Mi, merre, hány méter…

Hamu . Béta 1295

Valamikor régebben feltették a kérdést nálunk is, hogy melyik skill, milyen távolságra ér el. Véletlenül belefutottam ma egy ilyen írásba, az incgamers-enMwille az incgamers egyik olvasója kezébe vette a dolgokat, és lemérte nekünk.

A távolság mérés alapja egy négyzethálós modell, megalkotása volt a játékon belül, aminek a Demon Hunter, Vault képessége volt az etalon.



Mwille megjegyzi, hogy ezek az adatok nem hibamentesek, néhány skillt nehéz volt pontosan lemérni, így előfordulhatnak a számításokban hibák. A megvalósítás pontos technikai részleteit itt megtaláljátok.
Ezenfelül ne feledjük, hogy ez még a béta kliens, változások előfordulhatnak a  végleges változathoz képest.
A fegyvereknél a helyzet a legújabb ismereteink szerint az, hogy nem növelik meg a skillek hatótávát.

Barbarian
8 – Cleave (12 területi hatás)
10 – Bash
10 – Frenzy
11 – Revenge
12 – Rend
16 – Hammer of the Ancients (6 sugár középen 10 yard előre a barbártól)
50 – Seismic Slam (véletlen)
50 – Leap
70* – Ancient Spear

Demon Hunter
80* – Chakram (3-as sugár)
80-90* – Rapid Fire (a kettő átlaga, véletlenszerű)
85* – Bola Shot
86* – Impale
90* – Entangling Shot
100* – sima nyílvessző
120-130* – Hungering Arrow (sejtés, tovább megy a képernyőn)

Monk
9 – Fists of Thunder (rúna nélkül az első k ütés): harmadik ütés 14 yard
10 – Crippling Wave
10 – Lashing Tail Kick
16 – Deadly Reach
27 – Wave of Light (Kezdeti területi hatás 16 rádiussal a középpontból, 11yard a monktól előre)
28 – Fists of Thunder (Thunderclap rúnával a teleport távja,); 14 ha nincs célpontban.
50 – Dashing Strike (Csak ha kurzor a célpontnál van, különben 10)

Witch Doctor
30-50 – Plague of Toads (A kettő közötti átlag)
30 – Firebats (Rúna nélkül)
50 – Corpse Spiders (Véletlenszerű sugárral, maximum 15)
60 – Grasp of the Dead (14-es sugárral)
70* – Firebats (Direbats rúna) : Nem az írt 40, már felkerült a hibalistára.
78* – Haunt (de amikor a kurzor közel a célponthoz, eléri a felső sarkot is)
100* – Poison Dart

Wizard
14 – Spectral Blades (célpont nélkül csak 10)
20 – Frost Nova
20-30 – Shock Pulse (Kettő között, véletlen.)
26 – Wave of Force
50 – Arcane Torrent (Véletlenszerű sugár körülbelül 8 yard, egyenként 4)
50 – Energy Twister (Átlag, véletlenszerű is lehet.) (8-10 sugárral)
55 – Ray of Frost
86* – Magic Missile
88* – sima wand lövedék
94* – Arcane Orb

Comments (10)

  • avatar

    fidel

    |

    A barbárnál a leap ha célpontja van, akkor a képernyőn bárhova elugrik. Az ábra szerint 100 yard-ra is, célpont nélkül viszont tényleg kb ennyi a távolság amit ugrik.
    Az arcane orb szerintem simán elmegy 1,5 képernyő távolságra.
    Én fenntartásokkal fogadom ezeket a méréseket.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Nem rossz, de a normál halandok 99,9%-a tuti sokat nem ér vele. Aki meg valahogy ráérez a dologra, annak biztos jobban megy mjad a játék, ha minden skillt optimális távon tul ellőni. Máskérdés, hogy ha majd 40 lény körül kell futkározni infernon, akkor ott mennyire lehet jól megbecsülni a távokat.
    Egy-egy nagyobb CD-val rendelkező képesség esetén azért jó lehet ha eléri a célpontot nem “ér véget” pár centivel a lény előtt.

    Ami meg a gobális arányokat illeti: ha valóság közeli lenne, és nagy tereket szeretnénk belátni, akkor minden iszonyatosan pici lenne. Tényleg fura, hogy a nyilvessző még annyira sem megy el valós arányok szerint, mint amennyire egy strandlabdát eldobnál, de nem hiszem, hogy ez sok embert zavarna.

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    hát én nem tudom, Magic Misslevel elég messzire el lehet lőni xD látó területen kívülre is :D

    Reply

  • avatar

    BenJoe72

    |

    [reply]@Ultratomi (#5):[/reply]ki mivel tölti a hátralévő 2 hetet :D neki ez volt a terve, csak hamar végzett X)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Hááááát…. Én nagyon szkeptikus vagyok az efféle számolgatásokkal kapcsolatban ugyanis: Akit azért érdekelnek az efféle információk, mert profi szinten akarja űzni a játékot, azok számára ezek az adatok csak közelítőlegesek és ahogy a cikkben el is hangzott, bizony lehetnek hibák az efféle számításokban, akkor is ha még ilyen körültekintően végzik is el a számításokat. Igazából az ilyesminek úgy lenne értelme, ha a Blizzard közölné az efféle adatokat. Ők pixelre pontosan tudják ezeket. Végül is ha abban a könyvben amit itt korábban híreztünk (Diablo III Guide) közölnek ilyen adatokat is, akkor néhány ember számára elgondolkoztató lehet a megvétele.

    Ha abból a szempontból nézzük a számításokat, hogy legalább van egy közelítőleges adat arról, hogy milyen hatótávval rendelkeznek skilleink mondjuk totál elfogadhatóak és dicséretesek az efféle törekvések.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    Jó, hogy az információ tudatában vagyunk, pontosan mi milyen messze hat, de szerintem játék közben senki sem fog nekiállni méricskélni, hogy benne van-e a hatótávban az adott szörny. :) Szemmértékre egész pontosan be lehet lőni.

    Azért köszönöm a fáradozását ennek a srácnak, biztos jó unaloműző volt ezt a statisztikát felállítani.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Teddy (#2):[/reply]mutáns hőseink lesznek,ennyi :D :D

    Reply

  • avatar

    BenJoe72

    |

    így már nem is néz ki olyan “távoli harcosnak” a Monk, de attól még megtartom :D
    a Seven sided strike-ra majd kíváncsi leszek mennyi lesz…

    Reply

  • avatar

    Teddy

    |

    Nagyon király köszi :-)
    Én csak azt nem értem, ha már így szóba jött a téma, hogy:
    1 yard = 3 láb (feet) = 36 hüvelyk (inch) = 0,9144 méter

    Vagyis hőseink kb. 7-8 méter magasak :-)
    Az a yard inkább lehetne láb :-)

    Reply

  • avatar

    Shael

    |

    Hm, érdekes statisztika. :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.