Kezdőlap Hírek Betekintés: A v2.1

Betekintés: A v2.1

91
0
MEGOSZTÁS

Az első nagyobb tartalmú Reaper of Souls patch már a küszöbön van, hamarosan pedig mindenki tesztelheti is a PTR szerveren. De vizsgáljuk meg mi is lesz pontosan a csomagban képek, leírások segítségével.

[divider]

Seasons:

Hasonlóan a Diablo II-es Ladderekhez, időszakosan újrainduló szervereken élvezhetjük az új karaktereink és segítőink naggyá válását. A Season részvétel előnyei közt szerepelnek az új Legendary tárgyak, mint ahogy a Ranglisták is.

3W6XGKUBN9O61403025737161
Egy Hardcore-Seasonal Crusader készül a kaszabolásra
PPXOMDRCMKK21403025735932
A teljes Seasonal karakterek áttekintése

Conquests:

Minden Season-ben lehetőség van Conquest (hódítás) achievement-eket szerezni, amelyek komoly kihívások elé állítják a játékosokat. Ezek a kihívások az eddig megismert achievement-ekhez hasonlítani fognak, vannak könnyebbek, játékstílustól, vagy nehézségtől függőek. (pl. T6 Malthael kill lv70-en). A Conquest-ek célja, hogy egyszerre több stílussal játszunk menetelésünk során.

A Conquest-ek velejárója, hogy az első 1000 egyén, aki teljesít egy Conquest-et az adott Season-ben a ranglistán meg lesz örökítve (A PTR-ben majd kiderül mit is értenek ez alatt 🙂 ). Ebben a pillanatban, 10-15 egyedülálló Conquest-et terveznek egy Season-ben, és minden Conquest rendelkezni fog ranglistával. Ezek teljesítése pontokat fog adni a végső Season összesített pontszámukhoz. Ezen pontok fogják meghatározni a karakterünk helyét a regionális ranglistán.

Seasons-ön kívül se csüggedj!

Ha nincs kedved belekezdeni a Season-be akkor is profitálsz belőle, mivel minden Season végeztével elérhetőek lesznek a ott található Legendary tárgyak. Ezzel együtt a Tiered Rifts ranglistát is elérheted, hogy összevesd magad az előző Season legjobbjaival.

[divider]

Tiered Rifts:

A speciális Riftek lehetővé teszik hogy felmérd a fejlődésed mértékét, a hatékonyságodat más karakterekkel szemben.

Kezdésnek:

Ahhoz hogy elérjük a TRiftet, teljesítenünk kell egy hagyományos Riftet, bármelyik nehézségen. A Rift Guardian-tól szerezhető (nem 100%) Greater Rift Key segítségével bele is csaphatunk a közepébe. Ezt a kulcsszilánkot az Obelisk-be helyezve megnyílik a TRift. Ha többen játszunk egy partyban, mindenkinek elhasználódik egy nagyobb kulcsszilánk, tehát nem fogunk tudni “parazitáskodni”, mint a hagyományos Riftek esetében.

1QYZFKLG6X2O1403025737146
A nagyobb kulcsszilánk beillesztése

Hogyan működik:

Néhány pont, hogy miben is különbözik a hagyományostól:

  • Futás az idő ellen, míg szörnyölésekkel töltjük fel a csíkot
  • Nincs loot, a Guardian fog minket “megajándékozni”
    • Mivel az idő is tényező, így nem lesz rajtunk nyomás, hogy véletlen otthagyunk valamit a földön
  • Minél keményebb egy szörny annál gyorsabban telik a csík
  • Nem lehet helyben, illetve városban éledni, csak “last checkpoint” lesz elérhető
  • Nem lehet ráteleportálni a TRiftben lévő karakterre (zászlóval sem)
  • Magasabb szintű TRiftek nehezebbek
    • Ez független a nehézségtől (T1, T2, stb)

Ha az idő lejárta előtt teljesítünk egy szintet, jöhet a következő szint. Ha nagyon erősnek bizonyulunk, pár lépcsőfokot lehet, hogy át is ugrunk! Ha az időkorlátot elérjük, véget ér kalandunk, eredményünk felkerül a ranglistára.

ZT30BPM1OUD11403025737208
Az új előremenetel mutató

Legendary Gem:

Ezek koncepciója még mindig kidolgozás alatt van, tehát nem fogunk velük találkozni a PTR-ben. A különlegességük az, hogy szinte végtelenszer lehet fejleszteni ezeket, a speciális affix-on felül. Csak gyűrűbe és amulettbe illik bele, a fejlesztését pedig további TRift-ekkel lehet elősegíteni. Minél tovább jutunk a TRift-ben, annál valószínűbb, hogy fejlődik a Gem. Viszont ez még mindig csak terv, további infók hamarosan.

A Nephalem Rift-ek is újulnak:

A TRift-ek számos pontja implementálódik a hagyományos Rift-ekbe is, gyorsabban fog telni a csík nehezebb ellenfél földre kerülése esetén, és a “lowest open”-nek is búcsút inthetünk, mert minden tagnak be kell adni a közösbe a kulcsszilánkokat, hogy kinyíljon az újabb Rift. A kulcsszilánk követelményt leredukálták 1/karakter mennyiségre.

[divider]

Ranglisták:

Mivel sokféle kihívás létezik, többféleképpen mérhetjük össze tudásunk másokkal. E miatt kerül bevezetésre a Ranglista, amin nyomon követhetjük a TRift-ek, Season achi pontok, és a Conquest legjobbjait.Lehetővé teszi számunkra, hogy összevessük haladásunk barátainkkal, klántársakkal, egy régióba tartozókkal. Minden lista más megközelítésből fog rangsorolni.

With so many ways to compete, we want to provide players with a quick and easy way to measure their progress. Enter our next big feature for patch 2.1.0: Leaderboards. Leaderboards will track progress for Greater Rifts, Seasonal achievement points, and Seasonal Conquests across a variety of game styles. Designed to be informative and detailed, Leaderboards will allow you to compare your progress to that of your gameplay region, friends, and clan members, and each type of board will track progress a little differently.

30HKRA6Z1Q841403025735932

 

[divider]

Harcbeli változások:

Dexterity:

Ez a változtatás a DH és Monk kasztot illeti, mivel minden egyes Dex pont hozzá fog járulni Armor-unk nagyságához a Dodge helyett. Mivel a Dodge nem annyira megbízható védelem, mint a Resistance vagy az Armor, nem védett eléggé a legtöbb körülmény között (pl. Thunderstorm vagy Plagued). Ennek következtében a Seize the Initiative teljes megújulása várható

Healing:

Mivel a többség számára elegendő életpótlást jelent a Globe-ok felszedése, nem lett annyira fontos stat, a belső tesztetnek köszönhetően kiderült a TRiftek előrehaladásához viszont elengedhetetlen, hogy némi Healing legyen a karakterlapunkon. Ezt akarják átültetni a normál játékmenetbe is, azzal, hogy redukálják a Globe-okból származó életszerzést, viszont növelik a LoH, és Life Regen hatását.

Forrás: Diablo3.com