Új Kék-áradat

Envo . Hírek 1287

Közelgő Paragon EXP görbe változtatás:

A fejlesztők is egyetértenek azzal, hogy a Paragon szintezés egy kicsit lassú, amin változtatni is fognak, ezzel kapcsolatban kaptunk némi információt a hivatalos fórumon.

  • Az EXP görbe 1-50. szintig nagyon hasonló lesz a mostani PTR szerveren használtéhoz, de magasabb szinten (pl. 250->251) gyorsabb ütemben fog fejlődni Paragon szintünk.
  • Az adathalász információk ezzel a témával kapcsolatban nem reprezentánsok, mivel a szörnyek után kapott EXP emelkedni fog.
  • A szörnyek után kapott tapasztalat növelése a Valor hiánya és a mostani, éles (1.0.8) verzióhoz viszonyított kisebb mob sűrűség miatt lesz esedékes. (Előreláthatólag a mostani EXP/óra arány meg fog maradni.)
  • A patch érkezése pillanatában fogják összeadni a szerzett Paragon EXP-t, az account szintű Paragon már az új görbe szerint fog megjelenni.
  • Magasabb szinten a fejlődés megközelítőleg hatszor gyorsabb lesz, pl. Egy új szint eléréséhez 60 óra játék helyett 10 órára lesz szükségünk.


Hotfixek:

Január 24-én újabb hotfix-ek érkeztek a Closed Beta és a PTR szerverre:

Általános:

  • Legendary drop rate meg lett duplázva szörnyek esetében.
  • Legendary drop rate csökkentve lett Kadala esetében.
  • Rift Őrzők mostantól dobhatnak Blood Shard-ot és a 61+ karaktereknek Forgotten Soul is eshet.
  • A szörnyek sebzése minden szinten meg lett emelve.
  • A Splash damage nem fog véletlenül aktiválni bizonyos képességeket.
  • Hellfire receptek Blood Shards helyett aranyba kerülnek.
  • Act I területein megnövelték a szörnyek számát.
  • A craft miatti szerverhibákat kijavították, az Archon tárgyak esetében is.
  • A harc közbeni NPC-k viselkedése optimalizáción esett át.

Tárgyak:

  • Thundergod’s Vigor: Kapott a képessége egy rövid cooldown-t.
  • Nemesis Bracers: Mostantól csakis egy pack szörnyet idéz Shrine aktiválás után.

Monk:

  • Serenity – Tranquility: A képesség aktiválása utáni sebződésből eredő hibákat kijavították.
  • Fists of Thunder – Static Charge: A DoT számítása mostantól jól fog működni.

Wizard:

  • Slow Time – Stretch Time: Többszörös Slow Time-ból eredő buff nem adódik össze, a képességből eredő bónusz maximuma +10% Attack Speed.
  • Magic Missile – Conflagrate: A képességből eredő játékhibák javítva lettek.

 

Visszajelzések kérése: Kétkezes fegyverek

Először is örülnek annak a ténynek, hogy az új Drop Rate (PTR és Closed Beta) megfelelően jutalmazza a játékosokat a visszajelzések alapján, nagyon kevesen hagyják abba a játékot a “szerencsétlen loot” miatt, és pont ez volt a céljuk az új rendszerrel. Ezzel egy időben szeretnék, ha megosztanánk gondolatainkat az egykezes vs. a kétkezes fegyverek ügyében. Elsősorban a kétkezest használó karaktereket szeretnék balancolni az egykezest használókhoz. Itt elsősorban a WD 1h+mojo és a Wizard 1h+source kettősére kell gondolni.

Visszajelzések kérése: Legendary tárgyak képességei

Ebben a témában a alábbi kérdésekre keresik a válaszokat:

  • A Legendary és Set tárgyak közül amiket eddig találtál bétázás közben, melyik volt az a három, ami legjobban tetszett, és miért?
  • És melyek voltak azok, amik egyáltalán nem tetszettek, és miért?
    • Szerinted hogyan lehetne ezeket a tárgyakat jobbá tenni?
  • Mi szerint értékeled a talált Leg/Set tárgyakat hasznosnak illetve kevésbé hasznosnak?

 

Design a Legendary: Különleges képesség szavazás eredménye

A kiegészítőben érkező, rajongók által formált Mephisto témájú egykezes kard képességét lehetett eldönteni az alábbi szavazás során:

Képesség #1: 14.6%

  • Minden szörny körülötted több sebzést szenved el viszont több sebzést okoz.

Képesség #2: 19.3%

  • Támadásunk lehetővé teszi, hogy az éppen megütött szörnyet megtámadja a többi egy bizonyos időre.

Képesség #3: 12.8%

  • Halál közelében eláraszt a gyűlölet, jelentősen csökken képességeid cooldown-ja és erőforrás költsége.

Képesség #4: 28.3%

  • Az elementális támadásoknak lesz esélye, hogy egy, annak megfelelő típusú erőteljes képességé alakul, amit maga Mephisto használt: Charged Bolt (villám), Poison Nova (méreg), and Freezing Skull (fagy).

Képesség #5: 25%

  • Egy Gonosz Erő képességét segítségül hívva, egy (nem támadható) társ harcol mellettünk egy bizonyos időre. Egyszerre lehet több ilyen társunk is.

Forrás:

Comments (26)

  • avatar

    Gabriel

    |

    Ajj- szomorúan hallom, hogy a campaign-ben nem viszik túlzásba a monster mass-eket, még ha az adventure módban ezzel nincs is gond – pedig azért ACT V-öt azért szívesen végignyomnám párszor – de ilyen kihalt terepen ahol örögszekereket fúj a szél és csak egymagamban szaladgálok mint a kerge nephalem, kb. nem lesz értelme. Pedig bíztam abban, hogy olyan hordák jönnek majd tömegével, mint az Act IV-es hellfriftekben – és élvezkedhetek a massacre rekorddöntögetéseken :)

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    A legjobb az hogy a starcraft is kakukk! Egy meccset valahogy kibírt és utána ledobott, ja és az achik is le lettek lőve!

    Reply

  • avatar

    Criminalheadz

    |

    Egyesek akkora marhaságokat hordanak össze, hogy na… Én jómagam cégvezető vagyok és messze nem úgy mennek a dolgok ahogyan egyesek elképzelik, nincs ezzel baj, csak inkább az ilyen gondolatokat jobb magadban tartani, mint kijelenteni bármit is. Oké. Mindenki elmondta a saját véleményét/rálátását szíve joga. Viselje érte, hogy esetleg off lehet.

    A témához:

    Több visszajelzés kéne a néptől, csak igen kevés emberre hallgatnak/nézik meg a topicot. Nekem is volt és kb semmi sem történt és nem kis erejű skill bogárról van szó, de vagy ilyennek tervezték és ‘ennyi… Megmerem kockáztatni, hogy a bétában is simán jelen van még ez, aminek sajnos az eleje óta nem kéne annyin állnia, de hát ők tudják…

    A set bónuszok sosem képviseltek nagyon nagy erejű bónuszt és ezentúl sem fog sosem, nem az a célja. Más játékban sincs másképp, ami Blizzard. Másból kapod meg úgyis és ezentúl variálhatósági faktor is jóval nagyobb lesz nekem már fejben a monkomhoz már most van bőven és még sokunk, jómagam is alig tapasztalt valamit belőle. Crushéder meg egyenesen a mámor lesz!: )

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Adam (#32):[/reply]Banyek, ennyire kocka vagyok, vag yte élsz a billentyűzet kattogásáért és ellenkezéséért és nem vagy túl érdeklődő?
    A setbónuszok a PTR-en és bétában módosultak már. A kettes bónuszok 250 statpontot adnak, egy immo resist 60 helyett +100 all rest ad, az utolsó bónusz meg veszett izmos mindenütt. A nata seten a dupla erőforrás bónusz se rossz.
    A mostani 1.0.8-ban meg inkább az volt az irányvonal, hogy semmi se adjon OP bónuszt önmagában, de jól illeszkedjen egymáshoz a beszerezhető bónusz. Ilyen volt a spirit regen, a cd csökkentők a skilleken, vagy épp az erőforrás csökkenés.

    A patchben és bétában más az irányvonal. Adjunk nagy és OP dolgokat a “legendary” és set tárgyakért, azt’ majd jó lesz. Ez se rossz ötlet. Ha sok egyedi hatás van, akkor mindre nem jut és elég egyediek lesznek a karakterek. Meg lesz jutalmazása a legendeknek és nem csak kis extra statpontért fogsz rájuk vadászni, meg 0,1% all resist növekedésért. balanszolni viszont elég rémálom ezeket a hatásokat. Erre kell az ilyen extrém hosszú és viszonylag nyílt tesztelési időszak. Sajna a béta hol a legtöbb ilyen item lehet az nem elég nyílt… Negatív oldalon még ott van a bónuszok egsíkúsága ami a skilleket illeti. Ugyan itt is van pár igéretes darab, de a legtöbb roll olyan hogy sebzést ad. Aztán ennyi. Szép… Mondjuk lesz resource és cd csökkentés is, de ne m túl kiemelkedő, nincs fix pont csökkentés és kérdéses hogy mennyire lesz versenyképes a DPS primary affixekkel.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    azért észreveszitek, hogy kb mindenki hasonlót mond?:)))
    Lehurrogtok valakit, hogy így meg úgy, de utána közben nagyjából ugyan azt leírjátok!:)
    és FeGe-nél a pont..

    témához kanyarodva…
    pl az inna set esetében, elképzelni nem tudom, hogy 3 setbónusznál hogyan jött a 0.3 spirit regen/sec…hogy ez érdemben hazsnálható legyen, legalább 2-t kéne adni..vagy méginkább többet….

    a seteknél meg a bónuszoknak növekednie kellene szvsz..pl
    ha 2 db-nál ad 130 dex-et
    akkor 3-nál adjon 180 dex-et és mondjuk 2 spirit regent
    4-nél 210 dexet és és 3,5 spirit regen-t + mantrák(vagy jelenleg a sweeping wind spirit csökkentés)

    jelenleg(vanilla) esetében a setbónuszok döntő többsége hazsnálhatatlan…a 7 chc(Nati sett 2 db) és az Inna végső bónusza a 75 helyett 5-be kerülő sweeping az ami használható…(nem próbáltam az összes set-et)

    Arra ráéreztek a srácok, hgoy az utolsó bónusz különleges legyen,ez tiszta sor…de az addig vezető út is tartogasson használhatókat…a 50-60 res és 130 primary stat nem nagy kaland

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Fege (#27):[/reply]Adam nem tudom mit hirdeti az igét. Könyörgöm, ez béta és TESZT. Nme kell ennek olyan naprakésznek lennie és gyorsan se kell annyira reagálniuk mint majd az éles rendszeren/kiegben. Mondjuk idővel azért szűkösen kezdenek állni, így picit fürgébbek lehetnének problémamegoldásban, de az hogy nem “Költenek” rizsára az nem jelenti azt, hogy nem is dolgoznak a problémákon. A kapcsolattartás, kékezés, figyelem fenntartás nem gond, de egy, azaz 1 patchnek amiben csak és kizárólag a drop és craft bug javítás van sokkal jobban örülnék. MOst kb olyan az egész, hogy átfestik az ajtót, mert sokan zöldet szeretnének, közben meg ég s ház,de azt meg leszarják…

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@Adam (#26):[/reply]Azért bírom, hogy már legalább kétszer leállítottak minket, hogy ne offoljuk szét a hozzászólás mezőt a “galád Blizzárd” témával, de úgy látszik csak én tanultam belőle.. :)

    A témához kapcsolódóan:
    Nagyon-nagyon örülök ennek a sok kék postnak, hogy várják a játékosok véleményét, rengeteg apróságra odafigyelnek, változtatnak. Mindenesetre én jobban örülnék neki (és ez a saját visszajelzésem), ha 4-5 “kék” ember helyett inkább felvennének egy normális karbantartót, vagy a fizetésüket szerverbővítésre költenék. Ugyanis annak gyakorlati haszna is lenne, a rizsát viszont már baromira unom, úgy, hogy közben a szerverek még mindig használhatatlanok és már lassan 2 kezemen se tudom megszámolni az egy hétre jutó, különböző típusú hibaüzeneteket.

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [author]mikroman (#13):[/author][quote]@Professor J (#12): JA. Kivéve a “classic” játékosoknak akik már eddig is unhatták magukat, de most legalább még szarabb lesz. Satnya monster sűrűség, satnya XP, nem optimalizált nehézség. Mondjuk a torment ne is legyen laza. Az nem gond. A sűrűség azért picit problémás. Meg a “jutalmazása” a nehézségnek.
    0[/quote]

    Megragadtad a lényeget ! És itt ordítóan árulkodó a blizzard egyértelmü szándéka: rákényszeríteni mindenkit, h megvegye a kieget, azáltal, h szándékosan élvezhetetlenné teszik a vanillát pl. az alap 4 felvonás (és lvl60) esetén való játékkal kapható nevetséges mennyiségü expével.

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [author]PunkZoli (#9):[/author][quote]paragon xp levelezéshez:
    …Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ez a szörny sűrűség csökkentés nagyon nem tetszik. Imádom, ahogy a dh-mmal ropogtatom a hordákat. Maga a feelingje a sok-sok számnak és a körbevesznek a végtelen lények, nemélem túl, de mégis valami iszonyat mód megnyugtató érzés.
    Ha választani kéne ez, és a kevésbé laggoló játék közöt, szó nélkül megtartanám a laggot is(már ha olyan opció nincs, hogy optimalizáljanak a játékon).
    +1[/quote]

    Egyetértek ! A PTR-en én is keveslem egy kicsit a mobsürüséget.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Professor J (#12):[/reply]Érdekes én még nem untam meg igaz most karácsonytól pörgök újra a játékon elötte azért rendszeresen nem játszottam ez is benne van, ha elkezdek gyakni az Act1-et még mindig bármikor végigcsapom szívesen, mert az annyira jó lett…az Act3 ugye minden run-ban alap :D az Act2-öt is már szívesen nyomom pedig az eleinte nem tetszett és ha már Act3 run után még a rövid Act4-et is leszoktuk csapatni :D

    Én mondjuk nem próbáltam ki a PTR-t és nem is fogom direkt kipróbálni, majd élesbe meglátom milyen is lesz a kieg-et meg már tűkön ülve várom most nagyon bízok a srácokba.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@Taki81 (#14):[/reply]A szörnyek sebzése is jelentősen átalakul, hogy ne kelljen másodpercenként 50.000 életet pótolni. 60 alatt eddig sem volt LS, most a PTR-en tartható nélküle a 60 is.

    Reply

  • avatar

    Taki81

    |

    itt az (is) a baj, nehéz úgy balanszolni, hogy 70-es szinten eltűnik a lifesteal (60-on csak csökken az “ereje”) amire most a játék épül …. (szal hogy az alap gémnek meg a kiegnek is legyen játékélménye) azt meg, hogy a profik szépen bírják e nélkül is azt nem igen kell figyelembe venni, mert ezt nem csak 1000 profinak akarják eladni hanem sok-sok 10ezer kezdőnek. és ha nem úgy halad pistike ahogy ő elképzelte akkor nem fog játszani.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Taki, azért van a több nehézségi szint, Normal-Torment VI, az pont tíz, ha nem megy neki Torment I, akkor partyzzon, vagy tolja addig Mastert, amíg nem képes Tormentre megfelelő felszerelést összeszedni, nehogy már ,mindenkinek a seggébe tolják az ingyen legendaryt, így is kb. 2 óránként esik 1 db jelenleg, ami nem rossz. Most nem lifestealre kell majd menni, hanem life on hite, passzívi hp regenre, heath globe bonusra, ami tetszik, van több alternatívája is a túlélésre, nemcsak a PURE terrible, terrible damage.

      Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Professor J (#12):[/reply]JA. Kivéve a “classic” játékosoknak akik már eddig is unhatták magukat, de most legalább még szarabb lesz. Satnya monster sűrűség, satnya XP, nem optimalizált nehézség. Mondjuk a torment ne is legyen laza. Az nem gond. A sűrűség azért picit problémás. Meg a “jutalmazása” a nehézségnek.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@ (#10):[/reply]Egy extrahealth elitnek 1 milliárd HP-ja van soloban. Egy bossnak 2,5-3 milliárd. A 20 millás critek nem olyan nagyon elszálltak/gyorsak így. Egy magányos zombi is 100 milllával rohamngál, egy csontváz meg 50 millával. Az adventure mód lehet s
    űr
    űbb, de a campaign komolytalan. Néámelyik részen egész jó, de mégis valahogy nem ugyanaz mint a monster poweres 1.0.8-as. Az old tristram road és az old ruins szerintem jobb. Bár oda eddig nem nagyon néztem, de most vicces hely. :)
    XP-ben sokkal szarabb a 2.0 alap (PTR). A bountyk lehet jók lesznek. 1.0.8-ban simán van 1 millió xp/perc. És ez laza. Ennél sokkal több is lehet. PTR-en nagyon nincs még a közelében sem.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Mikroman, mivel a campaign módot így is rommáunta a nép, ezért lesz adv mode és rift. Ott nagy általánosságban a kellő 40-50 monster pikk pakk megvan, rifteknél változó mennyit kell ölni, van hogy 10 perc alatt megvan 1, van hogy több idő kell.

      Reply

  • avatar

    esox

    |

    [reply]@PunkZoli (#9):[/reply]Hmm. Act1-ben elvileg most növelték a szörny sűrűséget. Nem tudom, hogy az emeltre írod-e ezt. Streameken számomra jónak tűnik most, a vicc inkább Moses wizzardja ahogy szabja át magát T6-on (alap imba az archon de ilyen amut a nyakába rakni, hogy +48% more arcane dmg az már komolyan pofátlanság. 20-30 millás critek? 2. kiegben a wizz lesz az act végi boss az fix)

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    paragon xp levelezéshez:
    Összehasonlítás létezik valahol? Mármint olyan, hogy most hogyan lehet haladni liveon, illetve ptr-en? Szerintük. Vagy tapasztalat van, hogy egy decayes kripta kör vs bármilyen ptr-es legjobb xp farm mennyiben marad el egymástól?
    Megéri amúgy most szintezni, azon túl, hogy előrébb leszünk és több pontot oszthatunk, vagy ez még annyira bizonytalan terület, hogy ne kérdezzek ilyet?:D

    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ez a szörny sűrűség csökkentés nagyon nem tetszik. Imádom, ahogy a dh-mmal ropogtatom a hordákat. Maga a feelingje a sok-sok számnak és a körbevesznek a végtelen lények, nemélem túl, de mégis valami iszonyat mód megnyugtató érzés.
    Ha választani kéne ez, és a kevésbé laggoló játék közöt, szó nélkül megtartanám a laggot is(már ha olyan opció nincs, hogy optimalizáljanak a játékon).

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@mikroman (#6):[/reply]Na, így már sokkal jobb ! :D Nem találják, h hol cseszték el ???
    Ha ez komoly, akkor ezek még annál is sokkal ostobábbak mint amilyennek látszódnak elsőre ! :D

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@SPARXS (#5):[/reply]A rosszhoz meg mégtöbb ! :D

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Latrine (#3):[/reply]Félreérted. Ez nem szerverhiba, csak simán elcseszték és nem találják hogy hol.
    Craftnál nem csak a lvl req a “fix” hanem hatból öt affix. A hatodik csak 80%-ban ugyanaz. Vagy a random affix azt jelenti affix random értékkel. Nem is hiba ez :)))
    Dropnál picit mintha ritkább lenne most már a -lvl req. Azaz nem mindegyik iLVl 62-63-as itemen van, csak a nagyján (5-6 affixeseken?).

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Latrine (#4):[/reply]Jó munkához idő kell!

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@napozin (#1):[/reply]Egy normális játékgyártó cégnél (pl. Trion) az ilyen hibákat másnap reggelre szokták kijavítani (lásd pl. Rift) Havonta jön ki nagy patch és teljesen ingyenes a játék, ezt csak mellesleg jegyzem meg. A D3-al foglalkozó Blizzard-részleg munkatempója kb. napi fél óra effektív munka + 7,5 óra kávészünet lehet :)

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    “•A craft miatti szerverhibákat kijavították, az Archon tárgyak esetében is.”

    Álmunkban legfeljebb :) Továbbra is reduced lvl req. cuccokat gyártok orrba-szájba PTR-en.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    10 óra 1 szint? :O
    Jelenlegi tempóval a 799-800. szintre lépes kb 6 óra alatt kényelmesen meglenne. Mégis ezt hogy gondolták? Egy átlagos szintet nézve a 10 órával kb 30-40 millió XP/óra tempó jön ki. Ezzel 10.000+ óra játékra jön ki kb a 800 szint. (az elérhető XP táblázatok szerint). Még ha ezt a görbét lejjebb is tolják, a nagyságrend adott marad.

    Reply

  • avatar

    napozin

    |

    és mikor fogják azt javítani a PTR-en, hogy a cuccok ne csak all res-t + level csökkentést kapjanak? :D mert mindegyik cuccon kb ez a két stat van csak.. :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.