v2.1 PTR – Patch notes – 100% magyar

Envo . Hírek, Patch 5313

A Blizzard kiadta a PTR-re felkerülő patch hivatalos változtatásait. Mivel elég terjedelmes listáról van szó, hosszú idő a lefordítása, ezért elnézéseteket kérjük, hogy félig angol a szöveg, a cikk folyamatosan frissülni fog. Ez nem a végleges formája a 2.1-es Patchnek.

Nagyobb változtatások

  • Seasons
  • Greater Rifts (A TRift átnevezve)
  • Ranglisták
  • The Cesspools (új terület, emit eredetileg Westmarch csatornájának terveztek)

Ezekről bővebben a Betekintés: A v2.1 cikkben olvashattok

Általános

  • Eggyel több rekesz a ládában
  • 30 perces inaktivitás után, ha játékon kívül vagyunk, kijelentkezik a magától a játék
  • Healing változtatások:
    • A Rare szörnyekből eső health globe 30% helyett 15%-ot tölt vissza
    • Champion és Minion szörnyből eső globe 20% helyett 15%-ot tölt vissza
    • A Life Regeneration és a Life on Hit erősítve lettek
      • Ez minden tárgyra rá lett illesztve ilvl1-től 70-ig
      • A meglévő tárgyakra is érvényes

Kasztok

  • A petekhez tartozó AI fejlesztve lett
    • Társakhoz tartozó petek nem lesznek annyira láthatóak
    • Javítva, hogy néhány pet nem támadta meg a közelében lévő ellenséget, vagy megálltak támadás közben
      • Amelyek ide tartoznak:
        • Call of the Ancients
        • Companion
        • Fetish Army
        • Gargantuan
        • Mystic Ally
        • Phalanx
        • Zombie Dogs
  • Barbár
    • Aktív képességek
      • Call of the Ancients
        • A mozgó célpontokat könnyebben fogják eltalálni
        • Korlic Furious Charge képessége sebzi azokat is, akiken áthalad
        • Mawdawc Seismic Slam képessége kapott egy kisebb ‘knock up’-ot ‘knock back’ helyett
        • Rúna – Duty to the Clan
          • Újratervezve
            • Eltalált ellenségeket lehűti (chill), mozgási sebességük lecsökken 30%-kal 2 mp-ig
            • Lehűlt ellenfelekre 10%-kal nagyobb a kritikus esélye
          • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
        • Bug Fixek
          • Javítva, hogy néha nem használták a bónusz képességeiket
          • Javítva az idézések miatt bekövetkezett attack speed bug
      • Cleave
        • Mostmár 180°-os szög (120°-ról) a hatásköre, hogy jobban egyezzen az animációval
        • Rúna – Gathering Storm
          • Újratervezve
            • Lehűti az ellenfeleket, és 10%-kal több sebzést szenvednek le minden forrásból 3 mp-ig
          • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
      • Earthquake
        • Sebzés 2600%-ról 4200%-ra nőtt
        • Rúna – Giant’s Stride
          • A másodlagos lüktetési sebzés 160%-ról 200%ra nőtt
        • Rúna – Molten Fury
          • Sebzés 4500%-ról 5100%-ra nőtt
      • Furious Charge
        • Sebzés 360%-ról 540%-ra nőtt
        • Rúna – Battering Ram
          • Sebzés 760%-ról 900%-ra nőtt
        • Rúna – Bull Rush
          • A stun helyett fagyasztást kapott
          • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
        • Rúna – Dreadnought
          • A sebzés fajtáját fizikairól villámra cserélték
      • Ignore Pain
        • Mostantól minden CC-re immunisak leszünk, ha aktív
        • Rúna – Bravado
          • Újratervezve
            • 40%-kal megnövekszik mozgási sebességünk, és minden utunkba kerülő ellenség ‘knock back’-et kap
        • Rúna – Contempt for Weakness
          • Újratervezve
            • 35% életet gyógyít aktiváláskor
      • Rend
        • Sebzés 1000%-ról 1100%-ra nőtt
        • Rúna – Lacerate
          • A sebzés fajtáját fizikairól villámra cserélték
        • Rúna – Mutilate
          • Újratervezve
            • Lehűti az ellenfeleket, és 10%-kal több sebzést kapnak minden forrásból
            • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
        • Rúna – Ravage
          • A sebzés fajtáját fizikairól tűzre cserélték
      • Seismic Slam
        • Célzásunk leköveti a egerünk által kijelölt célpontot, ha nyomva tartjuk a gombot
      • Wrath of the Berserker
        • Rúna – Slaughter
          • Az ez által okozott sebzések mostantól ‘proc’-olnak
  • Crusader
    • Aktív képességek
      • Phalanx
        • Az Avatar futási sebessége 100%-ról 200%-ra nőtt
        • Rúna – Bowmen
          • Bug Fix
            • Javítva, hogy nem támadta az ellenséget ha hatósugáron belül volt, de mi nem láttuk
  • Demon Hunter
    • A Dex mostantól nem ad Dodge Chance-et
    • A Dex mostantól pontonként 1 armor-t ad
    • Aktív képességek
      • Cluster Arrow
        • Rúna – Maelstrom
          • Az inda sebzése 220%-ról 450%-ra nőtt
          • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
        • Rúna – Shooting Stars
          • A rakéta sebzése 400%-ról 600%-ra nőtt
      • Companion
        • Rúna – Boar Companion
          • A barbáréhoz hasonló ‘cleave’ képességgel üt
      • Entangling Shot
        • Rúna – Chain Gang
          • A sebzés fajtáját méregről fizikaira cserélték
      • Impale
        • A sebzés 620%-ról 750%-ra nőtt
        • Rúna – Chemical Burn
          • A sebzés 2 mp alatt 220%-ról 500%-ra nőtt
        • Rúna – Grievous Wounds
          • Extra sebzés kritikus esetén 130%-ról 330%-ra nőtt
        • Rúna – Impact
          • A stun esélye 50%-ról 100%-ra nőtt
        • Rúna – Overpenetration
          • A sebzés fajtáját méregről fagyra cserélték
      • Multishot
        • Rúna – Arsenal
          • A rakéta sebzése 160%-ról 300%-ra nőtt
      • Preparation
        • Rúna – Punishment
          • Nincs Discipline költség
          • 20 mp cooldown hozzáadva
      • Rain of Vengeance
        • A sebzés 5 mp alatt 1250%-ról 1500%-ra nőtt
        • Rúna – Anathema
          • A sebzés 5 mp alatt 5400%-ról 5800%-ra nőtt
        • Rúna – Dark Cloud
          • A sebzés 8 mp alatt 2650%-ról 3500%-ra nőtt
        • Rúna – Flying Strike
          • A sebzés 5 mp alatt 3200%-ról 3800%-ra nőtt
          • A sebzés fajtája  fizikairól fagyra nőtt
        • Rúna – Shade
          • A sebzés 5 mp alatt 2400%-ról 2800%-ra nőtt
        • Rúna- Stampede
          • A sebzés 6 mp alatt 4200%-ról 4600%-ra nőtt
      • Rapid Fire
        • A sebzés 525%-ról 685%-ra nőtt
        • Rúna – Bombardment
          • A sebzés 465%-ról 545%-ra nőtt
        • Rúna – High Velocity
          • Átütő esély (pierce) 40%-ról 50%-ra nőtt
          • A sebzés fajtáját méregről villámra cserélték
        • Rúna – Web Shot
          • A lassítás 1 mp-ről 2 mp-re nőtt
      • Sentry
        • A sebzés 200%-ról 280%-ra nőtt
        • Rúna – Chain of Torment
          • A sebzés mp-ként 240%-ról 300%-ra nőtt
        • Rúna – Impaling Bolt
          • A sebzés fajtáját fizikairól villámra cserélték
        • Rúna – Spitfire Turret
          • A sebzés 70%-ról 120%-ra nőtt
      • Shadow Power
        • Rúna – Gloom
          • A sebzés ellenállás 15%-ról 35%-ra nőtt
        • Rúna – Well of Darkness
          • A cooldown 14 mp-ről 10 mp-re csökkent
      • Smoke Screen
        • Rúna – Special Recipe
          • Cooldown eltörölve
          • Csökkenti a Discipline kölséget 10-re
      • Spike Trap
        • A sebzés 250%-ról 340%-ra nőtt
        • Rúna – Echoing Blast
          • A sebzés robbanásonként 250%-ról 420%-ra nőtt
        • Rúna – Lightning Rod
          • A sebzés 280%-ról 500%-ra nőtt
        • Rúna – Long Fuse
          • A sebzés robbanásonként 300%-ról 520%-ra nőtt
        • Rúna – Sticky Trap
          • A sebzés 680%-ról 800%-ra nőtt
      • Strafe
        • A sebzés 400%-ról 575%-ra nőtt
        • Rúna – Demolition
          • A sebzés 340%-ról 400%-ra nőtt
        • Rúna – Emberstrafe
          • A sebzés2 mp alatt 80%-ról 185%-ra nőtt
        • Rúna – Rocket Storm
          • A sebzés 90%-ról 110%-ra nőtt
        • Rúna – Stinging Steel
          • Extra sebzés kritikus esetén 130%-ról 140%-ra nőtt
      • Vault
        • Rúna – Acrobatics
          • Cooldown 8 mp-ről 6 mp-re csökkent
      • Vengeance
        • Rúna – From the Shadows
          • A sebzés fajtáját méregről fagyra cserélték
    • Passzív képességek
      • Awareness
        • Újratervezve
          • Halált okozó sebesülés helyett, eltűnik karakterünk 2 mp-re és kap 50% életet
            • 60 mp cooldown
      • Perfectionist
        • A 10%-os maximum élet bónuszt eltörölték
  • Monk
    • A Dex mostantól nem ad Dodge Chance-et
    • A Dex mostantól pontonként 1 armor-t ad
    • Aktív képességek
      • Crippling Wave
        • A sebzés 143%-ról 175%-ra nőtt
        • Rúna – Mangle
          • A sebzés 216%-ról 265%-ra nőtt
        • Rúna – Rising Tide
          • A kritikus által generálódó Spirit 4-ről 6-ra nőtt
        • Rúna – Tsunami
          • Minden harmadik ütés fagyasztja az ellenségeket 1,5 mp-re
      • Cyclone Strike
        • Rúna – Wall of Wind
          • Újratervezve
            • Fagyasztja az ellenségeket 1,5 mp-re, miután be lettek húzva
      • Deadly Reach
        • A sebzés 109%-ról 120%-ra nőtt
        • Rúna – Foresight
          • A buff ideje 3 mp-ről 5 mp-re nőtt
        • Rúna – Keen Eye
          • Eltörölve
          • Új rúna: “Searing Grasp”
            • A sebzés 200%-ra nőtt
        • Rúna – Piercing Trident
          • A ‘knock up’ esélye 100% a harmadik ütés esetén
        • Rúna – Scattered Blows
          • A harmadik ütés sebzése 156%-ról 185%-ra nőtt
        • Rúna – Strike from Beyond
          • Újratervezve
            • Csökkenti a Spirit költségét a következő Spirit-et használó képességnek 8%-kal ellenfelenként, amiket a harmadik ütés eltalált
      • Exploding Palm
        • A sebzés 9 mp alatt 1179%-ról 1685%-ra nőtt
        • Rúna – Essence Burn
          • A sebzés 9 mp alatt 1623%-ról 2620%-ra nőtt
          • A robbanás okozta DoT sebzése 3 mp alatt 258%-ról 640%-ra nőtt
        • Rúna – Impending Doom
          • A sebzés 12 mp alatt 2149%-ról 3265%-ra nőtt
      • Fists of Thunder
        • Az első és a második ütés sebzése 122%-ról 255%-ra nőtt
        • A harmadik ütés sebzése 183%-ról 510%-ra nőtt
        • Rúna – Bounding Light
          • A sebzés 195%-ról 240%-ra nőtt
        • Rúna – Quickening
          • Kritikus által generálódó Spirit 4-ről 6-ra nőtt
        • Rúna – Static Charge
          • Az extra sebzés 125%-ról 180%ra nőtt
        • Rúna – Thunderclap
          • Az extra sebzés (shockwave) 95%-ról 105%-ra nőtt
        • Skill Rune – Wind Blast
          • A fagyasztás hossza 1 mp-ről 2 mp-re nőtt
      • Seven-Sided Strike
        • Megnövelt ‘proc’ együttható
        • Rúna – Fulminating Onslaught
          • A robbanás sebzése ütésenként 977%-ról 877%-ra csökkent
        • Rúna – Pandemonium
          • Újratervezve
            • Nincs Spirit költség és 7mp-re fagyasztja az ellenfeleket
          • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
        • Rúna – Sudden Assault
          • A sebzés 6477%-ról 8285%-ra nőtt
          • A sebzés fajtáját fizikairól villámra cserélték
        • Rúna – Sustained Attack
          • A cooldown  17 mp-ről 14 mp-re csökkent
      • Sweeping Wind
        • A sebzés ‘stack’-enként 30%-ról 60%-ra nőtt
        • Rúna – Blade Storm
          • A sebzés ‘stack’-enként 40%-ról 85%-ra nőtt
        • Rúna – Cyclone
          • A tornádó sebzése 23%-ról 35%-ra nőtt
        • Rúna – Master of Wind
          • Újratervezve
            • Aki 3 mp-ig folyamatosan a Sweeping Wind alatt van (ha 3 stack van), megfagy 2 mp-re
              • Ugyanaz az ellenség csak 3 mp-enként fagyhat meg
      • Tempest Rush
        • A sebzés 240%-ról 260%-ra nőtt
        • Rúna – Northern Breeze
          • A sebzés 285%-ról 310%-ra nőtt
      • Wave of Light
        • Rúna – Numbing Light
          • Eltörölve
          • Új rúna: “Shattering Light”
            • Megfagyott ellenségekre 20%-kal nagyobb a kritikus esélye a Wave of Light-nak
        • Rúna – Wall of Light
          • A ‘knockback’ eltörölve
          • 40% esélye van, hogy ‘stun’-ol
      • Way of the Hundred Fists
        • A sebzés 192%-ról 220%-ra nőtt
        • Mostantól végtelen számú ellenfelet eltalálhat a harmadik ütés
        • Rúna – Hands of Lightning
          • A sebzés 429%-ról 490%-ra nőtt
        • Rúna – Spirited Salvo
          • Eltörölve
          • Új rúna: “Assimilation”
            • Minden egyes harmadik ütéssel eltalált ellenség növeli a sebzésünk 5%-kal
        • Rúna – Windforce Flurry
          • A sebzés 191%-ról 285%-ra nőtt
    • Passzív képességek
      • One With Everything
        • Eltörölve
        • Új passzív képesség: “Harmony”
          • A tárgyakból érkező szimpla ellenállás 30%-a az ‘all resist’-et növeli
      • Provocation
        • Eltörölve
        • New passive added: “Determination”
          • 12 yardon belül ellenségenként 4%-kal növekedik a sebzésünk 20%-ig
      • Relentless Assault
        • Új passzív
        • Elérhető 30-as karakterszinten
        • 20%kal többet sebez karakterünk Blind, Frozen illetve Stun-olt ellenségekre
      • Seize the Initiative
        • Eltörölve
  • Witch Doctor
    • Az jószágokba kevésbé lehet majd beakadni:
      • Zombie Dogs
      • Gargantuan
      • Fetishes
    • Aktív képességek
      • Corpse Spiders
        • A sebzés 324%-ról 576%-ra nőtt
        • Rúna – Blazing Spiders
          • A sebzés 400%-ról 700%-ra nőtt
        • Rúna – Leaping Spiders
          • A sebzés 383%-ról 646%-ra nőtt
        • Rúna – Spider Queen
          • A sebzés 1575%-ról 2625%-ra nőtt
      • Fetish Army
        • Rúna – Fetish Ambush
          • A sebzés fajtáját fizikairól fagyra cserélték
      • Locust Swarm
        • Rúna – Devouring Swarm
          • Újratervezve
            • Amíg az elsőnek megütött szörny él, 25 manát kapunk mp-ként
          • A sebzés fajtáját méregről fagyra cserélték
        • Rúna – Cloud of Insects
          • A sebzés fajtáját méregről fizikaira cserélték
      • Mass Confusion
        • Rúna – Devolution
          • A zombi kutya idézésének esély 50%-ról 30%-ra csökkent
      • Poison Dart
        • Rúna – Flaming Dart
          • A sebzés 4 mp alatt 425%-ról 565%-ra nőtt
      • Sacrifice
        • Újratervezve
          • Egy kutya kerül feláldozásra egyszerre
          • A kutya ott fog felrobbanni, ahova a kurzorral mutatunk
        • A sebzés 175%-ról 1090%-ra nőtt
          • A The Tall Man’s Finger gyűrűvel a sebzés háromszorozódik: 3270% sebzés
            • Ez a sebzés mindig csak 3x lesz, hiába használunk más rúnát, passzívot.
        • Rúna – Black Blood
          • Újratervezve
            • Stun-olja az ellenfeleket 3 mp-ig
        • Rúna – Pride
          • Mana visszatöltés 60-ról 280-ra nőtt
        • Rúna – For the Master
          • Újratervezve
            • Minden kutya fel lesz áldozva egyszerre 1090% sebzésért
        • Rúna – Provoke the Pack
          • Újratervezve
            • Áldozás után 5 mp-ig 20%-kal megnövekszik a sebzésünk
              • ‘Stack’-elhető, maximum 10-ig
      • Spirit Barrage
        • Rúna – Well of Souls
          • A sebzés fajtáját fagyról tűzre cserélték
    • Passzív képességek
      • Circle of Life
        • A kutya újraidézésének esélye 30%-ról 15%-ra csökkent

 

  • Wizard
    • Aktív képességek

      • Arcane Torrent
        • Kapott egy kezdeti Arcane költséget: 30 Arcane Power
        • A sebzés 573%-ról 670%-ra nőtt
        • Rúna – Arcane Mines
          • A sebzés 688%-ról 825%-ra nőtt
        • Rúna – Death Blossom
          • A sebzés 1452%-ról 1725%-ra nőtt
      • Blizzard
        • A sebzés 807%-ról 910%-ra nőtt
        • Rúna – Unrelenting Storm
          • A sebzés 1296%-ról 1360%-ra nőtt
      • Disintegrate
        • Kapott egy kezdeti költséget: 30 Arcane Power
        • A sebzés 511%-ról 580%-ra nőtt
        • Rúna – Entropy
          • A sebzés 649%-ról 745%-ra nőtt
      • Energy Twister
        • A sebzés 1000%-ról 1525%-ra nőtt
        • Rúna – Raging Storm
          • A sebzés 1935%-ról 3200%-ra nőtt
      • Familiar
        • A sebzés 179%-ról 240%-ra nőtt
      • Hydra
        • A sebzés 66%-ról 195%-ra nőtt
        • Rúnae – Arcane Hydra
          • A sebzés 111%-ról 245%-ra nőtt
        • Rúna – Blazing Hydra
          • A sebzés 3 mp alatt 108%-ról 185%-ra nőtt
        • Rúna – Frost Hydra
          • A sebzés 108%-ról 275%-ra nőtt
        • Rúna – Lightning Hydra
          • A sebzés 138%-ról 305%-ra nőtt
        • Rúna – Mammoth Hydra
          • A sebzés 178%-ról 400%-ra nőtt
      • Magic Missile
        • A sebzés 170%-ról 230%-ra nőtt
        • Rúna – Charged Blast
          • A sebzés 240%-ról 325%-ra nőtt
        • Rúna – Seeker
          • A sebzés 211%-ról 285%-ra nőtt
      • Meteor
        • Az égető sebzés 3 mp alatt 167%-ról 190%-ra nőtt
        • Rúna – Comet
          • A fagyasztó köd sebzése 3 mp alatt 197%-ról 224%-ra nőtt
        • Rúna – Molten Impact
          • Az égető sebzés 3 mp alatt 549%-ról 625%-ra nőtt
      • Ray of Frost
        • Kapott egy kezdeti erőforrás költséget: 30 Arcane Power
        • Az sebzés 510%-ról 605%-ra nőtt
        • Rúna – Sleet Storm
          • A sebzés 375%-ról 455%-ra nőtt
    • Passzív képességek
      • Cold Blooded
        • Bug Fixek
          • Javítva, hogy az újra ‘lehűtött’ (chilled) ellenségeknél nem aktiválódott újra a passzív

Tárgyak

  • Új Legendary használati tárgy
    • Ramalandi’s Gift
      • Ha használjuk egy socket nélküli tárgyon, megkapjuk rá a maximális ‘socket’ mennyiséget, amennyit a tárgy fajtája megenged (nem lehet enchantolni)
  • Új Legendary affix-okkal látták el a régi tárgykat (visszamenőleg nem kapjuk meg)
    • Általános
      • Depth Diggers
        • Új affix
          • Az erőforrás generálók 80-100%-kal többet sebeznek
      • Kymbo’s Gold
        • Új affix
          • Gold felszedése esetén, a felvett mennyiséggel növekedik életünk (még nem működik gyakorlatban)
      • Sash of Knives
        • Új affix
          • Támadás esetén van esély, hogy tőrt dobjuk egy közeli ellenségre, ami 275-350%-ot sebez
    • Barbár
    • Crusader
    • Demon Hunter

  • Kasztspecifikus tárgyak
    • Crusader
      • Blade of Prophecy
        • Javították a leírást (nem minden szörny trigger-el Condemn-et)
    • Demon Hunter
      • Embodiment of the Marauder
        • 6-os szett bónusz
          • Javítva, hogy a Sentry-k lassabban lőttek, mint kellett volna
      • Natalya’s Vengeance
        • 4-es szett bónusz
          • Cooldown csökkentés 1 mp-ről 2 mp-re nőtt ölésenként
          • Akkor is megkapjuk, ha nem mi öltük meg a szörnyet, csak megsebeztük
      • The Shadow’s Mantle
        • 2-es szett bónusz
          • Halált okozó sebesülés helyett Smoke Screen aktiválódik, és karakterünk kap 25% életet
            • 120 mp cooldown
        • 4-es szett bónusz
          • Újratervezve
            • A Shadow Power örökké tart
    • Wizard
  • Új szezonális (Season) Legendary tárgyak
    • Általános
      • Bottomless Potion of Rejuvination
        • Gyógyital
        • Kapunk 15% erőforrást, ha 25% élet alatt aktiváljuk
      • Krelm’s Buff Belt
        • Öv
        • 20% mozgási sebesség bónusz, ha 15 mp-en belül nem szenvedtünk el sérülést
      • Krelm’s Buff Bracers
        • Bracer
        • Immunitást ad ‘knock back’ és ‘stun’ ellen
      • x1_FollowerItem_Legendary_03 (Name still TBD)
        • Follower relikvia
        • Az összes follower képesség cooldown-ját megfelezi
    • Barbár
      • Remorseless
        • Egykezes Mighty Weapon
        • A Hammer of the Ancients 25-30% eséllyel egy Ancient-öt idéz 20 mp-re
    • Crusader
      • Amazonian Parma
        • Pajzs
        • A Phalanx kétszerannyi Avatar-t idéz
        • Mindegyik rúnával kompatibilis
      • P1_CruShield_norm_unique_01 (Name still TBD)
        • Crusader Shield
        • A Condemn cooldown-ját 40 Wrath költségre cseréli
    • Demon Hunter
      • Leonine Bow of Hashir
        • Íj
        • A Bola Shot robbanása 15-20% eséllyel magához húzza az ellenségeket 24 yard-on belül
    • Monk
      • Alabaster Gloves
        • Kesztyű
        • A Sweeping Wind időtartama 60 mp-re növekszik
    • Witch Doctor
      • Még nincs szezonális tárgy hozzáadva
    • Wizard
      • p1_Wand_norm_unique_01 (Name still TBD)
        • Varázspálca
        • A Teleport cooldown-ját 25 Arcane Power költségre cseréli

Achievements

  • Bad Time to Be a Beast
    • A szükséges ölések száma 500.000-ről 250.000-re csökkent
  • Bouncing from Bounty to Bounty
    • A szükséges bounty-k száma 50.000-ről 5.000-re csökkent
  • Bounty Hunter Extraordinaire
    • A szükséges bounty-k száma 100.000-ről 7.500-ra csökkent
  • Bounteous Maximus
    • A szükséges bounty-k száma 150.000-ről 10.000-re csökkent
  • Death Death and More Death
    • Az ölések száma 2.500.000-ről 750.000-re csökkent
  • The Million Monster Mortality
    • Átnevezve: “Killin’ It”
    • A szükséges ölések mennyisége 1.000.000-ról 500.000-re csökkent
  • Some Hordes
    • A szükséges ölések mennyisége 5.000.000-ról 1.000.000-ra csökkent
  • Splinter is Coming
    • A szükséges ölések mennyisége 25.000-ről 1.000-re csökkent
  • Ten Grand and Counting
    • Átnevezve: “Bountiful Bounties”
    • A szükséges bounty-k száma 100.000-ről 2.500-ra csökkent

Adventure mód

  • Bounty-k
    • A következő bounty-k EXP és Gold jutalmai le lettek csökkentve
      • Act I – Clear Khazra Den
      • Act II – Complete event: A Miner’s Gold
      • Act III – Clear Cryder’s Outpost
      • Act III – Clear Forward Barracks
      • Act IV – Clear Hell Rift level 2
      • Act V – Complete event: The Miser
  • Nephalem Rifts
    • Az 5 helyett elég csak 1 kulcsszilánk a nyitáshoz (játékosonként!)
      • Amíg mindenki be nem adta az 1 kulcsszilánkot, nem lehet belépni
    • A Conduit Pylon-ok hossza a GRift-ekben (Greater Rift) 30 mp-ről 15 mp-re csökkent
  • Bug Fixek
    • Nem dobhat be a gép olyan nyitott játékba, ahol a Guardian már meg lett ölve

Craftolás

  • Kovács
    • A kék alapanyagok költsége, ahol 120 volt, 120-ról 75-re csökkent
  • Mystic
    • A Torment only szett tárgyak kinézetét mostantól vissza lehet állítani eredeti formájukra
    • Ha egy meglévő vizuális effekttel ellátott tárgyra Legendary kinézetet húzunk, az effekt nem fog rajtamaradni (2 effekt volt látható egyszerre)

Event-ek

  • Infernal Machine
    • Új jutalom: The Hellfire Amulet
      • Legendary amulett
      • Különleges affix: a kasztunkhoz tartozó egy passzív képesség véletlenszerűen
      • Squirt-nél tudjuk a plan-t beszerezni (Act II), 5.000.000 aranyért cserébe
      • A Hellfire Ring alapanyagait igényli, plusz 10 Forgotten Soul

Szörnyek

  • The Skeleton King mostantól adni fog egy Leoric’s Crown-t első megölésre 11-től 65-ös szintig
  • Larvus szintén dropolni fog tárgyakat
  • Bug Fixek
    • Javítva, hogy néha nem sebződött a goblin DoT-ból, ha futott

Felhasználói felület

  • Kesztyű formájú kurzor (VÉGRE!!4)
  • Karakterképek a Profilban
  • Kereső a Barátlistában
  • A Klán hírek szekció beállítása el lesznek mentve, még ha ki is jelentkezünk
  • Az Achievement-ekre vonatkozó beállítás megmarad, ha bejelentkezve maradunk
  • A Shift-tel való összevetés esetén a socket-ekben lévő kövek nem kerülnek bele az összehasonlításba
  • Chat
    • Az üzenet suttogásba (whisper) vált, ha a személy neve után szóközt ütünk
    • Ha valakivel suttogsz (whisper), akkor az új üzenet nyitás őt fogja prioritizálni
    • Az X-et nyomva tartva előhívhatjuk a chat ablakot
  • Bug Fixek
    • Értesítés, ha a Leader játéknehézséget változtat
    • Javítva, hogy néha nem jelent meg az utolsó szörny a térképen a bounty-hoz
    • Javítva, hogy néha nem a megfelelő portrét mutatta a játék Paragon szintlépéskor
    • Javítva, hogy a Community hírek maximuma túl kicsi volt kis létszám esetén
    • Javítva, hogy nem látszottak a portrék a profilban, ha az illető ki volt jelentkezve

Forrás: Diablo3.com – eu

Comments (16)

  • avatar

    avakener

    |

    néhányan elakadtunk a csontvázkirály megölése után sehol nincs aki további küldetést ad….megköszöbbébk ha valaki tudba egy kis segítséget hogy mitől van ez vagy hogyan kell tovább :)
    előlre is köszi :)

    Reply

    • avatar

      Xeper

      |

      Ha megölöd Leoricot, kinyílik a trónjánál egy ajtó.

      Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Ha a Starter Edition-t játszod az csak addig van, meg kell venni a játékot boltból, akkor majd tovább tudsz menni a sztoriban

      Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Az mennyire beteg, hogy a 100-as szintű GRt is végigtolták már, de nem is kicsit?
    5 perc után már a bosst ölték, és végül cirka 11 perc alatt vége volt az egésznek? :o

    Reply

    • avatar

      Xeper

      |

      Ezért PTR. Van 3 dolog a játékban (exploding palm, Rimeheart, Furnace), amik nem hagyományos módon sebeznek, ezeket figyelik. Ezek nélkül senki nem csinálja meg a 100-as riftet, ezekkel pedig kb mindenki, aki normálisan tud játszani.
      Egyelőre azt vizsgálják, hogy milyen lenne, ha a Rimeheart által ölt szörnyek nem triggerelnék az exploding palmot.

      Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    Gratula a fordításhoz!
    Pár észrevételem (átolvasni sokkal könnyebb, mint mindent bepötyögni :) ):

    Smoke Screen
    Rúna – Special Recipe
    Csökkenti a Discipline költséget 10-RE

    Deadly Reach
    Új rúna: “Searing Grasp”
    Növeli a sebzést 200%-ra

    Eternal Union
    Új affix
    A Phalanx Avatarok HÁROMSZOR annyi ideig tartanak

    Szörnyek:
    Larvus szintén dropolni fogja HELYETT lárvákből is esik loot

    Kimaradt:
    Chat:
    Ha valakivel suttogsz (whisper), akkor az új üzenet nyitás őt fogja prioritizálni (számomra kedvenc nem gameplay újítás :) )

    Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Larvus will now also drop loot – Van egy ilyen szörny a játékban, direkt rákerestem.
      http://www.d3andre.com/img/5_Larvus_c.jpg
      Abban mondatban az volt a hiba hogy azt hittem a Skeleton Kinges részhez tartozik, de az külön van, mivel eddig nem dobott lootot, de mostantól fog.

      A többit javítottam, köszi, már a vége fele összefolytak a gondolatok, meg a számok :D

      Reply

      • avatar

        Xeper

        |

        Én is rákerestem, hogy mire találtál rá :)
        De az eredeti mondat: Larvas will now also drop loot
        Nem Larvus. És semmiképpen nem visszautalás a Leoric koronára.

        Reply

  • avatar

    k0ala

    |

    Kíváncsi vagyok, milyen lehet a folyamatos shadow power az átdolgozott dh settnél, pl ha beállítom, a shadow powert a gloom rúnával, akkor azt a shadow powert fogja adni? (mint barbárnál az earthquake) a folyamatos -35% sebzés azért elég jelentős lenne

    Reply

  • avatar

    chaoslord3

    |

    Köszönjük a fordítást. Igaz nincs gondom az angollal, de volt pár érhetetlen rész ami így kb. tisztázódott. Amúgy szerintem ez a dex módosítás elég gáz így kb úgyan az a funkciója mint az STR-nek így szerintem akkor a dex-esek is legyenek str-ek. Vagy akkor majd találjanak majd ki vmit, mert most is mint mindig egyszerűsítik a dolgokat.
    Miért nem lehet az csinálni hogy meg marad a dodge csak alacsonyabb lenne az esélye de még is lenne esély hogy dodge-junk.
    Látom hogy bővítették a SSS (Seven-Side Strike) skillt hogy variálható legyen más buildekkel (lightning, holy, cold, physical) csak éppen a fire maradt ki :P ez hiba…( de lehet hogy az elkövetkező 2 hónap tesztelések alatt csak eszükbe jut)
    Achi-k nerfelése meg elég drasztikus mértékben történt. Casual player vagyok, de egyszert azért biztos örömmel nyugtáztam volna (pár év :P) hogy nah lenyomtam 100.000 bounty-t….

    Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Igazán nincs mit :)

      Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    A pet-ek M.I.-át nagyon át kéne már szabni. Elég kiábrándító, hogy hiába szereztem meg a Marauder szettet, ha a jóságok nem hajlandóak normálisan viselkedni. Talán egyszer megcsinálják úgy, hogy a gazdájuk elsődleges célpontját támadják, és nem össze-vissza keresnek maguknak áldozatot, ahogy most teszik.

    Reply

    • avatar

      esox

      |

      Engem ez csak a goblinoknál zavar. T6 riften 2 elittel küzdve felzavarok egy gobót az néha el tud lépni sajnos. Plusz az is jó lenne ha a MFD-vel jelölt célpontokat lőnék a sentryk…

      Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Azért elég fura hogy még az achievementeket is nerfeli a Blizz… :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.