Necromancer kérdések és válaszok Csütörtökön!

Dyingsoul . Béta, Hírek, kék, Patch, PTR, Tweet 368

A Blizzard lehetővé teszi a játékosoknak, hogy kérdéseket tegyenek fel, melyek május 4-én, csütörtökön éjjel 1 órától Travis Day (vezető játékfejlesztő) és Julian Love (vizuális effektek) által kerülnek megválaszolásra. A kérdéseket ebben a fórumtémában illetve Twitteren a #D3QA hashtag használatával tehetjük fel. Az élő adást Twitch-en és Facebook-on is követhetik majd a rajongók.

Nevalistis azt még hozzátette, hogy egyelőre a Necromancer Pack árát és megjelenésének időpontját nem készek bejelenteni, ezért ebben a témakörben ne tegyünk fel kérdéseket. Inkább fókuszáljunk a magára a Necromancer kasztra, a fejlesztési folyamatokra és a játékmechanikára.

Join us live on Wednesday, May 3, at 4:00 p.m. PDT as we sit down with Senior Game Designer Travis Day and Lead VFX Artist Julian Love for our next live developer Q&A. You can tune in live at:

Got a question? Submit it by posting in this forum thread or tweeting at us using the hashtag #D3QA.

In order for us to get to as many questions as possible, we ask that you keep your questions short (no longer than 50 words). ((And don’t ask for a beta key; we’ll be moderating appropriately for spam. You’ve been warned.))

Edit: Adding in this information as posted below.

We’re not ready to announce price or date information. Instead, please focus on questions about the Necromancer class, its mechanics, or the development process behind it. We’d love to talk about philosophy and iteration, because there’s a lot more we can share in that regard.

Thanks, and we hope to see you Wednesday, May 3 at 4:00 p.m. PDT!

Comments (3)

  • avatar

    Liteon

    |

    Lesz belőle valami összefoglaló írás az ott elhangzottakról?

    Reply

    • avatar

      Dyingsoul

      |

      Lesz ám… Készülőben van de nem írás.

      Reply

  • avatar

    kolli01

    |

    pont arra a 2 dologra nem hajlandóak válaszolni, amire mindenki kíváncsi :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.