Greater Rift lv100

Envo . Videó 3450

Egy koreai hármasnak sikerült kitisztítania a 100-as szintű GRiftet, amellyel rendkívüli rekordot állítottak fel. Ez annak köszönhető, hogy az Explosive PalmThe FurnaceRimeheart kombóval szeletelték az ellenfeleket. Ennek az a nyitja, hogy nem szám szerint sebeznek az ellenfelekre, hanem százalékosan. Ennek köszönhetően a 632 billiós (!! 632.054.903.472.128hp !!) Rift Guardiant is egy szempillantás alatt halál közeli állapotba juttatták.

Ez a taktika fel is hívta magára a figyelmet, a Blizzard felülvizsgálja az említett részeket, mivel túlságosan hatékonyak magas GRift szinteken, mint ahogy az normális lenne. Valószínű, hogy e téren változtatni fognak.

Comments (28)

  • avatar

    Abiondi

    |

    Tyű, ekkora sírást/anyázást rég nem olvastam fórumon, mint ami a peccs óta megy angol fórumokon.
    Mondjuk az is igaz, hogy jópár build, illetve skill kukázva lett, ellenben hatalmas tápok is bekerültek.

    Reply

    • avatar

      chaoslord3

      |

      Így átfutva patch note-ot elég jó kis újítások jöttek a PTR-re csak az a baj hogy olyan leterhelt hogy nem lehet bejutni és játszani :S

      Reply

    • avatar

      mikroman

      |

      A palm és OwE átalakítás/nerf megérdemelt és szükséges. Már RoS kiadásakor meg kellett volna csinálniuk. Az új palm érdekesnek tűnik. Vannak benne jó lehetőségek és nem lesz “kuka” ezután sem. Csak nem lesz olyan, hogy vagy ezt választod, vagy tuti lassabban haladsz. Ez pedig jó. Már csak a meglévő skilleket kellene helyretenni, meg pár apróságot betenni vagy javítani és jó lesz. Nem egy WD szint, de jó. Persze se a WD-hez (fetish ) nem nyúlnak érdemben, se a DH sentry-marauderhez. Semmihez ami nagyon kilóg és túl egyoldalú skillezést és itemezést okozhat egy-egy kasztnál.

      Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Belinkeli valaki a posztba azt a videót is, amiben egy monk egyedül csapja végig a 100-as riftet? :o

    Reply

      • avatar

        Abiondi

        |

        Köszi. De ahogy látom az EP már nem lesz full OP.

        Reply

  • avatar

    MarciKING

    |

    Nem értem a monk miatt sírókat.
    Szedjétek össze a Raiment of Thosuand Storms 6os setbónuszát Jawbreaker-rel, és lehet T5-T6-ot is aprítani monkkal! Jelenleg 1,5M dpsem van monkkal (20-22M tafnesszel), simán meglehetne 1,8is, de a lightning +damra kell rámenni. Így gyakorlatilag csak dashelgetni kell és pikkpakk ki lehet irtani egy monitornyi mobot. Crit esetén egy dash sebzése olyan ~130M. Persze, bossok ellen nem túl gyors, de valamit valamiért! Emellé is lehet használni pálmát, de tapasztalataim szerint EP-vel sima mobokat, pakkokat, csampikat körülményesebb irtani mint nélküle!
    HC játékos vagyok, ha valakinek kérdése van, nyugodtan vegyen fel: Marciking#2234

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/marciking-2234/hero/35873898

    Jah és mégegy videó, T6 HC-t ütjük klánunkkal, a HUD-dal,:
    https://www.youtube.com/watch?v=IophHKz9Pss

    Nincs benne Furnace, se Frostburn, se Rimeheart, csak skill és dps :)

    Reply

    • avatar

      chaoslord3

      |

      Ez így szép és jó, de nem mindenki lightningra gyúr így a Raiment-es set javaslatod nem ér semmit… és mielőtt jön az hogy akkor váltsak lightningra..nem nem fogok átállni… inkább oldanák meg azt, hogy ezt a set elementális legyen azaz ha kigyűjtesz 4db-ot a szetből akkor bármilyen elemented is van(holy,fire,cold,physical,lighntning) hasznodra lesz…. Így lenne diverzitása a dolognak. Szerintem a dashing skill helyett kitalálhattak volna jobb 6-os set bonust is mert így elég uncsi az egész bonus… nah mind1…

      Reply

    • avatar

      Xeper

      |

      ‘Nincs benne Furnace, se Frostburn, se Rimeheart, csak skill és dps’
      Meg Furnace, és 0 DPS :)

      Reply

      • avatar

        MarciKING

        |

        Jogos! Ezt benéztem.

        Ádám: azt is bevallhatjuk, hogy mindig mindenre van kifogásod és mindent meg tudsz magyarázni…

        chaoslord3: igen, ez igy van, hát te nehogy már… nézd, a blizz adott a kezünkbe egy alternativát pont az ilyen cry-ok ellen. Rajtad múlik, hogy élsz-e a lehetőséggel, és tudsz-e menni t5-t6on vagy maradsz ott ahol vagy. Azért nem olyan nehéz kirakni egy gyengébb itemes light monkot, de persze lázadni kell, merthát mennyivel egyszerübb lenne csak úgy simán elfogadni a dolgokat.

        Reply

        • avatar

          Tombrave

          |

          Hát ezt be…:)

          Reply

        • avatar

          Xeper

          |

          Félreértés ne essék, az itt posztolók többségének softcore-on sincsen ilyen paragonja, se gearje, csak a videó volt picit szerencsétlenül választva, kihagyhatatlan magas labda :)

          Reply

        • avatar

          chaoslord3

          |

          Na igen pont ez a baj, hogy adott EGY alternatívát amit csak EGY adott ág (lightning) tud használni… Itt nem az a gond hogy nem megyek t5-t6-on le van ejtve magasról amúgy sem azért játszom… itt az a lényeg hogy ezzel rákényszerítik az embert (akarva vagy akaratlanul) hogy ha ezt a set-et akarod használni lightningosnak kell lenned, mert amúgy nincs értelme… (és persze szinte nincs is már több opciód, mert valljuk meg a monk set itemei a leggázabbak az összes közül)
          Igen én lázadó vagyok mivel sosem azt játszom amit a nép… nem szeretem a tömeg buildeket az csak majmolás… ha meg én fire-ös akarok lenni akkor az lesz és nem hódolok be a nép kedvenc buildjének… erről ennyit…

          Reply

          • avatar

            Envo

            |

            Ahogy te is említed ALTERNATÍVA. Vagyis még egy fajta lehetőség, nem pedig EGY lehetőség adott, hanem még egy.

            Reply

    • avatar

      Adam

      |

      azért valljuk be…plevel400+ -os kari, igencsak durva itemekkel…az lenne a csoda, ha nem menne a T6 :)

      Reply

  • avatar

    nemtoknevet

    |

    Bocsánat az offért!
    Két napja van meg a kiegészítő és azt szeretném kérdezni, hogy több videóban is láttam már, hogy a healt potion helyén egy rózsaszín poti van. Azt hol és milyen módon lehet beszerezni? Csak mert nekem még nem esett semmiből :O

    Reply

      • avatar

        mikroman

        |

        Torment only item. Csak T1 és afelett eshet ha jól tudom. Normál nehézséges runokon nem nagyon fogtok vele találkozni. Nekem eddig esett vagy 6-8 darab. Nem olyan veszett ritka azért.

        Reply

  • avatar

    Mykee

    |

    Ha marad ez a koncepció az egész játék értelmét veszti. 600 milliárd HP-s szörnyek milliárdos sebzéssel. Hogy jutott egyáltalán ilyen az eszükbe?
    Anno vanilla D3 betaban volt crushing blow, de elvetették, mert túl erős lett. Most meg ez az egyetlen módja,hogy legyen valami esélyed, és akkor is az RNGesus-on múlik, hogy proc-olni fog-e a fegyver, amíg fagyasztva vannak, vagy lejár a freeze effect és egy kósza pofontól megy a karid a levesbe. Nem is kell sebzésre gyúrni, legyen 50m+ toughness egy rimeheart, egy frost build ami fagyaszt, ha nem tudsz fagyasztani csak chill effect-et produkálni akkor egy frostburn kezes és win, ha ehhez még monk is vagy a megfelelő palm build-el akkor meg double win.
    900+ paragonnal kapott 10 perc alatt 3 szintet elég vicc kategória. Ez így már nem Diablo sztem. És a HC részről meg ne is beszéljünk.

    Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Ez nem is Diablo jól mondod, ez PTR, ne kapd túl, ez azért van hogy élesben ne legyen ilyen, és egyáltalán nem vicc kategória, mivel nem fogják benne hagyni, ha benne hagynák az lenne vicc kategória

      Reply

      • avatar

        mikroman

        |

        Élesben is bent van. A palm effekt egy vicc kategória. A még nagyobb vicc az, hogy normális skilleket meg nem dobnak össze a monknak. Valamennyire mindegyik “sérült”, vagy simán kényelmetlen/szar.
        Visszatérve erre a kombóra: most is ezt nyomják orrba-szájba. Malthael killnél a wd-k furnace kombóval ledarálják a bosst fél-egy perc alatt. “Normál” riftben és runokban van olyan monk, amelyik T6-on 230k damage-val lazán halomra öl fél képernyőnyi ellent. A rimeheart+palm ott is OP. A fehér mobok fagyhatás alatt meghalnak 10% eséllyel. Összehúzza az ellent az elit közelébe a monk és meghal minden. Egy fehér csak procolja a hatást ha elég az ellen. Onnan az áldozat max HP-je a sebzés alapja és nem a karakter (alapból max hp/2 a sbzés midnenre a hatótávon belül, de monk fegyverrel ez lehet 100%. Ha palmos ellen ettől meghal, akkro az is sebez és így megy ez végig láncreakcióként). Komolytalan. A crushing blownál is látták, hogy ezt a fajta sebzésmódot nem tudják majd megfelelően kezelni/javítani, de azért csk bennehagyták ezt a három lehetőséget.

        Reply

        • avatar

          Envo

          |

          A palm effekt bent van, de nem profitálsz annyit belőle, hogy 30-szor erősebb vagy, mivel nincsenek 6 billiós szörnyek.

          Reply

          • avatar

            mikroman

            |

            De igen. Ugyannnyit profitálsz belőle. 5K damage és 50 millió “tohhness”/EHP ugyanannyit sebez mint 5 millió damage és 5 millió EHP, csak az egyikkel lecsapnak T6-on, a másikkal nem. És nem az 5 milla sebzés az amivel túlélsz. Egyikkel még normálon se ölsz más kaszttal, míg monkkal simán bárol. Kicsit sarkított de kb ez van.

            Bent van a MAXIMUM life*x% damage területsebzés palmra, ugyanez furnacera, csak single targetként és aktuális életre és megvan a rimeheart fix 10% kill/fagyasztott ellen effektje is. Ezzel meg akár 0 sebzéssel is ölsz bármilyen HP-s ellent ha az nem elit, vagy boss. T6-on 100 milla HP-s T6 bika is ugyanúgy meghal, mint normalon mondjuk 10k-s fallen. Akár 0 dammal is, ha ez lehetséges lenne.

            Reply

          • avatar

            Envo

            |

            Jó akkor nem szóltam :D

            Reply

          • avatar

            Adam

            |

            Üdv,

            de ha kiveszik a Palm-ot, akkor a monk alól egyszerűen T5-6-on kifogy a szufla..Palmn nélkül ott életképtelen!
            Mellesleg egy zDPS monkot összerakni azért nem megy ám olyan könnyen…nem csak abból áll a dolog, hogy Palmolgatsz ész nélkül…
            Ahogy én látom, most kezdenek előtörni a koncepcionális hibák, amik a játék tervezésénél kerültek bele…
            Nekem monkom van, Palm-os fegyóval…de ha egyedül megyek..hiába a palm..ha egy mobot nem tudok normál időben leölni,akkor addig az elitek megesznek…
            Csapatban nagyon jó, mert ott az egész képernyőt beterítem a robbanással…de ennek többnyire a többiek örülnek, mert xp-t,loot-ot ők is kapnak….
            Szóval lehet mondani, hogy a EP jelenleg OP…de ha ezt elveszik a monktól,akkor kb be is zárhatják ezt a karakterosztályt….
            A DEX -> armor meg elég nagy bukta lesz nekem, pedig nincs is top gearem…amit nyerek a 60% armoron, annak közel dupláját bukom el a -800 AR-en….
            A monkok jó részének át kell majd gearelnie a 2.1-ben…
            A DH is mókás lesz, mert nekik a 70%+ dodge sokkal, sokkal többet ért 8-9000 armornál..mondjuk az tény, hogy a DH túlságosan erős volt a többi kaszthoz képest a WD-vel egyetemben T5-T6-on!

            Reply

          • avatar

            mikroman

            |

            Elvenni nem fogják és nem magával a skillel van “gond”, hanem a kill hatásával. Ha a saját sebzésed böszmenagy százalékát sebzi killenként robbanásszerűen, akkor nem fogsz 200k dammal szerencsétlenkedni T6-on. Se csapatban, se soloban. A sebzését már így is buffolják a palmnak vagy 50%-kal. A palm egyébként se “Kötelező” skill T6-on sem. Egyszerűen túl könnyű vele a játék és túl erős a többi skillhez képest. A spirit igényes skillek se rosszak, de a kivitelezésük szánalmas szerintem. A kick kicsit oldalra néha már semmit se sebez. Kb félrefordítja a fejét az orrod előtt levő démon és már el se találod. Lehet más az ok, de néha “Kényelmetlen”. A harang is rugalmatlan. Bárhova is klikkelsz a mapon ahol ellen van az orrod elé fogja ledobni a harangot-oszlopot. Annyira “melee” a karakter, hogy kb a barbár bash skillje is nagyobb hatótávú (na jó, az talán nem). Palmon túl is van pár T6-ra is képes monk most is. Csak többnyiremacerásabb elérni ugyanazt, mint a petes/sentrys karakterekkel. Kb WD a petekkel akkro is öl ha épp menekül. Persze aktív skilekkel sokat gyorsít. A monk a “menekülés közben még visszakiáltok” sebzését kb úgy éri el, hogy 1-2-3-4-bal klikk-shift-jobb klikk ctrl-alt cipőtalp-buzgó imádság hogy mind jó helyre menjen. Szóval picit körülményesebb. :)

            Átgearelni nem a 2.1-ben kell, hanem most hogy tudod mi lesz nem kell kidobálni a “szar” all reses “csak” 3 dps affixes itemeket. Van rá 1-3 hónapod hogy összeszedd a váltórucit. H&S játékokban ennyi idő egy egész örökkévalóság. Innen a könnyek nem öszinték.

            A dodge szart se ér semelyik kasztnak. DH-nak nem nagyon lesz 70% és elitek ellen az értéke konvergál a nullához. A hófehérkék meg komolytalan ellenfelek mindenütt. Mellesleg az armor ellenük is véd. A DH tiszta nyertes pozícióban van a dex-armor váltással. Egyébként is “kapcsoló” jellegű a dodge. Vagy semmit, vagy mindent bekapsz. EZ nem igazán tervezhető. HC-sok is biztos örülnek, hogy csak 30% eséllyel egyhitelik őket magasabb nehézségen, de amúgy 70%-ban jók most. :) Nagy sebzést nehezebb kompenzálni regennel, vagy LoH-affixekkel. Jó armor és all resisit mellett kevesebb jut át.

            Reply

          • avatar

            Xeper

            |

            8-9000 DEX az 40-45% dodge, +8-9000 armor szinte pontosan ennyivel növeli az armoron keresztül az effektív életet (pl 7000–>16000 armor: 33%–>18% sebződés, ami 45% csökkenés)

            Hozzátenném, hogy nagyon erős DH-kkal és WD-kkel játszom együtt, és a crusaderem hozza az ő sebzésüket, és a palmon keresztül a monkok is nagyjából azon a szinten vannak. Varázslókat nem tudom pontosan (de az biztos, hogy nem túl gyenge), talán csak a barbár van lemaradva a többiektől. Ha a barbárt kicsit erősítenék, a monk pedig kapna a palm mellé valamit, amivel szintén ennyit tudna sebezni, kb egyensúlyban lenne a játék -már amennyire egy Diablo egyensúlyban érdemes, hogy legyen.

            Reply

  • avatar

    hum4n

    |

    csodás… Megint ki herélik a monkot fogadjunk…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.