Reaper of Souls Új Aktív Képességek

SPARXS . Hírek 1176

Az alábbi videókban megtekinthetjük az új aktív képességeket és a hozzájuk tartozó különféle rúna variációkat.

Comments (20)

  • avatar

    oki86

    |

    [reply]@Animebj (#17):[/reply]Monknak van 1 runat a heal skilljéhez ami sebez 16 yardon vagy 500%ot mindne enemyn és 1 legendary item ezt a skillt megtolja 50 yardra és persze 0 sec cdvel… most persze…

    Az mi ha nem imba és mindne lvlen tud haladni ?

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [author]nlght (#14):[/author][quote]
    – a barbár eddig is messze OP volt erre kap egy skill-t ami 1800%-ot sebez és még a cooldownja is gyorsan csökkenthető fury spenttel és az első rúna 5 mp-re fagyaszt… khmmmm… akkor most hasonlítsuk össze a wizarddal, ami 390%-ot tud elérni a meteorral és kell egy másik skill, hogy 3 mp-re fagyasszon… szal még jobban OP lesz a barb
    [/quote]
    A barbárnak jelenleg gyakorlatilag végtelen a fury-ja, viszont ezen változtatni fognak. Ha már fury generátor skillekkel is 12-t kell ütni, hogy összejöjjön egy ilyen magas sebzésű skillre, akkor úgy érzem, hogy nem túlzás. Wiz/DH mp-enként kilő vagy 3 db 3-400%-ot sebző skillt, barbárnak a 12 ütés kb 6 mp. Ebben a formában már nem tűnik annyira OP-nak.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Animebj (#17):[/reply]a CD csökkentésének lehetősége igen nagy hiányosságot pótol…és egészen új játékstílusokat teremthet…én bizakodom…de azért sok idő el fog telni a kieg után, mire belövik a megfelelő balanszot..lesz még itt 2.8-as patch:)) de igazán elégedett a 3.12 után leszek:))

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    [reply]@nlght (#14):[/reply]Én sokkal óvatosabb vagyok, így nehezen tudom elhinni, hogy lehet a monk-kal bármely MP-fokon simán haladni, viszont az “imba” képességekhez azért hozzá kellene tenni, hogy nem újdonság a 1000%-os alapsebzés; a barbár Earthquake-je és a monk Seven-Sided Strike-ja is efölött kezdődik, szvsz. ez azért van, mert a két karakterosztály sokat kockáztat, tehát ha lehet, a képességet elég legyen csak egyszer elsütni, hogy minimum megtizedelje a környék monster-világát, nem úgy, mint a távolsági karakterosztályok, akiknek ált. 700% (vagy akár 500%) alatt van az alap, viszont nincs se (komoly) CD, se komoly resource-igényük.

    [reply]@SPARXS (#12):[/reply]Azért remélem, hogy egy új szintet, és azzal együtt két új választható képességet kapnak, továbbá nem lenne utolsó szempont a sebzésük jelentős növelése sem.

    Reply

  • avatar

    Criminalheadz

    |

    [reply]@nlght (#14):[/reply]Ezzel egyet kell, hogy értsek… Számomra is kb ez a felállás megy. : )

    Reply

  • avatar

    Criminalheadz

    |

    “A Pjú-Pjú-Pjú!” az nagyon állat lett.. XD

    Reply

  • avatar

    nlght

    |

    az én szerény véleményem (btw mind az 5 karival játszom):

    – a monkom már most is halhatatlan kb. (elég quickeninget használni + 40 spiritért WoL és akkor 20-40k-t healelődik gyakorlatilag minden mp-ben, ezt még meg lehet toldani összehúzással is, amivel már túlzásokba lehet esni :DDD) ezzel az új képességgel már semmi sem fogja megállítani, mondjuk eddig se állította meg semmi
    – a barbár eddig is messze OP volt erre kap egy skill-t ami 1800%-ot sebez és még a cooldownja is gyorsan csökkenthető fury spenttel és az első rúna 5 mp-re fagyaszt… khmmmm… akkor most hasonlítsuk össze a wizarddal, ami 390%-ot tud elérni a meteorral és kell egy másik skill, hogy 3 mp-re fagyasszon… szal még jobban OP lesz a barb
    – a wd halastava alig sebez valamennyit, csóri csávót folyamatosan szopatja a blizz… (emlékezzünk, hogy 1.05-ig mekkora fos volt, bár sztem azóta is még mindig a leggyengébb az 5ből)
    – a wizardnak tetszik ez a skillje, hasznos és még jól is sebez, DE általában a wizardok nagy része archont használ és archon formában nem fogja tudni használni
    – a dh is nagyon erős volt eddig gyakorlatilag örök gloomot használok, ha játszom vele, kurva nehéz megölni, ezzel a skillel isten lesz…

    szóval a legrosszabbul a wd járt sztem, utána a wizardé a leggyengébb képesség, utána nehéz eldönteni a sorrendet, tesztelni kéne…

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    [reply]@SPARXS (#12):[/reply]Köszi, ígéretesen néz ki, remélem lesz is belőle valami.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Jonas (#10):[/reply]http://kepfeltoltes.hu/131203/followers_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Elképzelhető, hogy kapnak majd új képességeket.

    Reply

  • avatar

    Tomy31

    |

    [reply]@Animebj (#9):[/reply]

    Ő ezzen viatkoznék egy kicsit,:) szerintem CM wizard esetében a spellsteal runa lehet a nyerő,valamint a meteoros passiv használatával még a Blazar is jó lehet.. kiprobáljuk…:)

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    [author]Animebj (#9):[/author][quote]
    OFF: Ha a follower-ek is 70. szintűek lesznek, kapnak egy-egy új képességet is vagy csak még mindig a személyes küldetéseikről van információ?
    [/quote]

    Na erre nagyon kíváncsi lennék én is. És talán nem is annyira off :)

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Barbarian: Egész jól nézz ki, de a karakterosztálytól ettől még idegen a távolsági varázslás. A videón is látszik, hogy mennyit kell szerencsétlenkedni, mire összejön egy kupacnyi szörny azért, hogy legyen hatásfoka is a dolognak :/

    Demon Hunter: Ugyancsak látványos, az utolsó két rúnával talán szép munkát lehet majd végezni.

    Monk: Szinte biztos voltam abba, hogy a hagyományos öt elemmel fogják lerendezni a rúnákat, csak kár, hogy a dash-tól tartok, pedig ezzel is szépen lehetne aprítani.

    Witch Doctor: Ritkán játszottam vele, de sokakhoz hasonlóan én se látom értelmét. Talán a “Piranhado” rúnával, amivel az Acid Cloud “Acid Rain” rúnáját lehetne kiváltani a képesség erősítésére, illetve a zombimedvék is komolyabb fenyegetést jelentenének. Amúgy ti láttatok bármiféle tüzet a “Fiery Piranhas” rúna esetén?

    Wizard: Nagyon tetszett az effektus, csak azért kétszer is végignéztem, és még mindig ez tűnik a legjobb új képességnek az összes karakterosztály közül. Egyértelműen a “Supermassive” rúnát kell majd használni, a többi semmit se ér igazán.

    OFF: Ha a follower-ek is 70. szintűek lesznek, kapnak egy-egy új képességet is vagy csak még mindig a személyes küldetéseikről van információ?

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Adam (#7):[/reply]Lesz pár új passzív skill is, így minden szintlépéskor oldódik majd fel valami.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@SPARXS (#6):[/reply]10 szint 6 rúna 1 skill…akkor 3 szintlépésnél nem kapunk semmit?
    ADh is 2 skill-t fog kapni, lesz valami fal is neki….
    én a monknál érzem hogy ez kevés lesz….kellene valami AoE támadás szép DoT sebzéssel…lásd mint pl a barbárnál a rend…

    továbbá érdekes a monknál a serenity használata, mert ha le tudom csökkenteni a felére a CD-t, már pedig erre elég nagy esély van..akkor majdhogynem mindig sebezhetetlen lesz….ismerve a Blizz frenetikusan találékony gépezetét…ezt orvosolni fogják, hogy megnövelik a CD-jét:))) “frappáns” megoldás lenne..

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@ (#3):[/reply]Volt a data mineolt információkban egy carrion swarm nevezetű aktív képesség, de ha a 70 szint a max, akkor nem hiszem, hogy lesznek új képességek, mert a 10 szint arra elég, hogy felold a különféle skill rúnákat az új skillekhez.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@sylaver5 (#1):[/reply]Elvileg igen+ az időjárás is változni fog.

    Reply

  • avatar

    carternj1986

    |

    [reply]@ (#3):[/reply]Biztosan lesz még új képessége… Én is WD-vel nyomulok, és ez eddig nagyon kevés… A használhatósága is megkérdőjelezhető!

    Reply

  • avatar

    murdock

    |

    a wd nem kapott a piranha-n kívl új skillt vagy más skill módosítást? :(

    Reply

  • avatar

    martonapoo

    |

    [reply]@sylaver5 (#1):[/reply]Szerintem Rift-be nyomta, ahol Random map, Random időjárással, random mobbal megy :)

    Reply

  • avatar

    sylaver5

    |

    Világos van Weeping Hollowban, ezek szerint lesz napszakváltozás is?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.