Monster Power – végső információk

Hamu . Leírás 1417

A Blizzard a legújabb hírében kiadta az 1.0.5-ben tervezett végleges Monster power információkat, és az Act-okhoz tartozó drop rateket. Most a cikk alapján készült rövidített ismertetőt olvashattok a tovább után.

Monster Power beállítása:

Ahhoz, hogy használni lehessen a Monster Power szintet, először is be kell állítanod az Options menü Gameplay alrészében.

 

Ezután a szint beállítása a következőképpen történik, amikor új játékot készítesz a Select Difficulty résznél megjelenik egy új legördülő menü, ahol kiválaszthatod a neked tetsző MP szintet. A játék indítása után, már az itt beállítottak szerint fognak skálázódni a mobok.

 

Monster Power hatásai:

 

Az MP szintek hatására, növekedni fog a karaktered MF, GF és a leölt szörnyekért kapott XP mennyisége az alábbi táblázatok alapján. Természetesen a nagyobb loot, nagyobb kihívást is igényel, így a szörnyek életereje és sebzése is növekedni fog. Egy új sor került a táblázatba, a Bonus  Item, ez a sor arra vonatkozik, hogy hány%-os eséllyel kapsz a kiesett tárgy mellé egy újabb tárgyat. Ezen felül minden egyes MP szint növelni fogja az Infernal Machine bossaihoz szükséges kulcsok kiesésének esélyét 10%-al. Vagyis MP1-en 10% eséllyel fog esni a kulcs, míg MP10-en 100% eséllyel.

 

A patch érkezésével változni fog Infernó nehézségen, az egyes Actok loot táblája is a következő mód szerint:

 

Forrás: battle.net

 

Comments (72)

  • avatar

    Chob

    |

    [reply]@rubicoin (#44):[/reply]Aztán jön egy reflectes pack és vége.

    Reply

  • avatar

    kileg

    |

    [reply]@Ex3cutor (#47):[/reply]A szaggatásokkal nekem is tele van a hócipőm. Nem mondom, hogy egy ultradurva pc-vel rendelkezem, de azért nem hinném, hogy ennek a játéknak olyan gépigénye kell hogy legyen, hogy időközönként beszaggassak, vagy ha haza portálok, akkor az ms-em a piros csíkba essen át. De hát ezek mellett élvezem a játékot, csak ennyi gondom legyen az életben! (:

    Reply

  • avatar

    Pinnya

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#46):[/reply]Elemental damage reduction = Resistance / (5 × Monster Level + Resistance)

    Reply

  • avatar

    Ex3cutor

    |

    Én ebből az egész 1.0.5-ből 3 dolgot várok:
    – Ugyan úgy essenek a cuccok minden actban ( a régi drop rate tökéletes lenne… )
    – A rarek 1mp-es identify ideje ( bárcsak instant lenne… )
    – A legendaryk láthatósági csicsázása!!!

    A többi szvsz fölösleges változtatás, és lassan kezdik túlbonyolítani a játékot ezzel a sok újdonsággal. Ahhoz képest, hogy én egy egyszerű, amolyan halomra lövöm a zombikat és megyek a köv. játékba dologra számítottam (az elején az is volt) ez már kezd kaotikus lenni, és mire jön a PvP az is lesz, aztán főhet a fejük, hogy balancolják. : )
    Remélem mostmár kicsit ráfekszenek a szaggatások és egyéb apró idegesítő dolgok kijavítására, mert az ügyben nincs semmi előrehaladás mióta kiadták.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@rubicoin (#44):[/reply]Ezt mi alapján rakta össze az elkövető ? Mennyire lehet hinni a számoknak ?
    Ha teljesen, akkor ez tényleg durva. :D

    Reply

  • avatar

    harmless

    |

    Jól gondolom, hogy póni level-re az a1-es adatok vonatkoznak? (104) Tehát felesleges runolni?

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Hamu (#37):[/reply]hát ez alapján van min gondolkodni:
    http://diablo3blog.blogspot.hu/2012/05/diablo-3-resistance-reduction-chart.html

    500 és 1000 allres között 14% reduction különbség van lev63 mob esetén is, akkor inkább dps-re rakjon az ember vagy armorra vagy melee/ranged reduction statra. ezek a dolgok mplevelen sokkal jobban ki fognak jönni mint eddig.

    pl. a +500 allres különbség ami ugye +14% hp-t ad, ha úgy vesszük kb. kétszeres dps-re cserélhető, azaz fele annyi ideig kell kibírnod a támadásokat, azaz +100% hp-d lesz. jó elnagyoltam (mert a 100k helyett 400k-t sebző mobból nem +14% lenne az effektív hp, hanem 4*14%), de a lényeg látszik.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Act 1, 4 fős coop a haverokkal, MPL10….alig várom már :D. Skeleton king, jövök már, ne aggódj!

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#41):[/reply]Igen, ezt akkor ugyanúgy látjuk. De mivel ilvl58 eshet infernón, de az is ugyanazt adja majd amun mint az ilvl63, emiatt mondtam, hogy gyakorlatilag minden sárgát fel fog szedni az ember (max. akkor a fegyvereket nem).

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Abiondi (#40):[/reply]Ja, egy ilvl 61 és 63 amulet között az égvilágon semmi különbség nem lesz. Asszem ezt már korábban ki is röhögtük egy másik topicban. :D Tök értelmetlen lesz három különböző, de teljesen egyforma ilvl az ilyen itemekre. :D Talán előbb-utóbb ki is szedik majd. Vagy rosszul gondolom ?

    Meg szerintem (legalábbis én wizardként) magasról le fogom sz**ni az armort is, egy kesztyűn nem az fog érdekelni, hogy 200, vagy 300 armort ad, hanem hogy mennyi crit-et, int-et, stb… szóval hacsak nem barbár az ember, akkor ez se fog sokat számítani, a fegyvereknél viszont szerintem ezután is csak az ilvl63-asok fognak érni valamit, mert ott viszont kulcsfontosságú a sebzés.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#39):[/reply]Nekem úgy tűnik, hogy mindegyikről szó van, hisz affixes.
    A páncél és fegyver észrevételed korrekt, de ezeken kívül az összes többinél megáll amit mondtam, pl. egy ilvl58 amu simán ad majd +100% crit damot és +10% crit hit chancet, ami finom :o

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Abiondi (#32):[/author][quote]Idézek az 1.0.5 patchnote-ból:
    “A tárgyakon lévő affixek mostantól a szörny szintjén fognak alapulni, nem a tárgy szintjén.”
    Magyarul hiába ilvl58 egy cucc, ha 63-as csonti dobta, akkor az biza ilvl63-nak megfelelő tulajdonságú lesz.
    Nem?[/quote]

    De, csak a fegyver alap sebzése és a páncél alap armorja az nem affix, hanem alaptulajdonság. Vagyis az item level dönti el, hogy mennyi a fegyver alap “fehér” sebzése, és a szörny szintje, hogy erre mennyi +% / +minimum / +maximum sebzés, vagy éppen mennyi strength kerülhet affixként. Vagyis adhatnak ugyanannyi strength-et, de egy ilvl 63 páncél több armort, egy ilvl 63 fegyver pedig több sebzést kaphat, mint egy ilvl 61, mert az alaptulajdonságaik nagyobbak, hiába azonos a rájuk kerülő bónusz.

    Ezek függenek a szörny szintjétől :
    http://www.diablowiki.com/Affixes

    Ezek pedig az item level-től :
    http://www.d3lexicon.com/item-type/sword

    Reply

  • avatar

    Devilaci

    |

    Mikor jön a patch ? engem csak ez érdekel :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@rubicoin (#35):[/reply]Most 600 allresről pakoltam le magamnak olyan 500-ra, és inkább a plusz sebzésre mentem rá. De még szerintem veszek le belőle, egy kis plussz hp-t és dmg-t cserélve rá.

    Reply

  • avatar

    Aspermayer

    |

    100k dps-el rendelkező cm wizard keresi 400k dps-el rendelkező dh párját. Jelige: inferno mp 7 farming :D

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Hamu (#34):[/reply]hát az allres sztem dh-nak kell, de erősen mértékkel. ugye van egy pont amin túl már nem emelkedik annyit a bejövő dmg csökkentés hogy megérje a felárat. pl. 0-ról 25%-ra növelni minimális pénzből lehet és ezért kell is, de mondjuk 60%-ról 65%-ra upgradelni már súlyos milliókba kerül és még sokszorosát sebző szörnyek ellen sem éri meg annyira.

    szóval sztem kb. 200 allres a minimum bárkinek, de dh esetén 500 fölé már csak a milliárdosok vigyék.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@rubicoin (#33):[/reply]Nem tudom, lehetséges, a skilleket én is megnéztem, így bekerül a sentry és a pet is mindenképp a repertoárba, de az allressel egyenlőre nem tudom mit is kéne kezdenem.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [author]Hamu (#31):[/author]érdekes kérdés, én végleges mplevel infók nélkül már látatlanban rámentem a túlérésre; 100k life 250 ressel és skill alapú reduced dmg volt az elképzelésem (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rubicoin-2466/hero/1119763). ezzel jelenleg infernón kényelmesen tankolok is akár relatíve alacsony 60k dps-el, de a patchnote-okat és a mostani számokat látva azt hiszem hogy nem lesz itt faceroll többet. a dmg és a life mindennél jobban felértékelődik, így a sentry pl. tényleg must have skill lesz és a minden elől elszaladgálás sem lesz már opció (már ha pl. übert akar ölni az ember).

    #32 | Abiondi:
    ahogy már írták, bármely mplevelen játszva egy 58-as itemen is lehet majd 63-as ilevelnek megfelelő stat (pl. 595 str egy kétkezes fegyveren) de az alap tulajdonságai attól még 58-asak maradnak (base dmg jóval kisebb egy 58-as 2h axe esetén mint egy 63-ason), így általánosságban igaz lesz hogy a dps célú fegyvereknél még mindig a 63-asok lesznek a legerősebbek, míg pl. egy ww offhand mace-en továbbra is csak a statok kombinációja/és erőssége fog számítani, ami most már akár 58-as cuccon is kijöhet majd.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#29):[/reply]Idézek az 1.0.5 patchnote-ból:
    “A tárgyakon lévő affixek mostantól a szörny szintjén fognak alapulni, nem a tárgy szintjén.”

    Magyarul hiába ilvl58 egy cucc, ha 63-as csonti dobta, akkor az biza ilvl63-nak megfelelő tulajdonságú lesz.

    Nem?

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@rubicoin (#30):[/reply]Én erre azt mondom dh-ként hogy single-be act-3on 600 all ressel is 1.5 ütés vagyok, 900 all ressel partyban már húzom 3-4-ig, 500 all ressel is túlélek egy nagyobbacska pofont, így ha megemelkedik a mplvl a sebzés duplájára akkor a tököm fog összerakni, 1000 körüli allrest egymagamnak, mert egyrészt szinte lehetetlen, másrészt a mobok sebessége nem fog növekedni.
    Lehet többször fgnak összecsukni, de a magam részéről dh-val még mindig jobb a dps-t növelni, majd 1.0.5-után, mint az allrest így első látásra ezt gondolom.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    azért a táblázatokat nézve a monster hp mellett a dmg is durván emelkedik, mp5-ön szinte duplája, mp10-en majd négyszerese. amit én nem értek, hogy a hozzájuk tartozó 6x illetve 36x hp-kat hogy lehet majd legyakni? értem hogy 6x meg 36x annyi idő alatt, de ha ennyivel többet sebeznek közben a mobok, akkor ott bizony kőkeményen kell majd gyúrni túlélésre is! számomra ez pedig tisztán hp-t jelent, mivel a nagy armor/reseken át bejövő sebzés százalékosan ugyanígy fog nőni.

    ezek szerint a patch után vége lesz pl. az amethyst árak mélyrepülésének (bőven craft költség alatti star gem ár) és a vit/res/life% cuccok is többet érnek majd? ugyanígy az emerald árak még inkább fel fognak kúszni, ahogy a crites cuccok is, hiszen egységnyi idő alatt többet sebezni is növeli az ehp-t :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Én ezt úgy értelmezem, hogy eshet ilvl 61 és 63 kard is, és mindkettőre ugyanannyi fire damage meg strength kerülhet, de az ilvl 61-esnek nyilván alacsonyabb az alap sebzése, ezért az ilvl63 jobb lesz, de nem annyival, mint most.

    Persze lehet, hogy hülyeség, nekem ebből ez jött le. :D

    A Blizzardot ismerve annyira komoly változásra nem kell számítani. A múltkor is mondták, hogy felbuffolják az ilvl61 fegyvereket annyira, hogy versenyképesek legyenek az ilvl63-asokkal… aha. :D Hát látjuk mi lett ebből is. :D Szerintem ugyanúgy térdig szemétben fogunk járni, és ugyanúgy 1000-ből 1 sárga lesz értelmes, de igazából én kezdem megszokni, szerintem jó is ez így.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Hamu (#26):[/reply]nem 58-63 fog esni? viszont mindegyik kaphat lvl 63-as statot,mob szintjétől függ az egész. egyáltalán mi értelme van a ritkább lvl63-as itemnek mint mondjuk a 60-asnak? magasabbak az alap statok rajta azt kész^^

    Reply

  • avatar

    kileg

    |

    Most már teljesen elvesztettem a fonalat! :/ Tehát 58as item eshet ki legrosszabb esetben, de ez is lehet akár olyan jo statokkal felruházva, mint egy 1.0.4-es 63-as? Tehát akkor minden sárgát ajánlott felvenni a földről, nem úgy mint most 62-63asokat, mert mindegyik MPL-es mob 63as szintű lesz, ami azt jelenti, hogy mindegyik sárga item a földön 63-as értékekkel lesz felruházva?

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Abiondi (#24):[/reply]Infernón ilvl 61-63-ig eshetnek tárgyak, bármilyen MPlvl-en előfordulhat akár ilvl61-es rare is, mint ahogy az ilvl 63-as is.

    Reply

  • avatar

    kileg

    |

    [reply]@Abiondi (#24):[/reply]Ha így állunk, akkor érthető, amit írtál, hogy mindegyik 63-as item lesz, csak akkor nem értem mi értelme a kisebb szintű rareknek, hisz aki infernozik az nagy valószínűséggel monster powerezerik is majd, ergo mindenkinek 63as itemek fognak esni? Nem tudom, ha így van csak örülök neki! (:

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@kileg (#23):[/reply]No akkor itt valamit nem értek, vagy félre értek, mert az alábbiak kerülnek be a mostani peccsel:
    1, amint van MPL bekapcsolva, minden monc Act 1-en is lvl63 lesz
    2, ezentúl minden tárgy a monster level alapján kapja a statokat, nem pedig az ilvl alapján

    Ez a kettő nekem azt jelenti, hogy mostantól minden cucc ilvl63 statú lesz, attól függetlenül, hogy az lesz ráírva, hogy ilvl58 (ez lesz elvileg ugye a legkisebb ami eshet).

    Reply

  • avatar

    kileg

    |

    [author]Abiondi (#19):[/author][quote]@Zsiráfnyál (#17): Hopp, jogos! Mivel mostmár ilvl63 stattal fog rendelkezni MINDEN sárga cucc (ugye jól értettem?)
    0[/quote]

    Nem, nem csak azok fognak esni sajnos! :(

    Reply

  • avatar

    morzdomigron

    |

    [reply]@sweeping (#21):[/reply]köszi

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@morzdomigron (#18):[/reply]Természetesen fölé is mehet, 375% a max 5nv-vel, +250 10-es mp lvl-n.
    Tehát elméletileg maximum 625% magic findel rendelkezhetsz, a tudomásom szerint. Ennél semmiképp se kevesebbel

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@morzdomigron (#18):[/reply]Ez a 300% felé is viheti.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#17):[/reply]Hopp, jogos! Mivel mostmár ilvl63 stattal fog rendelkezni MINDEN sárga cucc (ugye jól értettem?), így gyakorlatilag minden sárga cuccot érdemes lesz felszedni, és mostmár potyog is rendesen. De nem is baj az a 2 óra sem.

    A gond már csak azzal van, hogy annyit néha egy hét alatt tudok összesen játszani (van, hogy az 5-os buff sincs meg és vége a játéknak:) De hát így jár az ember ha családos és kis gyereke van :o

    Reply

  • avatar

    morzdomigron

    |

    Ez a plussz MF amit a MPower ad az 300% fölé is mehet vagy azzzal együtt is csak enyi a max?

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Abiondi (#15):[/author][quote]100k dps felett 24% movement speed mellett gyakorlatilag mindent leölve a teljes Act1 1 óra alatt simán megvan nem ?[/quote]

    Ha jól emlékszem, pont egy óra a speedrun achi. Nekem az +12% movement speed-el úgy lett meg Hell-en a WD-mmel neccesen, hogy egy kattintásra megöltem szinte bármit (elit pack 2-3 kattintás), és még a sprintelős spellemet is gyakran nyomogattam. A questek nyilván lelassítottak egy kicsit, viszont nem mentem be sehova, ahova nem volt muszáj, és semmit nem vettem fel a földről.

    Szóval mindent összeadva, ha minden extra helyre lemész, és szeded a földről a cuccokat, akkor szerintem inkább másfél-kettő. De nekem pont ez hiányzik, hogy ne 20 perc legyen a szokásos act3 köröm, hanem üssek végig egy teljes act-ot, és tartson sokáig. :D

    Amúgy Act1 a leghosszabb, nekem Act3 kb 25 perc volt, Act1 meg 55.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Bali007 (#11):[/reply]Jahh, összekevertem egy másik dologgal, amit ott olvastam.
    Megjegyzés… sose írj hírt, miközben Nero-t telepítesz, mert a folyamatos felugró ablakok teljesen szétverik a koncentrációt :D

    Javítva, köszi.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@kileg (#14):[/reply]Végülis jogos. 100k dps felett 24% movement speed mellett gyakorlatilag mindent leölve a teljes Act1 1 óra alatt simán megvan nem? És akkor szép változatos volt a run.

    Reply

  • avatar

    kileg

    |

    [author]Dyingsoul (#12):[/author][quote]Amúgy szerintetek ez után melyik farm spot fogja felváltani az eddig jól bevált act3-as spotokat? (már ha egyáltalán fel fogja váltani valami) Vagy inkább kérdezem így: Ti patch után milyen útvonalat fogtok farmolni?
    Én act2 vault of assasinsra saccolok act1-ben meg ahol van a warden és a halls of agony szintek.
    0[/quote]

    Én az egész Act 1-et fogom, nekem már a tököm kivan Act 3-al! c(: Most már úgy vagyok vele, hogy mindegy mit, csak ne azt. Tényleg monoton és unalmas lett már számomra, pedig Paragon levelen van még mit húzzak.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Én úgy nézem, hogy MPL4 és Act1 lesz nálam a nyerő.

    Viszont biztos az, hogy az Bossok a kulcshoz MPL1-en csak 1% eséllyel dobnak cuccot? Csak mert nekem PTR-en akkor qrtanagy mákom volt, mert simán 20% körül volt MPL1-en a droprate.

    Én és a Halls of Agony részen mászkálok majd szerintem.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Amúgy szerintetek ez után melyik farm spot fogja felváltani az eddig jól bevált act3-as spotokat? (már ha egyáltalán fel fogja váltani valami) Vagy inkább kérdezem így: Ti patch után milyen útvonalat fogtok farmolni?

    Én act2 vault of assasinsra saccolok act1-ben meg ahol van a warden és a halls of agony szintek.

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    A bonus item-et rosszul írtátok, az minden egyes mobra vonatkozik. Ha dobnak valamilyen cuccot, akkor van további x% esélye, hogy még valamit dobnak.
    A kulcsok dobási esélye pedig MP levelenként 10%-kal nő.

    Reply

  • avatar

    moccanat

    |

    [reply]@Hamu (#7):[/reply]persze egyértelmű nem is problémázok rajta az MPL10 legyen kurva kemény meg minden, csak tudni akarom, hogy hogyan lesz a rendszer

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Remélem lesznek hozzá új achik is. :D Az inferno diablo kill achi például most már aztán tényleg abszolút semmit nem ér, kéne egy mp10-es tesó is az ilyenek mellé.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@moccanat (#2):[/reply]soloban act3-ban találkoztam 67 milliós kapitánnyal ezt szorozd fel 1,7el=113,9 millió élete lesz 2 playerben.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@moccanat (#6):[/reply]Van itt az egybegyűltek között valaki akinek ellenvetése van a friggyel kapcsolatban?
    Az most szóljon, vagy hallgasson mindörökké!

    Hát izé, az MP10 nem olyanokra lett tervezve, akik nehezen kicsikarnak magukból 30 k dmg-t.

    Reply

  • avatar

    moccanat

    |

    [reply]@Hamu (#5):[/reply]ja végül is ki ne ütne szívesen egy közel 6millió hp-s zombit act egy legelején :D (és akkor még csak ketten játszunk)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@moccanat (#2):[/reply]Hmm… szerintem jahh, ha többen vagytok, akkor megkapja azt a kis plussz hp-t a mob. :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Dyingsoul (#1):[/reply]Ave

    Reply

  • avatar

    napozin

    |

    kezd alakulni a játék :) remélem hamarosan jön a patch az éles szerverre :)

    Reply

  • avatar

    moccanat

    |

    Nekem egy dolog nem világos ha pl. mpl10-en egyedül játszom akkor a a mobok hp-ja 3439%-kal nó, de ha bejön hozzám valaki, akkor annak az értéke nő meg 75%-kal, vagy az a 75% a 3439-hez adódik majd hozzá?

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Ave Caesar (dicsőség és kondi)! Megyek act1-et farmolni! :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.