Kékek tömkelege: Mark of Valor, AH UI, 1.0.4 részletek és sok más

Dyingsoul . Egyéb, Hírek 451

Végre az uborkaszezonban csak csurran cseppen némi kék poszt:

A Blizzard is tisztában, hogy az Aukciós házak felhasználói felülete már rég nem megfelelő a hatalmas adatbázis kezelésére. Kevés ez a 3 filter, főleg azok az emberek érzik, akik akár 10-20 millió goldnál többet is képesek lennének költeni tárgyakra vagy RMAH-ban mélyebben is a zsebükbe nyúlnának. Ennek ellenére sajnos nem oszthatnak meg érdemi információt az aukciós házzal kapcsolatos jövőbeni terveikről.

Egyesek szerint a jelenlegi inventory túl kicsi, de a Blizz erre is reagált: ők úgy gondolják, hogy a pakolgatósabb játékosok sem szűkölködnek a szabad helyektől, ugyanakkor minden egyes hely az inventoryban (táskában is), valódi tárterületet képez a szerverek merevlemezein is (legalábbis elméletben). Én lazán elférek, a táskámban és a karakterek inv-ét is megfelelőnek találom, ti hogy vagytok ezzel?

Felsejlett egy jó öreg komment is, amit én személyesen is az emberi butaság megtestesítőjének fogom fel: a kérdés arra irányult, hogy a Blizzard miért a kisebb hibák kijavításával foglalkozik, miközben sokkal nagyobb dolgokat kellene kijavítani először. A válasz pofon egyszerű, de most a kék posztban is olvasható: Különböző fejlesztési részlegeknél különböző emberek, különböző csapatok dolgoznak különböző problémákon. Egy nagyon egyszerű példát is olvashatunk a kékben: Az 1.0.3b javítás technikai gondok miatt csúszott, amiket orvosolni kellett a kiadás előtt, de ez nem hatott ki az 1.0.4-en dolgozó dizájnerek munkáira, haladására. Jelenleg is nagyon sok jövőbeni változtatáson folyik a munka, amint lehet, részleteket is tudatnak a játékosokkal.


Még mindig vannak emberek, akik nem kapták meg a Mark of Valor sigil jutalmat (tudjátok, a weboldalas promóció bannerekért). A Blizzard erről a hibáról is tud, és folyamatban van a hiba kivizsgálása, ugyanakkor megjegyezték azt is, hogy ez nem úgy működik, hogy az adatbázisban accounton van egy kis jelzésazoknak a neve mellett, akiknek meg kellett volna kapnia, éppen ezért valószínűleg nem járnak azok sem sikerrel, akik ez ügyben a supporthoz fordulnak.

Szóba került, hogy az 1.0.4 részletei ködbe burkolózik, de vajon miért? Gyakorlatilag a kérdező mindent szeretett volna tudni az 1.0.4 tartalmáról, olyat is, amit csak terveznek implementálni de még nincs kész. A hivatalos válasz erre az, hogy vajon miért lenne jó olyan dolgokról tudni, amik később lehet, hogy mégsem lesznek benn a játékban? Azért, hogy újból a hazug, ámító jelzőkkel jellemezzük a fejlesztőket? Ennek megelőzésére úgy látszik csak akkor kapunk majd újabb infókat, ha már sokkal biztosabb dolgokról lehet beszélni.

Íme az eredeti kék poszt:

But why don’t you guys post on the threads with like 50 pages?

 

Take that as a question without any sort of condescending or a-hole tone. Just curious. Do you guys just take that back to the devs without responding to the thread, do you take it back to the devs at all?

Some of the time, or maybe even most of the time, we find that our presence can actually derail or introduce external elements to conversations. These forums are really here for you guys to talk about the game, for us to watch, and jump in when we have something to share. We’re watching the big threads, we may just not have anything important to add at the time.

I would like you to respond to the suggestion of allowing more search filters for the auction house 3 just isn’t enough we need at least 6 or more.

Yeah, we know the auction house needs some UI improvements. I don’t have any specifics to share on what they’d be (although we certainly have extensive lists of your feedback) or when.

INVENTORY SIZE!

We need more room Bashiok! Can we get a response on getting a few more tab options on our stash please?

Well, storage requirements can fluctuate pretty drastically from person to person. Each storage slot takes up some amount of real world hard drive storage space (or at least a theoretical amount). We’re constantly evaluating and reevaluating current storage, versus new features, usage trends, etc. I’m not sure if any reevaluations have been done recently as we generally find the current amount of space is generally sufficient even for the most adamant players.

Some of the stress of the player base comes from the fact that we do not know what is being worked on. I think that is the hardest part when you love a serious like Diablo. Would blizzard be up to a Q & A question chat with the users of Diablo3? It would be great if we could hear from the devs. Diablo was my very first game that got me into liking blizzard games. It is why there is so much passion for the game. The players here just want to feel we matter to the future of Diablo3.

We did the AMA not tooooo long ago. I’d say we’re due for one soon, but we’re honestly trying to get a bit further into 1.0.4 so we can share more solid details on what the patch will include.

The community is also aware that a new Community Manager is being hired by blizzard. Does this mean more responses will be given to concerns or is this to just moderator the forum?

The titles are a bit misleading. We previously had a new management position open, but that was instead broken out into four new positions. The title is “Community Manager” which is misleading because most of you know all of us as “Community Managers” although that isn’t our actual title. The four new positions are actually leadership roles for each franchise (and one for social marketing) that would each lead their own small team of game-dedicated community peeps, and drive the department’s involvement in each game. Right now a lot of us work cross-franchise, but the new organization would instead have dedicated groups. It’s kind of going back to basics for us, and I think will have a lot of benefits to streamline how we work, and hopefully you all bear the brunt of the benefits.

Why are the devs spending so much time on fixing AH and very small bugs, while the bigger issues get pushed to the back-burner?

Are you just extensively testing these “fixes” for 1.04?? I think it would help to alleviate a lot of the communities concerns if we knew why the team insists on fixing minor, inconsequential details of the game while major things are still messed up.

This hits close to home for me as my main is a WD currently in Act 2 inferno. I guess I just dont understand why so many of my useless skills remain unchanged when all if would take is a quick buff to the numbers (hedge magic for example) to make it a more viable option.

The entire team doesn’t work on one patch until it’s released. There are many different people in many different teams working on many different pieces. For example, 1.0.3b was delayed by weeks for multiple technical issues, but those don’t impact the designers who were busy working on 1.0.4 and beyond.

They’re busy working on future changes, and once we’re at a place where we can share the details we absolutely will.

Would it be unrealistic to provide us with a list of changes that you PLAN on putting in 1.0.4, or that you’re TRYING to get into 1.0.4 (and so on?)

Right now, we know that PvP is coming (but not till later, in 1.1).

We know some other things are trying to be included in 1.0.4, but we only get what you guys happen to share. Why not share everything you HOPE to fit into 1.0.4, and with the obvious caveat for players that everything won’t make it due to testing/balancing/etc.

That at least lets the players know that you are addressing some of the problems/concerns we have.

I just don’t think the pros outweigh the cons. If I tell you now about a change that is ultimately cut and never implemented, what benefit do you gain? What benefit do we gain? Certainly it gives people something to use against us for week/months/years (*coughplayerhousingcough*) about how we’re dumb liars, or whatever. Certainly it might give you something to talk about for a little while. Beyond that I would argue there’s usually not a whole lot to be gained. I’m all for transparency, but there’s a lot to be said about managing when and where.

A bunch of us in the Bug Report forums are trying to get our Mark of Valor sigils. We have a thread that is four pages long. Basically, some players didn’t get any/all of the sigils and achievements if they changed their BNet email address during the promotion. Personally, I’ve received 2/5, yet did all five. We’ve been waiting for a resolution, yet it’s been 19 days since the sigils were all supposedly flagged. Any help?

I know we’ve done some investigation. I know that according to the system that sent them they were all sent correctly to the intended recipients for those that were claimed. If the database doesn’t show that someone should have a sigil, there’s no way to verify they actually should. Furthermore there’s unfortunately no easy way to flag accounts, so simply calling our customer service departments isn’t going to result in any quick fixes.

I can follow up on it though as I believe it’s still something being discussed.

 

Ismét előjött a jó öreg IAS nerf téma… Akinek van kedve ezt is elolvashatja. Ebben a posztban többek között arra is választ kaptunk, hogy az IAS mintájára vajon a crit statokat is fogják nerfelni? Ne aggódjatok, a válasz erre nem, tehát nem terveznek crit nerfet. Olvashatunk egy postot a szörnyek affixeinek kategorizálásáról is, továbbá megtudhattuk, hogy Whimsyshire (a titkos pálya) milyen zónának számít: Act III/Act IV-nek számít, fokozattól függően. Például Hellen Act IV erősségű, Infernon pedig Act III/Act IV-es az erősség és a drop is (a droprate Június 28 óta).

Felvetések/ötletek:

  • 100-as stak a gemekre: Jó ötletnek tartja a Blizzard!
  • Automatikus kraftolási sor/várakozási idő nélküli craft: Jelenleg nincs ilyen tervben, nem valószínű, hogy lesz.
  • Egyszerre több HP lötyi vásárlás egy kattal: Jó ötletnek tartja a Blizzard!
  • A Town Healer a followereket is gyógyíthatná:  Jó ötletnek tartja a Blizzard!
  • Opció arra, hogy a followerek időnkénti ömlengése kikapcsolható legyen: Megértik, hogy ez bizony idegesítő lehet, de jelenleg nincs ilyesmi tervben. Ennek ellenére köszönik ezt a visszajelzést.

In threads that I’ve responded to in the past, there were several follow-up questions and suggestions which I kept seeing over and over again. Rather than go back to those older posts and respond individually, I thought I would round them all up and provide answers here.Since these types of posts can draw a lot of attention, please try to keep your responses as civil as possible. In the end, I’m hoping this helps provide some developer insight into a few of the recurring questions from this forum.Questions:

1) You said you’re inherently okay with players stacking certain stats over others. If this is the case, why did you nerf IAS?

One of the biggest issues we discovered with IAS was that it actively limited build diversity. While IAS was pretty strong on its own, when coupled with certain gear and skill combinations, it simply became too alluring for a lot of players to ignore. So, instead of seeing an increase in gear and skill diversity over time, what we actually saw was more and more players shifting to IAS-focused builds almost exclusively. On a scale large, it was crippling experimentation and skill diversity.

A lot of players think we reduced the value of IAS because it made characters too powerful. While that’s not a totally unreasonable conclusion to jump to, it’s definitely not true. We don’t think “doing a lot of damage” or “doing too much damage” is enough reason for us to nerf something outright. IAS was an outlier — it’s not that it made characters too powerful, but rather that it caused a few builds to become vastly superior to others. On top of that, it introduced a ton of bugs just due to how fast characters were attacking when stacked to its upper limits.

The initial iteration of IAS was flawed in many ways. So, in effort to promote skill diversity and remove several game-impacting bugs from the environment, we reduced the value overall. We’re fairly happy with where IAS is right now, as well as skill diversity in general (though we’re going to need to do some additional skill balancing to bring it up to where we want).

2) So, when are you going to nerf Critical Hit Chance and Critical Hit Damage affixes?

We’ve no plans to nerf +Crit Chance or +Crit Damage. While +Crit Chance and +Crit Damage are very strong right now, there’s nothing inherently wrong with something being strong. As mentioned above, players doing too much damage is not enough reason for us to bring out the nerf bat. Neither affix is having a negative impact on build diversity (we’re seeing a pretty good balance overall), and there aren’t any technical issues with them being stacked to higher values. It’s something we’re keeping an eye on of course.

3) Why aren’t monster affix combinations restricted in some way?

Monster affixes are actually grouped into categories and then restricted based on those categories (to a degree). Our restrictions aren’t as tight as some players have suggested, but in the end we found that adding extra limitations often made Elite pack encounters very predictable and repetitive, which kind of went against our design goal for these types of monsters.

We know that not all players will see eye-to-eye with us on how these categories are organized, and we expect some criticism and disagreement, especially from such a passionate group of gamers. While we’re happy with where affix combos are right now, we’re open to feedback and especially constructive discussion. :)

Here are the categories:

“Strong CC” (Limit 1):
Knockback
Nightmarish
Vortex

“Defensive” (Limit 1):
Avenger
Extra Health
Health Link
Horde
Illusionist
Missile Dampening
Invulnerable Minions
Shielding
Vampiric

“Aggressive” (No Limit):
ArcaneEnchanted
Desecrator
Electrified
Fast
Fire Chains
Frozen
Jailer
Molten
Mortar
Plagued
Reflects Damage
Teleporter
Waller

4) Is Whimsyshire considered an Act I or Act IV zone?

It’s considered an Act III/Act IV zone, depending on difficulty. The monsters in Hell are considered Hell – Act IV monsters, and the monsters in Inferno are considered Inferno – Act III/Act IV monsters. The drop rates buffs from June 28 affect the zone accordingly.

—-

Suggestions:

1) Allow to gems to stack up to 100.

Totally reasonable request. We’re looking into it!

(We originally set the stack size to 30 so it would fit in with the other “3″ gem values. Now that it only requires 2 gems to combine into the next tier and the pattern has been broken, we’ve no issue increasing the base stack size. Good suggestion.)

2) Allow players to create multiple gems and items with just one click, if you have enough materials.

No plans right now to implement this kind of automated queuing for crafting.

3) Allow users to buy multiple health potions with one click.

Also a cool idea! We’re looking into it.

4) Allow the Town Healer to heal your active follower too.

Ditto. We’ll definitely consider this.

5) Add an option to block follower conversations.

Understandable annoyance, but no plans at this time to add in an option. Still good feedback!

forrás: incgamers

Comments (48)

  • avatar

    Rob

    |

    Nem tudom mi van a játékkal, de sorra rakom fel a lvl 63-as cuccokat az ah-ba és senki sem veszi meg…. kibaszottul idegesítő, nincs pénz nem jutok előre….

    Reply

  • avatar

    reconka

    |

    [reply]@vadonka (#39):[/reply]”wiki szerint a gépemen fut(na) suttyomba információt gyűjtve az operációs rendszerről és a futó programokról (wtf?) majd mindezt elküldi a blizznek. egyszerűen a win7 tűzfalában nem engeded ki az appot azt már is halott. ”
    ha warden timeoutol, akkor a klienst kidobja automatan a szerver.. probald ki, hidd el ki fog dobni (en probaltam.. sot meg wowban illetve sc-ban is ki fog dobni)
    kliensel egyutt fut igen, az hogy mennyire legalis ez.. ez a hatar elegge labilis, hiszen mondhatjuk hogy ez egy spyware..

    “youtube televan videókkal ahol többnyire valami egzotikus nyelven karattyoló magyarázza, hogy szerez napi 10 milla goldot úgy, hogy ne vegye észre a blizz.”
    youtube tele van dupe hackekkel amik nem mukodnek, cheatekkel amik szinten nem mukodnek, meg privat szerverekrol felvett felvetelekrol amik milliokat igerenek..

    nem mondom hogy warden tokeletes, sot egy lepessel elorebb jarnak a bot keszitok..

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    Nem ide tartozik, így off a téma, de gondoltam megosztom mindenkivel egy rmah-s infot, hátha valaki úgy jár mint én. Nos, kapálóztam jobbra-balra, hogy az rmah-n tett bid elveszett, amikor nem én nyertem a licitet (paypal-on keresztül).

    Nos nem veszett el. Bid esetén azonnal beterhelik a lóvét a számlán, de csak lezárolják azt. Ha nem Te nyered, akkor a paypalon látszik cancelled státusszal. Terhelve nem is lesz, viszont a banki szabályozások szerint 15 nap elteltével oldják fel a zárolást és kapom vissza a bankszámlára. A paypal nem írja jóvá a paypal számlán, majd visszakerül a bankszámlára. Kicsit szívás ez így, de ez van, nem lehet vele mit tenni.
    Gondolom a blizz-es számla nem ekkora szívás. Paypal-ról nem éri meg bid-elni, mert ha nem te nyersz, akkor több mint két hét mire visszakapod a pénzt.

    (persze lenne megoldás, ha írnék a blizznek, hogy küldjenek a bankom felé egy faxot, vagy adjanak egy igazolást, hogy a pénzre nincs szükségük, akkor a bank 2 napon belül felold, de ilyet el sem tudok képzelni)

    Off vége. On. :-)

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    [reply]@Hamu (#41):[/reply]Azért ezek a hónapok párszor lepörögtek volna már, ha figyelembe vesszük mióta is barkácsolják a játékot. És mennyivel hatékonyabb lenne ha minden esetben a legszükségesebb dolgok javulnának meg, vagy lennének kész először. Ráadásul itt nem 4-5 ember dolgozik a projekten, hanem valamivel több, amiben kizárt hogy mindenki csakis a maga részfeladatához értene. De tökmindegy, az ő dolguk, csak így olyannak tűnik nekem ez az egész mint a katonaságnál volt : ami kerek azt cipelik, ami kocka azt meg gurítják…

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@vadonka (#43):[/reply]hát mondjuk az 500 millás kesztyű tényleg durva… ilyen összegben semmi nincs is az AH-n, vagy ha igen – nagyon távol állok én az ilyen tételektől, úgy meg se szoktam nézni – akkor az nem kesztyű… ettől függetlenül érdekelne… kiváncsi vagyok milyen statokat ad…

    most néztem egyébként, hogy kellene vagy 20-30 milla ahhoz, hogy ah-ból felöltözzek act2-act3-ra, vagy rmah-ban kb 15-20€… Mivel az elsőre esélyem sincs :-D, a másodikra meg költeni nem akarok, így inkább húzok a wizardot :-)

    szerintem ember nincs, aki normális játékkal ennyi goldot össze tud vadászni… anélkül meg… leves :-)

    Reply

  • avatar

    vadonka

    |

    [reply]@Fedayn (#42):[/reply]te elhitted azt a vakítást amit előadott? :)

    500 millás kesztyű… persze…

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@eky (#37):[/reply]Ha nem tudod eladni, add nekem őket :-) én szívesen veszem… :-)
    vagy add oda, mond meg mennyiért rakjam fel, felrakom, megbeszéljük mi merre hány méter… (csekély jutalék, a többi a tiéd) :-D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Szotyi (#40):[/reply]Azért ez ennél kicsit bonyolultabb, egy adatbázis programozó aki évek óta ezen a területen dolgozik, ha megakad nem fogja kérni a szomszéd asztalnál ülő grafikus dizájner haverját, hogy segítsen neki. Mert ha még tudna is, akkor sem dolgozott azon a területen és egy ilyen terület átlátása úgy, hogy érdemi szinten hozzá is tudjon adni a munkához, hónapokba telik.

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    “Felsejlett egy jó öreg komment is, amit én személyesen is az emberi butaság megtestesítőjének fogom fel: a kérdés arra irányult, hogy a Blizzard miért a kisebb hibák kijavításával foglalkozik, miközben sokkal nagyobb dolgokat kellene kijavítani először. A válasz pofon egyszerű, de most a kék posztban is olvasható: Különböző fejlesztési részlegeknél különböző emberek, különböző csapatok dolgoznak különböző problémákon. ”

    Na most én pedig azt tekintem az emberi butaság megtestesítésének, amikor 6 másik végignézi (vagy a képkeretet rajzolgatja, szőrözgeti) miközben 1 vagy 2 ember megszakad a létfontosságú melókkal, a helyett hogy erőket csoportosítanának oda ami lényegesebb. Nyilván súlyozni kellene talán hogy mi kockáztatja nap mint nap a működőképességet, illetve teszi próbára a játékosok türelmét a megjelenés óta, és mi az ami maximálisan csak részlet kérdés. De ez természetesen nem várható el blizz-től, mert ezt már logikának és ésszerű munkaszervezésnek hívják…

    Reply

  • avatar

    vadonka

    |

    [reply]@reconka (#36):[/reply]szerinted mennyi idő ezt a warden progit kiiktatni? :) a wiki szerint a gépemen fut(na) suttyomba információt gyűjtve az operációs rendszerről és a futó programokról (wtf?) majd mindezt elküldi a blizznek. egyszerűen a win7 tűzfalában nem engeded ki az appot azt már is halott. arról nem beszélve, hogy baromira rezeg a léc a személyiségi jogok megsértése körül ha ez a progi tényleg ezt csinálja amit írnak róla.

    youtube televan videókkal ahol többnyire valami egzotikus nyelven karattyoló magyarázza, hogy szerez napi 10 milla goldot úgy, hogy ne vegye észre a blizz.

    egyébként mivel én informatikus vagyok és programozok pontosan tudom, hogy el lehet egy processt rejteni vagy módosítani úgy, hogy mondjuk egy explorer instance legyen, vagy akár az svchost alá csatolva. azt meg az életben nem detektálja semmi. gondoljunk csak néhány trójaira amit évek után fedeztek fel miután már több 10e gépet megfertőzött. egy jó programozó előtt nincs akadály, a blizznél meg nincs abból olyan sok szerintem abból kiindulva ami szerencsétlenkedést művelnek a patch-ekkel :)

    ez a warden már régen ki van kerülve, csak gondolom azok a botok meg hack-ek amik kicselezik a wardent nem publikusak pont azért, hogy a blizz ne tehesse rá a kezét.

    a másik dolog, hogy ha valami gyanús dolog van az account körül a blizz IP bant oszt nem account bant. mert lehet csak feltörték vagy hasonló dolog van. szóval még a detektálható botozás is kikerülhető vpn használatával…

    …és én csak egy mezei player vagyok, képzeld el milyen trükköket tud aki komolyan beleássa magát ebbe…

    mindig lesznek trükközők de amíg a normálisan játszók száma sokkal több és nem éri veszteség a blizzt addig pont leszarják ezt az egészet. felvenni a versenyt egy orosz vagy kóreai hackerrel amúgy is esélytelen bármelyik játék fejlesztő cégnek is. iszonyatos pénz és idő lenne egy olyan anti hacker progi kifejlesztése ami tutira kivéd mindent, amikor egy skilles hacker simán felnyomja még a kormányzati cuccokat is. nem éri meg nekik ezzel foglalkozni.

    csak egy példa: a wow-hoz több mai nap is működő publikus bot van amit a blizz nem vesz észre, pedig az már azért nem mai játék.

    őszintén szólva inkább foglalkozzanak a játék élménnyel meg azzal, hogy ne laggoljon meg dögöljön be a szerver állandóan. kimaxoltam 4 karit de most kezdett untatni a játék, úgyhogy egyre kevesebbet játszom vele, az idegesítő bugok miatt amit régóta nem képesek javítani. ezzel fognak elbukni egy csomó playert, ezzel együtt pénzt is.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@reconka (#36):[/reply]A wiki amit linkeltél azt írja már a diablo2 alatt is futott a warden. Remélem azóta rengeteget fejlődött, mert ott annyiszor vágták át a fejem különféle csalásokkal hogy az hihetetlen. Pedig ha jól emlékszem az 1.11 után játszottam főleg. :)

    Reply

  • avatar

    eky

    |

    Sziasztok igazából én már annak is örülnék ha menne az rmah az accom on kb 600-900 eu szar van nálam. van egy olyan kesztyűm hogy 500 molliért csak szarabbat láttam bent meg egy tényleg beszarás kardom na meg az apró :)
    A kövi a szitu angol volt a címem ekkor még ment is az ah váltottam magyar címre azóta a következő üzenetet kapom 2 hete *Your Request Has Timed Out*
    hát soz… kb 2 hete levelezek a suportal de semmi konkrét válasz mindig lekoptatnak valami sablon szövegel vagy valami linkel amiből konkrétan semmi nem derül ki LOL? ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném kap tőlem egy ss ajándékba :) mert már tényleg tele a kukim az egésszel peace….

    Reply

  • avatar

    reconka

    |

    [reply]@vadonka (#14):[/reply]” senki nem mondja meg, hogy nem valami geek tolja naphosszat felváltva a tesójával vagy egy bot.”
    anticheat: http://en.wikipedia.org/wiki/Warden_(software)
    csinalhatsz hiper szuper pro botot az a processz hozza fog ferni a diablohoz, es ha hozzafer a diablohoz, warden megsugja blizznek, hogy bizz egy csalo vagy :)

    ah botokat lehet szurni, ha van aki bolond modjara keri le az adatokat a szerverrol (statisztikai szempontbol),
    de nem kell mindent lekerni, eleg csak kis szeletet monitorozni egy egy accountnak

    warden jo kis joszag, bar kar hogy tul keson aktivaltak

    Reply

  • avatar

    gareth

    |

    [author]Ubul4 (#29):[/author][quote]Mert akkor ahhoz képest Diablo kisöcsi.[/quote]
    Néha elgondolkodtam, hogy pár elit pakk lenyomhatná diablot, és lenne új content :) Aztán eszembe jutott, hogy valójában pár elit pakk vette meg a játékot, és igazándiból nem ők, hanem mi vagyunk az elit pakkok b**i skillekkel, és ők farmolnak minket, de ez már messzire vezet :)

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@vadonka (#22):[/reply]Akkor csak én gondoltam azt, hogy közülük került ki a főnök? Nálunk a főnök azért elég jól ért a dolgokhoz.
    Most hogy elolvasta újra a hozzászólásomat, csodálom, hogy valaki megértette, én úgy emlékeztem, értelmesen írtam le, amit gondoltam :) Hiába, legközelebb kevesebb alkohollal írok kommentet :)

    #24 | fekete123 : az előző részben is csak haverokkal játszottam és ott nem szórakoztunk ilyennel, kidobáltuk a földre. De ha már ott is volt, akkor pláne nem így kellett volna megcsinálni.

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@Benny (#1):[/reply]Dps szűrő van, egyszerűen csak sorba kell rendezni a fegyvereket (pl. legmagasabbak elöl).

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    “Automatikus kraftolási sor/várakozási idő nélküli craft”

    Hogy lehet ilyen baromságot kérni?

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Oryon (#28):[/reply]Ha ennyire szelektíven szeretnél olvasni: Ctrl + F : 1.0.4

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Ubul4 (#29):[/reply]Az azt jelenti hogy tegyük fel van egy pack infernon szóval 4 tulajdonsággal.Kap egy Vortexet (Limit 1),azaz ha megkapja a Vortexet a ” Strong CC” kategóriából nem kap másikat ebből a kategóriából.Emellé kaphat akár 3-at is a”Aggressive” kategóriából , vagy egy “Defensive” skillt kap mellé (ugye limit1) és két “Aggressive”skillt mellé,vagy akár 4 ,pusztán”Aggressive” skillel is operálhat a pack.Remélem érthető volt:D

    Reply

  • avatar

    Ubul4

    |

    A hosszúsága miatt nem másoltam ide, de az alsó kék szöveg 3. pontja foglakozik azzal ami már bennem is felmerült, miszerint a champion és rare szörnyek abban a nagy randomizálásban néha túl nehézre sikerednek. A Blizz szerint jól van ez így, de értelmes párbeszédre hajlandóak.
    Az viszont nem értem hogy a kategóriák felsorolásánál az “aggressive” mellett a “no limit” azt akarja jelenteni hogy elméletileg találkozhatok egy szörnnyel ami mind a 13 tulajdonsággal rendelkezik? Mert akkor ahhoz képest Diablo kisöcsi.

    Reply

  • avatar

    Oryon

    |

    1.0.4 Részletek? Végigböngésztem mindent de egy darab részlet nincs benne 1.0.4-ről.
    Nekem ez a hatalmas titkolózás azt vetíti előre, hogy kicserélik az ikonját a wizard 2 skilljének, és javítják a tooltippet a demon hunter skilljein.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Negritis (#26):[/reply]1.0.4 srácok, ekkor kapjuk az ah frissítést, még nagyon titkolóznak, hogy mi lesz benne, de hamarosan kapunk egy előzetest.Sz’al stay tunned!

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@Apophissz (#25):[/reply]én is örülnék neki ha meg lehetne oldani és annyira nem is lenne bonyolult szerintem, kb az h amíg nincs bid az itemen addig visszavonható
    így se lehet teljesen kiszűrni a véletlen elütéseket, viszont ha bideltek rá akkor így jártál, ha meg nem akkor van időd korrigálni

    ha ez meg lenne nem zavarna hogy ‘csak’ 10 itemet lehet betenni

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    Az aukciós házra visszatérve egy kicsit. Meglátásom szerint igen is szükség van a fejlesztésekre. Sokan felhozzák megint a WoW-ot mert hogy mihez is tudná hasonlítani egy olyan személy aki Blizzárd-tól vesz játékot… Persze hogy olyanhoz hasonlít elsősorban amit már látott megszokott, attól függetlenül hogy ez teljesen más kategória. Tehát itt nem feltétlenül azzal van gond hogy 10 itemet lehet berakni, mert így is ha megnézzük tele van szeméttel az ah, és ugye jóval nagyobb a randomizáció az itemeknél, ebből a szempontból pont elég a 10 item hisz így is rengeteg a user. Viszont cancel az igazán jó dolog és igen is szükség van rá, mert hogy az pár perc ami a rendelkezésünkre áll berakás után az előfordulhat hogy kevés. A legtöbb ember nem hasra ütés szerűen rakja be a cuccost Ah-ba hanem kicsit körülnéz hogy hasonló stattal rendelkező item ugyan mennyibe is kerül, hogy ne adja túl drágán, esetleg olcsón se, illetve érdemes-e berakni egyáltalán hisz még így is előfordúl hogy nem tudja eladni. Ezzel biztos sok ember találkozott már. Nos visszont ha nem elég szemfüles az ember könnyen benézhet egy 0-t és akkor mindjár túl sokat vagy túl keveset kért valamiért, és jobb esetben vársz 1.5 napot h kivegyed majd újra berakjad, rosszabb esetben meg elviszik mert ugye túl olcsón raktad be. Ez persze relatív. Szerintem ezt kellene igazából megoldani. Csak az a baj hogy jelenleg itt is a pvp-t akarják behozni amelynek véleményem szerint nincs mit keressen a D3-ban.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@TrollBalint (#21):[/reply]Nem az hogy a wow-ban, de a játék előző részében is volt már ilyen. :)

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    [reply]@pacal (#11):[/reply]Kedves pacal!nem értem mi értelme van ilyen módon raförmedni a másik félre és estleges sértő megjegyzéseket tenni. Nos benny-nek a válasza számomra pont elég volt rövid és tömör. Olvasom a fórumot már egy idelye és három típusu embert különböztetek meg. Első ember akinek nincs élete és ő a hihetetlenül okos aki mindenki mást lehurrog “ha nem tetszik el lehet menni” tipuss, a másik aki néha ha idelye engedi szórakozásból játszik, elfogadja hoghogy ez nem egy d2 de mégis több évet várt a kiadásra és minden hiba ellenére is szereti, továbbá vannak azon személyek akik mndig korekt választ adnak és próbálnak segíteni, mivel senki sem tudva született.

    Reply

  • avatar

    vadonka

    |

    [reply]@TrollBalint (#21):[/reply]a csopvez. főnök, etc.. sosem ért annyira az adott projecthez mint az alatta dolgozó droidok. ez mindenhol így van az élet minden területén.

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    Ez az egyszerre több item vásárlása utána elgondolkodtam, hogy a Blizzard is olyan cég, mint az összes többi? Hogy az egyes részlegek nem kommunikálnak egymással? Mert hogy ez a megoldás a wow-ban van, és remekül működik, nekik akkor miért nem jutott eszükbe, mikor a programot írták? Vagy: Múltkor írta valaki, hogy trade-elt, és előbb nyomot ok-t, mint ahogy a partnere, és visszatörölt egy nullát a pénzből. A wow-ban ilyenkor újra jóvá kellett hagynia mindkét félnek a tranzakciót. Ez se jutott eszébe senkinek? (nem akarok mindig a wow-val jönni, de azt ismerem jobban) De ezek nem is játékfüggő dolgok, nem hiszem el, hogy a csapatba senkinek ötlött fel ez az ötlet (Miután gondolom a wow-ban is vagy azért hozták be, mert volt hasonló példa a trade-re, vagy pedig eleve volt ennyi eszük) ha nem is a programozóknak (mert ők biztos le vannak terhelve), de van egy csoportvezető, főnök, aki feltételem ért hozzá.

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    [reply]@fekete123 (#16):[/reply]Ezer éves infó…
    Elárulom, ingame is így működik!

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Heffernan (#6):[/reply]legendary buffolva lesz majd, de elvileg visszafelé nem, legalábbis ezt nyilatkozták.

    Reply

  • avatar

    vadonka

    |

    [reply]@fekete123 (#16):[/reply]köszi az infót! eddig emiatt folyton belépkedtem, hogy cseréljem a kezemen a gyűrűt. már ez is valami :)

    Reply

  • avatar

    Balcso

    |

    [reply]@Heffernan (#6):[/reply]Szerintem nyugodtan bonthatok azokat a legendarykat, mert ha fel is javítják őket azokat biztosan nem amik már a karaktereknél vannak, ez csak az újonnan esőkre vonatkozik!!!
    Nem tudom, hogy nem lehet elférni ekkora ládában minden szemetet belepakoltok vagy mi?!Eddig 1 oldalt használok és még így is bőven van hely…

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@vadonka (#14):[/reply]Azt egyébként tudtátok (mert én pár napja jöttem rá) hogy ha AH-ban pl gyűrűt hasonlítasz össze a sajátoddal akkor ha ALT vagy CTRL-t nyomsz hirtelen nem tudom melyiket akkor a másik kezeden lévővel hasonlítja össze?

    Reply

  • avatar

    Flamer

    |

    [reply]@fekete123 (#8):[/reply]Sajnos nekem nem csak ez a gondom…
    Még betöltéskor, új helyekkor, elfogadnám, hogy tölt. Én az FPS dropról, micro-stutteringről beszélek. Magyarul játék közben low grafikával is szaggat a játék!

    Reply

  • avatar

    vadonka

    |

    az AH-ban a vásárláskor nincs meg a stat buff összehasonlítás a viselt felszereléshez viszonyítva mint amikor az inventoryból rakom fel. pedig nagyon jó lenne látni, hogy na ez növeli a dps-t vagy a life-ot a mostani cucchoz képest vagy nem. a kalkulátorok zöme pontatlan, a patch-ek miatt állandóan változnak a számítások. ez szerintem egy fontos dolog lenne és nem hiszem, hogy megerőltetné a programozókat. ezt már a hivatalos fórumon is szóvá tették de erről sincs szó, hogy tervbe lenne.

    a botokkal kapcsolatban, az AH botokat már szépen ki tudják szűrni, a gold és item farmer botok viszont nem detektálhatóak. a jobbak már úgy viselkednek mint egy player, senki nem mondja meg, hogy nem valami geek tolja naphosszat felváltva a tesójával vagy egy bot. nem mernek emiatt bannolni senkit mert ha pont olyat bannolnak aki nem botozik csak tényleg éjjel nappal játszik abból cirkusz lenne. de a blizzard azt nyilatkozta, hogy a farmer botok nem jelentenek potenciális veszélyt a játékra, amúgy is a hardcore kóreaiak a botokat is jócskán lenyomják kézimunkával.

    azt pedig senki ne felejtse el, hogy a farmerek is csak az AH-n vagy még inkább az RMAH-n kereskednek. minél nagyobb az RMAH forgalma annál nagyobbat kaszál a blizz is a jutalékkal. cserébe elnézik a farmereknek, hogy nem igazán fair módon játszanak.

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Annak nem örülsz inkább, hogy van Valor? mert sokan baxnak menni magic findba?:)
    Lehet Te is….
    Nem írok nevet mert nem személyeskedem nagy általánosságba a “te-t”
    Ez a sok sírás ráadásul annyi hely van a ládában hogy nem igaz..
    Istenem mennyi hely kell még oda?
    befér több tucat tárgy meg még az inventoridba is.
    Kéne 100000ezer cucc a ládába?
    mert akinek 100hely kb kevés annak 1millio is.
    ilyenek miatt sírni komolyan mondom.

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Nem fér el a sok cucc a ládába?:)
    olvaszd be.
    úgy is találsz közben hozzá és megint tele lesz.
    Vagy ilyenkor fel sem veszed mert tele a ládád?:)
    Vagy végignézed melyik helyére férhetne be amit ledobsz a földre?:)
    Jaj jaj jaj bajok vannak itten

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    És miért baj az, hogy csak 10 cucc lehet Ah-ban?:)
    Jó lenne berakni 100at mi?:)
    hogy jöjjön a lové…
    Én még a 10 et is sokallom..

    Istenem..

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    10 itemnél nem lesz több, nem is baj. Cancelt úgy tudom tervezik berakni.

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    Sziasztok! Van esetleg valakinek bármilyen infója arról hogy lesz-e olyan pach amelyben behozzák azt hogy ah-ban egy adott itemet bármikor cancelezhessük? Vagy hogy mikor lesz arra lehetőség hogy 10 itemnél többet tehessünk be egyszerre?

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Flamer (#5):[/reply]Ha nem erről az FPS lagról beszélsz akkor bocs, de ha az a baj hogy töltés után vagy új helyeknél sokat tölt a játék akkor az kb 8 GB rammal orvosolható ilyen módon:

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5235703994?page=6#109

    A lényeg, hogy egy ramdisk nevű programmal virtuális meghajtót hozol létre a memóriában ami ugye egy SSD-t is kenterbe ver, ide másolsz 2-3 mpq file-t (ez nekem 3GB) és pöpecül megy a játék. minden gépinditáskor el kell játszani de ugye ez egy bat file-al megoldható

    Akit érdekel a téma az felfoghatja úgy hogy tanult valami érdekeset, aki nem szeret vagy nem tud ram hiányában ezzel szöszölni az ne foglalkozzon vele. Én használom, szerintem jó.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]Flamer (#5):[/author][quote]Azon csodálkozom, hogy a játék optimalizálásáról, illetve a “0 FPS” problémáról nem nagyon beszélnek, hogy mikorra javítják, tudják-e javítani, stb…
    Lassan kigolyózik a szemem az fps-lagtól… Szerintem sokkal eget verőbb probléma mint a followerek ömlengésének kikapcsolása vagy egyéb hasonlóan “nagy” probléma…
    0[/quote]
    Ez tipikusan olyan probléma, amin nagy valószínűség szerint dolgoznak, de nem beszélnek róla, mert semmi értelme nem lenne. Itt jön be a képbe a gamer habitus:

    – nem beszélnek róla, miért nem?
    – beszélnek róla, de hol késik már?
    – ha már beszéltek róla, akkor biztos készen is vannak vele…

    És akkor ezt még tovább lehet fokozni. Valószínűleg dolgoznak rajta, ha tömegeket érint a dolog.

    Reply

  • avatar

    Heffernan

    |

    Szerintem is kevés a hely, 5 altom van csak azért, hogy tárolják a cuccokat, amiket el tudnék adni többért mint amennyit kapok értük a vendortól, de sajna csak max. 10 itemet tudok kirakni AH-ba, másfél napra, és még cancel sincs…
    vannak legendaryk is félrerakva, hátha buffolják őket késöbb, jelenleg eladhatatlanok.
    A gemeket, craftalapanyagokat is tárolom még, mert nincs áruk, alig craftol valaki. (ezeket cancelezett aukcióként, az AH-ban tartom, igy 1 slotra többezer ugyanolyan alapanyag is elfér)

    Reply

  • avatar

    Flamer

    |

    Azon csodálkozom, hogy a játék optimalizálásáról, illetve a “0 FPS” problémáról nem nagyon beszélnek, hogy mikorra javítják, tudják-e javítani, stb…
    Lassan kigolyózik a szemem az fps-lagtól… Szerintem sokkal eget verőbb probléma mint a followerek ömlengésének kikapcsolása vagy egyéb hasonlóan “nagy” probléma…

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    [reply]@Dyingsoul (#2):[/reply]Más már biztosan megtette helyettem :)
    botok meg sztem mindig lesznek uh. arra kár várni, h teljesen kiöljék őket.

    Reply

  • avatar

    Chrysamere

    |

    míg nincs megoldva az AHbot probléma, addig remélem nem lesz 5 filteres ah keresés..
    Ha lenne, automatikusan elvinnék az alurárazott cuccokat a fontosabb statokkal és pontosan rákereshetnének rossz vétel kockázata nélkül..

    Másrészt ha lenne, mindenki ezekre keresne rá, a többi cucc amin nincs meg az 5 kívánt stat ottmaradna AH-n.. Így jó ahogy van most szerintem.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Benny (#1):[/reply]És a hivatalos fórumon is jelezted sokadszorra? :P

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Már sokszor jeleztem de számomra a legfontosabb, h legyen legalább 4 vagy 5 szűrési feltétel az ah-ban. Remélem nem kell rá még fél évet várni. Dps szintű szűrés sem ártana.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.