Transmogrification akcióban

Dyingsoul . Hírek, RoS, Videó 2789

Egy játékos volt olyan kedves, hogy videójában bemutatja a Transmogr menetét. Semmi szöveg, semmi sallang, csak a rendszer működés közben.

Comments (20)

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Adam (#14):[/reply][quote] Azt hiszem szövegértelmezési gondjaid vannak:S[/quote]

    Az egész eszmefuttatásoddal két probléma van:
    Az egyik az, hogy unalmas mivel a Blizzard hozzáállását és egyéb negatív dolgokat már ezerszer hallottuk nemcsak mástól, de tőled is és nem értem miért érzel/éreztek kényszert arra, hogy ezt a hírek többsége alatt újra és újra ugyanazt boncolgasd.

    A második gond az, hogy ez teljesen offba mentél és megint ott lyukadtunk ki, hogy olyan irányba vezeted a beszélgetést, aminek a hírhez köze sincs ezen felül még sértegetsz is. Nem törlöm ki a sokak által felpluszolt hozzászólásod, legalább látom én is, hogy a többi olvasó is hogyan viszonyul a dologhoz.

    DE a továbbiakban nem fogom hagyni hogy szétoffoljátok a híreket.

    “Moderálási irányelvek:
    FONTOS!!! Mielőtt elkülditek hozzászólásotokat, vegyétek figyelembe az alábbi moderálási elveket:
    Az oldalon irányított beszélgetések találhatóak. Maradj a témánál! ISMÉTLEM, MARADJ A TÉMÁNÁL! Minden másra ott a Csevegő, vagy a Fórum megfelelő részlege.”

    Ezek után ne próbálj meg a mögé a palást mögé bújni, hogy valaki önkényesen törli a hozzászólásaidat mert ez a szabály az oldal létrejötte óta itt van mégis a többség leszarja, mi meg persze engedjük mert ha töröljük akkor megy a pislogás.

    A továbbiakban vagy normálisan kommunikáljatok a hírek alatt a szabályokat betartva vagy lehet menni máshová trollkodni. Téma lezárva.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Fege (#18):[/reply]Fege Te állat:))) (persze a szó legjobb értelmében véve:))) )
    Maximálisan egyetértek Veled a leírtakban:) Annyi a különbség, hogy szerintem nem a merészség atrtotta vissza őket, hanem megcsináltak 1 új engine-t és a tartalmi résszel keveset foglalkoztak(időhiány,erőforrás hiány, kreativitás hiány miatt..részletkérdés)
    Én 2 dolgot csináltam volna:
    – Megfigyeltem volna a játék utóéletét,értsd, milyen modok készültek hozzá, és azokra milyen visszajelzés érlezett, milyen ötleteknek örültek a fanatikusok és ezeket próbáltam volna, ha kell változtatás nélkül,ha kell átgyúrva belepakolni a játékba
    – Szintén megfigyeltem volna a konkurenciát, milyen 5letekkel hozakodtak elő és milyen visszhangjuk volt…rengeteg másik játékot csináltak a 2. rész óta keletkezett időben (Dungeon Siege, TQ, Sacred, Torchlight és még sorolhatnám)

    És nem utolsó sorban, a készítőknek igenis játszaniuk kellett volna ezzel, hogy megértsék mégis mit szerettek benne a játékosok és miért.. ezek már önmagukban kijelöltek volna 1 sikeres csapásirányt, hogy ezen stíluson belül mégis mi mindenre van igény….néha komolyan elgondolkodom azon, hogy a készítők egyáltalán játszottak-e valaha a saját játékukkal…
    Eg IT cégnél dolgozom, navigációval foglalkozunk…de még a PM-eket és a Unit Leadereket is rendszeresen kivisszük field testre, hogy saját környezetében,élőben láthassák,tapasztalják meg a cég termékét, megértsék azt, hogy mi a jó benne és mi nem…ezzel sikerül őket meggyőzni arról, hogy bizonyos elképzelések ugyan papíron jól mutatnak,de a valóságban használhatatlanok….nem 1 amerikai partnerünk van és meglehetősen gyakran szembesülünk azzal, mennyire hiányzik belőlük a kreativitás, a profizmus,a haladó szemlélet és (igen fege-nek igaza van ebben) a merészség, hogy bevállalják az újat…évről évre ugyan azt akarják kiadni, csak más köntösben..mi meg nem győzzük őket lebeszélni erről, utalva arra, hogy változnak az idők,az emberek,az elvárások,az igények…néha szélmalomharc, de néha sikerül…meglehetősen irónikus, hogya azokkal kell harcolnunk a termék sikerességét illetően,akik végülis a nagy profitot lefölözik…és még ennyi év után sem evidens számukra,mit kéne tenni!
    Nap, mint nap tapasztalom, hogyan működik 1 amerikai IT mammut cég…és borzasztóan pocsékolják az erőforrást és az energiát…persze magyarázkodni tudnak..kommunikációban profik, a jogászaik is profik….a marketingben is profik…egyszóval nagyon értenek ahhoz, hogy ugyan azt eladják nekünk, csak szebb köntösben..elég csak megnézni Holywood-ot…mennyi remake, mennyi 5lettelen filmml kaszálnak vagyonokat…kis befektetés nagy haszon…ez a mondat számukra a kulcs, amihez ragaszkodnak….és a tapasztalat azt mutatja, hogy üzleti szempontból nekik van igazuk..nézzétek meg hogy a mostani játékoknál mennyi az átlagos játékidő…8-15 óra …és ezért elkérnek 10-12 ezer forintot….tudom hogy mások a fizetések….de csak én érzem ezt gyomorforgatónak?
    Node megkaptam már, hogy fanyalgok…én azért bizakodom, mert az irány jó, csak ahogy fege kollega is írta, kicsit megkésve kapcsoltak..bár én ebben azért szkeptikus vagyok..rengeteg elemző dolgozik a cégnél, pontosan tudják meddig feszíthetik a húrt..és ezt ki is használják…egészen addig, míg az elemzők el nem számolják magukat és onnan nem lesz visszaút…de ha kihúzzák a második kiegig és 1 jó játékot tesznek le akkor az asztalra, akkor senkit nem fog érdekelni milyen bukdácsolás volt a kezdetek kezdetén(tudom tudom, már rég nem ott tartunk:S) és akkor örülni fogunk…
    Én 2 dolgot várok nagyon…az egyik az offline játék a másik a moddolhatóság..véleményem szerint ha ezt a kettőt megadnák a játékostársadalomnak, akkro hosszú évekre bebetonozhatnák a Diablo univerzum mindent elhomályosító ragyogását…
    köszönöm annak,aki végigolvasta:)
    off topic off:)

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    OFF:

    Szóval.. “Mi is a gondom a Diabloval” témájú ötletelgetéshez megpróbálok még pár önálló gondolatot hozzáfűzni:

    A Diablo III egyértelműen a Diablo II nyomán lett továbbdolgozva, a fejlesztők nem mertek elszakadni a Diablo II-ben alkalmazott technikáktól, mindössze a grafikát turbózták fel, illetve kisebb játékbeli változtatásokat eszközöltek, de alapvetően a játék mechanikája ugyanaz maradt, tehát: Menj végig az actokon, öld a szörnyeket, farmolj, lootolj, fejlődj, kereskedj másokkal. Úgy gondolom, hogy ez a rendszer már a Diablo II idejében sem volt az igazi, mivel a kereskedés már ott is probléma volt, a botok már ott is gondot jelentettek, illetve az is, hogy a szerencsejáték jellege miatt a játékosok között óriási leszakadás volt, míg egy kezdő játékosnak hónapok kellettek, hogy Hell fokozaton ne üsse le egy szörny pár ütéssel, addig egy nagy vagyonnal rendelkező, esetleg JSP-t használó játékos számára már csak az maradt, hogy az ENIGMA vajon +772 vagy +775 armort adjon. Ez az én játékélményemet egy idő után már akkor is súlyosan rontotta, például két kezemen meg tudom számolni hány HR-t találtam azalatt a 3-5 év alatt, amíg aktívan játszottam. Emiatt pedig rá voltam kényszerítve a kereskedésre.

    A Diablo III-ban pont ugyanez a helyzet, annyi különbséggel, hogy a Skill rendszer jelentős változáson ment keresztül, ami a Diablo II-tes játékosok egy részénél kiverte a biztosítékot, úgy gondolták ez a változtatás lebutította a játékot. A játékosok másik része pedig amiatt lett elégedetlen mert ugyanúgy nem lett értelme hosszútávon a farmolásnak, hiszen a kereskedés sokkal hatékonyabb, egy idő után pedig nélkülözhetetlen, ha az ember belátható időn belül szeretett volna komolyabb szinteken is létezni. Arról se érdemes megfeledkezni, hogy amikor a kezdő játékosok az akkor Inferno nehézsége miatt reklamáltak 2012-nyarán, akkor a fejlesztők nem a Loot átalakításán kezdtek el gondolkodni, hanem elkezdték csökkenteni a kihívást. Ez szerintem hatalmas hiba volt.

    Így ami a Diablo II-ben működött, az már a III-ban nem tudott működni, míg az előző résznél nem volt szó konkurenciáról, egy ilyen játéknak abban az időben mindenki nagyon örült, ma már nem csak a Blizzard tud tartalmas, jó játékot hozni a témában, emiatt láthatjuk, hogy a konkurens játékokban mi hogyan valósul meg, s tudjuk, hogy számtalan jobb megoldással találkozhatunk más játékokban.

    Szóval a probléma ott van, hogy a fejlesztők nem mertek elrugaszkodni a jól bevált recepttől, csak minimálisan mertek alkotni, ami sajnos inkább negatívan hatott a játékosok véleményre, mint pozitívan. Ennél szerintem az a megoldás is jobb lett volna, ha az egész Diablo II-t kiadják mai grafikával felturbózva. Persze ennek hátránya, hogy a játékosok valószínűleg hamarabb megunták volna, hiányolták volna a változatosságot. (ahogy most is hiányolják)

    A patch 2.0.1-ben (és a kiegészítőben) már megpróbáltak a fiúk elrugaszkodni a Diablo II-tes alapoktól, de mivel nem tudnak egy teljes játékot újratervezni, illetve átírni, ezért folyamatos megkötések mellett kell dolgozniuk. Véleményem szerint ez a változtatás túl sokat késett ahhoz, hogy azon játékosokkal, akik megutálták a játékot ismét megszerettesse a harmadik részt, azzal pedig, hogy a kereskedést most szüntetik meg, ahelyett, hogy már az alapjátékot erre a koncepcióra tervezték volna, az én szememben is kiveri a biztosítékot, ezért valószínűleg engem is elvesztenek, mint leendő ROS játékost.

    Reply

  • avatar

    lassudefekt

    |

    [author]destruct (#13):[/author][quote] … kezdetnek nem rossz és végre elindult valami.[/quote]

    Pontosan ez a baj a Diabló 3-al. Hogy amióta elindult csak ezzel vigasztalhatom magam.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    még annyit tennék hozzá, hogy teljes legyen a kép…minden tiszteletem az oldal üzemeltetőié..tudom nem kevés munkájuk,energiájuk van benne, s tudom nem mindig kapnak jó szót azért,amit tesznek, pedig megérdemelnék!

    Reply

  • avatar

    carternj1986

    |

    Üdv!

    Senkit nem bántva, és valamelyest megértve a szerkesztőket, a folyamatos károgások miatt, de egyre gyakrabban észrevenni, hogy ha valaki kritikával illeti a játékot, akkor azt személyes támadásként fogjátok fel, és mindjárt az embert minősítitek… Nem általános, de egyre gyakoribb!
    Ennyit az off-ról, és bocs érte! Amúgy nem ígérkezik azért rossznak a kieg, és meg is veszem majd! A videon szereplő opciót meg üdvözlöm, szinte biztos, hogy mindenki használni is fogja!

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Dyingsoul (#12):[/reply]Azt hiszem szövegértelmezési gondjaid vannak:S
    próbáld elolvasni újra miket írtam..bízom benne, hogy menni fog!
    Semmi károgás nem volt benne, pusztán érdeklődtem, hogy másoknak, nektek ez miért fontos…
    örülnék ha nem nagy mellénnyel válaszolnál,ráadásul nem is a postomra…az előítéleteidet kérlek hagyd kívül a fórumon, köszönöm előre is megértésed…

    Ha nagyon zavar más emberek véleménynílvánítása, főleg ha ez eltér a Tiédtől,akkor célszerűnek tartom a regisztrációnál bevenni a szabályzatba, hogy
    ” Csak az oldal üzemeltetőinek véleményével megegyező postokat írok,továbbá a Blizzardot semmilyen körülmények között nem marasztalom el” Ha ez benne lesz, akkor végre olyan írásokat olvashattok,amik nektek megfelelnek..probléma megoldva..de addig…nem csak saját nevemben arra kérlek Téged/Titeket, hogy ugyan már fogadjátok el, ha más emberek, más véleményen vannak és nem elhomályosult tekintettel hisznek el mindent azoknak,akik belőlünk élnek, s dacára ennek kapönek minket arcon hetente több alkalommal”
    köszönöm, hgoy az illetékes elolvasta, még ha utána el is távolította!

    Reply

  • avatar

    destruct

    |

    Én szeretem ezt a játékot és ha van időm játszok. Néha nekem is el megy a kedvem a amikor már nagyon nehéz feljebb jutni és csak a sok uncsi farmolás stb… Minden játékban van hiba és lesz is. Az tény és való hogy, a Blizzard munkája lassú és kritizálható. Viszont nem értem a sok negativ embert. Sokan akik itt vannak 10 évig dio2-vel játszottak és sztem valaki még játszik is aminek a grafikája enyhén elavult a maiakhoz képest. Engem nagyon feldob hogy, végre kicsit egyedibbé lehet tenni a karakteremet és nem ugyanúgy fog kinézni mindenki mint én. Viszont én is elvártam volna ettől jóval nagyobb változatosságot, de idővel remélem ezt is fejlesztik és bővítik! De kezdetnek nem rossz és végre elindult valami. Én fontosnak tartom egy ilyen játékban hogy egyedivé tedd a karaktered a te ízlésednek megfelelően sok 100 vagy 1000 lehetőséggel!

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Adam (#11):[/reply]Nem kezdek el veled vitatkozni, sem nem próbállak meggyőzni mert látom te már átestél a ló túloldalára és már csak károgni jársz ide feleslegesen te is mint sok más ember.

    Ha ennyire érdekel a játékfejlesztés és/vagy szeretnéd tudni, hogy miért nem 1 hónap kijavítani azokat a hibákat amiket gay wilson ejtett ÉS miért olyan “szar” a kommunikáció akkor ajánlom neked az Indie game the movie-t (Ahol a fejlesztők konkrétan arról is beszélnek, hogy milyen érzés motoszkál bennük mukor kurvaanyázzák őket a fórumokon) vagy ha olvasni szeretsz jobban akkor a masters of doomot.

    De egyébként nem is oly rég volt erről kék is, hogy ha nem vagy megelégedve a Blizz kommunikációjával akkor írj Lylirrának emilt.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Fege (#3):[/reply]Fege koma:)))
    méghogy én negatív?:DD
    node komolyra fordítva…
    nekem nincs bajom a 2.0.1-el…sokkal,de sokkal hamarabb kellett volna..nehéz lesz így átálniuk a játékosoknak…de idővel, mikor már senki sem fog emlékezni mi volt előtte, akkor jó lehet..
    Az egésznek szerintem a Blizzard elcseszett kommunikációja a felelős…mert folyamatosan hitegetik az embereket, folyamatoasn azt akarják, hogy róluk/játékaikról beszéljenek..és sajnos már azon programozó és ötlet zsenik már nincsenek a cégnél, akik a felfokozott elvárásokat is felül tudták múlni…inkább ne mondanának semmit, akkor az ember maradéktalanul örülne minden új dolognak..de a kommunikációjuknak hála, mire kijön valami újdonság, a fél rajongótábor már a pokolba kívánja őket:S

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Dyingsoul (#5):[/reply]Üdv, köszönöm a választ:)
    én csak szerettem volna megérteni azt a rengeteg embert,akik ezen feature-ért odáig vannak meg vissza..
    A grafikát illetően.. a Titan Quest 2006-2007-es játék és még most is odaveri a diablo 3-at nem is kicsit…de ez más kérdés…
    volt 1 pajzsom,amiből álltak ki a nyílvesszők..s ha rázoomoltam, láttam a pakzsban forgó foagskerekeket…és még sorolhatnám..rengeteg egyedi megjelenésű unique cucc volt…:S
    Szóval azért na..:SS
    Én akkor is azt látom, hogy ez 1 pótcselekvés,amivel próbálják elfedni a játék hiányosságait..mégpedig azt, hogy rengeteg különböző megjelenésű item legyen….helyette mit csinálnak? nem tervezünk több egyedit, használjátok a már meglévőket kedvetek szerint:SS
    Most fog jönni az, hogy “de hát rengeteg új cucc lesz a játékban..” igen..jogosan mondhatnátok…egyet is értek vele..csak annyit tennék hozzá..hogy kb 10* ennyi kéne….egyedi,fantáziadús megjelenéssel…

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    Nekem az nem tetszik, hogy ilyen silány fantáziátlan ez is. Miért nem lehet mondjuk egy bizonyos questhez, adventurehöz kötni a dolgot?
    Mondok példát mire gondolok.
    -Van egy kovács, aki mindenféle dizájnt el tud készíteni a meglévő páncélokra (legyen zsanpier a neve és kicsit komszikomszá), de ehhez kimegy az erdőbe anyagot gyűjteni és elrabolják mindenféle divatdiktátor lények. Na mármost nekünk vissza kell szerezni őt, és ez lehetne mondjuk a bounty. A végén elkészíti nekünk a páncélt amit akarunk, de nem ilyen bármelyik elérhető bagóért dolog. Esetleg ott már a divatdiktátor lény páncéljához volt terv és kis eséllyel akár szöktetésből hozhatna extra transmog cuccokat.

    Na persze kit áltatok, úgy is a mikrotranzakciók miatt van ez is, nehogy megbonyolítsuk már. (ami hozzáteszem nem gond, üzemeltessék abból a szervereket, de akkor ne ilyen tamagocsi szerver legyen mint most)

    Kiváncsiság képpen, aki komolyabb időt beletolt a ptr-be illetve a betaba be tudna számolni a szaggatás, fps drop jelenségekről, megmaradtak, vagy csak kevesebb a mob?

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Fege (#3):[/reply]Én úgy várom mint a messiást, ww barbár és archon wiz egy kalap szar…
    De persze hogy nem vált senki, ha az adja a legtöbb xp-t. Én se játszok harmad annyi xp-ért más buildet hülye azért nem vagyok… Nem értem miért nem várják mások, fórumot nem olvasok

    Tetszenek a wizardnál az átdolgozott skillek, kurva jó azaz új jeges effekt aminek nem ugrik be a neve, de dio2-ben is ott volt. Meg passzív skillbe is kapott újat, az is nagyon praktikus :)
    és blizzard is csak 13 mana egyik runával, szóval nagyon várom, tök jó új buildem van ptr-re, csak mivel nem végleges így nem játszok vele már…

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Én örülök az új lehetőségnek, nagyon utáltam eddig is, hogy a Witch Dokimnak a végére idióta kinézete lett, míg szintezés közben voltak iszonyatosan pofás cuccok, de alig volt rajtam 1-2 órát és már el is avult. Egyszóval ideje volt! :)

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    A szolgáltatás ára ugyan nagyon alacsony (500 a páncél, 25.000 a fegyver esetén), ám felvetődött bennem a kérdés, hogy a CE/DE tulajdonosok által elérhető, Malthael-stílusú kozmetikai tárgyaknál is fizetni kell majd vagy sem.

    Adam

    Teljesen nyilvánvaló hogy aki eddig se rajongott vagy megutálta a Diablo III-at, nem a Transmogrification miatt fog befektetni a kiegészítőbe. A grafikát pedig jobb lenne békén hagyni, ezek szerint nem tűnt fel, hogy a Blizzard minden egyes játékát szándékosan elavult grafikával dob piacra azért, hogy minél szélesebb tábor számára legyen problémamentesen játszható. Ennek iskolapéldája a WoW és a GW2; előbbi nagyon csúnya (és havidíjas), utóbbi viszont nagyon szép (és maga a játék ingyenes), ám mégis tudjuk, ki vezeti (még mindig) a nyugati MMO-k népszerűségi listáját.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Adam (#2):[/reply]Valóban túl negatív vagy ezt a feature-t illetően, de megpróbálok rá értelmes magyarázatot adni.

    Olyat aki már teljesen megunta/megutálta a játékot nem fog visszahozni, de ez nem is azoknak szól (azoknak ott van a bounty rendszer, klánok stb…). Ez arra jó, hogy a játékot még ‘játékabbá’ tegye: ha megunod a karaktered kinézetét mert mondjuk régóta nem találtál már upgratdet akkor simán megváltoztatod az embert akivel a szörnyeket henteled. Nem beszélve az afféle sajnálkozásról, hogy “a fenébe de kár, hogy ez a legendary ennyire rossz pedig nagyon fainul mutatna a karimon”. Akár az is lehet, hogy egy nagyon gyenge tárgyat csak azért keresel mert egyszerűen jól mutat és nem a statok miatt. Ez egy plusz ami szintén hajthatja az embert: olyan, mint az achievement bár az közel sem ennyire látványos mégis vannak emberek akik szeretnek vele szöszölni.

    Azt pláne nem mondta senki, hogy ez a játék legkiválóbb eleme és erre kell építeni minden mást a játékban. Egy csak egy nagyon picike plusz ami szerintem jobbá teszi a gamet.

    Jah és a “8-10 éves grafika” vélemény még részedről is túlzás… emlékezet felfrissítésül ajánlom a 2004-es E3-at:
    http://www.ign.com/articles/2004/05/21/pc-best-of-e3-2004?page=5

    Reply

  • avatar

    ridik

    |

    Ez egy apróság, aki utálja és unja a játékot annak ez nem fog segíteni, aki eljátszogat és néha élvezi is annak egy kis plusz. pl. vehetnék a mostani gatyómnál jobbat és azért nem veszek mert undorítóan néz ki az a bizonyos legendary, ezek után ez nem lesz akadályozó tényező. Ki nem szeret a saját ízlésének megfelelően brutálisan kinézni :)

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@Adam (#2):[/reply]Hogy lehetsz ilyen negatív? :|

    Nézd a jó oldalát… Még van 2 hónap az AH-ból és nemsokára jön a Patch 2.0.1 az alapjátékhoz. (Amit már a hivatalos fórumon is gyűlölnek.)

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    Üdv,

    no offense…de próbálom megfejteni, hogy egy olyan játéknál, ahol:
    ad1 a grafika kb 8-10 évvel ezelőtti szintet üt meg
    ad 2 nem ez a játék lényege

    mégis hogy lehet, s miért vannak oda ezért annyian? miért olyan fontos? miért lesz tőle jobb a játék? miért hoz vissza olyat, aki nem lépett be 3-4 hónapja, vagy ad új lendületet annak, aki már enyhén szólva is unja a játékot?

    Mégegyszer mondom, nem támadás, csak szerény szellemi képességeimben keletkezett hatalmas űrt próbálom betömni ezen információval:S

    Reply

  • avatar

    destruct

    |

    De királyság! :) Ezt már nagyon vártam és megint meghozta a kedvem a játékhoz picit! :) Remélem ezt majd folyamat bővítik miután belekerül a játékba!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.