Kezdőlap Egyéb Szint és nemfüggő elemek a játékban

Szint és nemfüggő elemek a játékban

13
0
MEGOSZTÁS

Egy hét kihagyás után Bashiok ma ismét vette a fáradságot és megválaszolt pár feltett kérdést, így pár percre kizökkenhetünk a szokásos tavaszvégi érettségi időszakból.

Elsőként egy, a felszereléssel kapcsolatos kérdésre válaszolt, miszerint lesz-e olyan öltözék, amit csak az egyik nem képviselői fognak tudni viselni?

Bashiok bluepost…
No. There are no gender specific items, skills, advantages or disadvantages. Choosing male or female is simply a choice of aesthetic.

Nem. Nincsenek nemfüggő tárgyak, képességek, előnyök vagy hátrányok. A férfi vagy női karakter választása csupán esztétikai lehetőség.

Egy másik fórumozó kérdése az volt, kényszerítve leszünk-e a szintlépésre a Diablo III-ban. Véleménye szerint nem kellene, csak akkor ha a játékosok ezt az opciót ki tudnák kapocsolni, ugyanis hatalmas letörést okozott, amikor bejelentették, lehet, hogy lesz a játékban. Bashiok erre a kérdésre kicsit hosszabban válaszolt.

Bashiok bluepost…
Forced leveling? I'll just have to go along with what other people think that means. If forced leveling means a requirement to move through the game, such as “level 10 is required to move to Act II” etc. then no, there are no current plans to put level requirements on progressing through the game.

As far as I'm aware it hasn't been mentioned by a Blizzard employee as being potentially included in Diablo III, but I could very well be mistaken.

So this level requirement business is usually discussed as a solution to 'glitch rushing' or a way of quickly leveling a character through use of bugs and loopholes. The assumption that these bugs and loopholes will exist in Diablo III in the first place is somewhat of a stretch of logic (maybe not as much as I'd like ;). So, the most obvious and popular solution is a level requirement. And yeah, it could work, but unless you can normalize XP gains you're probably fairly often going to be simply holding people back for no good reason. They've completed the act legitimately, but they're a single level shy of the requirement. Now they have to go grind for no reason other than to level so they can continue playing the game. It's not a very graceful solution. No, but there are solutions… nay, improvements! in how progression through the game can be handled. Ones that offer not only regulations on progression, but enhance the game itself.

Kényszerített szintlépés? Nos, azzal vinném tovább a témát, hogy mit is hisznek az emberek, mit jelent ez. Ha a kényszerített szintlépés egy követelményt jelent abban, hogy továbbhaladhass a játékban, például “10-es szint szükségeltetik ahhoz, hogy átlépjünk Act II-be” stb., akkor nem, nincsenek jelenleg olyan tervek, hogy az előrehaladás feltétele a karakterünk szintje lenne bárhol a játékban.

Legjobb tudomásom szerint nem említette egy Blizzard alkalmazott sem ennek a lehetséges belekerülését a Diablo III-ba.

A szintkövetelményen alapuló rendszert sokszor azért szólják meg, hogy meg tudják oldani a húzásokat, vagy a gyors szintlépést  bugok, vagy kiskapuk használatával.
Így a legnyilvánvalóbb és legnépszerűbb megoldás a szintkövetelmény. És igen, ez működne, de ha nem tudod rendesen normalizálni az XP-szerzést, akkor csak ok nélkül tartod fel az embereket. Megcsinálták rendesen az Actot, de még egy szint hiányzik a követelmény miatt. Így, most mehetnek vissza darálni a szörnyeket ok nélkül egészen addig, amíg nem tudják folytatni a játékot. Ez nem túl elegáns megoldás. Nem, de vannak megoldások… áhh,  újítások abban, hogy lesz kezelve az előrehaladás a játékban. Ezek nem csak szabályozzák a folyamatot, hanem magasabb szintre emelik a játékot is.

Forrás: