Kezdőlap Hírek Kék a következő PTR-ről, a 2.4.1-es javítás előszele

Kék a következő PTR-ről, a 2.4.1-es javítás előszele

2
0
MEGOSZTÁS

Kauza kék posztban közli, hogy keményen dolgoztak a 2.4.1-es javításon és hamarosan érkeznek az első Patch note-ok. Addig is fel szeretné hívni néhány változtatás mögött álló filozófiára a figyelmet.

Először is a megfigyelték, hogy a Barbárok helyet kapnak minden 4 fős, 80 fölötti Greater Riftben. Annak ellenére, hogy több kaszt is rendelkezik party buffal, a túlélés kérdésében a barbárok Ignore Pain – Mob Rule képességüket a Pride of Cassius övvel kombinálják ami minden mást kaszt party buffját felülmúlja. Ennek fényében a buff sebzéscsökkentését 50%-ról 25%-ra csökkentik, de ezzel egyetemben csökkentik majd a nagyobb Greater Riftekben lévő szörnyek alap sebzését is. Ezzel azt érik el, hogy a Barbárok ugyanúgy megmaradnak az eddig ismert szerepkörükben, azonban más kasztok is helyet kaphatnak majd egy 4 fős party felosztásában a magasabb szinteken.

Másrészről több Legendary Gem is átdolgozásra kerül, az egyik legfontosabb téma ezen belül a Taeguk-ot ért változások:

  • A Taeguk csak channeling kasztolású képességekkel fog működni. (Pl.: Rapid Fire)
  • Gyorsabban fog stackelni, de gyorsabban is tűnik el hatása, 10 stack lesz a maximum és 3 helyett 1.5 másodperc után leesnek a stackek.
  • A bónusz Armor komponense stackenkénti  2%-ra módosul.

Az a filozófia bújik meg mögötte, hogy a channeling típusú képességeknél, mikor mozdulatlanul állunk nagyobb szükség van a túlélésre hiszen nagyobb veszélynek is vagyunk kitéve. Ezen felül természetesen a sebzésünkre is kedvezően hat majd. Mindehhez persze párosul majd az is, hogy a nagyobb GR-ekben kisebb lesz a szörnyek sebzése, ahogyan azt fentebb már említettük.

Végezetül a Twisted Sword-öt és a Solaniumot is változás fogja érni:

  • A Solanium egy belső cooldown-t kap majd, ami 8 másodpercet jelent. (8 másodpercenként 1 gömb spawnolására van esély)
  • Twisted Sword hatása 5 Energy Twisterre hat maximum.

A Solanium használatával tövábbra is életképesnek tartják a support játékstílust, azonban meg akarják akadályozni a Health Globe-ok spammolását. A Twisted Sword-öt használó Wizardok normális játékstílusban nem vesznek majd észre változást, azonban itt is a skill spammolását akarják megakadályozni.

Mindent egybevéve a fenti változások után is életképesek kell, hogy legyenek a support buildek és a Wizardok továbbra is erősek maradnak majd, de ezek a módosítások a jelenlegi csapatfelosztás negatív hatásait próbálják meg kiirtani. Ne feledjük el, hogy ha a változtatások nem váltják be a hozzájuk fűzött reményeket, akkor a PTR szervereken való tesztelés során kialakult véleményeinkre a fejlesztők figyelni fognak és további változtatást eszközölnek majd.

We’ve been hard at work on our next patch, which is going to bump us up to version 2.4.1. We’ll have our official PTR patch notes available soon, but we’d like to call out a few specific changes and talk about the philosophy that went into making them.

First, we’ve been looking at the prevalence of Barbarians in group play beyond Greater Rift 80 and how they’re being used. While many classes bring party-based buffs, the damage reduction of Ignore Pain – Mob Rule combined with Pride of Cassius is currently a clear outlier. As a result, we’re reducing the party benefit of Ignore Pain – Mob Rule from 50% to 25%. To ensure this doesn’t harm the overall viability of group play, we’re also reducing the damage of monsters at high Greater Rifts. This allows not only groups with Barbarians to remain near the same levels in terms of incoming damage, but it affords alternative group compositions greater survivability.

Next up, Wyatt had recently posted a bit about Taeguk. We are making some significant changes to Taeguk, as well as some other Legendary Gems.

First up, for Taeguk:

  • Taeguk will now only work for channeled powers
  • Taeguk will now stack more quickly, but also drop off more quickly. The maximum is now ten stacks, and you’ll now lose the stack after 1.5 seconds instead of 3 seconds
  • The Armor % component of Taeguk has been changed to 2% per stack

The idea here is that Taeguk will complement those moments when you’re channeling and need an extra boost. You probably won’t have Taeguk up all the time, but it won’t hurt as much when your stacks fall off as you’ll build them up much more quickly. And while the Armor % reduction will affect survivability, the reduced monster damage at higher Greater Rifts will help to balance this out. We’ll have much more to share soon on changes to other gems, which will help to make as many gems as possible work as reasonable substitutes for Taeguk.

Finally, we are changing both Twisted Sword and Solanium. What we’ve seen from group compositions is a playstyle based around Wizards spamming Energy Twister, while the group spams Health Globe generation. We’ve received a ton of feedback on these, and we agree completely that manipulation of the generation of health globes is not good for the game. Here’s what we’re changing:

  • Solanium is getting an internal cooldown (ICD) of 8 seconds
  • Twisted Sword is getting a cap at 5 Energy Twisters

This means a couple of things for users of these items. For Solanium users, you’ll still be able to generate additional health globes, but this removes any possibility of the current health globe spamming mechanics moving forward. For Twisted Sword users, Wizards who use the skill in the course of their normal playstyle shouldn’t see much of a change. However, the exponential scaling made possible by Energy Twister spamming won’t be possible anymore.

In short, you should be able to play support builds, and your Wizard should feel powerful. What we found with both of the above cases, though, is a negative effect on group dynamics and class playstyle. We’ll be taking all of your feedback during PTR to ensure we’ve hit our goals here. And, of course, thanks for all of your feedback on Patch 2.4.0. (forrás)