További RoS Béta változtatások!

Dyingsoul . Béta, Hírek, Patch 625

Nevalistis  újabb kérdéseket megválaszolva csöpögtetett hasznos infókat a RoS bétáról:

  • A legendary receptek sokkal ritkábban fognak esni (jelenleg igencsak gyakori látványok a bétában) a következő béta patch után.
  • A Riftekért járó Hoardic cache (greater) el lesz távolítva a játékból és helyette a Rift őrzőjét legyőzve kapjuk magából az őrzőből a lootot (szintén köv. patchben).
  • Jelenleg bountykért és riftekért járó hoardic cache is tartalmazhat mind legendary mind set itemet (nem csak receptet) csupán az esély rá kicsi jelenleg.
  • Kadala a blood shard vendor is oszthat majd legendary itemet vásárláskor, de a drop esély kicsi lesz ám.
  • Lorath Nahr nem fog visszatérni vendorként (korábban Kadala, a blood shard vendor mellett állt és csak áru nélküli cserelapot hozott kattintáskor)
  • Mindegy, hogy a cache-t hol nyitjuk ki: a tartalma már megkaparintásuk pillanatakor elrendeltetett.
  • Még nem egyértelmű, hogy a gambling alkalmával a legendary szerzésének esélyére hatással van-e a nehézségi fokozat amin éppen vásárolnánk.

 

Started up a new thread for what to do about duplicate plan drops:

Since it’s been mentioned here already, I’d like to clarify – there is a bug with Legendary plans dropping too frequently. It will be addressed in the next patch in the Beta/PTR test. =) At this time I don’t have a patch date to provide, but as we draw nearer, we will keep you informed!

Rift bags = yes very little to no drop rate but I have found new set items from them, so maybe if you get a drop from Rift bag in torment, I have a feeling it has a chance at being any Legendary item where as bty bags may be limited.

Currently, both types of Cache bags (from Bounties and Nephalem Rifts) should have a chance to produce most Legendaries. For those obtained by completing Bounties, this also includes Legendaries that only drop in particular Acts.

That said, we’ll actually be removing the caches that are acquired from completing Nephalem Rifts in the next patch. However, don’t fear! The loot from these caches is just being moved to the Rift Guardian, and you’ll be instead enjoying the loot-splosion when the Rift Guardian is defeated.

Rift bags not dropping legendaries has been a known and discussed issue for weeks now.

As mentioned above, Legendaries should be dropping from both Bounty and Nephalem Rifts caches in the current beta build. We are making a lot of adjustments and tweaks in the next patch, but there’s also some mitigating bugs that have been skewing loot acquisition in this particular portion of the Closed Beta. The Legendary plan bug above is part of it, but Legendaries (including Set items) are also supposed to have a small chance to drop when purchasing from Kadala, the Blood Shard vendor. This was always the intent, it just had yet to be implemented.

So this only leaves regular caches since there’s no way to get Greater Caches unless you plan on bringing back Lorath Nahr’s loot table.

Correct, and Lorath Nahr will no longer be a vendor.

What about the bug involved with opening caches in a higher difficulty?

This should have already been resolved. Changing difficulty should have no effect on the contents of a cache when it is opened. Contents are set when the Cache is acquired.

Also one last question, the Legendaries that can be acquired by gambling… are they restricted by difficulty? Or can gambling not even produce a torment level Legendary?

Need to double check on some info regarding this one. I’ll get back to you when I find out more. =) (forrás)

 

Comments (14)

  • avatar

    Skoldx

    |

    Igen sajnos a nemtörődömség a legutóbbi patch óta is már elég szembetűnő, pl a PVP bot nevű user accjai által spammolt gold eladást is hiába jelentik nagyon sokan, hónapok óta nem történt intézkedés ez ügyben sem. Ebből következtetve gondolom mennyire foglalkoznak ugyanígy pl a bot-ot használókkal is.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@Skoldx (#12):[/reply]Hidd el, én vagyok azon emberek egyike, aki a legkevésbé ért egyet bármivel, amit a Blizzard művel mostanában a játékkal. Ha csak belegondolok, hogy egy AH exploit a mai napig él és működik, s az elmúlt 1 évben nem történt érdemi változás, mert Blizz kijelentette, hogy túl macerás és “drága” lenne javítani…

    A 2.0.1-gyes patchről alkotott véleményem körülbelül annyi, hogy minél később jön, annál jobb. Sőt igazából a büdös életbe nem szeretném látni, mert csak hergelne ha meglátnám az “Account bound” feliratokat a gold meg a legendary mellett. És hogy miért vagyok még itt? Mert titkon reménykedem, hogy esetleg megjön a maradék eszük és a kiegészítő megjelenéséig átgondolják a dolgokat mégegyszer.

    Reply

  • avatar

    Skoldx

    |

    [reply]@Fege (#9):[/reply]Én magam ugyan tuti megveszem a kieget de,
    ,,Minek adjanak neked jó kis monster sűrűséget, amivel terheled a szervereket, ha nem költesz + casht a kiegre? ”
    Talán a 60 euró miatt amit kicsengetett az alapjátékért…

    Reply

  • avatar

    destruct

    |

    Sajnos akkor se hiszem, hogy lesz szerencsém ahogy eddig sem volt. :S

    Reply

  • avatar

    TCs

    |

    [reply]@destruct (#8):[/reply]Write only üzemmód helyett inkább kapcsold be a read/write üzemmódot a fejedben. Le lett írva értelmesen, hogy a béta droprateről van szó. Még így is magasabb marad nyilvánvalóan, mint a live droprate, mert BoP-os lesz a recept.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@mikroman (#7):[/reply]A helyzet jelenleg az, hogy aki majd kihívást akar, az vegye meg szépen a kiegészítőt és kap Tormentet. Aki meg görcsösen ragaszkodik a pénzéhez, az így járt. Persze, ha valaki kezdő játékosként indít, annak muszáj a Master fokozatot enyhíteni, különben az életbe nem jutna el a Torment szintig, viszont az alapjátékot valahogy össze kell hangolni a kiegészítővel. Te magad írtad, hogy a hangsúly már a kiegészítőn van, tesznek magasról az alapjátékra. Minek adjanak neked jó kis monster sűrűséget, amivel terheled a szervereket, ha nem költesz + casht a kiegre? :)

    Reply

  • avatar

    destruct

    |

    Hát ez eddik k…. jól alakul….:D Több ezer óra játék alatt én sem találtam legendary receptet, de még csak olyan rare vagy legendary cuccot aminek lett volna normális értéke…:S Nem tudom mi az hogy ritkábban, de eddig is 0% volt nálam a recept loot. :D Pedig kezdtem örülni végre látok egy ilyen receptet is majd…

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@ridik (#4):[/reply]Az még jobb. Sok-sok óra és tengernyi legend és legendary craft alapanyag esés után (no jó, annyira azért nem sok. Kb két láda-tabnyi legend és 100-120 db anyag) az össz legendary plan ami esett: 0 db

    Nem tudom mit szívtak ezek, de vagy az van, hogy a kiegben/ros bétában esik néha azért plan de ez bug, vagy az, hogy sehol se esik, csak túl sok kendert szívtak a fejlesztők. Persze ott a harmadik eset, hogy a kieg bétában esik plan, a “vaníliában” meg 0% az esélye. Az is igaz, hogy volt aki nulláról indított karaktert és 1-2 alacsiny szintű plan esett mire elérte a 60-at. Lehet csak lvl 60-on nincs legendary vagy set plan drop. Mindenesetre az alapjátékot csak szétcseszi a “patch” ha ezt így tervezik bevezetni ahog ymost van. Se monster sűrűség, se nehézség. De legalább a fegyver drop se lehet majd jó, így aki most kezdi nulláról és nem vásárol a mostani patchból átkerült itemet annak lesz kihívás. No nem sok…:)

    Reply

  • avatar

    Genya

    |

    Dyingsoul köszönöm a válaszod de ez nem nyugtat meg mert lesznek legend cuccok amit nem lessz elég megtanítani a kováccsal de ugyan annak a recinek a szétszedéséből származó alap anyag is kell.Lehet hogy egyet találsz az édes kevés alapanyagnak valóért meg rohangálsz lehet hónapokat hogy újra azt dobja,vagy remélem csak én értettem félre valamit a videokból amit idáig láttam:))

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Genya (#2):[/reply]Az előttem szóló már írta is, hogy a béta dropratet módosítják. A béta droprate aligha hasonlítható a mostani live szerverekéihez: Úgy képzeld el, hogy kb 1 óra játék alatt torment 1-en játszva egy közepesen erős karival, partyban haladva találsz körülbelül 1-4 legendary receptet. A legendary alatt értek egyaránt szetet is, bár azt ritkábbnak tapasztaltam de a legutóbbi másfél órás játékom alatt a partytársaim kb 7-8 receptet dobáltak a földre mert azok már meg voltak nekik (nem tudni mennyit pedig megtanultak, külföldiekkel játszottam ekkor).

    Bountys zsákból is (nem keverendő a riftesekkel) van hogy 4 nyitásakor mind a 4-ben van legendary recept. Olyan is volt, hogy 5-öt nyitottam egyikben sem volt. Aztán a trükkös egyikben van másikban nincs variáció is megvolt már. Lutri de egyet értek abban, hogy túl gyakran esik.

    Reply

  • avatar

    ridik

    |

    ne legyetek màr ennyire negativak, a legendary recik drop ratejet a mostani ptr-hez kèpest csökkentik nen az alaphoz mèrten ami nem is àrt mert ha nèzitek a streameket làtni mennyi esik… a zacsi helyett meg gondolom a boss dobja kb ugyan azt amit eddig lootoltàl.

    Reply

  • avatar

    Liteon

    |

    Ezt most mért:
    A Riftekért járó Hoardic cache (greater) el lesz távolítva a játékból és helyette a Rift őrzőjét legyőzve kapjuk magából az őrzőből a lootot (szintén köv. patchben).

    A vége az lesz hogy nem is lesz zacsek, ne hogy már jó legyen a játékosnak. Már elterveztem összeszedek egy csomót és egyszerre kinyitom mindet aztán szitkozódok hogy, nem eset semmi jó.

    Reply

  • avatar

    Genya

    |

    “A legendary receptek sokkal ritkábban fognak esni” Ennek én nagyon örülök mert az alp diabló 3 al 3000+ óra játék alatt legendary recep 0db esett és ez NEM fog változni.Még van a játék kiadásig 3 hónap de már nerf eső van,szomorú.

    /Genya-2369/

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    Kurva egyszerű, szintenként növekvő mennyiségű shardért kell bountizni és zsákot venni … aki drágán akar venni többet farmol vagy magasabb szinten játszik és gyűjti ameddig kell. Persze drágább zacsiban jobb cuccok lehetnek.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.