Kiszivárgott Necromanta Artwork

Professor J . Egyéb, Hírek 975

Az alant látható artwork , mely egy nekromanta párt ábrázol egy temetőben , még nemrégiben a Blizzard Store-n volt látható, de hamarjában le is került. Adott a kérdés, ha ilyen hamar fel és lekerült ill. néhány nap van Blizzcon-ig, akkor egy az eseményről kiszivárogtatott képről van-e szó vagy csak egy Halloween-s képről. Mivel a képen férfi és női nekromanta is szerepel, jó eséllyel kizárható a Diablo 2 HD , és inkább egy Diablo 3 kiegésztő vagy egyéb Diablo-témájú játék bejelentésére tenném le a voksomat. Persze azért nem bízom el magamat túlságosan, de reméljük a legjobbakat és tényleg lesz valami bejelentés Diablo-témában az idei Blizzconon.Ti mit gondoltok, mit jelentenek majd be?

 

Necromanta - J. Mueller

Necromanta – J. Mueller

 

 

 

Forrás:

Comments (16)

  • avatar

    Eky1987

    |

    blizzard north az minőségi gameket csinált de a mostani inkább szánalmas

    Reply

  • avatar

    Eky1987

    |

    Nem érdeke már a blizzardnak a diablo 3 foglalkozni ennyi az egész titka POE ízekre szedte csak ezt sokan nem fogják belátni

    Reply

  • avatar

    Eky1987

    |

    Egy szó srácok :) POE :D

    Reply

  • avatar

    Eky1987

    |

    Szánalom.com

    Reply

  • avatar

    Eky1987

    |

    a necro essence használ micsoda váéetlen hogy a mostani poe ligának essence a neve

    Reply

  • avatar

    Eky1987

    |

    Miért van olyan érzésem hogy a commentem törölve lesz ?

    Reply

  • avatar

    Eky1987

    |

    A probléma az egésszel hogy a poe fényévekkel messzebb van mint a d3 olyan változatos hogy azt nem lehet el mondani bármiből lehetsz bármi .Annyi bulid van hogy félelmetes. http://pathofexile.gamepedia.com/Ascendancy_class ez csak a classok és klassz váltok.
    http://poeplanner.com/AAMAAAxBQU1BQUFBQUFBPT0AEEFBQUNBQWZRQVFIMEFRQUEAAA==
    Ez a skill tree itt tényleg bármiből lehetsz bármi.Egy várzslóból is lehet bármit csinálni.De mint tudjuk a blizzard mint név kötelez ez régen tényleg így volt .De ez már a múlt. blizzard north tényleg minőségi játékokat csinált a diablo 2 fényévekkel megelőzte a korát . De amióta activision blizzard lett csak pénz majmolás megy és. Az egész katasztrófa a wow ban kezdődőt vanilában
    ugye a játékosok 9 % jutott el naxig egyetlen guildnek sikerült leverni a fő boost. Én is szerencsésnek mondhatom magam mert eljuttattam naxxba és 4 first realm killen ott is voltam. De én heti 6 ott raideltem 8 órába.Tehát tetem is azért hogy ott legyek és gear legyen rajtam.
    Majd jött a ki a bc …. Jó alá írom lehet kicsit hamar 3 -4 hónapot még lehetett volna várni még vele .. Majd jött a fórumokon a flame tenger…. Erzsike néni 5 gyerekkel be írja hogy mi az hogy nem jutott el odáig Pista bácsi be írja hogy él munkás neki csak heti 1 raid re van ideje és így tovább…..Jön a falme tenger a blizzard enged és add egy könnyebb kiéget bc jóval könnyebb volt
    de még sok embernek ez is gondot jelentet ….. mert ugye WASD skill 0 még könnyebb kieg
    és ez így ment egészen a pandáig most hol tart a wow nem tudom nem is érdekel……
    De az hogy annó megvetem a d3 at és egy alfa verziót kaptam felháborító…(pl halhatatlan karakterek wizzard )Több aháztam mint játszatom mert ez érte meg.Lett is belőle lóvé rendesen ….
    Vettem is egy új gépet amit köszönök a blizzardnak. A diablo 3 az én szemembe hatalmas bukás
    a poe minden téren szára veri.Talán grafikában nem. Nagyon sokan jöttek át diablo 3 ból poe ba nagy mellényel hogy ők majd megmutatják quin69 is pl meg sok neves d3 játékos hatalmas fail lett nekik azt se tudták mi micsoda …. már a skil tree el szörnyedtek.A poe nem egy casual játék
    kibaszot sokat kell tanulni olvasni hozzá hogy érvényesülj már azt is mondhatnám hogy irdatlan nehéz ….. ha eléred lv 90 már jó vagy valamilyen szinten… de a 100 ról inkább ne is beszéljünk ….
    minden seson végén vannak eventek van ami csak 20 perces van ami több napos de döntöd el hogy mész vagy nem…. az eventekért pontok járnak amiből spéci tárgyakat lehet ki váltani….
    de ezek általában hc eventek és nehezek ….
    Én is kurva sok időt elötöltem d3 ban több ezer órát. Mondogatták hogy a poe jobb ugy voltam vele hogy egy free to play game lehet jobb mint egy blizzard game. Pedig sajnos igen ….
    De ezt sokan úgyse fogjátok elhíni…. Mert a blizzard név kötelez.Ha négy kockát kéne tologatni ide oda és az lenne rá írva a dobozra hogy blizzard már megvesszük.
    Pedig a vanila wow óta semmit nem rakott a cég az asztalra .Csak hát a sok fanatikus ezt nem veszi észre. Mielőtt megkérdeznéd hogy ha lesz diablo 4 megveszem e ? A válasz igen !
    Mert talán össze szedik magukat srácok. És végre le is tesznek valamit az asztalra nem csak a zseton menjen a zsebükbe ……..

    Reply

    • avatar

      gorcc

      |

      Üdv!
      Engedj meg egy ellenvéleményt kérlek, de előtte hadd osszak meg egy kis saját történeti pályafutást. Úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy megértsünk igazán valakit, miről miért az a véleménye ami, szükséges tudni az előzményeket, mi honnan indult stb.

      Én személy szerint régi motorosnak tartom magam, diablos pályafutásom még 1996-ban kezdődött az első rész megjelenésével. Számomra ez volt az első olyan játék, ami betekintést mutatott a szerepjátékok világába, aztán persze később rájöttem, hogy ez csak egy ARPG vagy hack and slash kinek, hogy tetszik. Mindenesetre a műfaj megfogott, de ehhez úgy vélem nagyban közre játszott a diablo világa által kínált valami hihetetlen magával ragadó komor sötét hangulat. Rém egyszerű volt az alap koncepció hent szintlépés és új legendás tárgyak gyüjtögetése. Sosem felejtem el azt az élményt, amit akkor (és még most is, ha néha előveszem) kínált, mikor először találtam „barna” tárgyat  a butcher fejszéje volt .. lehetne erről sokat mesélni…

      De lapozzunk!

      Aztán jött a diablo 2, ami elsőre engem bizony nem nyűgözött le. Emlékszem, hogy amikor megjelent volt, olyan magyar magazin, ami elégé lehúzta azt (talán pc guru, de nem mernék megesküdni). Számomra a képi világból hiányzott az a fajta hangulat, ami az első részben megvolt, illetve a játékmentet pörgősége is szokatlan volt kezdetben. Aztán rájöttem, hogy ezek a változások nem feltétlen rosszak, sőt ez egy új, de diablos játékélmény nyújtott.
      Aztán jött a diablo 2 Lod kiegészítő, illetve a későbbi patchek, amik olyan mennyiségű tartalmat vágtak a játékhoz, hogy azt még mai napig tíz ezrek (köztük néha 1-2 hét erejéig én is) játsszák.

      Amit szeretnék kiemelni, hogy én és szerintem nagyon sokan mások is egyszemélyes játékban kezdték meg ezt a műfajt és csak később tértek át a multira, a Battlenetre.
      Ezt azért fontos megjegyeznem, mert a diablo élmény itt bizony két külön irányba tér el.

      Ahogy az ember felkerül a battlenetre nyílván kapcsolatokat fog kiépíteni és megjelenik a másokkal való üzletelés lehetősége a TRADE. Ezt a dolgot lehet szeretni, lehet utálni, de hogy a jelenlegi diablo 2 játékosok nagyobb része emiatt játszik még a játékkal, úgy gondolom vitathatatlan. Személy szerint én szeretek tradelni főleg, hogy egy nagyon kifinomult piac épült ki a játékban, mindenek megvan a maga (a szezon előre haladtával változó) értéke, egy külön postot lehetne erről is írni.

      Azt viszont nem szeretem, hogy ez a játékélmény rovására megy, mert a tradet lehet sok mindennek nevezni, de hogy JÁTÉKélménynek NEM, az biztos.

      Leszögezném tehát, hogy a diablo számomra elsődlegesen egy videojáték, (na jó egy picit több  ), aminek az a rendeltetése, hogy játékélményt nyújtson. Ebben a műfajban pedig lesarkítva ez, úgy érhető el, hogy minél változatosabb módon minél változatosabb helyeken gyűjthessem a különböző varázs tárgyakat tonna számra. A trade emelett megférne mindaddig, amíg fel nem borul játékkal és az üzleteléssel töltött idő aránya.

      Két nagy probléma van a kereskedelemmel (jelenleg csak a diablo 2 tekintetében):
      1. Egyensúly (játékban szörnyek hetelésével és az üzletelgetéssel töltött idő között)
      2. Csalók uralják az egész battlenetet

      Ezeket kicsit bővebben:
      1.: Jelenleg a diablo 2-ben ha te igazán érvényesülni akarsz és ezt minél rövidebb idő alatt szeretnéd akkor a trade nem egy lehetőség hanem egy kötelezettség. Lehet vitázni ezzel, de megnézném én azt, hogy valaki tradelés nélkül mennyi idő alatt szerez meg egy soj-t egy annhiliust és a durvább rúna szavakat nem is említem. Nem lehetetlen, a gond itt az arányokkal van! Miért kelljen többet szenvednie annak, aki tisztességgel játszik, mint annak, aki kereskedik ?

      2.: Ha valaki aktív d2 játékos az tudja, hogy ha valamilyen publikus játékban akar játszani ott nehézségi fokozatoktól függetlenül, a boss runokat 90% botok végzik. De lépjünk csak be vagy kreáljunk egy mindenki számára nyitott játékot, garantált, hogy az első fél másodpercben belép egy „kedves” hirdető, aki X (valós pénzért) összegért ajánl különböző tárgyakat. Továbbá ha már eljutottunk Hell nehézségi fokozatig, ott aztán a kreált játékok között jelentős arányban csak valamilyen Trade-re invitáló feliratot látunk. Így példáúl: „ O Ist N 1 um 2 pull” ,„N enigma O R” stb.
      Nos sorolhatnám még a trade által generált negatívumokat, sőt bizonyára meg annyi pozitív dolog is szól mellette, azonban ebben a formában, ahogy a diablo 2ben jelen van (szvsz) egy téboly. Úgy gondolom az egész diablo élményt megöli, a diablo pedig számomra egy játékélmény és nem trade élmény. Megint csak ismételni szeretném magam, én szeretem ezt a kereskedés által nyújtott élményt is, sőt volt, hogy imádtam, amikor már több karaktert kellett kreálnom, hogy elférjenek a ládákban azok az istenverte Ist runák.. lol. DE ez nem az, amit egy videó játéktól elvár az ember.

      Annak idején (2001-2008), amikor fény korát élte a diablo 2 nekem már akkor is ezek a fentiekben vázolt problémák voltak, amik bökték a csőröm. És igen mindezzel együtt tudtam élni és játszani. :D

      Tudom, hogy mindezzel nagyon sokan nem értenek egyet, hiszen ez így ebben a formában (Különböző csalások, map hack, bot, valós pénzzel való kereskedés, külső oldalak fg-s kereskedés stb.) már az elejétől kezdve jelen volt a játékban és sokaknak ezzel együtt jelenti a diablo 2 az „igazi” játékélményt. Megértem én ezt a tábort is, hiszen ez a blizzard „hibája” is valamennyire, hogy ez így kialakulhatott.
      Megértem, de elfogadni és egyetérteni viszont nem tudok. Az okára pedig már válaszoltam a fentiekben.
      Egyébként játszom mai napig kisebb nagyobb időre a d2-vel és nem is kívánom már, hogy változtassanak rajta. Ahogy sokan szokták mondani a „jó öreg” diablo 2 úgy jó, ahogy van maradjon is úgy.

      Nah végül a fentiek tudatába térjünk át a diablo 3 ra :)

      2008 az első trailer: leesettem a székről! Lenyűgözött, imádtam számoltam vissza a napokat a megjelenésig. Persze már itt megjelentek a nagy elődök által kiképzett d1-2 fanboyok, akik itt még ugyan csak a látvány világba kötöttek bele, hogy nem elég „darkos” de ezt a történetet szerintem mindenki ismeri. (szvsz a d2 se volt már olyan darkos mint a d1)

      Aztán ahogy telt az idő folyamatosan jöttek az új infók és hősökről a videók, amik mesterien megszokott blizzard minőségben voltak tálalva. Úgy vélem a nagy többség abban megegyezhet, hogy a játékmenet, a harcrendszer akkoriban(2008-11) valami elképesztő szintet ütött meg, főleg az akkori konkurenciákhoz mérten (pl: Dungeon Sige 3, v. ami régebbi ugyan de sztem jelentős cím volt a Titan Quest)

      Na és had ne vegyem sorra most azt a 4 évet, amit a megjelenésig várni kellett, mert így is túl hosszú ez az iromány.

      Végül a játék 2012-ben jelent meg és a nagy nyilvánosságnak többségében és szerény személyemnek is tetszett. Azonban sokaknak nem, és idővel még többeknek nem! Sőt ma már ott tartunk, hogy bármely diablo 3 fórumon ha kommenteket olvassunk akkor azok 90% negatív, persze lehet mondani, hogy az elégedetlenek járnak a fórumokra kommentálni.

      De komolyan a Diablo fanatikusoknál rosszabbat még nem láttam… 4 év után is visszajárnak gyűlölködő kommentet írni sőt még az aktív játékosok akik 1000+ órát öltek bele is csalódásként számolnak be sok esetbe. Hát lehet velem van a baj.. de én több ezer óra játék után nem tudnék kizárólag negatívan nyilatkozni egy alkotásról sem.

      De mi is vezetett ide?

      Trade helyet megjelent az Aukciós ház (AH), én ezzel személy szerint ki voltam békülve, hiszen mivel a diablo 2 ben is működik mai napig a kereskedelem nem is vártam, hogy a Blizzard ezt a lehetőséget megszünteti, így nem csalódtam. Sőt lehet, kővel dobálni de én a valóspénzes AH-t is elfogadtam. Hogy miért, mert a Blizzard ezzel konkrétan mit is csinált? Azt, hogy az illegalitás medréből át emelte a legallitás talajára a valós pénzes kereskedést.

      Ismét megjegyzem, nem értek egyet ezzel az egész kereskedelmi rendszerrel, csupán azt mondom, hogy ez egy „jó” próbálkozás volt a blizzard részéről.

      A legfőbb probléma ezzel az egésszel, – hiába folyt most már a blizz „kezében” a kereskedés – hogy a valós pénz továbbra is csalásokra, botok használtára ösztönözte a játékosokat. Én ezt már a diablo 2 óta megemésztettem ezért is álltam értetlenül az ezen kiakadó tömeges nyavalygások előtt. (Jó persze tudtam én, hogy sok az új játékos is)

      Hazugság lenne részemről azonban azt állítani, hogy a diablo 3 legnagyobb hibája, az AH volt. Úgy vélem, hogy az end game tartalom hiánya, illetve a lassan jövő tartalmi bővítések az, ami leginkább fájó pont volt. Sajnos az akkori diablo 2 több tartalommal bírt mint a diablo 3, ezzel sztem kár is lenne vitázni.

      Felmerülhet a kérdés jogosan, hogy én ugyan miért nem csalódtam akkor. A válasz egyszerű én a potenciált láttam a játékban és látom mai napig is. A diablo 3 látványával, játékmenetével, illetve a szabad skill rendszerével a mai napig lenyűgöz! A harmadik ismérven talán megakad a kedves olvasó szeme, mert tudom, nagyon sokan visszasírják a pont osztogatós skill rendszert. No offens de én számítógép közelébe sem engedném azokat akik ennyire konzervatívak. Az innováció totális hiánya lenne, ha a régi teljesen felesleges rendszert vissza állítanák. Több build lehetőség? Egyáltalán nem. Miért is lenne?

      Megjegyzem csak most 4 évvel a játék megjelenése óta látok más izommetrikus arpg játékokat, amik első ránézésre megközelítik, néhol felül múlják azt játékmenetét tekintve (Lost Ark, LE).
      Másrészről tudtam jól, hogy a játék kap még egy vagy két kiegészítőt és tömérdek javítócsomagot. Továbbá kitartok amellett is, hogy a játéknak nincs olyan hibája, amit ne lehetne orvosolni patch v. kiegészítő formájában.

      A harmadik rész első kiegészítője a ROS-al pedig a blizzard számomra egy ez idáig (attól a csúnya pénzéhes cégtől) egy elképzelhetetlen lépést, mert megtenni bezárta az AH-t. Nem hittem a szememnek mikor olvastam a hírt…

      VÉGRE!!! annyi év után megszüntetik (vagy legalábbis ellehetetlenítve korlátozzák) a kereskedelmet.

      Sokan voltak, akik erre vártak már egy ideje, de én személy szerint 2003 (ez évben kezdtem battleneten a d2-t) óta vártam már erre hogy végre legyen egy igazi Diablo. Természetesen nem volt kérdés, az előrendelés sem.

      Na most már csak röviden.

      A Diablo 3 Ros a 2.3 patch óta számomra az eddig legnagyobb, az a bizonyos, az megfoghatatlan diablo élmény. Nem mondom, hogy mostmár nincs csalás (bot), de hogy jelentőse vissza szorult, azt állíthatom. Az irány amerre a blizzard elindult a diablo 3 kiegészítőjével számomra tökéletes.

      A tökéletességet azonban szigorúan csak fejlesztés irányára értem. Jelenleg a játék még mindig rengeteg sebből vérzik, millió dologgal lehetne továbbra is bővíteni. A farmolás egy idő után unalomba fulladhat, főleg ha csak a top buildekkel játszunk. Ezeken és sok minden máson kétségtelenül javítani kell. Azonban a játékban már most is közel végtelen a lehetőség, ha nem csak a legnehezebb fokozatot vesszük alapul.

      S végül akkor reagálva Eky1987 hozzászólására:
      A Poe valóban egy „nagyon” tartalmas hack and slash, volt is hozzá szerencsém, igaz kb. már egy évvel ezelőtt játszottam, szóval a jelenlegi verzióról érdemben nem tudok mit mondani.

      No de lássuk mit tapasztaltam akkoriban:
      Vágjunk a közepébe! Ha közelebbről megvizsgáljuk, azt a baromi nagy képesség fát azért hamar rájöhetünk, hogy egy elég nagy „csalás” bújik meg mögötte. Érdemi képesség ugyanis nem sok van rajta, úgy vélem bárki képes ekkora skill fát alkotni, ha ilyen bónuszok teszik ki a 70%-t hogy + X mennyiságű stat/attacl speed/resit stb. Nekem nem tetszett ez a skill fa „hálós” megoldása, mivel nehezebben áttekinthető így az egész. Továbbá az összes karakternek ugyanez a képesség fája, csak éppen más pontról indul a pont osztás. Kérlek, javíts ki ha valamiben tévedek v. rosszul emlékszem.

      Aztán a kövekbe zárt képességek… hát őőő elég érdekes megoldás… Ad lehetőségeket, komplexitást, sőt keverheted a képességeidet is számtalan build lehetőséget teremtve ezzel, ez vitán felül áll. Azonban számomra ez egy csöppet sem szerepjáték barát megoldás, úgy vélem nagyon elrugaszkodtak a fejlesztők ezzel, hiszen így mi értelme egyáltalán a kasztoknak? Valljuk meg, hogy azért így kevésbé egyediek azok. Bármelyik használhat bármit, bármilyen irányba fejleszthető… Ennyi erővel kivehetnénk a kezdő karaktereket a játékból, és karakter generálásnál elegendő lenne csupán az óriás képesség fán megjelölni, hogy honnan is szeretnénk indítani a pont osztást.

      A következő nagy problémám a Poe-val pedig a képi világ, illetve az animáció megjelenítése. Sokan mondják így kéne kinézni e a diablo 3-nak. Nagyon nem értek egyet, sztem köze nincs egyik rész hangulatához sem, az animáció pedig baromira nem áll össze. Természetesen elfogadható ez a szint főleg, hogy egy „kis” cég fejlesztette és ingyen játszható.

      De legnagyobb baj az egésszel, hogy unalmas, már az első végigjátszás (akkor még 3 act volt) után nem volt semmi kedvem folytatni a következő nehézségeken, a pályák túl egyhangúak egy síkú az egész. S mivel tudom, hogy az igazi játék a legnehezebb fokozaton kezdődik el, így aztán pláne szenvedés volt és unalmas addig eljutni. Nem szeretem, ha egy játékban már azért is megszenvedtetnek, hogy eljussak, oda ahol már lehet is élvezni. Nem félreérteni, én szeretem a kihívást, de nem ilyen módon. Mint például, hogy – konzervatív módon – nem lehet bármikor újra osztani a képességeket, vagy variálgatni azokat. Tudom, valakinek pont ez tetszik, de sztem ez a előrehaladás, azaz ahogy már korábban írtam az innováció totális elkerülése és hódolás a régi elavult rendszer felé.
      Mindez persze ízlés kérdése, nekem nem tetszik, az okát pedig leírtam. Elfogadom és megértem, akinek ez így jó. Tervezem egyébként visszatérésem, ha több időm lesz, kíváncsi vagyok mennyit és milyen irányba fejlődött hátha megtud még is fogni.

      Na, kanyarodjunk akkor rá az aktuális a hírre is! Hogy ne csak off legyen :D

      A nekromanta mint új karakter a diablo 3-ban simán elképzelhető, csak a blizzardon múlik mennyrie tudja elérni, hogy játékmenetében megfelelően különbözőn a Witch Doctor-tól de ne térjen el túlságosan a d2-es változattól. Nehéz feladat. Hajrá Blizzard.

      Egyébként érdekesség hogy a kép szerzője J Mueller ez év január óta dolgozik a Blizzardnál és a blizzconon is ott lesz a csapattal a diablo 3 fejlesztői beszélgetés kapcsán.

      Summa summarum én személy szerint azt gondolom, hogy a Diablo 3 ugyan már a leglátványosabb ismérvről lecsúszott, de még jelenleg is megvan benne potenciál, hogy ugyan nem a legszebb, de a legtartalmasabb Hack and Slash játék legyen a piacon.

      Pontosan ezért én ÚJ Diablo 3 Kiegészítőt várok a november 4-én esedékes Blizzco

      Reply

      • avatar

        Dyingsoul

        |

        Jó látni, hogy ilyen hozzám hasonló régi motoros olvasóink is vannak! Köszönjük az irományt, remélem sokan elolvassák. :)

        Reply

      • avatar

        Dada

        |

        Üdv!

        Néhány megjegyzés a hozzászólásodhoz:

        Szögezzük le az elején, hogy nagyon aktív D3 játékos voltam, volt több 100-as karakterem mind SC-n mind pedig HC-n.

        Alapvetően valami hiányzott nekem a játékból, nagyon monoton és unalmas volt már a végére, semmi kihívás nem volt benne, így MorgNThorg tanácsára kipróbáltam a POE-t, ahol azóta is játszom.
        Alapvetően a gondom a következő volt D3:

        1, Mivel széles réteghez lett csinálva a nagy bevétel miatt, így túl könnyű volt
        2, A HC részt leszámítva nem volt büntetve az esetleges halál a játék során, gondolom mindenki emlékszik még mi történt D2-ben amikor meghalt…
        3, A unique cuccokon kívül nem sok cucc ér bármit is (tudom már nincs AH, de akkor is bosszantó)
        4, Semmi se volt random a pályák generálásában, mindig minden tök ugyan az, már kívülről lehetett tudni melyik mob hol van.
        Szóval minden fikázás nélkül állítom, ha ezek rendben lettek volna akkor sokkal kevesebb játékos fordul el a játéktó.
        Megvettem a kiegészítőt, de gyakorlatilag számomra rosszabb lett a játék mint amikor megjelent, így azóta be sem léptem.
        Titkon reménykedtem abban, hogy bejelentik a 4. részt, de ismét nem csalódtam.

        Cserébe mit adott a POE?
        Alapból ingyenes, így tényleg csak akkor költöttem rá amikor én akartam, és amikor úgy éreztem megérdemli a gyártója.
        Hiába költ az ember a játékban, nem lesz a karakter tőle se erősebb se ügyesebb, csak a skin változik ami nálam hatalmas piros pontot jelent.
        Maga az alapjáték amíg az ember végigmegy mindhárom nehézségi fokozaton az is élvezetes, és csak onnan kezdődik az igazi end game élmény, lehet találni úgynevezett mapokat amiből összesen 126 féle van, soha nem lesz belőle két egyforma.
        A játék alapból is iszonyatosan nehéz, nagyon komolyan meg kell tervezni a karaktert, előre el kell dönteni milyen skill-t akarunk használni, life, energy shield vagy esetleg hybrid karaktert szeretnénk.
        A mana kérdést is jó előre kell tervezni, rengen vagy leech esetleg flaska.

        Itt jutottunk el oda ami alapból hiányzik a D3-ból, a tervezhetőség. Ott minden kasztnak volt 1-2 jó skillje, a többi meg csak úgy volt.

        A POE megadta mindazt ami a D3-ból hiányzott nekem, 3 hónapos ligák, mindig más, folyamatosan új készségek jelennek meg, baromi nehéz alapból a játék így óriási a kihívás.
        Magas szinten iszonyatosan komoly a büntetése a halálnak, a jelenlegi ligában (SC) 98-as a karakterem, 1 mapon kb 0.2% xp jön, ha esetleg meghalok akkor az -10%.

        A legjobb sárga cuccok iszonyatosan értékesek, többet érnek a unique cuccoknál.

        Végszónak annyit, hogy a necromancer bejelentése után akit érdekel, az nézze meg a reddit-en a POE részlegnél a D3 játékosok reakcióját, hogy mennyien kérnek segítséget mivel elegük lett a D3-ból, és ki akarnak valami új játékot próbálni.

        Reply

  • avatar

    Arguin

    |

    Végülis, ettől még lehetne D2 HD, csak ahogy D3-ban úgy itt is kibővülne a karakter kreálás azzal a lehetőséggel, hogy nemet is választhatunk. De, igazság szerint, kétlem, hogy ez lenne a helyzet. Akkor már inkább egy új játékra tippelnék. A kiegészítőbe nem tudom elképzelni a nekrót, hiszen a witchdoctor szinte teljesen lefedi azt a fajta summoner kasztot :P Azonban sajnos az is lehet, hogy csupán egy egyszerű artwork, ami a 20 éves jubiláláshoz kapcsolódik majd, pont azért, mert a nekró olyan népszerű volt… ( az én szívemben is örökké él >_< ). Viszont, ha esetleg újabb kieg jön, újabb kaszttal, akkor lehetne esetleg régiek közül a druida; bőreváltó még úgysincs a társaságban :D

    Reply

  • avatar

    dargelot

    |

    Nyilván ha új kieg Nekrko kaszttal, akkor magasabb max szint, új tárgyak, új szettek, talán új skillek. A kérdés csak az, hogy ilyenkor ha minden reset, hisz WoW-ban is minden cucc kuka és lehet farmolni az új cuccokat, akkor a paragont hogy oldják meg? Hisz aki 5000 paragonnal vesz meg a kieget oly nagy előnyre tesz szert már 0 órásan a új kiegben, hogy csak na. Remélem nem lesz se kieg, se D4, inkább egy nagyobb patch amiben behozzák a PvP-t normálisan és a használhatatlan tárgyakat/skill-eket helyrehozzák.

    Mi értelem egy kiegnek ha jelenleg is olyan korlátozott a buildek száma, lehetőségek száma. 3 kaszt jelenleg nem is kell magas csapat GR-ekbe…………..

    Reply

  • avatar

    petya007

    |

    Én nagyon szívesen “beszarnék”, a crusadertől nem dobtam hátast…

    Reply

  • avatar

    killahsting

    |

    Üdv!

    Ebből kiegészítő lesz (sajnos…). Régen pedzegették hogy a későbbiekbe lehet szó necroról. Most már csak arra vagyok kiváncsi hogy mitől kellene majd magunkat “összeszarni”.

    Reply

    • avatar

      Dyingsoul

      |

      Ha kieg lesz és Necro lesz az új karakter akkor bizony sokan “beszarnak” mert nagyon-nagyon sok ember szerette volna viszont látni a Necro-t egy új Diablo játékban.

      Vajon most kit rúgnak majd ki a Blizztől, hogy kikerült ez az artwork? :D

      Reply

      • avatar

        killahsting

        |

        Egy karakter nem tud megváltoztatni egy egész játékot. Ha annyit nyújt csak hogy felhúzzam 70-es szintig, és utána megint a polcon figyeljen mert ezen kívül semmi újat nem tud majd nyújtani akkor kb megveszem 1 év múlva amikor sokkal olcsóbb lesz. Azért arra kíváncsi leszek hogy ezen kívül még mi mindent találtak ki.

        Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.