Patch 2.3.0 Betekintő

Dyingsoul . Hírek, kék, Patch, RoS 6009

A 2.3.0-ás javítócsomag már készülőben van, hamarosan elérhető lesz a PTR szervere is! Következzen egy áttekintés arról, hogy mit is várhatunk ettől a javítócsomagtól. (Az alábbiakban tárgyalt pontok csak egy bevezető képet adnak a csomag tartalmáról, mint ahogyan azt már megszokhattuk ezek bármilyen irányban változhatnak még.)

  • Új zóna: Ruins of Sescheron
  • Új artifact: Kanai’s Cube
  • Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben
  • Advanture mód frissítése
  • Új feature: Season Journey
  • Új nehézségi szintek
  • Új Legendary és Set itemek
  • Változások a harcban

Új zóna: Ruins of Sescheron

A Ruins of Sescheron egy felfedezésre váró fagyos pusztaság lesz ahol új típusú ellenfelekkel és különböző környezeti veszélyekkel kell szembenéznünk. A területen a Barbárok eddig rejtett titkait is felfedezhetjük, mint például Kanai Király sírhelyét is átkutathatjuk a legnagyobb zsákmány reményében: Kanai kockájáéban.

Ruins of Sescheron 1 Ruins of Sescheron 2 Ruins of Sescheron 3

Új artifact: Kanai’s Cube

Akik játszottak a Diablo 2-vel azoknak ismerős lehet a Horadric Cube fogalma ami tárgyak kombinálására adott lehetőséget. Ehhez hasonlóan a játékosok felfedezhetik ennek az ősi ereklyének a hatalmát a 2.3.0-ás javításban: Legendary tárgyak széttörésével különleges képességeiket saját passzív képességeink közé olvaszthatjuk (amiket az alapvető passzív skillektől elkülönítve kezel majd a játék), Craft alapanyagokat egyik típusból másik típusúvá konvertálhat és még rengeteg egyéb felfedezésre váró lehetőséget rejthet!

Kanai’s Cube

Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben

Az 1-től 70-es szintig tartó úton ugyanazokat a craft alapanyagokat fogjuk használni, amiket 70-es szint fölött. Leszűkítették a craftolható receptek számát úgy, hogy az alacsony szintű tárgyakat egybe olvasztották a magasabb szintűekkel. Craftoláskor a felhasználó szintjéhez mért tárgyat fog kapni a játékos.

Craft rendszer 1 Craft rendszer 2

Advanture mód frissítése

Az Advanture módot még izgalmasabbá akarják tenni a játék készítői és arra próbálnak ösztönözni, hogy több act bountyját is megszeressék a játékosok, ne csak egyet farmoljanak állandóan. Amellett, hogy a Realm of Trials-t eltörlik, a bounty jutalmakat feltuningolják act specifikus bónusz Horadric Cache-el. Ha egy Bónusz Acton teljesítjük a bountyt, a szokásos mellett egy bónusz Horadric Cache is jutalmunk része lesz, melyben craft alapanyagok, act specifikus craft alapanyagok és temérdek arany lapul majd.

Advanture mód

Új feature: Season Journey

Minden játékos számára más-más élményt és eredményeket jelentenek a szezonok. A Season 4-től kezdve mindenki nyomon követheti saját eredményeit a Season Journey interfészen amely fejezetekre osztva amiben a legtöbb játékos által elérhető mérföldköveket, a tapasztaltabb játékosok számára pedig Tiereket lehet teljesíteni jutalmak reményében. A Tierekben olyan kihívások lesznek melyek eléréséhez a legjobb játékosok között kell lennünk, jutalmunk pedig különböző portrék lesznek.

Season Journey Season Journey Tier Jutalom

Új nehézségi szintek

Mivel a Torment VI-os nehézségi fokozat az új tárgyakkal (de már a jelenlegiekkel is) alig jelent kihívást, ezért 4 új Torment nehézségi fokozatot vezetnek be így a legnagyobb nehézségi fokozat a Torment X lesz. Ennek megfelelően természetesen a jutalmazás is skálázódik, mindehhez a fejlesztők a felhasználók visszajelzéseit várják a fórumokon amint elindul a PTR!

Új nehézségi szintek

Új Legendary és Set itemek

Újabb Legendary és Set itemek kerülnek bevezetésre, emellett már meglévő de még különleges képességű tárgyak most kapnak különleges új képességeket, ahogyan azt már korábban is megtette a Blizzard más tárgyak esetén. Ezzel a lépéssel remélhetőleg még több érdekes és életképes build fog születni megyek frissítik a játékmenetet. Fontos megjegyezni, hogy a Legendary itemekre vonatkozó változtatások nem lesznek retroaktívak (ahogy eddig sem voltak azok).

Változások a harcban

Szörnyekkel kapcsolatos változtatások mindenképp várhatóak. A keményebb ellenfeleink a CC effekteket jobban tolerálják majd de azok a szörnyek amiket nehezebben gyűrűnk majd le, (hosszabb ideig csatázunk velük) halálukkor több tapasztalati pontot is adnak majd cserébe. Ezzel szemben a könnyen levert ellenfelek kevesebb exp-et adnak majd. Továbbá kiegyensúlyozzák a riftekben eltöltött időt: a rift guardianhoz vezető út és maga a Rift Guardian leküzdése arányosabb legyen.

forrás: us.battle.net

Comments (13)

  • avatar

    bulky

    |

    Akik sírnak, hogy unalmas a játék, jelezném, hogy csak az alapot és a kieget vették meg, és már 3 éve tolhatják, miközben érkeznek a folyamatos frissítések, fizetős dlc-ket megszégyenítő módon.

    Csak Johnsont tudom idézni: “A D3 számomra érdekes, változatos a rendszeresen kiadott patchek miatt és mindig újra és újra felkelti az érdeklődésem.”

    Aki ennyi pénzért ez keveselli, keressen más játékot, de előtte árulja el, hol talál olyan AAA játékot, ami 3 év múlva ilyen szintű patcheket kap abban a játékvilágban ahol veszel egy játékot, meg dlc-ket, de jövőre kukázhatod, mert jön a következő rész.

    Csak pár oéldával élve; a Van Helsing pl remek játék, de újrajátszhatóság semmi, Assassin’s Creed detto, ráadásul évről-évre új rész, World of Tank ha nem fizetsz örökké középszintű senki vagy, fps-ek (Cod, Battlefield) szintén új részek, dlc-k, a mikrotranzakciós senkiházi f2p mmo-k meg annyira gagyik/sz**ok, hogy az időt sajnálom amíg letöltöm.

    Reply

    • avatar

      FACSER

      |

      Rendben, jönnek a patchek sorban, de mondd meg melyik hozott jelentős változást a játékban az új szetek, új legendaryk és a folyamatos DPS emelésen kívül . Véleményem szerint ez lesz az első valóban hasznos patch, hacsak a Blizzard “nagyokosai” szét nem nerfelik az előzőekhez hasonlóan.Jobban örülnék egy új résznek, mint a folyamatos foltozgatásnak!

      Reply

  • avatar

    FACSER

    |

    A D2 valóban nem volt egy szuper játék, de skillrendszere, karakterek alakíthatósága messze felülmúlta a D3-at. A Blizzard jobban tenné, ha körülnézne a jobbnál-jobb D2 modok / Median, Nezeramontias, Eastern Sun, Zy-El/ között új ötletek után kutakodva. A D3 alapvetően jó játék, de az embernek mégis hiányérzete van egy idő után. Nekem nagyon hiányoznak a Rúnák , Rúnaszavak ,több lyuk a tárgyakon. Remélem javulni fog még a játék belátható időn belül !

    Reply

    • avatar

      Holi75

      |

      A runa rendszer az ami azzá tette a dio2-őt ami.
      Van pár év mögöttem a játékból de CSAK 3 vagy 4 HR-t találtam azt hiszem. De a csere bere megoldotta a dolgokat. Itt is volt de ók ugy gondolták nem jövedelmező, és maradt a soul.
      Ezzel a Cubeval remélem el indul valami és akkor megint vissza térek.

      Reply

      • avatar

        HellTeki

        |

        Csak annyit mondok, hogy igazad van, sokkal több skill volt a kettőben, de ha belegondolsz, itt sem vagy híján, ha beleveszed az összes skill összes rúnáját. Mondják, hogy nem lehet semmit sem váltani. Egy build van csak. Na ez nem igaz. Most T6-n bármivel elmész, fantáziád szerint azzal tolhatod, amivel szeretnéd, max nem effektív. Az igaz, hogy minden karinak egy best buildje, és gearja van, de ez meg maga a szó jelentéséből adódik, legjobb csak egy van, több nem lehet, mert akkor már kettő. D2-ben is megvolt a legjobb build, csak griftek híján nem kellett azt használni feltétlen, most sem kéne. Csak mindenki azt teszi, mert könnyebb, mint gondolkozni, és újakat próbálgatni, főleg, hogy tudják, nem lesz jobb az, amit ki találsz. Ennyi. Semmivel sem kissebb a választék. De az igaz, hiáényzik a rúna, és rúna szó rendszer, de ennek meg szerintem az oka,hogy már nem volt affinitásuk ezt is kigondolni, és választottak egy sokkal egyszerűbb megoldást. Ez az ő hibájuk, elismerem. Utólag meg hihetetlenül nehéz lenne azt vissza rakni, amir a kettőben volt. Majd csak lesz valahogy. Egyenlőre nagyon tetszik a cube, és sok-sok dolgot meg is könnyít, pl szettek gyűjtése. Nagyon jó. Mondhatni horradric cube, csak van más funkciója, és van, amit más old meg, nem ez a kocka, ez a craft, az máshogy van megoldva de jó ez így.

        Reply

  • avatar

    Johnson

    |

    Én azért a D2 végtelen Baal runjait sem nevezném ingergazdagnak. :P

    Reply

  • avatar

    relixo

    |

    Igaz, rég nem játszom már a játékkal,de szoktam követni a híreket róla,hogy hátha vissza térnek az alapokhoz,de persze mindig csalódás ér, azért ha megengeditek egy pár gondolatot leírnék.

    Patch-nek már igen csak röhejesnek tűnik nevezni 3 évvel a megjelenése után az alapjátéknak….de hát nem lenne ez baj,ha csak ennyi lenne a gond.
    Lassan fél éve be sem léptem a játékba, a Season 1 után totális érdektelen,unalommá vált az egész játék.
    A Tier számokat halmozzák egyre magasabbra,miközben minden patch-l jönnek ki az új tárgyak,hova lehet ezt fokozni anélkül,hogy alapjaiban változtatnának valamit? Sehova….önmagában az a pár tárgy igen csak kevés,hogy évtizedekig megmaradjon az érdeklődés(mint anno D1,D2 esetében) a játékosok részéről. Persze van ingerszegényebb fajta játékos akinek ez elég ez is…őket csak sajnálom és majd rájönnek mennyi időt csesztek el egy autistáknak kitalált rendszerben.
    A Season pár non-stop vagy min. napi 5-8 órákat játszó játékosnak van kitalálva,a többiek esélytelenek bekerülni a toplistába,márpedig ha nem a toplistáér játszol azaz a “nyerés” de legalábbis a “hírnév” öröméért akkor meg miért? Alap FAIL ez is blizz részéről.
    Akik bele vannak bolondulva a játékba azok biztos sértőnek találják majd ezt a “hitükre” :D nézve,de hát ez van, ez nem csak egy személyes vélemény…a friendlist-ből is látszik,hogy sokan abba hagyják, vagy már abba is hagyták a játékot.
    Arról nem is beszélve,hogy a klán rendszernek mióta bevezették továbbra sincs semmi értelme, egy ally chat-ként funkciónál kb és annyi,hát ez igen csak veréb fing egy ilyen nagy játék esetében.
    Szóval továbbra is azt látom, semmi új ötlet, semmi eredeti gondolat, és pörgetik ugyanazt a lerágott csontot előről, orrvérzésig…. én szégyellem magam blizz helyett,komolyan!

    Reply

    • avatar

      Joref

      |

      relixio ez tipikus Trollkodás, ha nem játszol vele akkor ne szólj bele.
      Saját magamról tudom elmondani, hogy nem naponta D3-azok, de így is elég az a 1-2-3óra kikapcsolódás időnként, nekem nagyon bejönnek a szezonok és a változások, minden szezonba más kasztal játszok és nekem az a cél hogy elérjem a max torment szint farmolásához szükséges felszerelést, eddig minden alkalommal sikerült, paragon lvl200+al.
      Ha nem veszi a ember véresen komolyan akkor is jó szórakozás.
      Mindenki találhat magának célt. Egy játékot kritizálni a legkönnyebb, ne játsz vele keres másik játékot amit élvezel.

      Reply

    • avatar

      sweeping

      |

      “A Season pár non-stop vagy min. napi 5-8 órákat játszó játékosnak van kitalálva,a többiek esélytelenek bekerülni a toplistába,márpedig ha nem a toplistáér játszol azaz a “nyerés” de legalábbis a “hírnév” öröméért akkor meg miért? ”

      Ez a gondolat ott bukik meg, ha nem lenne season, és mindenki non-seasonba játszana, akkor ugyan azaz 1000 játékos dominálna kb abban is… Mert akkor ott érnék el a paragon 1600 szintet meg kitudja milyen eredményeket… és ugyan úgy esélytelen a casual heti 3 órát játszó 2 gyerekes apuka…
      Egyébként se kötelező seasonba játszani, szóval nem értem, hogy ezt egyesek egyáltalán miért hozzák fel, akkor ne indítsatok season karaktert, a szezon bevezetését nem értem miért nevezik failnek… Ki kötelez rá?
      Seasonba vannak gemek meg cuccok amiket előbb megkapsz, ez is egyébként sokakat motivál :)

      Klán rendszert am tényleg semmit se ér, de nem is értem ennél a patchnél miért ezekre térsz ki ilyen részletesen… Örüljünk annak ahol javítanak…
      Az, hogy bejön ez a cube és lehet törni a legendaryket és ez passzív képességekkel ruház fel bennünket szerintem nagyon is komoly plusz színt visz a játékba, és megerősíthet néhány gyengébb buildet. Új terület érhető el a játékban számomra ez is pozitív, diablo 2 esetében nem érkezett ilyen patch anno soha… Most mit vártok komolyan? Mert akkor jöjjenek az ötletek min kéne változtatni, ne csak azt hogy ez így szar… :D
      Új legendaryk és set itemek, még több új build lehetőség, új passzívok a törhető legeknek köszönhetően amit fentebb már említettem, ha ez nem előrelépés akkor mi az :D

      Reply

      • avatar

        C55.1mm0rt4l

        |

        Egyetértek veled,egy kivétellel,miért mindig az új set a legjobb? Ha valamit használok azt használni szeretném tovább,és amellé jöhetne az új set ami se nem erősebb se nem gyengébb,vagy együt buffolni mindent,h mindent lehessen egyszerre használni,most ha csinálsz egy marauder dh-t,jön a patch,mehet a kukába,aztán csinálsz egy natalya dh-t,jön a patch mehet a kukába… és így tovább,játszik az ember a semmiért,azért is mindegy h valaki season-t játszik-e vagy nem,mert (részben) teljesen ki kell farmolnod egy vadonatúj geart… Ezért sem tetszik ez a hozzáállás a fejlesztők részéről,és ezért fogom megunni előbb utóbb,nem csak eggyel szeretnék játszani.és azzal amit ők akarnak,hanem mindennel…

        Reply

    • avatar

      Johnson

      |

      Megmondom én, hogy mi itt a nagy büdös helyzet. A feledés jótékony homályába vesznek bizonyos embereknél, hogy milyen is volt valójában a D1 és a D2. Emlékszem rá, hogy annak idején mennyien fikázták a D2-őt, hogy mekkora sz*r játék a D1-hez képest, most pedig a D2-őt istenítik, hogy az volt a legjobb eddig a sorozatból és a D3 a legrosszabb. Mindegyikben lehet találni hibát bőven, de ha valakinek nem tetszik akkor van más alternatíva bőven. Nem kell vele játszani és ennyi.
      Imádtam a D2-őt és rengeteget játszottam vele, mégis az a legerősebb emlékem, hogy unalmas Baalrunokon próbáltunk megszerezni olyan tárgyakat amire egy emberöltő kevés volt, hogy kiessen. Miután ebbe beleuntam segítettem tesztelni a Retro modot és végre olyan játékot kaptam amilyet tényleg élveztem. A D3 számomra érdekes, változatos a rendszeresen kiadott patchek miatt és mindig újra és újra felkelti az érdeklődésem. Én egyszerűen szeretem. :)

      Reply

    • avatar

      DriNk

      |

      Nemigazan ertem mi bajod azzal h a leaderboardhoz (foleg mondjuk az elso negyedehez) sokat kell jatszani. Ha napi fel orad van ne akarj oda jutni, az a nagyok jatszotere, mondhatni meg kell erte dolgozni Mi ezzel a baj?
      A klannak jelenleg egy hasznos funkcioja van (ami valoban nem sok de legalabb elegge fontos) h speedre konnyebben talalj ertelmes embereket, igen ez nagyobb/ aktivabb friend listtel kivalhato. Ha ertelmes klanod van igyis szepen lehet hasznalni, jobb mint amikor nem volt. Bar abban egyetertunk h lehetne ezt boven fokozni.

      Reply

      • avatar

        C55.1mm0rt4l

        |

        Ott a pont ;)

        Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.