Screen ha 25%-ra esik az életed, ez az effekt csak 30 másodpercenként működik)

 

Néhány kérdés a második napról

K:Viszontlátjuk még valaha Arcane Sanctuary-t?

V:Nem megyünk vissza Arcane Sanctuary területére, azonban Pandemonium Fortress néhány részét nagyban inspirálta, majd meglátjátok ha arra jártok.

K:A D2-ben a karaktered megjelenése megváltozott ha megvolt egy teljes szett. Hasonló tervek a D3-ban?

V:Még nem volt ilyenről szó, de egyáltalán nem rossz ötlet. Most arra fókuszálunk, hogy minél érdekesebbek legyenek a szettek bónuszai, amennyire csak lehetséges. Még teljesen elképzelhető, hogy vizuális hatással is fog járni egy-egy teljes szett.

K:Tervek a stash/láda bővítésére?

V:Jelenleg nincs. Más nézőpontból közelítjük meg a kérdést mint ti. Azt akarjuk, hogy használjátok és ne raktározzátok az itemeket. A salvaging is sokkal hasznosabb lesz. Ezen felül még megfogunk tenni pár dolgot, hogy használd és ne tartogasd az itemeket.

K:Még mindig szükségünk lesz alapanyagokra. Fogunk tudni mit kezdeni a fehér és szürke itemekkel?

V:A fehér itemeket be lehet majd törni. A jelenlegi játékban mind a 4 nehézségi szinten mások az alapanyagok, így nehézségi szint váltásakor hasztalanná válik a hozzávaló. A fehér itemekből származó alapanyag jó lesz 1-60-ig. Azt akarjuk, hogy számítsanak az alapanyagok, de nem akarjuk, hogy nyűg legyen.

K:Azt hallottam lesznek új szörny képességek. Hány újra számíthatunk?

V:A Reaper of Souls-ban valóban lesz néhány új, valamint a normális szörnyeket is próbáljuk érdekesebbé tenni.

K:Hogy áll a játék fejlesztése?

V:Annyival vagyunk készen amennyit az idei BlizzCon-on láthattatok. Tudjuk, hogy türelmesek voltatok hozzánk, talán jobban is mint az elvárható. Gőzerővel dolgozunk és reméljük mihamarabb játszhattok a kiegészítővel.

K:Második kiegészítő?

V: Talán.

K:Az egyik kedvenc képességem az volt a D2-ben, hogy a Barbár egy kézzel hordta a 2 kezes fegyvereket. Hasonló újítás a D3-ban?

V:Nos, a Crusader-nek lesz egy passzívja ami hasonló lesz. (Two Handed Weapon + Shield)

K:Lesznek Ladder exkluzív itemek? Kapnak béta kulcsot azok akik előrendelnek?

V:Még nem beszélünk a Ladder-ről. Sokan vágyakozna rá, csakúgy mint a rúnaszavakra. Még gondolkozunk azon, hogyan lehetne a legjobban bevezetni a Ladder-t. Még nem jelentettünk be előrendelést, erre még várnotok kell.

K:Lesznek teljes chat ablakok a klánoknak?

V:Részben, de nem teljesen. Van egy klán fül és azon belül klán chat. A D2-ből ismert Lobby-ig nem mentünk vissza. Ha majd kipróbáljátok a bétában a klán chat-t kérlek hagyjatok visszajelzést a fórumon.

K:Az adatbányásztok kiástak pár infót a Devil’s Hand nevű feature-ről. Ki van már dolgozva?

V:Nincs, de attól még menő.

K:Az aktuális top build-k megfognak változni? Mint például az Archon vagy a CM. Mi a helyzet a life steal-el?

V:Problémának tekintjük a life steal-t.Nagyban rontja hogyan értékeli a játékos az itemet. Azt akarjuk, hogy jobb döntéseket hozzatok, arról mire van nagyobb szükségetek: toughness, healing(gyógyítás: Az új képek között ez a stat is látható a karaktereken csakúgy mint a toughness) vagy damage. A buildekre visszatérve, igen változni fognak. Az új legendaryk valóban segítenek majd érdekesebb buildeket összerakni.

K:Trifecta statok. Mi a jövőjük?

V:Nem akarjuk elvenni a játékosoktól a trifecta statokat, inkább azt akarjuk, hogy e helyett a három stat helyett (attack speed, crit chance, crit damage) tudjanak választani 7-8 közül. (pl. cooldown csökkentés, bónusz damage képességekre)

K: Lesznek a Hellfire Ring-hez hasonló itemek a RoS-ban?

V:Igen de még nem állunk készen arra, hogy bejelentsük ma.

K:A mostani nagyon erős karakterek simán végig fognak tudni szaladni a kiegészítőn?

V:Nem.

K:Jelenleg a Cold sebzésnek van effektje. Mi a helyzet a többi elemmel?(fire, lightning, holy, poison, arcane)

V:Még nem dolgoztuk ki azokat teljesen.

K:Mi lesz a magas szintű gemekkel?

V:Erről már beszéltünk az irodában. Most, hogy nem lesz AH, valószínűnek látjuk hogy változtatni fogunk rajtuk. Így könnyebben hozzájuk lehet majd férni.

Amit a BlizzCon után tudtunk meg

A Legendary-k soulbound-k lesznek. (Mint pl. a kovácsolt Archon itemek)

A Ladder-l még mindig kísérleteznek.

A Jailer szörnyek figyelmeztetnek majd mielőtt  csapdába ejtenek. 

Ha esik egy legendary neked vagy valakinek a klánodon belül, mindenki kap majd róla értesítést.

Josh Mosqueira csicsergett a Ladder-ről

Comments (88)

  • avatar

    Adam

    |

    Üdv,

    csak nekem fura, hogy olyan dolgokról beszél mindenki, ami teljességgel kizárható (lásd botok, black market)..viszont eddig az új gem-ekről senki nem mondott szinte semmit:)) Pedig ez sokkal érdekesebb..pedig mind a 3 lehetőség igen csábító(all res, CD csökkentés, és +% to elite) ..bár annyiban igazatok lehet, hogy ezen még korai lehet filózni, hisz nem tudjuk még, milyen kihívást jelentenek majd az új szintek,act és nehézségi fokozatok…csak mosolyogtam, hogy engem ilyesmik sokkal jobban rédekelnek..míg rengeteg ember azon görcsöl, hogy mi lesz a botokkal:))) Ami számomra tökéletesen lényegtelen…:)

    Reply

  • avatar

    VeNNNN

    |

    [reply]@SlipKnoTiaN666 (#33):[/reply]Nekem inkább úgy tűnik, hogy te nem játszottad végig rendesen a második részt, hanem a haverjaid mindig felhúztak hell-re fél óra alatt. Nem szégyen, én is csináltam, csak előtte lehúztam pár évet single playerben. Béna a neved, iDioTiaN437 valahogy jobban illene hozzád. Amúgy köszi az angol-magyar fordítást, így tényleg tetszetősebb. Kedvet is kaptam egy kis farmhoz a nyomor földjein.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@sweeping (#47):[/reply]Értem, de azért azt ne felejtsd el, hogy ez az időkorlát a vevő életét is megkeseríti, hiszen amit vesz, az tényleg lényegében az övé marad, eladni nem tudja, csereberélni nem tudja másokkal, ha goldot vesz, azzal se megy sokra, maximum craftra költheti el. Tehát itt azért vevői oldalon is visszaszorul a kereslet, illetve a vevő is jobban meg fogja nézni, hogy mit vesz meg.

    Képzelj el egy külső fórumot, például D2JSP. 2 óra nagyon kevés arra, hogy megtaláld a megfelelő vevőt úgy, hogy nem mindenki játszik pont ugyanakkor. Elárulom, egy jó vevőhöz fél nap is sokszor kevés. Lehet, hogy nem fix ez a 2 órás időkorlát, de ha fél napot adnak rá, vagy 1 napot, az se óriási előny, főleg, hogy a játék elvárja, hogy te minden nap a gép elé szegezd magad, ami a fejlesztő szempontjából ugyan tiszta haszon, a játékos számára viszont kényszer és kellemetlenség.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Fege (#46):[/reply]Egyébként ha lenne is valamiféle időlimit, az biztos nem két óra lenne.
    Pl kiesik egy szuper item és pont ilyet keres egy haver, de én épp hajnali 2-kor játszottam. Valószínűleg nem fogom felhívni, hogy figyi gyere gyorsan :D

    Szóval biztos valami másféle rendszer lesz, vagy jóval nagyobb időlimit. A gold rendszer most is úgy zajlik, hogy van egy fizetett emberke, aki mindig odaadja a goldot, ő pedig a botoktól kapja meg a pénzt, és az illetőnél több ezer milliard gold van.

    Na most itemeknél is így képzelném el a rendszert, lenne egy fő acc aminek a ládájában gyűlnének ezek. Kérdés, hogy ha egyszer átadsz valami az accounthoz kötött lesz, vagy lehet még vele tovább kereskedni egy darabig.
    Szerintem igen, szóval ez működni fog, botokat meg mondjuk csekkolják x óránként. Úgy is ott ül a fizetett ember, aki átadja a goldot jelen esetben az itemeket, lehet kinevezik őt erre a posztra is, és egy kicsivel több pénzt kap majd a munkájáért

    Majd meglátjuk mi lesz :)

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@sweeping (#42):[/reply]Olyan rendszer nem létezik, amiben 100%-osan ki lehetne zárni a csalás lehetőségét, jelen esetben azonban a változtatás pont elég ahhoz, hogy a csalók jelentős részének elmenjen a kedve a csalástól.

    Azért azt észre kell venni, hogy a “botterek” nem arról híresek, hogy szeretnek a gép előtt ülni egész nap, hiszen ilyen erővel maguk is játszhatnának, másrészt itt nem 1 vagy 2 botról van szó, hanem 5-10, 100, vagy annál is több botról, amit egyszerre koordinálni azért nem kis munka. Most ezeket 2 óránként csekkolni, leállítani, vevőt keresni, lebonyolítani az amúgy se biztonságos üzletet, ahol egyrészt a vevő is átbaszhat, másrészt a Blizzardnál se teljesen idióták ülnek…. Én azt mondom, hogy nem sok csaló fog ilyen körülmények között szórakozni ezzel, mert egyszerűen nagyobb lesz a kockázat, illetve a macera, mint a tényleges haszon.
    Esetleg ha lesz valami fizetőeszköz, például gold, akkor előfordulhat, hogy pörögni fog pár bot, de itt meg a klánon belüli illetve barátok közötti cserebere miatt szűnik meg az értelme.

    Szóval Blizzard ügyesen megtalálta a módját annak, hogyan vegye el a kedvét az embereknek a csalástól, azonban pár apróságot kihagyott a számításából: Én, és még sok hozzám hasonló játékos számára a trade nélküli Diablo elképzelhetetlen. Én azért vettem meg a játékot, mert virított rajta hogy már AH-ban is lehet kereskedni, ki is használtam a lehetőséget,a mai napig imádom. Az, hogy az AH jó dolog, vagy sem, azt mindenki saját maga dönti el, van egy tábor aki ellenzi és van, aki mellette áll. Viszont az, hogy a kereskedés a játékon belül azért mégis csak szükséges, azt a játékosoknak már egy szélesebb rétege is belátja. Az pedig, hogy a Blizzard a kereskedést ilyen mértékben ellehetetleníti nekem már komoly kellemetlenséget eredményez, nem szeretem az efféle megkötéseket és nem is akarom megszokni, mert nem érdekel. A kereskedés önmagában nem csalás, mégis a Blizzard jobb megoldás híján így lehetetleníti el. Emiatt pedig én biztosan kihagyom a kiegészítőt, bármit is ígérnek benne, egyszerűen az alapjáték nem érdekel olyan szinten, nem köt le hosszútávon, hogy értelme legyen megvennem. Nem kívánom a játék halálát, meg hogy szakadjon a Blizzardra az összes pénzük amit eddig a játékból kerestek, de kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz népszerű a kiegészítő és itt most nem arra gondolok, hogy mennyien fogják megvenni, mert nyilván marhára sokan, viszont hogy ilyen megkötések mellett mennyire lesz életképes…

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    A devil’s hand egy fél mondat erejéig lett megemlítve, de ahogy látom itt vagy mindenki tudja miről van szó, vagy senkit nem érdekel :) Mindenesetre utána néztem, és hát elég sok minden nincs még bejelentve a kieggel kapcsolatban, elég komoly feature lesz. Akit érdekel a spoiler az a datamine adatokból sok minden újdonságot tanulhat: http://www.diablowiki.net/The_Devil%27s_Hand
    Várós, nagyon!

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Köszönöm a cikket!! :)

    Reply

  • avatar

    Yata

    |

    “A Legendary-k és minden más itemnek(pl. rare, blue) a statjai innentől kezdve attól fognak függni, hogy milyen szintű szörnyet ölünk meg. Tehát láthatunk majd Leoric’s Signet-et level 70-s statokkal, ha egy 70-s szintű szörnyet öltünk meg.”

    Ez esetleg érvényes a legendary craft cuccokra is, mert még olvastam is, hogy a craft is skálázódik attól függően, hogy milyen szinten játszunk épp, tehát akkor, lehetséges lesz lvl70-re craftolt cain set mondjuk?

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Átfutottam néhány hozzászólást a szememmel, látom vannak ötletek a botok ellen. De szerintem blizzard sehogy se tudja kizárni őket teljesen.

    1. Ha lenne pl egy 2 órás időlimit az éppen elég hogy találjanak a több millió játékos közül egy pénzes gyereket, akinek eladják azt a szuper értékes cuccot.
    2. Ha csak klánon belül lehet eladni, akkor megkér a botos ember hogy hívd be ideiglenesen a klánodba, és utána adja át neked.
    3. Ha csak barátnak adhatod el, és csak annak, aki már a tárgy esése előtt is barátod volt, az se gond. Úgy is össze vissza mindenkit bejelölnek a botok, és aki akar majd venni cuccokat, az úgy is visszaigazol. (Sok ilyen lesz)
    Szóval ez se lesz gond.

    Igazából szerintem nincs megoldás, legegyszerűbb lenne ha bárkinek bármit eladhatnál. A Botok úgy is megoldják, így meg csak az átlagjátékosok életét nehezítik meg

    Reply

  • avatar

    Bene

    |

    [author]SlipKnoTiaN666 (#33):[/author][quote]@Rocador (#20): Ezt erősen kétlem. Ahol a Diablo 2-ben találkoztunk Diablo-val az Chaos Sanctuary (Káosz Szentély) volt, nem pedig Arcane Sanctuary (Misztikus Szentély), azért mégis csak jobban illik a Terror Urához a káosz, mint a misztikus szó.
    Utána nézhettél volna, mielőtt hülyeséget válaszolsz, persze én tudtam, hogy nem jártunk egyik részben sem ilyen helyen, bíztam benne, hogy beismeri a hibát aki vétette.
    Az egyik legmaradandóbb helyszíne volt a D2-nek, szerintem ideje lenne, ha pótolnád a hiányosságaidat és végigjátszanád legalább 1x a Diablo 2-t is.
    0[/quote]

    Lépj be D2-be és Act2-n lesd meg az utolsó előtti wp-t… ;)

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    [reply]@Fege (#27):[/reply]Azt kell csinálni, hogy aki legendari drop pillanatában friend volt annak oda lehet adni a cuccot és kész. Csak egy időbélyegző kell a legendarikra.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#29):[/reply]Köszi, ezt mindjárt javítom.

    Reply

  • avatar

    Varian

    |

    [author]SlipKnoTiaN666 (#33):[/author][quote]@Rocador (#20): Ezt erősen kétlem. Ahol a Diablo 2-ben találkoztunk Diablo-val az Chaos Sanctuary (Káosz Szentély) volt, nem pedig Arcane Sanctuary (Misztikus Szentély), azért mégis csak jobban illik a Terror Urához a káosz, mint a misztikus szó.
    Utána nézhettél volna, mielőtt hülyeséget válaszolsz, persze én tudtam, hogy nem jártunk egyik részben sem ilyen helyen, bíztam benne, hogy beismeri a hibát aki vétette.
    Az egyik legmaradandóbb helyszíne volt a D2-nek, szerintem ideje lenne, ha pótolnád a hiányosságaidat és végigjátszanád legalább 1x a Diablo 2-t is.
    0[/quote]

    Ahol megkell ölni summonert az az arcane sanctuary, még hogy nem jársz ott egyik részben sem…

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    [reply]@pimpa25 (#34):[/reply]Értem én is, amit mondasz meg el is fogadom, ugyanis már a d2 is ilyen volt csak ott trade ment. Teljesen jogos, hogy aki azt úgy szerette ahogy van a tradel együtt, az felháborodik. Abszolút megértem. De én nem, a kettőt se szerettem ebből a szempontból. Az az én szubjektív véleményem, hogy jó, ha nincs trade.

    De objektíve azt mondom, legyen, csak legyen egyensúly! Legyen úgy, hogy mindenki jól járjon, ha én 2 órát farmolok legyen ugyanannyi esélyem arra, hogy ugyan annyi goldot/itemet (bármit) összetudjak szedni, mint aki ezt az időt tradel tölti.
    Azt meg ne mondja nekem senki, hogy igen jelenleg ez teljesen jól balanceolt, mert ha én, aki utál tradelni és nem is igazán van jó érzéke hozzá, összetudott csak ezzel szedni 2-3 miliárd goldot akkor akkor, ott vmi komoly gond van azzal az egyensúllyal.

    Reply

  • avatar

    pimpa25

    |

    [reply]@SlipKnoTiaN666 (#33):[/reply]Pacsi!Mielőtt ilyen kioktatóan nyilatkozol,gondolkozz azt javaslom.Rémlik valami furcsa,kecskékkel,és tűzlabdás fickókkal telitűzdelt zóna,ahol 4 irányba mehettél,és mindenhol szar volt-bár az egyik végén legalább ott volt a Summoner.Na az Arcane Sanctuary.Javaslom,pótold a hiányosságaid,és játszd újra a d2-t,valamint böngéssz át egy illemtan könyvet.

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    [reply]@Fege (#32):[/reply]Igen ezt mások is kérdezik, akik főként a trade/ah miatt “játszanak” diablot.
    Erre azon felül, amit te is mondtál, (igen már én annak is nagyon örülni fogok, hogy mikor belépek nem fognak minden alkalommal kéretlen üzenetek fogadni)
    nézzük tovább:

    Úgy gondolom, hogy ez a játékot és az egész játék megítélését alapjaiban változtatja meg.
    Számomra ez egyfajta verseny is. Mióta Battleneten játszok azóta sírok emiatt, hogy a 2. részben a tradeel, a 3. részben pedig ahzásból folyik be a legtöbb gold/item.
    Pontosan ezért én, aki utál tradelni hátrányba kerülök mindenkivel szemben aki meg igen. Legyen már vmi egyensúly végre.
    Ide még annyi, hogy igen bevallom ezért én is neki kezdtem trade/ah használatnak és lám igen, az eredmény sokkal kifizetődőbb volt. Pl ma, ha belépsz játszani 2 órára jobban jársz ha ah-t böngészel farm helyet, hogy találj vmit leárazva, amit később eladhatsz 3-4-szeres áron akár. A 2. rész esetében is igaz ez egyébként csak ott nem volt ennyire rossz az arány azért, mint itt a 3. rész esetében.
    Utálom ezt csinálni de muszáj vagyok, ha mp10-en überezni akarok mielőtt nyugdíjba megyek.

    De a legfontosabb kérlek akármilyen gyerekesen is hangzik, az az érzés… Az, hogy szar érzés egy olyan fantasy világban játszani, (ahová néha a való élet gondjai elől is menekül az ember) ahol ennyire erősen jelen van a feketepiac/bot/csalás. És Nem, nem tudok szemet hunyni efelett és bezárkozni single playerbe.

    Reply

  • avatar

    pimpa25

    |

    [reply]@gorcc (#31):[/reply]Ahogy Fege is,én is értem,amit írsz,ugyanakkor ez a lépés-ha igaz,amit egyelőre erősen kétlek,h be is vezetnek-nettó baromság.Amit Te vársz a játéktól,azt a loot 2.0 hivatott elérni a smart droppal megtámogatva.Ha a trade lehetőségét elveszik tőlünk,azzal tényleg radikálisan kell megváltoztatniuk a teljes játékmechanikát,és nem hiszem,h az előnyére.HA nincs trade,meg kell tolniuk a drop ratet kőkeményen,h ne csak 1 rakat halál frusztrált zombi rohangáljon fél évvel a kieg után,az ugyan nem fos,de közel se high end gearjében.A D2-nek is szerves része volt a kereskedelem,és nem is volt ezzel gond,ahogy a jelenleg konkurens ARPG is erre építkezik end game-hez.Nem látom bebár lehet velem van a baj-,h egy működő rendszert miért kellene így szétbarmolni.Arról már nem is beszélve,h a co-op,multi élménnyel védik az állandó net szükségét,akkor ugyan ne vegyék már el tőlünk az egyetlen előnyét.
    Ez az én véleményem,nem kizárt,h rosszul látom a dolgokat,de egyelőre ez számomra hóthülyeség,és akkor még nagyon finom voltam.

    Reply

  • avatar

    SlipKnoTiaN666

    |

    [reply]@Rocador (#20):[/reply]Ezt erősen kétlem. Ahol a Diablo 2-ben találkoztunk Diablo-val az Chaos Sanctuary (Káosz Szentély) volt, nem pedig Arcane Sanctuary (Misztikus Szentély), azért mégis csak jobban illik a Terror Urához a káosz, mint a misztikus szó.
    Utána nézhettél volna, mielőtt hülyeséget válaszolsz, persze én tudtam, hogy nem jártunk egyik részben sem ilyen helyen, bíztam benne, hogy beismeri a hibát aki vétette.
    Az egyik legmaradandóbb helyszíne volt a D2-nek, szerintem ideje lenne, ha pótolnád a hiányosságaidat és végigjátszanád legalább 1x a Diablo 2-t is.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@gorcc (#31):[/reply]Elfogadom mindazt amit mondasz, de sose fogom megérteni, hogy ez a lépés, hogy a Blizzard megszünteti a trade értelmét, téged személy szerint miben befolyásol. Illetve az egész feketepiac miben befolyásolja a te játékélményedet. (és itt most főleg a Diablo II-re gondolok, vagy tegyük fel, hogy már megszűnt az AH)

    Egy konkrét okot tudok talán elmondani, amivel neked jobb lesz: Nem fogsz botoktól kapni egy halom kéretlen üzenetet játék közben. Ha emiatt neked megéri ez a radikális változás, akkor legyen, nekem mindenesetre ez már túl sok a jóból… :)

    Nem tudom, hogy a feketepiac ettől a lépéstől teljesen ki fog -e halni, illetve valóban 100% megszűnnek-e a botok, majd kiderül mit hoz a jövő.

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    [reply]@Fege (#27):[/reply]Szerintem meg az év ötlete! :D
    Őszintén megmondom én nagyon örülök mindennek, ami a fekete kereskedelem illetve botozás ellen van, még akkor is ha, emiatt minket játékosokat is ér hátrány.
    A blizzard fejesei nagyon jól állnak a dologhoz, konkrétan, hogy próbálják visszaszorítani a tradet és hogy tradelve szerezd a legjobb itemeket farm helyett.
    Én már a diablo 2 ben sem szeretem, hogy a játék egyeseknek már semmi másról nem szólt csak a traderől és bizony ők voltak mindig előnyben, azzal szemben aki nem volt egy “business man” de kurva sokat farmolt.
    Illetve bocsánat, nem akarok megbántani senkit, nem érdekel engem ki miben találja meg az örömét a diabloban, csak azért kicsit rossz érzés, hogy a játék amit én imádok és azért imádok, mert fejleszthetem a karakterem és találhatok jobbnál jobb cuccokat, addig másoknak egy virtuális kerskedelmi program v. pénzforrás a feketekereskedelmet tekintve….
    Én kijelentem nyugodt szívvel még ha sok ezer másik embernek ez nem is tetszik, én örülök ha blizzard megmeri lépni ezt és örökre búcsút mondhatnánk a botoktól, feketepiactól, még akkor is ha többet nem is tudnék tradelni sem.
    Összegezve: Ne azoknak legyen már elsősorban ez a játék fejlesztve akiket csak a trade érdekel, hanem a játékosoknak aki élvezik a játékmenetet, akiket érdekel a story, akiket elvarázsol maga a játék világa.

    ui.: Még annyit megemlítenék, mielőtt valaki azzal jönne: “hát igen béna vagy és nem tudtál tradelni ezért irigykedsz”… Nincs ilyen problémám.
    Sőt kb az 2-3 milliárd gold ahzásból jött össze… és ez zavar, hogy rákényszerültem. Ha csak farmolok akkor, soha nem szedek össze ennyi goldot.

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    Valami nekem nem tiszta az új nehézségi szintekkel… Azt irja oldalt, h “Normal- Start here if you’re new to Diablo or haven’t played in months”. Ez azt jelentené, hogy akármilyen szinten elérhetem akármelyik nehézségi szintet? Az úgy elég kiábránditó lenne. Ha a régi rendszer marad, akkor az utolsó 3 fokozat túl nehéz 50-es szint alatti karaktereknek (igy viszont nagyon lebutitott lenne a rendszer), ha pedig úgy oldják meg, hogy minden nehézségi szint arányosan növekszik (pl. lvl 1-es karival már nekifuthatok Apocalypse-nek, nehéz, de ha ügyes a játékos, végigvihető- mint a Torchlight 1-ben volt). Remélem nem rontják el. Kb. 15 évig bevált rendszer volt a normal-nightmare-hell, ne most legyen az, hogy elegük van belőle :(

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    A bounties egyes száma nem bountie, hanem bounty, és fejpénzt / elvégzett feladatért kapott pénzdíjat / vérdíjat jelent. Gyakorlatilag mindenhol rosszul van írva.

    Ettől függetlenül szép, rendszerezett összefoglaló. Annyival kiegészíteném a végét, hogy a stat affix roll minimum és maximum értékének mutatása csak a ctrl gomb lenyomva tartásával látszódik majd, és azért rakják be hogy a játékosok azonnal ki tudják értékelni hogy jó vagy rossz drop-ot találtak (pl van +30% crit damage amuletten sok-e vagy kevés, igazából nem tudhatod ha nem látod mi a minimum és maximum lehetséges roll, ami AH nélkül még nehezebb lenne).

    Reply

  • avatar

    chaoslord3

    |

    [reply]@Fege (#27):[/reply]Értem… Akkor ezzel akarják megszüntetni a blackmarketet is valószínű és így már értelmet nyer az is hogy a klán társak látják hogy eset neked legendary így eltudod passzolni nekik ha megfelelő éppen azaz item számukra.
    Érdekes így első belegondolásra jó is meg rossz is. Jó: mert nem fogják tudni fekete piacozni a cuccokat és Rossz: mert egyenlőre úgy látszik nem terveznek más eladási/cserélési rendszert…

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@chaoslord3 (#26):[/reply]Nem, összekevered a smar droppal. A smart drop annyit jelent, hogy nagyobb eséllyel fog esni a karakterednek megfelelő tárgy, de ettől még eshet más kasztnak megfelelő is.

    Ez a soulbound – számomra – teljesen új, lényegében azt jelenti, hogyha találsz egy legendary itemet, akkor 2 órán belül tudod eladni, utána lényegében account bound lesz, tehát többé nem eladható. Ez az év marhasága a Blizzard részéről, ha valóban így marad.

    Reply

  • avatar

    chaoslord3

    |

    Javítsatok ki ha rosszul értem, de akkor ez a soulbound alatt azt érik, hogy amelyik karakterrel játszok annak fog generálni statokat? Például barbárral játszom és akkor nem találhatók monknak claw-ot vagy vmilyen monknak megfelelő itemet? Akkor hogy lesz ez?

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    “A Legendary-k soulbound-k lesznek. (Mint pl. a kovácsolt Archon itemek)”

    Ez mindenkinek megvolt? Valami 2 órás időkorlátról beszélnek onnan számítva, hogy az ember kifarmolja. Nem tudom ki mit szól hozzá, én nem igazán tudok örülni neki…

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    [reply]@Tipcsi (#23):[/reply]Tiltakozom, ez így tökéletes. A magyarban nincs megfelelő szó. A boltolni az helyes? :)
    Ezek olyan szavak, amiket nem érdemes lefordítani, mert így is érti mindenki. Ha kiírja, hogy üzletelni/boltolni, akkor keresheted a játékban, hogy na az mégis micsoda. Akkor az lenne a probléma, hogy miért nem trade-et írt.

    Reply

  • avatar

    Tipcsi

    |

    Kedves szerkesztő. Tudom, hogy Nem magyar fejlesztésű a játék, de ha lefordítod a szöveget, a “trade-elni”-t és az “item”-et is lefordíthattad volna üzletelni/boltolni-ra és tárgyra.
    (Ha már ez a MAGYAR Diablo 3 rajongói oldal)
    Nem piszkálásból mondom. A te javad lenne szerintem.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@RedBaron (#17):[/reply]Van olyan rúna is, hogy Piranha tornado, ami a közelben lévő ellenfeleket beszippantja. A vizuális megjelenésen még tudnak változtatni, bár szerintem korrekten nézett ki.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@Rokalesocipo (#19):[/reply]Igen.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@SlipKnoTiaN666 (#18):[/reply]A Diablo 2-ben :)

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    Arról mit lehet tudni, hogy ha indítasz majd egy crusadert, akkor ugyanúgy act1 normalon kezdesz?

    Reply

  • avatar

    SlipKnoTiaN666

    |

    Mikor is voltunk mi az “Arcane Sanctuary”-ben??

    Reply

  • avatar

    RedBaron

    |

    [reply]@cseszka (#16):[/reply]Ne aggódj! Most kapunk pocsolyát is hozzá :S érdemi változást nem látok eddig sajnos wd terén :(

    Reply

  • avatar

    cseszka

    |

    nekem tetszenek az újdonságok
    wiccs dr -ként egy dolog nem tetszik csak
    az hogy erősítik a dotokat , sajnos nem fog semmilyen különbséget jelenteni mp10-en, mert ott csak a cloud of bat spell ér vmit , a többi spellnek kicsi a sebzés-szorzója
    persze lehet , hogy az új nehézségi fokok miatt bejön majd olyan build lehetőség optimális buildként, ami a kite-olásra épül
    jelenleg mp10-en tényleg csak abból áll ez a karakter, hogy behúzzuk a fél képernyőt és egyhelyben pörgetjük a denevéreket magunk körül

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@Drazse (#14):[/reply]Ezt már eddig is tudtuk, de köszi hogy szóltál. Belerakom. :)

    Reply

  • avatar

    Drazse

    |

    Az kimaradt a legendary itemekre vonatkozó részből, hogy mostantól a monster szintjétől függ a legendary-k szintje és skálázódnak a statjaik, tehát pl. Leoric’s Signet akár infernon is eshet és annak megfelelő erősségű lesz. (Szándékosan nem az előadásban hallott példát hoztam, hanem sajátot, lévén ez már benne van a konzolverzióban.)

    Reply

  • avatar

    Varian

    |

    Az adventure módhoz nem azt mondták, hogy bármikor indíthatod, nem kell végigmenni a campaign módon? Hivatalos oldalon is azt látom, hogy bármikor választhatunk akár még úgyis mehetünk, hogy összevissza váltogatunk a 2 mód között. A szintekhez, bármelyik szinten kezdhetsz majd, akár a legnehezebben is már az elejétől fogva.

    szerk.: http://diablo.incgamers.com/blog/comments/ros-adventure-mode-hands-report-blizzcon

    Nos itt is azt írják, hogy bármikor kezdheted (hozzáteszi nem biztos, hogy lvl 1-töl de 10, 20, mindenesetre nem kell végigmenni a normál campaignon hozzá) sőt nehézséget se kell kiválasztani, mert a szintedhez skálázódik, multiban meg ahhoz aki kreálja.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Engem inkább az MP szintek megfeleltetései érdekelnének az új szintekhez, mint pl. machine alkatrészek drop esélye, ami most egyértelműen MP szint*10%.

    Továbbá az infernal bossok, amik függetlenek jelenleg a nehézségi szinttől (ugye?), azok hogy lesznek beillesztve. Persze ha most is lehet normal(10)-en ölni bosst hellfire ringért akkor ez utóbbi rész tárgytalan.

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    [reply]@Rocador (#10):[/reply]Ezt a részét értem (most már) viszont mi van ha pl én campaign módban akarom végigvinni a legnehezebb fokozatot? Character lvl-hez lesznek kötve, vagy előző nehézségi szint teljesítéshez?

    Ha előbbi, akkor happy, ha utóbbi, akkor :( mivel nem úszod meg az 5+ végigjátszást.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@Jonas (#7):[/reply]Elég lesz egyszer végigvinned Campaign módban, utána elérhetővé válik az Adventure mód. Adventure módban továbbra is fejlődsz. Tegyük fel, hogy végigjátszod a legkönnyebb fokozaton, végzel 30-as szinten. A maradék 40 szintet Adventure módban éred el. Ezek után már csak rajtad áll, hogy végigviszed-e még a többi fokozaton, mert a nehézségi szintek már a játék elejétől elérhetőek, tehát nem kell az összesen végigszaladni ahhoz, hogy tudj a legnehezebb fokozaton játszani Adventure módban.

    Reply

  • avatar

    Tipcsi

    |

    [reply]@SlipKnoTiaN666 (#8):[/reply]Pontosan ezért jöttem a komment részlegbe. Az új hírezők óta sokkal többször futottam már bele ebbe a bakiba. A cikk íróknak ajánlom egy rövid felvezető szöveg és/nemkötelező kép után a sortörést.

    Reply

  • avatar

    SlipKnoTiaN666

    |

    A cikkel semmi baj nem lenne, ha a főoldalon nem kellene 10 percig görgetnem mire az utána következő érek. Legyen már “Tovább..” vagy valami hasonló a kezdőlapon, mert kicsit irritáló a dolog. De a cikk tényleg 5/5.

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    Big respect a cikkért, nagyon jó így együtt, lényeggel kiemelve.

    @sweeping: én is ezen agyaltam… igaz hogy lesz adventure mode de campaignben komolyan 5x kell majd végigmenni az össze act-en? Már a 4 is sok volt…

    Reply

  • avatar

    HoratiusPrince

    |

    Miért változtatták meg a nehézségi szintek nevét? :S
    Ez a normal-nightmare-hell olyan egyedi volt, erre bejön a tök átlagos normal-hard-expert.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Nehézségi szintekkel kapcsolatban annyit, hogy az Apocalypse-nek 5 fokozata lesz. Így érjük el a mostani mp10 nevezetű szintet. Én arra tudok gondolni, hogy ez a kép az takarja, hogy eltűnik az inferno, és most már nem 3 hanem 5x kell végigvinni a játékot a legnehezebb fokozathoz, és a tormenten belül választható az Apocalypse V legnehezebb fokozat a legnehezebb játékmód.

    Vélemény?

    Reply

  • avatar

    chaoslord3

    |

    Ez egy nagyon jó kis összegzés volt az első napról várom a folytatást.
    A kieg-et már nagyon várom de szerintem ezzel nem vagyok egyedül :) lassan ideje lenne már vmit újítani mert már ezek a hírek után már nincs nagyon kedve az embernek felnézni Sanctuary világába…míg ki nem jön a loot 2.0…

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Szép válogatás.

    Amúgy szvsz a PvP-t nem kéne erőltetni, a DII is megvolt nélküle, és a rajongótábor se vágyik különösen rá, főleg ha semmi kézzelfogható hasznot nem hozz. Meg hát amit az utóbbi időkben művelnek a WoW-os PvP-vel, még inkább hagyni kéne a dolgot…

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    Na, ez a cikk minőség!
    10ből 11pontot adok rá! Köszönjük, csak így tovább!

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Nagyon köszi, basszus, szép kis meló ezt így megírni. De várom a folytatást. Így összeírva azért nekem is áttekinthetőbb. A Nephalem Rift pl nem volt tiszta – eddig.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.