Kezdőlap Hírek Új Kék-áradat

Új Kék-áradat

57
0
MEGOSZTÁS

Közelgő Paragon EXP görbe változtatás:

A fejlesztők is egyetértenek azzal, hogy a Paragon szintezés egy kicsit lassú, amin változtatni is fognak, ezzel kapcsolatban kaptunk némi információt a hivatalos fórumon.

  • Az EXP görbe 1-50. szintig nagyon hasonló lesz a mostani PTR szerveren használtéhoz, de magasabb szinten (pl. 250->251) gyorsabb ütemben fog fejlődni Paragon szintünk.
  • Az adathalász információk ezzel a témával kapcsolatban nem reprezentánsok, mivel a szörnyek után kapott EXP emelkedni fog.
  • A szörnyek után kapott tapasztalat növelése a Valor hiánya és a mostani, éles (1.0.8) verzióhoz viszonyított kisebb mob sűrűség miatt lesz esedékes. (Előreláthatólag a mostani EXP/óra arány meg fog maradni.)
  • A patch érkezése pillanatában fogják összeadni a szerzett Paragon EXP-t, az account szintű Paragon már az új görbe szerint fog megjelenni.
  • Magasabb szinten a fejlődés megközelítőleg hatszor gyorsabb lesz, pl. Egy új szint eléréséhez 60 óra játék helyett 10 órára lesz szükségünk.


Hotfixek:

Január 24-én újabb hotfix-ek érkeztek a Closed Beta és a PTR szerverre:

Általános:

  • Legendary drop rate meg lett duplázva szörnyek esetében.
  • Legendary drop rate csökkentve lett Kadala esetében.
  • Rift Őrzők mostantól dobhatnak Blood Shard-ot és a 61+ karaktereknek Forgotten Soul is eshet.
  • A szörnyek sebzése minden szinten meg lett emelve.
  • A Splash damage nem fog véletlenül aktiválni bizonyos képességeket.
  • Hellfire receptek Blood Shards helyett aranyba kerülnek.
  • Act I területein megnövelték a szörnyek számát.
  • A craft miatti szerverhibákat kijavították, az Archon tárgyak esetében is.
  • A harc közbeni NPC-k viselkedése optimalizáción esett át.

Tárgyak:

  • Thundergod’s Vigor: Kapott a képessége egy rövid cooldown-t.
  • Nemesis Bracers: Mostantól csakis egy pack szörnyet idéz Shrine aktiválás után.

Monk:

  • Serenity – Tranquility: A képesség aktiválása utáni sebződésből eredő hibákat kijavították.
  • Fists of Thunder – Static Charge: A DoT számítása mostantól jól fog működni.

Wizard:

  • Slow Time – Stretch Time: Többszörös Slow Time-ból eredő buff nem adódik össze, a képességből eredő bónusz maximuma +10% Attack Speed.
  • Magic Missile – Conflagrate: A képességből eredő játékhibák javítva lettek.

 

Visszajelzések kérése: Kétkezes fegyverek

Először is örülnek annak a ténynek, hogy az új Drop Rate (PTR és Closed Beta) megfelelően jutalmazza a játékosokat a visszajelzések alapján, nagyon kevesen hagyják abba a játékot a “szerencsétlen loot” miatt, és pont ez volt a céljuk az új rendszerrel. Ezzel egy időben szeretnék, ha megosztanánk gondolatainkat az egykezes vs. a kétkezes fegyverek ügyében. Elsősorban a kétkezest használó karaktereket szeretnék balancolni az egykezest használókhoz. Itt elsősorban a WD 1h+mojo és a Wizard 1h+source kettősére kell gondolni.

Visszajelzések kérése: Legendary tárgyak képességei

Ebben a témában a alábbi kérdésekre keresik a válaszokat:

  • A Legendary és Set tárgyak közül amiket eddig találtál bétázás közben, melyik volt az a három, ami legjobban tetszett, és miért?
  • És melyek voltak azok, amik egyáltalán nem tetszettek, és miért?
    • Szerinted hogyan lehetne ezeket a tárgyakat jobbá tenni?
  • Mi szerint értékeled a talált Leg/Set tárgyakat hasznosnak illetve kevésbé hasznosnak?

 

Design a Legendary: Különleges képesség szavazás eredménye

A kiegészítőben érkező, rajongók által formált Mephisto témájú egykezes kard képességét lehetett eldönteni az alábbi szavazás során:

Képesség #1: 14.6%

  • Minden szörny körülötted több sebzést szenved el viszont több sebzést okoz.

Képesség #2: 19.3%

  • Támadásunk lehetővé teszi, hogy az éppen megütött szörnyet megtámadja a többi egy bizonyos időre.

Képesség #3: 12.8%

  • Halál közelében eláraszt a gyűlölet, jelentősen csökken képességeid cooldown-ja és erőforrás költsége.

Képesség #4: 28.3%

  • Az elementális támadásoknak lesz esélye, hogy egy, annak megfelelő típusú erőteljes képességé alakul, amit maga Mephisto használt: Charged Bolt (villám), Poison Nova (méreg), and Freezing Skull (fagy).

Képesség #5: 25%

  • Egy Gonosz Erő képességét segítségül hívva, egy (nem támadható) társ harcol mellettünk egy bizonyos időre. Egyszerre lehet több ilyen társunk is.

Forrás: