Patch 2.3.0: Adventure mode

ldadam42 . Hírek, Leírás, Patch, RoS 2625

A Patch 2.3 hatalmas változásokat fog hozni a Diablo III világába. Korábbi cikkünkben már kiveséztük az új terület a Ruins of Sescheron történelmét valamint a Kanai’s Cube származását és annak mivoltát. Lássuk mi minden fog változni a játék rendszerét illetően, az Adventure módban és a craftolásban!

 

Craftolás

A craftolás sajnos abba a helyzetbe került, hogy az itemeket túl drágán tudtuk legyártani vagy abszolút meg sem érte a legyártása. A Patch 2.3 ezen próbál javítani!

Először is, eltávolították a craft alapanyagokról a megkövetelt szintet, így most már ezeket bármilyen szinten fel tudjuk használni. Ezek az alapanyagok a következők: Common Debris, Exquisite Essences, Iridescent Tears, Demonic Essences, Fiery Brimstones. A craftoláshoz szükséges alapanyagok most már gyakrabban fognak esni és visszaveszik a craftoláshoz szükséges Arcane Dust mennyiségét. Minden egyes fejlesztési szinten (Blacksmith és Jeweler) sokkal kevesebb recept fog esni, mint eddig.

Jelenlegi craftoláshoz szükséges Arcane Dust mennyiség:

craft

Patch 2.3 után:

craft 2

Továbbá az itemek legyártásához most már nem fog kelleni Forgotten Soul, helyette Act-specifikus craft alapanyagokra lesz szükség. (Craftolt Legendary betörése során nem fogunk Forgotten Soult kapni!)

Még több BOUNTY!

A Blizzard előtérbe helyezte a Bountykat!  Nem lesz szükség egy Rift megnyitásához Rift Fragmentsre! Helyette azt szeretnék, ha a játékos elsődleges célja a Bountykkal kapcsolatban az lenne, hogy a goldot és a craft alapanyagokat gyűjtse, valamint az Act-specifikus craft alapanyagokat, melyet elsődlegesen felhasználhat a Kanai’s Cube-hoz.

N31XVE4S1C5M1438294521460

Megváltozott a bónusz Act mechanikája is. A játék kijelöl egy Actot és annak teljesítése után megkapjuk a Bonus Cache-t. Ezt követően egy új Act-ot jelöl ki, így nem kell a játékot újraindítani a bónusz miatt.

Riftek

Változás köszönt be a Rift és a Greater Rift világában is! A Riftek egyfajta laza, könnyed lootolási szerepet fognak betölteni a jövőben, amíg a Greater Riftek egyfajta erőpróbát fognak képviselni, hogy megtudjuk hol is van hősünk határa.

Első nagyobb változás, hogy eltávolították a játékból a Realm of Trialst! A Greater Rift kulcsokból pedig egy egyszerűbb univerzálisabb kulcsot csináltak, méghozzá úgy, hogy az általunk teljesített legnagyobb Greater Rift és az alatta lévő szintekre bármikor beléphetünk, nem kell Realm of Trialst mennünk egy kívánt szint eléréséhez. A Rift Fragmenteket pedig eltávolították a játékból. A Rift megnyitáshoz a továbbiakban erre nem lesz szükségünk.

332FTFG64PSX1438294521379

A Greater Rift kulcs most már bármilyen nehézségi fokozaton eshet Normaltól Torment 1-ig, Torment 6-on ez a drop rate felmegy 100%-ra és Torment 7-10 között pedig arra is van esély, hogy + kulcsot dobjon a Rift Guardian. A Greater Rift kulcsok most már csak 1 szinthez használhatóak fel, ezután automatikusan a Gem Upgrade fül fog felugrani. Amennyiben nem sikerül időn belül teljesíteni a Greater Riftet, abban az esetben nem upgradelhetünk gemet!

Ezek mellet pedig változni fog a Rift Guardienek mechanikája is, az ellenfelek életereje és a ,,folyamatmérő”, hogy kiegyensúlyozza a szörnyekkel eltöltött időt és a bossra maradt időt.

Infernal Machinations

Végül, utolsó sorban az Infernal Machine event kérdése. Túl sok idő ment el a kulcsok összegyűjtésével és nem volt annyira eredményes az ezek után történő Hellfire Amulet vagy Ring legyártása.

Az esélyünk továbbra is kicsi lesz, hogy egy jó, elfogadható Hellfire Amulettet vagy Ringet kapjunk első legyártás után, de a Blizzard csökkenti ennek az idejét. Méghozzá úgy, hogy eltávolítják a Hellfire Machines-t, tehát nem kellesz legyártanunk, sőt, helyette a Keywardenek a kész Infernal machine-t fogják kidobni. Az Infernal Machine kiesésére változatlan marad a drop rate,(meg fog egyezni a jelenlegi kulcs dobás esélyével) annyi különbséggel, hogy kibővül Torment 7-10-re a nehézség. Ezen kívül, a Hellfire Amulet garantáltan fog adni egy socket-et.

D5HOCGVXRL3Y1438294521545

Forrás:

eu.battle.net

Comments (8)

  • avatar

    Bee

    |

    “Legendary betörése során nem fogunk Forgotten Soult kapni!”

    Ez biztos? jelenleg teszten ugyanis ha töröd a legendary tárgyakat, akkor ad forgotten soult. Ha újra akarod rollolni a statokat a kockában, ahhoz is kell forgotten soul.

    Reply

    • avatar

      chaoslord3

      |

      A lecraftolt legendaryikból nem fogsz kapni forgotten soult! a találtakból jönni fog ugyan úgy mint eddig….

      Reply

      • avatar

        ldadam42

        |

        Igen, így van, elnézést a kellemetlenségért, javítottam a cikket!

        Reply

  • avatar

    andreas1984

    |

    Príma! Ezek mind jó újítások, viszont van egy kis bibi, Mi a Helyzet a BUILDEKKEL????
    Minden Seasonban 1 Build működik! Tehát ebben a Seasonban (is!) bekerült vki top 1000be két teljesen más Build-el??? (Nem) a Support Buildeket hagyjuk, a játéknak Single Playerben is ugyanolyan élvezetet kéne nyújtania…uncsi, ez RPG? Pl. a Path Of Exile ebben simán veri a D3-at (sajnos)
    Nem értem miért nem tudják ezt Balancolni az okosok.

    Reply

    • avatar

      Dyingsoul

      |

      Ez valószínűleg azért van, mert minden nagyobb patch-el kell valami új tartalom. Tartalom terén mérvadónak szerintem a tárgyakat és a területeket tekinthetjük, mivel a tárgyak adják a karaktereink igazi erejét, a sokszor körbejárt területek pedig unalmassá válnak, mindig jó, ha vlaami újjal előrukkolnak. Namármost ha új tárgyakat hoznak be azoknak illik erősebbnek lenniük mert az ember már ráunt a régiekre, ha egyenértékű lenne velük akkor semmi újdonság nem lenne benne. Ezért törvényszerű, hogy az új cuccok erősebbek, új buildek születnek amik erősebbek a régieknél. Én valahogy így tudom megfogni a fejlesztést ezen a téren.

      Reply

  • avatar

    k0ala

    |

    Sziasztok, az Act specifikus craftanyagok a hordaric cacheből Torment nehézségi szint alapján fognak esni? tehát hasonlóan, hogy t6 100%…

    Reply

    • avatar

      ldadam42

      |

      Hello. Sajnos erről nincs konkrét leírás (vagy legalább is én eddig nem találkoztam vele), hogy milyen drop rate lesz a bonus horadric cache-n. Szerintem ez inkább darabszámra fog működni. Tehát mondjuk dobja a craft matikat torment 1-en és 10-en is de mondjuk torment 1-en csak 1-2 darabot az adott matiból addig lehet, hogy t10-en meg dobni fog 6-8 darabot is ugyan abból…. én így tudom ezt elképzelni, vagy hasonló lesz mint a mostani cache hogy t1-en hébe hóba dob valamit de nem fixen t6-on meg fixen dob egy legendásat….

      Reply

      • avatar

        k0ala

        |

        igen én is valami hasonlóra tudok gondolni, de remélem az első verzió lesz, hogy T1en fixen és magasabban meg többet :)

        Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.