Halotti rángások

Hamu . Béta 494

Olyannyira friss és meghökkentő az anyag, hogy ámulok, és szomorkodom. Emlékeztek még a Siegebreaker Assault Beast scriptelt event videóra, és a remekbe szabott haláltusáról, amikor a barbárt kettétépik. Nos ez volt az egyetlen event ami így készült. Nem lesz több.

Sajnos túl sok a munka, és túl sok animációt kell leprogramozni, hogy ilyenre idő jusson. A kékek kiemelték a Monkok rengeteg animációját, a különböző fegyverekkel. A skillek piszok sok animáció típusát, amik különböző hatásokra jelentkeznek.

[Quote]Unfortunately we never managed to get these implemented. They were a really cool idea, but a pretty huge amount of work. The one we showed of the siegebreaker was a scripted sequence we set up specifically for that video. It was never implemented, and never actually worked without someone sitting there typing in a bunch of commands to get it all to fire off properly. It’s still something we’d like to do, though.

All things considered there are just higher priority tasks sometimes. We’d love, for example, to have the monk display his weapons during all of his skill animations. But it’s an enormous animation and effects investment to get it done, and we have to weigh all of these things against other features and polish. A lot of the skills we could improve have multiple animation sets, multiplied twice for each gender, and then multiplied by each weapon type he can equip. That can be 40 or more unique animations, and then there’s a full FX pass, approvals, QA testing, etc. etc. and that’d just be for 1 skill.

We have our wish lists, but it’s a balancing act of resources. Ideally our choices when balancing go toward setting realistic limitations, and producing the best game possible.[/Quote]

Emlékezzünk meg utoljára a  Siegebreaker Assault Beast csatájáról. Szip-szip hiányozni fogsz.

 

Forrás: d3sanc blue tracker

Comments (45)

  • avatar

    Nomad

    |

    Szerintem lehetett volna simán időt szakítani rá. Ez olcsó kifogás. Inkább az a helyzet, hogy már így is jónak látják. Láttam már, hogy hogy csinálják az ilyeneket. Szóval nem hiszem, hogy az idő miatt nem lesz.

    Reply

  • avatar

    madwasp

    |

    [author]Rici (#33):[/author][quote]@CooLMaSTeR (#32): kicsit sokat kersz szerintem ilyenkor ahogy lathatod a 30. kommentelo pl annyira nincs kepben, hogy szerinte mar 11 eve folyik a d3 fejlesztese, csak tudnam honnan szedte…[/quote]

    Onnan hogy, az eredeti blizz north 2001-2003 között fejlesztette már javában a dio -3at csak kukába került. Aztán 2003-2005 ben lett egy új koncepció, azt már talán blizzard “south” fejlesztette, ami szintén a kukába került.(a hangsúly nem ott van, hogy mikortól/meddig blizz north, south, melyik ága a vállalatnak stb.) DE attól, hogy mindig újra kezdik nulláról az is fejlesztés. Bár ezt nehezen hiszik el a “fanatikus vak hívők”.
    Aztán 2005-től 2008. -ig volt egy “új fázis”, 2008-ban azzal debütáltak Párizsban a barbáros+wd hosszú vidi.

    Szóval 11 év volt ez nettóban mindenkinek diablo 3 nélkül ez tény. Mivel 2001 és 2012 januárjáig senki nem dio-3azott nyilvánosan(bolti forgalomból vett áruval). /zárt béta teszt még nem kész áru(!)/
    És még sokáig nem is fog 2012-ben ahogy most “haladnak” …Érik a 11. év, ahogy telik az idő.

    Lehet védeni őket talán, aki bétázik azok védik vakon őket.De a tényeken ez nem változtat. Szomorúan és keservesen gyenge hatásfokkal “dolgoznak”, amiből folyamatosan szedik ki a tartalmakat és a plusz dolgokat, ami már benne volt. Ez nem egy előremutató fejlesztési modell. Erőforrás gazdálkodásukat tekintve nevetséges.(pénz, szakember,idő faktorokat figyelembe véve).

    Reply

  • avatar

    Huskotabagó

    |

    Kinek mi. Nekem ez a szídzsbrékör sem tetszik, hiszen aránytalanul nagydarab. Dio2ben jobban összemérhetőek voltak az ellenfelek a karakterrel. Az meg tényleg igaz, hogy egy idő után nem az animáció a lényeg, hanem hogy milyen színnel írja a lootot a monitorunk. Mint anno a Baal runoknál: okádott az öreg, de sűrűn nyomkodtuk már az alt-ot, (vagy kinek mire volt konfigurálva) hátha valami epic item van a porban ;-]

    Reply

  • avatar

    Norton

    |

    [reply]@lacsa (#37):[/reply]Nem akarok belemenni Activison feliratú szalmabábú égetésbe, tudjuk kik ők.
    Inkább csak annyit mondok: hasonló irányban gondolkodunk :)

    Reply

  • avatar

    Hun_Bela

    |

    Üdv!

    Ez már kezd vicces lenne, körülbelül egy hónapja iratkoztam pel az annual passos wow os akcióra, akkor még egy erősen epic, mindent vivő játékot láttam a szemeim elött.
    Azóta kb minden érdekességet kiöltek belőle.
    Persze hosszú távú játéknak nagyon jó lessz, ebben nem kételkedek, és az is igaz, hogy a blizz játékok nem attól maradnak életben, hogy évente jön hozzájuk egy kieg, ami megint 1 hónappal megtolja az élettartamot, hanem attól, hogy alapjaiban olyan komplex, összetett, és végtelenek, amíkben ha az ember a legjobb akar lenni, akkor az életével kell, hogy fizessen.
    És itt most nem csak a wow ra gondolok.
    SC1-2 is örök és elpuszíthatatlan.
    A Warcraft 3 ról állítóm, hogy a játékmenetet tekintve, máig a legmesteribb, legjobban összerakott, és legösszetettebb stratégia.
    Dereng még itt egy Diablo 2 nevű valami is.
    Szóval ezzel szerintem most sem lessz gond, de attól még az amit a blizz játékok a kezdőknek, az első 1-2 hétben adni szoktak, a felfedezés örömét, azt a végtelen lehetőséget, és extra szórakozási lehetőséget, illetve próbálgatni valót most valahogy mind kivágták.
    Mondhatnám úgy is, hogy amitől egy kezdőnek le esik az álla, amivel egy a témában ismeretlen embert kapásból megfogna a játék, azt mostanra kamu szövegekkel, és ködösítéssel együtt hazavágták.
    Ha lenne lehetőség az annual pass felmondására, akkor én most közelítenék a gomb megynomásához.
    Egyébként nem ez az első eset, amikor a blizz szépet igér, mayd kihagy dolgokat.
    WoW erre az igazi szép példa.
    A TBC vel egyszerűen úgy el voltak csúszva mint az állat, egy félkész szarral kezdtünk. Na de ez még ok, mivel ha minden igaz, a most következő pandás kieg volt addigra a terv, lehet, hogy egy ideig ezt is készítették.
    WoTLK a csúcs. Amivel tele volt minden g csati, és ventri, az áradozás arról, hogy miként fogják bevezetni, hogy hogy fog müködni a Frostmourne, milyen változtatásokat fog okozni annak, aki megszerzi.
    Erre túl imba lett volna címszóval kivették.
    Új táncok, és tetoválások a másik kedvenceim.
    Ill amikor paláknak megigérték az új harcmehanizmust.
    Rá ha jól számolom 2 kiegre megkaptuk a rugó kombópont rendszer lightot.
    Igen forradalmi.
    Na mindegy,
    Dio 3 ettől még jó lesz, de kezd marha unalmas lenni, hogy sokadszor csinállnak segget a szájukból.
    Ami még érdekes, a nemrégiben itt is említett nagy változások.
    Rendben van, hogy alapjaiban gyúrnak át dolgokat, ez a feladat.
    De akkor teljesen tiszta, hogy a képünkbe hazudtak, amikor 2011 év végi megjelenésről beszéltek, nem volt dátum, így konkrét igéret sem.
    De igérgetés, és utalgatás igen.

    Bye!

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Hát persze mindenki csalódott azért részben, de mindenki várja is, csak ugye mennyire megy a rovására ezek a drasztikus változtatások a játéknak. Itt minden olyan dolgot beleértve amit írtak a többiek. Azért azt lássuk már be, hogy ebben a stílusban nincs és nem lehet sokkal nagyobb változásokat eszkalálni, mint egy fps játékban. Itt nincs olyan, hogy diablo engine, mint annó quake engine stb. Ebben a játékban ez a csúcs.. Mit lehetne feleszteni még, mert grafikailag semmit! Ellenben én találtam egy nagyon fahin kis játékot amivel elüthetitek az időt drakensang online ingyenes nem kell letölteni semmit, szóval egy próbát megér! Míg a d3 ki nem jön!

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Kár, bár ezen sok nem múlik. De ettől függetlenül az elvvel nem értek egyet :(

    A lényeg, hogy panda-diablo ne legyen! :)

    Reply

  • avatar

    Kutyamajom

    |

    Ugyanmár, semmit nem számít, hogy ezt kivették. Max az almák sírnak akiket sorra hentelnek le a bosssok, mert engem nem fognak :). Ennek az elemnek köze nincs ahhoz hogy 10 év mulva kockulni fogsz-e a játékkal vagy sem.

    Azokkal a játékokkal amikből évente kiadnak egy részt (legyen akármilyen szép) nem lehet összehasonlítani. Játszol vele egy hónapot és ennyi, csak ugy tudnak életben maradni ha kiadnak egy új részt. A Diablo 3 nem ilyen lesz, mert ez blizzardos játék.

    Ami viszont tény, hogy jobban megcsusztak mint szoktak, mert mindig szoktak, de most kicsit tényleg lehet túlvállalták magukat, és rájöttek hogy a csiliviliböl kicsit vissza kell venni és a lényegre koncentrálni.

    Reply

  • avatar

    lacsa

    |

    Üdv!

    Na mármost ugye azt mondják, hogy nincs idejük, ellenben azzal, amit mindig is hajtogattak: “when it’s done” , tehát amikor készen van, akkor kiadják.

    Véleményem szerint a szponzorok vagy a vezetőség vagy tudom is én, hogy ki elkezdte a fejlesztök “tökeit szorongatni”, tehát nagyonis van már nekik megjelenési dátumuk, csak még ÖK sem biztosak benne, hogy egyáltalán be tudják fejezni addigra.

    Ti hogy látlátok ezt?

    Reply

  • avatar

    Shazeen

    |

    Ennyi idő alatt bossonként nem tudnak betenni egy hasonló scriptet? Ez csak akkor fordulna elő ha a nagydarab állat kinyírja a karakteredet. Szerintem is egy remek dolgot dob a kukába a blizzard. Nembaj ha kijön, a következő kiegbe tuti lesz panda is…..

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@madwasp (#28):[/reply]olvasd el a kommenteket mielőtt beragelnél randomra…

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#32):[/reply]Jahh.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#32):[/reply]kicsit sokat kersz szerintem ilyenkor :D ahogy lathatod a 30. kommentelo pl annyira nincs kepben, hogy szerinte mar 11 eve folyik a d3 fejlesztese, csak tudnam honnan szedte… :D

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    Ezt már tavaly ősszel is megemlitették, hogy nem lesznek ilyen halálanimációk, most nem értem mi ez a nagy össznépi picsogás? Vagy tavaly még kurvára nem érdekelt senkit, de most ennyire menő lett a hisztizés?

    Sőt még itt is kivolt hirezni főoldalon, indoklások közül az egyik már tavaly is az időhiány volt, a másik pedig hogy fel lehet éleszteni a csapattársakat valahogyan, és ha előtte szaggatott miszlikbe egy fődémon, akkor ez nem túl következetes. Szóval most ha meghalunk lesz egy szépen fekvő hulla és kész, aztán mehet is a resurrection (fogalmam sincs mi lesz a felélesztés (feltámadás) neve a játékban, csak valamit irtam.)

    Másrészt nem azért, de a hirezőnek is illene képben lennie mi új bejelentés, és mi nem, és talán ennek megfelelően lehetne tálalni az infót, nem kellene ebbe a bulváros meg flamekiváltós stilusba belemenni, bár ha ennyire kell a látogatások számának növelése … a flame a legegyszerűbb, igaz-e?

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@fekete123 (#25):[/reply]azert ez nem teljesen igaz
    en nagyreszt a pvp resze miatt fogok jatszani, bar nem hiszem hogy ezzel sokan igy vannak

    Reply

  • avatar

    madwasp

    |

    Ray nem: “öt éve”

    2000-ben jött ki az alap dio 2, ha innentől nézzük (és a 2001-es kiegészítőt nem számoljuk bele) akkor bizony 12 év. Ha a kiegészítőt kivonjuk akkor 11 év “fejlesztésről?” beszéltünk eddig, és még javában “dolgoznak?”.

    Reply

  • avatar

    Ray

    |

    Nem az én szavaim de 1 másik oldalon pár napja olvastam ezt a hozzászólást ami nagyon elgondolkodtatott:
    “Tényleg nevetséges, amilyen tempóban haladnak ezek, ez már a 2012-es igényeknek már asbzolút nem felel meg, ráadásul a mai modernebb világban már nagyon nem igazán lehet megetetni az embereket ezzel a minőség dumával. Lassan egy 14 éves is tudja a programozás, munka-körülmények haladását, főleg aki benne van az IT iparban és követi azt. A blizz nagyon elvan tévedve, hogy azt hiszik ez menő még, egy dice egy komplett motort (ami a világlegszebbje jóformán), brutális nagy pályákat és “sztorit” megcsinált 2-2.5 év alatt. Egy Bio 3 év alatt jóformán egy trilógiát ad ki, amiért hollywood-i filmgyárosok térrdepelnek, tehát nem értem ezt a minőség bullshitet. A Crytec is új motorral, új, komplett játékkal állt elő, ezek meg egy felső nézetes H&S-t nem tudnak összekaparni 5 éve, amiről kiderül, már konkrétan sok változás nem is lesz a 2-höz képest, csak új köntös lesz ugyananyi kasztal. Tehát mire dolgozunk ennyit blizzard?”

    Reply

  • avatar

    madwasp

    |

    Minden jó dolgot kiszednek, és soha nem készül el. Egy amatőr banda. Rengeteg időt felemésztő project, rengeteg munkaórával, pénzzel. Több száz(vagy több ezer?) fős programozó gárdával. És eredmény nulla. (Egy családi zártkörű bétás “kiskontentű” bughalmaz) amiből módszeresen kilúgozzák a nóvumot. A rajongók nem ezt várták 20 év után (Jah bocs csak 12).

    Duke Nukemnél is nagyobb bukta lesz, mire kijön.

    Pedig hogy vártuk(várjuk) mind…

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    jaaj srácok. De hiányzik mindenkinek ez a kis parasztvakítás, pedig mekkora coolság hát leharapja a fejét hát ez igen. Ez egy kis fűszer miniadalék volt semmi jelentősége nincs valójában az hogy még évek múltán is tolják majd a játékot vagy nem, az nem ezen múlik hanem a játékélményen összességében.

    Az is téved aki azt mondja, nem kell semmi effekt meg látvány mert évek múltán úgyis csak a grind marad, és az is aki látványosan elsirat minden ilyen elemet és azt mondja, inkább lenne op fegyver meg egyéb kiegyenlítetlen dolgok.

    Először is kell valami motiváló erő a rendszer használatához ami mégiscsak leginkább a külcsín, a hangulat a játék élmény az effektek stb dolga. Ebből a szempontból ez a mostani kurtítás is számít.

    Ostobaság lenne viszont azt mondani, hogy csak ezek az apróságok számítanak, és hogyha kell ez mehet a rendszer rovására is. Pár év múlva már senkit nem érdekel ha túl a 200. siege breaker runon letépi a fejét as szörny (legfeljebb frusztrálja) viszont senki nem jut el idáig hogy ennyit játszon vele hogyha a rendszer kiegyenlítetlenségei miatt fél év múlva már semmilyen kihívást nem lát az egészben.

    Mind a kettő fontos a maga helyén. Az pedig hogy ezt most special kivették a játékból nem fogja túl jelentősen befolyásolni senki élménynét. Ennek egyébként volt egy nem megoldott mechanikája és amikor arra céloztak hogy nincs idő szerintem nem konkrétan az animációk legyártására céloztak hanem az ezekkel összefüggő játékmechanika kitalálására.

    Ugyanez vonatkozik a legtöbb eltemetett elemre. Korlátolt hozzá állásnak tartom mikor különböző fórumokon mindenféle nerfelés ellen habzó szájú fanok tömege tiltakozik, mondván hogy állandóan csak a nerf a lebutítás és hogy emiatt nem progresszió van egyik másik játékban hanem visszafejlődés.
    Némi párhuzamot látok felfedezni a mostani kivett elemek és ezek közt a nerfek közt. Mindenkinek meg kéne már érteni hogy egy gyengítés, vagy egy játék elem eltávolítása nem feltétlen visszalépés, sőt. Amiket kivettek, mind jól megindokolt szükségtelensége folytán jutott sorsára. Ugyanaz a helyzet mint a nerfek esetében, lehet ész nélkül felfele tolni a számokat, befele rakni az új játékmechanikai elemeket de ez egyáltalán nem biztos hogy használ a játék élménynek.

    Most kivették ezt na bumm néhány horror rajongó nem látja szétszakadni kedvenc hősét, ellenben, néhány hardcore playernek eltűntek baljós rémálmai e bossal kapcsolatban. Ezt a “nerfet” is lehet pozitívként értékelni.

    Reply

  • avatar

    yulihuppy

    |

    Egy újabb “rossz” hír, valamit megint eltávolítanak a játékból ahelyett hogy megoldanák a kérdést. A project LASSAN a végéhez közeledik és csak azt hallani hogy kivesszük ezt, radikálisan átformáljuk amazt és hogy újratervezzük , átgondoljuk!! Azt mondom hogy egy utolsó stádiumban lévő terméknél ez már régen rossz!!

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Songi (#23):[/reply]Nem tudom hányan fejleszthetik a játékot, de kicsit olyan érzésem van mintha a minecraftról beszélnének. Az ilyen hogy 2 ember csinálja és sose lesz kész. Csak ők legalább lassanként hozzáadnak nem pedig elvesznek belőle.

    Én személy szerint jobban örülnék neki ha kicsit unbalanced meg overpowered lenne egy-két skill/fegyver de cserébe néha letépnék a fejemet, még ha emiatt késik is a megjelenés. Könyörgöm ez nem egy battlefield vagy COD ahol egymást kell gyepálni. na ott számít a fegyverek ereje. Itt nem. Ha én monkot akarok kezdeni akkor azt fogok, akkor is ha az a legbénább karakter.

    Sőtt nekem az is elég lenne ha ez az egy behemót tépné le a fejem. Maradjon benne ez, hiszen ez már kész nem? vagy rosszul értelmezem? :D

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Songi (#23):[/reply]benne sem volt a jatekban
    ugy eleg nehez kivenni belole
    :O

    Reply

  • avatar

    Songi

    |

    Kicsit bosszantó, hogy ilyen fasza effektet kivesznek a játékból mert nagyon jól néztett ki, de ha ezzel közelebb kerül a kiadás ám legyen. Ha késöbbi patchbe beleteszik vagy esetleg egy kiegbe nem fogom sajnálni rá a pénzt és azt mondogatni, hogy már az alap játékba is be akartátok tenni.

    Akik azt mondják, hogy miért az RMAH miatt nem kerünek bele ezek a dolgok mert a blizzard arra több időt fordít, szerintetek hányan fejlesztik ezt a játékot? És mennyi köze van az “effekteseknek” az “RMAHsokhoz”?

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    A Diablo hivatalos Facebook oldalon a Diablo olvassa a dolgokat és láttam likeolja is a kommenteket és hozzá is szól viszont ez én kommentemet nem likeolja és nem szólt hozzá mert ezt spamoltam szét :

    Fuck you ! What the fuck is this ? :::::
    Unfortunately we never managed to get these implemented. They were a really cool idea, but a pretty huge amount of work. The one we showed of the siegebreaker was a scripted sequence we set up specifically for that video. It was never implemented, and never actually worked without someone sitting there typing in a bunch of commands to get it all to fire off properly. It’s still something we’d like to do, though.

    Huge amount of work ? really ? but you shit say this is in the game and more more brutal die…….and the game is realeased when done and you want a best game…….but you just make a bag of crap all cool idea deleted in the last 4 week…wtf are you doing ???? you not have time ??? interested……..you Activision/Blizzard just work hard on the fucking bullshit RMAH…and you have time for working this shit

    Viszont kaptam ettől a felhasználótól ezt a kommentet és nagyon is igaza van neki is ! :
    Sigit Wirawan :::::: I feel like trolling now. Seriously, who cares if the game will be the most anticipated this year when they should release this game around now but instead reforging the system NOW, why not before? Seriously lame and unprofessional. Next time, I won’t take Blizzard seriously. They are like the second Square Enix in my eyes now.

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Majd lesz egy fahin Super Mario-d 13-ért :-) Mario nélkül :-P

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Na ba..meg…….ezt már tényleg nem hiszem el -.- Ez egy akkora királyság volt a játékban és pont ez az amit törölnek és ezt is most jelentik be -.- de minek ? mi az hogy nincs idő ? ez nagyon szánalmas már……idáig végig az volt hogy majd ki lessz adva a játék ha tökéletes lesz,nagyon jó ra akarjuk megcsinálni és az elejétől fogva szajkózták azt hogy benne lesznek az ilyen halálesetek…akkor most meg minek jön ez a hír hogy kiveszik ? nagyon gáz műár amit csinálnak….

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Smolczer (#11):[/reply]ha mar penzt rakok a blizzard oldalara akkor tenyleg inkabb az mukodjon kifogastalanul….

    #15: gondolni kell a casual gamerekre is, senki nem akar uj karaktert kezdeni, ha elbaszta a statolasat, vagy ha el is baszta, de nem tudja hogy kell, akkor sincs gondban, mert a gep megoldja helyette
    de emlekszem egy interjuban lattam, nem tetszett nekik, hogy diablo2ben volt egy HELYES statolas amivel a legerosebb lett a karaktered, ezen akartak valtoztatni

    Reply

  • avatar

    Norton

    |

    [reply]@ReflX (#17):[/reply]Ahányan vagyunk annyi tulajdonsága tetszik a játéknak.
    Én amellett hogy ha időm engedi orrvérzésig fogom nyomni, a gazdasági részére izgultam rá. Ilyen nézőpontból csak fájó dolgok történtek, meg is magyarázom gyorsan. Ha te mondjuk a PVP részéért rajongsz és abban hajtanak végre ilyen változtatásokat, az annyira nem fog érdekelni engem mint téged most a felsoroltak. Ahány ember annyi hónaljszag. Vagy hogy is van…

    Mystic: Rájöttek, hogy rossz koncepció, de ahelyett, hogy csináltak volna egy potenciális pénzforrást egyszerűen kitörölték (egy másik blizzard játék alternatívája: tekercsekre aplikált enchantokés azokat eladni)
    Petek: ugyanez. Szuper lehetőség let volna kereskedni velük.
    CoJ: Ekkora kamu szöveget még életemben nem hallottam amit magyarázatként próbáltak terjeszteni. Ha csak ennyi gond lett volna vele, miért nem tették be gold sink kategóriába? Más játékos élményét nem hátráltatom, ha megvehetem CoJ-t 2 csilliárdért és saját vendornak használom. (lásd egy másik blizzard játék alternatívái)
    Cube: Egy jellegzetességét veszítette el a játék szerintem. Ráadásul egy sokkal lassabb, sokkal időigényesebb koncepcióval helyettesítették.

    Reply

  • avatar

    ReflX

    |

    Hú de megy a nyavjgás itt hogy “mindent” kivesznek azok a galád készítők…
    Kicsit gondoljunk bele:
    -Mystic: állítólag túl nagy haszna nem volt, egy bétatesztelő nem sírt utána
    -petek: lást mystic
    -CoJ: hogy ez miért baj, azt be nem látom…
    -Nephalem Cube: szerintem szar ötlet volt, eddig sem volt soha ilyen, nem is kell
    -stat pontok elosztása: ez lehet hogy hiányzik sok embernek, de szerintem az eddigi részekben sem adott akkora szabadságot hogy te oszthattad el, úgyis megvolt mire kell rakni

    Ez a darabolós gyilkolás kivétele kicsit fájó, de nem tudom hány embernek tűnt volna ez fel, ha nem adnak ki róla egy hírt.

    Persze ez csak az én véleményem, tessék csak nyavajogni tovább, hiszen máskülönben tök kevés olvasnivaló komment lenne :)

    Reply

  • avatar

    DMSASD

    |

    Talán dlc formájában viszontlátjuk a kivett vagy nem került be a végleges kiadásba dolgokat jó pénzért.

    Reply

  • avatar

    Resouler

    |

    akárhogy nézzük még a balance al sincsenek tisztában butitják a játékot nemtudsz már STATOLNI SE! ami akárhogy nézzük a diablo2 legjava volt hogy hogyan osztod el a statjaidat stb…
    kiveszik az összes cuccot amiért megvennéd a játékot:D… ez olyan mintha a collector editionből kivennék a cuccokat és megkapnád a dobozt meg a játékot -.-‘
    én nemigen tudok ragelni csak azon hogy már megint kivesznek valamit mert lehet már régebben láttam ezt de nekem újdonságnak tünt :D hellyel közzel követem soron az eseményeket mert látjátok ha ittvagyok felbasz az hogy mekkora zsidók és pöcsönek az RMAH-val és széjjelrombolják a játékot amit mellesleg ŐK építettek… na m1 nemtudom ti hogy vagytok vele de ha már kihuznak a zsebünkből 13 ezer körül stb és igérgetnek aztán megveszed és legszivesebben kettétörnéd a lemezt és kihajitanád a gépet az ablakon mert olyan hihetetlen szart fogsz kapni mint a MESTERLÖVÉSZ! xD

    Én is a kiegészítőben reménykedem lesz rá 1 évük hogy megint lehúzzanak minket :D de szerintem örüljünk ha idén kijön a d3-om de komolyan… lehet hogy megy a béta de ez eléggé kula már csak az hogy act 1 van engedélyezve elvileg ACT 1 és csak act 1 en több mint 5ezer bugot jelentettek… akkor el sem merem képzelni hogy mi történhet felfele :Dén istenigazából inkább várnék még 2 évet de olyan játékot adjanak ki ami azért tényleg odabasz és nem egy ilyen copy szar ami csonka és csak robotolásra jó… na m1 rage vége :D

    szerk reloaded :D :

    Ha szart kapunk irok 1 kibaszott könyvet telerakom faszságokkal meg kritikával lefordittatom angolra elrabolom az összes blizzest és hangosfelolvasást rendezek dedikálással alkoholosfilcel a homlokra ja nem az lekopik akkor rátetováloma fejükre a hátukra meg hogy ” Vesztettél Próbáld Újra” és igen unatkozok :D már megint…

    Reply

  • avatar

    Carrast

    |

    LÓFASZ!

    már bocsánat…

    Reply

  • avatar

    Smolczer

    |

    :) Nincs mit tenni Dart Mike Morhaime a sötét oldalon áll és sajnos Luke -ot már kirúgták…

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    [reply]@Smolczer (#11):[/reply]Sajnos neked IGAZAD van!
    Sajnos nekem elegem!

    Reply

  • avatar

    Smolczer

    |

    Mikor először olvastam IncGamersen hát elgondolkodtam kicsit. Nem zavar az, hogy nem szabnak apró pici darabokra a démonok a jövőben hanem szimplán csak a földre esem, de azért egyből beugrott a kérdés mit csináltak eddig? A válasz pedig kézzel fogható közelségben van.
    A PÉNZ irányítja a Blizzardot és bár ezzel senkinek nem mondtam újdonságot, csak és kizárólag az fontos most számukra, hogy a RMAH kifogástalanul működjön. Ezen újítás nélkül biztos vagyok benne, hogy már játszhatnánk sőt esetleg ilyen animációkkal teletűzdelve játszhatnánk, de ugyebár ha a legkisebb apró hiba is előjön ott ahol az emberek a két kezükkel megkeresett pénzüket költik el azaz egy kaszinóban abba bizony akár egy ekkora cég is belebukik. Alapozom ezt arra, hogy egy bíróság sem fogja elnézni a halandzsát arról, hogy hát elírtuk a programkódot ezért értéktelenedett el több millió dollár órák alatt… Tehát hölgyeim és uraim SOON és mormoljunk el egy halk imafélét azért, hogy játékélményünk is legyen ne csak pénzkereseti lehetőségünk.

    Reply

  • avatar

    Isual

    |

    Én optimistán állok a dolgokhoz:

    1. ” It’s still something we’d like to do, though.”

    2. “We have our wish lists…”

    3. Lesz/nek/ kiegészítő/k/! ;)

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    A képen látható termékek csak illusztrációk…. mit gondoltak, reklámozzák vele a játékot aztán meg kiderül hogy képtelenek megvalósítani….

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    Nerd rage ide vagy oda, ez baromi bosszantó.
    Itt adják az ívet már évek/hónapok óta, hogy a világ legszuperextrémklasszabb játékát akarják kiadni és, hogy ehhez idő kell, türelem, stb. stb. Ezek után azt mondani, hogy erre nincs időnk egy hatalmas bunkóság.
    Eddig a hit megvolt, hogy jó várunk, de olyat kapunk amibe minden tudásuk benne van. Erre sorra vesznek ki mindet és butulnak, csúnyulnak vissza, hogy ki tudják adni.

    Tehát vagy akkor csináltak segget a szájukból, mikor türelemért pampogtak egy csodás játék elkészítéséhez, vagy most amikor azt mondják, hogy nincs idő megcsinálni dolgokat.

    Természetesen ígyis-úgyis meg fogjuk venni (fogom) a játékot, és persze szeretni fogom. Ettől függetlenül eddig Blizzard patrióta voltam, mára viszont rengeteget hullottak a szememben.
    Persze ezzel biztos egyedül vagyok, és lehet támadni, hogy mekkora bunkó már a kommentem. Ez van, így érzem és biztos van valami oka…

    Pont az ilyen animációk adják meg a játékélmény savát-borsát. Persze a D2-ben még hasonlók sem voltak, de nem értek egyet azzal, hogy nem fontosak. Ha vissza akarom idézni Diablo haláltusáját simán előttem van, minden farmolás ellenére is.

    Ami most megy az már egyre cikibb. A teteje az lesz ha egy nyári dátumot fognak bejelenteni, mert akkor messze túl későn jön és még le is kell butítani.
    Nem szép dolog pöcsölni az RMAH meg hasonló szarságok simítgatásán és lecsipkedni a játékmenetet érintő dolgokból. Azokból, amiért bele lehet szeretni a játékba. Mondván, hogy NINCS idő!!
    Könyörgöm, ez a legrosszabb kifogás, amit elő tudtak szedni, főleg ennyi nyálverés után a “tökéletes” játékról….

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    Annó egyértelműen arról volt szó hogy nem scriptelt és hogy igen így lesz, még csodálkoztam is hogy kimerik jelenteni hogy nem scriptelt vidijó. Ez most már így eléggé gáz amit művelnek. :/

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Norton (#4):[/reply]Szomorkodom, én nagyon, pedig olyan imba volt az egyedi hulla animációk.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Norton (#4):[/reply]Ez így van. Az emberek már release date-et követelnek és a beta-t sem húzhatják már sokáig. Időhöz vannak kötve és bizony el vannak maradva rendesen… Ez meg száz…

    Reply

  • avatar

    Norton

    |

    Isten ments hogy flamet indítsak, de…. Mi lesz a következő ígéret, amit nem tartanak be? Kivesznek egy kasztot?
    -Mystic, petek, CoJ és Nephalem Cube… Kihagytam valamit csak az elmúlt pár hétből?
    A végén kapunk egy D2-t átnevezett kasztokkal
    Na jó nerd rage vége :)

    Reply

  • avatar

    white

    |

    És még mennyi mindent ki fognak szedni… Alakulunk vissza a pac man style-hoz :-)

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Felőlem már minden effekt nélkül is jöhetne. :) 1 hétig meghökkentőek lesznek a spell, monszta stb effektek. Aztán a maradék 10 évben míg farmolunk ezerrel, már rá sem fogunk bagózni. Szóval számomra minden csili-vili nélkül tolhatnák kifelé. :)

    Reply

  • avatar

    Lamek

    |

    Nincs idejük rá vagy mi a ….. ??? Félelmetes… pedig jól nézett ki…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.