Diablo 3 Podcast # 166: Diablo 3 a tervezés 7 alappillére + PTR

ldadam42 . Hírek, RoS 787

Josh Mosqueira’s GDC előadásán, amely itt megtekinthető, ha lemaradtál volna róla többféleképp prezentálta nekünk, hogy javították a ROS hibáit, amelyeket a D3 “Seven Design Pillars” hibái okoztak. Mik voltak ezek a 7 pillérek és miért nem érhető el nagy részük a játékban? Van itt még egy kis PTR tesztelés és egy kis vita a Natalya Settel kapcsolatban.

Közreműködik: N3rdwards, MJNspace, és Flux.

 

 

Itt a videó tartalma és, hogy honnan is kezdődnek ezek:

02:00 – A legújabb PTR tesztelés tapasztalatai. Lenyűgözött az új Obsidian Ring of the Zodiac CDR ereje.

06:00 – N3rdwards megpróbálja szeretni a Crusader, de nehezére esik. És kiderül, hogy miért nem játszik a Slow Time Wizard builddel a PTR-en, azok után, hogy szerette a tavalyi BlizzConon.

14:00 – Mind a két vendég a ritka non-Hardcore játékosok közé tartoznak. Hogyan tudnak ellenállni? Életminőség veszély az új PTR Patchben.

18:00 – Flux borzong a SC live streamet nézve…

27:00 – Új vita a Natalya Settel kapcsolatban PTR-en. Érvek és ellenérvek a Strafe build mellett, amit Flux nagyon élvez.

36:40 – Josh Mosqueira beszél a GDC-ről és vitatkozni kezd Jay Wilson „Seven Pillars” fejlődéséről a Diablo 3-ban.

39:00 – 1. Pillér: Megközelíthetőség?

41:00 – 2. Pillér: Erőteljes Hősök?

44:00 – 3. Pillér: Nagymértékben testreszabható?

48:30 – 4. Pillér: Nagyszerű itemek a játékban?

51:30 – 5. Pillér: Végtelenszer újrajátszható?

55:00 – 6. Pillér: Erős keret?

58:30 – 7. Pillér: Cooperative Multiplayer?

01:01:30 – Josh ”tervezés 3 alappillére” a Diablo 3 konzolra.

01:06:30 – A tervezés 3 alappillére a Reaper of Soulsban: 1) Fókuszban a fantázia, 2) Végjáték mindenkinek 3) Legyen értelme annak, hogy a játék online.

01:13:00 – A Diablo 3 végső soron egy Single Player-es játék? Hogyan lehet jelentősége az online játékbak, ha egyedül játszunk?

 

Forrás:

diablo.incgamers.com

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.