Lylirra a Legendary droprate-ről

Dyingsoul . Béta, Hírek, RoS 1358

A felhasználói visszajelzések alapján Lylirra tiszta vizet önt a pohárba és értelmesen elmagyarázza mi a helyzet a mostani Legendary droprate háza táján:

  • Az alap legendary droprate változatlan maradt (olyan, mint az előző béta patchben)
  • Az erősebb legendary tárgyak drop esélye csökkentve lett, így nehezebb hozzájuk jutni, mint más legendarykhoz.
  • Az erősebb legendarykat nem csak torment fokozaton lehet megszerezni, hanem alacsonyabbakon is.
  • Az “erősebb” legendaryk alatt erősebb effektekkel bíró tárgyakat értünk.
  • Kadala, a Blood Shard vendor is “adhat” legendary itemet, de nem Torment szintűt.

Mindezt persze még változtatják a játékosok visszajelzései alapján.

 

Let me clear this up a bit, because I think this is interpreting too much from an individual patch note.

The drop rate on specific Legendaries, ones with exceptionally powerful abilities, were lowered. The overall drop rate of Legendaries has stayed the same.

The reason for this is that Legendaries are now accessible through the Blood Shard vendor (purchases have a chance to give you a Legendary item). This is a pretty significant change, and we’d like to see how this interacts with drop rates and acquisition before we tweak numbers elsewhere.

Is it not also the case that the blood shard vendor cannot drop higher tier legendary items, such as the more powerful ones you guys lowered the drop rates on further? Or can the vendor drop every legendary in the game?

While Kadala cannot produce Torment level Legendaries, don’t interpret “more powerful” as specifically meaning Torment level. While I see that jump in conclusion, it’s not an accurate statement. By “more powerful,” we’re referring to items that have particularly strong effects. That’s not exclusive to Torment level Legendaries.

It also further reinforces “bag farming” in normal as an easy way to get blood shards to gamble with and bags for legendary drops.

We’re definitely watching for feedback on reward structure, and making sure that higher difficulties feel more rewarding. Not all the changes we have in mind to enforce this were able to make it into this patch, but it’s a concern and we’re keeping an eye on it. (forrás)

 

How come thats the fact when almost everybody including blues agreed the droprates where to low, and now they are even lower?

The overall drop rate of Legendaries has not been changed, and is thus the same as before. Granted, the drop rates on some specific Legendaries with really powerful abilities were lowered though, which was done because said Legendaries are now accessible through the Blood Shard vendor.

The drop rates that we currently have is probably not final and will most likely be changed until release so just relax and don’t complain about things like this when we’re still in beta

Complaints do not help much indeed, but constructive feedback does. The line betweeen complaints and constructive feedback is not always easy to identify though, but that is okay as long as the feedback is objective :-)

We are still testing and tuning the drop rates and the reward structure, so we are looking for feedback on this. To those of you who are concerned about the drop rates, could you tell us a little more about why you think the drop rates are not what they should be? Also, what would be a decent drop rate in your opinion? (forrás)

Comments (14)

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Dyingsoul (#4):[/reply]Valahol szerintem van is köze hozzá, utána kezdtek szép lassan optimalizálódni az árak.
    Emlékszem amikor még 50 millió felett volt a leggagyibb ik vért is, most meg mennyi 100-200k? :DD
    Szóval szép lassan eljutottunk arra a szintre, hogy minden casual játékos feltudja szerelni a karakterét, persze a nagyon ritka statal rendelkező tárgyak még mindig megfizethetetlenek. De kell is, hogy legyenek olyan különleges cuccok, amire mindenki csak a nyálát csurgatja, de soha nem kapja meg, mert az esélye kb 1 a millióhoz :D

    Reply

  • avatar

    Gabriel

    |

    [reply]@CSEPA (#12):[/reply]Uhh ezt jobb let volna ha nem tudom meg. Magasabb reálbérek, színvonalasabb eü szolgáltatás, életszínvonal, lehetőségek stb.stb. dehogy még a loot és az AH is jobb legyen?!? Ez már sok XD Ha ezt tudom amcsi key-vel amcsi szerveren kezdem az egészet.

    Reply

  • avatar

    CSEPA

    |

    [reply]@relixo (#11):[/reply]Szia ! Én éppen emiatt egy itteni tanácsra bejelentkeztem az amerikai szerverre. Összegzés: 96 óra alatt a Monk 60(30) karakterem erősebb , páncélozottabb , mint a 700 órás európai szerveren összehozott hardcore 60(79 ) -es karakterem, az európai szerveren egyáltalán nem dobott a program a karakteremnek megfelő fegyvert , az árak meg a csillagos égben vannak az aukciós házban. Az amerikai szerveren hihetetlenül olcsón lehet vásárolni az aukciós házban , de a fegyverzetem felét a program adta . / monster 4-es szinten / A játékosok együttműködőbbek , nem hagynak bajban.És a lényeg : Ilyen bejelentkezési hibát ezidáig nem tapasztaltam.
    Üdv Csepa

    Reply

  • avatar

    relixo

    |

    [reply]@Benny (#9):[/reply]Jól mondod!
    A baj csak az,hogy ez a SZOKÁSOS havi blizzard szerver szarakodás. Kb. megjelenés óta ez van.(jó elismerem volt mikor 3 hónapig bírták hiba nélkül hűha… :D )

    RoS-ra is készüljetek srácok, 25.-én senki sem fog tudni játszani úgysem…ez már szerintem tényként kezelhető.
    Akik kezdetek óta játszanak biztos emlékeznek az error 37-re, megjelenés után minden másnap, hetekig de inkább hónapokig nem lehetett belépni.

    Reply

  • avatar

    Gabriel

    |

    [reply]@Benny (#9):[/reply]Jepp. Pont a hétvégén amikor végre lett volna időm egy kis farmolásra.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Lylirra-nak inkább arról kéne beszélnie mi a szart csinálnak a blizznél, h 2 hete újra előjön az összes probléma mint megjelenésnél. Most épp a 3006-os hibakód van soron. Vagy csak így akarnak felkészíteni a megjelenéskor várható szopásra? gj noobzzard, így tovább!

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [author]Adam (#3):[/author][quote]@Latrine (#2): Üdv,
    bár kissé offtopic,amikről írtok…de legyen…
    már miért kellett volna erősíteni?
    Már megbocsáss de butaságokat beszélsz..egyáltalán nem törvényszerű az, hog a cuccokat ennyivel irreálisan magasabb szinten adják ki…rengeteg más játékban megoldották azt, hogy a sebzés és a statok ugyan nem sokkal magasabbak..de az extra bónuszok, az új skillek,az új statok, mind mind kreatívak..[/quote]

    Sehol sem írtam, hogy lehetetlen ! Olvasd el újra ! Azt írtam, hogy lényegtelen ! Huszadrangú, hogy mekkorák a számok. Az arányok számítanak, nem a számok.

    [quote]és hogy legyen on topic…
    Miért nem kötik a droprate-et a játékbeli teljesítményedhez..pl ha Masteren megöltél már 1K elitet, akkor dobhat csak leget, megöltél már 2K elitet, akkor torment1-en is fog nőni a leg drop…megöltél 1K elitet torment1-en akkor nőni fog a drop rate és nagyobb eséllyel esik majd olyan item,amivel a torment 2 is vállalható…
    Miért nincs survival bónusz? számolná a megölt lényeket..az eltelt időt az eddig talált drop minőségét és ebből 1 formula segítségével számolná ki a jelenlegi drop rate-et…ez 1 teljesen igazságos rendszer lenne, mert egy idő után mindenképp esne valami jó/vagy legalább jobb item..pofonegyszerű lenne…és nem lenne az,amit olvasok itt rendszeresen, hogy van akinek már vagy 10 2milliárdot érő itemje esett, míg másoknak 1-2 olyan,amit jó ha 50M-ért el tudott adni…
    +1[/quote]

    Ezek remek ötletek, jó gondolatok, úh. pár éven belül akár el is juthatnak a bliz-fejlesztők agyáig :)

    Reply

  • avatar

    Ifrit25

    |

    [reply]@Latrine (#2):[/reply]Azért nem értem a tormentet, mert sehol sincs összefoglalóan írva a témáról. Köszönöm a válaszodat, most már értek valamit. Viszont a többiben nem értük egyáltalán egyet.

    Nem akarok Diablo2vel érvelni, mert már ki van tárgyalva, hogy ez nem Diablo2, ha nem Diablo3.
    De csak azért is, egyszerűen felfoghatatlan, hogy senki nem látja, mennyire szenved a blizzard a diablo3-al, említsetek már 1 játékot, ahol ennyiszer a játék kiadása után változtatták meg a rendszer, a dam, a játék menetet illetően. Ez egyszerűen irreális. Megmondom, akkor volt jó, amikor infernon, act IIn se tudtunk végig menni, olyan nehéz volt, és tudjátok miért, mert ezt ígérte a játék.
    Azt ígérte, hogy inferno olyan nehéz lesz, hogy megszakadsz, és ennyi, miért kell könnyíteni?
    EZ KIHÍVÁS könyörgöm, az hogy sír mindenki hogy nehéz, és olyan könnyű lesz az inferno, ez elfogadhatatlan. Aztán kitalálják, jóóó, könnyű, akkor legyen már nehéz is, bevezetik ezt a szánalmat, ezt a paragon szintezést, hogy legyen még értelme játszani. Édes istenem, ennél lejjebb hova süllyed a blizzard… És akkor ez a RoS, 10-milliós sebzések, mi értelme ennek?

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    egy kérdés csak témábavágóan

    van valami infónk az egyes leg/set itemek drop rate-jéről?
    akár a jelenlegiről,akár a jövőbeniről..

    lásd pl az előttem hozzászólóhoz kapcsolódva.. nekem is rengeteg hellrack esett, míg mondjuk manticore-ból egyetlen egy:) vagy Andarial visage-ből is rengeteg, de pl mempo-ból csak 1

    Reply

  • avatar

    Tomy31

    |

    Ja én is jártam már ugy hogy majdnem otthagytam a legendary-t de szerencsémre meghaltam és amikor futottam előre a pálya elejétől akkor látom hogy 1 Hellrack crossbow van a földön,akkor még ez a leg is nagy szám volt,nekem legalábbis. És egyetértek ez az elites dolog nekem is tetszik,kár hogy nem ilyenben gondolkoznak.A DH-mal már 46 ezer elitet öltem le.És ez csak az egyik karim…

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Adam (#3):[/reply]Az elit öléses droprate változás nagyon jó ötlet! Ilyenen én is gondolkodtam még az 1.0.4-es patch előtt, sőt amikor behozták a paragon szinteket azt hittem annak ahhoz lesz köze, hogy mennyi elitet öltél meg. Több elit ölés -> magasabb MF -> jobb/több legendary drop. Ezen azért filóztam, mert ha még emlékeztek a megjelenés nyarára, akkor 100 óra alatt jó ha 1 legendaryt találtál. Volt aki 150 alatt sem talált egyet sem (vagy elment mellette mert akkor még nem jelezte a legendary dropot).

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Latrine (#2):[/reply]Üdv,

    bár kissé offtopic,amikről írtok…de legyen…

    már miért kellett volna erősíteni?
    Már megbocsáss de butaságokat beszélsz..egyáltalán nem törvényszerű az, hog a cuccokat ennyivel irreálisan magasabb szinten adják ki…rengeteg más játékban megoldották azt, hogy a sebzés és a statok ugyan nem sokkal magasabbak..de az extra bónuszok, az új skillek,az új statok, mind mind kreatívak..

    és hogy legyen on topic…
    Miért nem kötik a droprate-et a játékbeli teljesítményedhez..pl ha Masteren megöltél már 1K elitet, akkor dobhat csak leget, megöltél már 2K elitet, akkor torment1-en is fog nőni a leg drop…megöltél 1K elitet torment1-en akkor nőni fog a drop rate és nagyobb eséllyel esik majd olyan item,amivel a torment 2 is vállalható…

    Miért nincs survival bónusz? számolná a megölt lényeket..az eltelt időt az eddig talált drop minőségét és ebből 1 formula segítségével számolná ki a jelenlegi drop rate-et…ez 1 teljesen igazságos rendszer lenne, mert egy idő után mindenképp esne valami jó/vagy legalább jobb item..pofonegyszerű lenne…és nem lenne az,amit olvasok itt rendszeresen, hogy van akinek már vagy 10 2milliárdot érő itemje esett, míg másoknak 1-2 olyan,amit jó ha 50M-ért el tudott adni…

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@Ifrit25 (#1):[/reply]Szerinted nem kellett volna erősíteni a cuccokat (ugyanúgy ahogy az összes hasonló játékban szintemeléseknél, kiegeknél szokták) ? Ha megfelelően skálázzák a mobokhoz a cuccokat akkor nem teljesen mind1, hogy mekkorák a számok ?
    A tormenten meg nem értem, hogy mit nem értesz. :)
    Vannak nehézségi fokozatok, a legfelső a torment, amit tovább skálázhatsz
    1-től 6-ig. Most mp0,1,2,3 … stb. van,
    a patch után meg normal, hard, expert, master, torment 1,2.3,4,5,6 lesz.
    Nagyon leegyszerüsítve: mp0 ~ normal … mp10 ~ torment 6 (persze a T6 nehezebb lesz mint most az mp10) :)

    Illetve hála Istennek eltörlik a nightmare, hell, inferno marhaságokat, h ne kelljen 4× ugyanazt a story-t végigunatkozni, helyette a mobok veled együtt lépnek szintet. Ha nem elég nehéz, feljebb skálázod pl. masterre vagy tormentre és mire elérsz a diablóhoz már kb. 60-as vagy :)

    Reply

  • avatar

    Ifrit25

    |

    Előfordulhat hogy buta a kérdés, de sajnos hiába járok utána ennek az új rendszernek, nem kapok választ hogy is van.

    Mi a halálom ez a torment szint?

    A másik kérdés viszont ettől eltérően, annyi, hogy nézegettem a RoS gameplayeket, és nem tudtam elhinni amit láttam, mi ez hogy a tárgyak ilyen mértékű változáson mentek át, pl gondolok ilyenre hogy egy 1kezes fegyver hogy sebez 3.5k-t, és mi az hogy egy gyűrű ad 900 attribútum…
    Ez most kajak ilyen lesz, ilyen mértékben fog változni a D3? Csak mert komolyan elmegy a kedvem az egésztől ha ez így ilyen lesz. Nem is értem komolyan.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.