Kezdőlap Hírek Jobb goblinok tervezése – Beszélgetés

Jobb goblinok tervezése – Beszélgetés

52
0
MEGOSZTÁS

A fejlesztői beszélgetések során szóba kerültek a goblinok is. Érdemes tudni a goblinokról, hogy (Alex Sulman szavai következnek):

  • A treasure goblinok mindig különlegesen néztek ki (más dolgokhoz/tárgyakhoz képest) és ebből kiindulva jöttek létre különböző goblinok.
  • A hangjuk megalkotásánál az volt a cél, hogy csökkentsék a környezeti hangokat, hogy a játékos felfigyeljen rájuk.
  • A Malevolent Tormentor és a Gelatinous Sire megalkotásánál az volt a cél, hogy megváltozzon a játékstílusod. Ne csak rádobj mindent és már meg is halt vagy egy hiteld őket.
  • A Bandit Shrine a Magic/Gold Find Shrine továbbfejlesztett változata, hisz ezek alig észrevehetőek.
  • A goblinok a Patch 2.4-ben kapnak egy ‘Visual’-itást, ezáltal elkerülve a “véletlen rákattintottam” eseteket.
  • Minél többen vagyunk egy játékban, annál több goblin és Bandit Shrine fog megjelenni.

Forrás: diablofans.com