Megérkezett az új patch a teszt szerverekre! + [Update] Patch notes

Dyingsoul . Béta, Patch 1247

Megérkezett az új patch (közel 700MB) a teszt szerverekre. Bár úgy tűnik néhány dolog ami eddig működőképesnek tűnt, az most mégsem az: első ilyen szembetűnő dolog az a legendary alapanyagoknak az iconja ami korábban volt most viszont egy ikonért könyörgő feliratot látunk rajta. Lehet fogadásokat kötni a hotfix kiadásának időpontjára!

Update utáni körkép

Update utáni körkép

Update 1: Sok ember panaszkodik arra, hogy nem látják a PTR szerveren a Torment szintet. Ezt úgy lehet jelenleg előcsalni, ha újra átmásoljátok a karaktereiteket a live szerverről.

Update 2: dolgoznak az ügyön, aki türelmes és tud várni az ne copyzzon feleslegesen karaktert, így megmaradhat a PTR-en eddig elért eredménye.

Update 3: Lylirra közben jelezte, hogy tudnak a hibáról és már dolgoznak a javításon. A forrásban megjelölt topikban lesz majd update.

Update 4: Megérkezett a hivatalos Patch Notes is.   /Envo

We’re currently investigating an issue where some level 60 characters are currently unable to access Torment difficulty on the PTR.

Please note that this issue is only affecting PTR characters that were level 60 at the time that the most recent PTR patch (2.0.0.21930) went live. Sub-max level characters that hit level 60 after the patch will not be affected. Similarly, level 60 characters that are copied (or re-copied) over to the PTR after the patch will not be affected.

Since this is a PTR-only bug, it’s not an issue that will ever affect the live client. Even so, this is something we believe we can address for PTR players via hotfix rather than a full patch, and are working on doing so right now. We do not have an ETA at this time for when that hotfix will be ready, but we’ll be sure to update in this thread as more information becomes available.  (forrás)

További frissítés hamarosan!

Comments (40)

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Dyingsoul (#38):[/reply]Teljesen igazad van, abból is érződik, hogy most vagyok 18as szinten torment IV-n és most mentettem meg caint és segítettem a kovácsnak megölni a zombit. Act I elején tartok, de máris 18as szinten :)

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    Olvasgattam az alábbi kifogásokat és elámulok, hogy sokan nem az ordító technikai hibákat kifogásolják hanem jelentéktelen részletkérdéseket, mint pl. “miért nem könnyebb a torment 6 ? …” stb.
    Hát már miért ne lenne brutál nehéz !? A torment felső fokozatait kizárólag a létező legjobb
    gearrel rendelkező játékosoknak szánják. Szomorú is lenne ha 1-es szinten üthetőek lennének
    a T6 mobok ! Éppen ez a gond a mostani mp10-el ! Lvl15-ön beleteszek 1-1 brutál ruby-t a fegyóim socketjébe és hullanak az mp10-es mobok mint a legyek ! Ergo nincs komoly kihívás még a max. nehézségi fokozaton se kb. lvl50-ig ! Ez miért jó ?
    Végre felérték ésszel, hogy a sok nehézségi fokozat legfelső fokai tényleg elképesztően nehezek, ha rajtam múlna soha nem is nerfelném ! Akinek nehéz, ki sem kell lépni, tolja lejjebb egy vagy több fokozattal oszt jó napot !
    Legyen min. 1-2 felső fokozat amibe még a legkeményebb arcok is belegebednek, így van értelme ! A T6-nak meg kellene hagyni a “mission impossible” jellegét, hogy az az 1-2 játékos
    a bolygón aki mégis lenyomja joggal érezhesse magát kivételesnek :)
    A komoly gondok azokkal vannak (amire Criminalheadz is utalt), hogy már-már amatőr szintü programozási hibákat ejtenek egy multimilliárdos cég fejlesztői, programozói, sőt nem egyszer ilyeneket hagynak benne a ptr-ben hetekig. De még olyan is előfordult, hogy korábban már müködő dolgokat barmoltak el a “javítás” során. Na, ez tényleg érthetetlen.
    Ez a kiváló alapkoncepciójú játék igazán megérdemelné a legprofibb és legelkötelezettebb fejlesztőket !
    u.i. mellesleg a T6 nagyságrendekkel nagyobb XP-bónuszt is ad mint a mostani MP10, tehát teljesen jogos, h sokkal nehezebb is !

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@sweeping (#37):[/reply]Igen totál értelek mire gondolsz. De azért vedd figyelembe azt is, hogy hogyan nyithatóak fel a Master és torment fokozatok: Ha valaki egy üres, új accounttal kezd, akkor csak a normal, hard és expert fokozatok érhetőek el. A masterhez act 4-et teljesíteni kell, míg a tormenthez lvl 60-as karaktert kell elérni. Ebből is látszik, hogy ezeket a fokozatokat véletlenül sem lvl 1-re illetve a fenti követelményeknek nem megfelelő szintekre találták ki. (pláne ha még azt is hozzávesszük, hogy a tormentnek 6 fokozata van és ebből te egyből lvl 1-en a játék legsúlyosabb fokozatát kóstolgatod. :))

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Dyingsoul (#36):[/reply]A válasz egyszerű, mivel mp10-t is lehetett lvl1-től játszani, gondoltam hátha lehet Torment VI-t is…
    Végül is lehetséges, a sebzés még nem irreális amit kiosztanak, az életük annál inkább :) Egyébként így is ellehet vele bohóckodni, ha valaki nagyon szereti a kihívásokat, annak jó, most is még ezzel szórakozok

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Fege (#32):[/reply][quote]@sweeping (#31): Gondolom eredetileg nem úgy tervezték, hogy az alapjátékban elérhető lesz a Torment, a kiegészítőre illetve lvl70-re optimalizálták. Szerintem az alapjáték kedvéért nem fognak variálni rajta. :) [/quote]
    A torment és más fokozatok a szörnyek szintjét a játékot kreáló játékoshoz állítja ergó nem lvl 70-re optimalizálták.

    #33 | sweeping: miért akarsz egy pucér új, lvl 1 karival torment VI-on mozogni? Azt a fokozatot nem arra találták ki, hanem hogy a játékosoknak legyen egy olyan mércéje ahová tudjanak fejlődni.

    Lehetetlennek tűnik Torment VI? MP 10 sem volt kismiska mikor betették a gameba (azt is tovább nerfelték). A Torment szinteken illik azért loot 2.0-ás jó cuccokban feszíteni, semmi értelme nem lenne az j contentnek ha nem jobb itemek esnének a jelenlegieknél. ->jobb, loot 2.0 itemek és bírni fogod torment 6-ot. Persze az új felszerelést nem 10-20 óra alatt fogod tudni megszerezni.

    Értem én amúgy, hogy játszottál vele 5 percet és irreálisan nehéznek tűnik. Az lenne a csoda ha könnyű lenne. :DD

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Envo (#34):[/reply]Szvsz 93000életes champion kicsit erős miután kijössz a városból közvetlen azután…
    Meg ahogy nézem bugos is a rendszer, mert néhány ütésre megöltem egy 16000 életes zombit, de ez meg az istenért se hal meg. Van itt még mit javítani…
    Viszont így fél perc alatt léptem 2 szintet. Vannak itt gondok, nem kevés…
    De még csak PTR

    Szerk: Közbe látom hogy a hf ringel egész jól lehet haladni, mert az a random tűzgolyó elég “nagyot” sebez rájuk, kipróbáltam milyen ezzel…
    de az 50 ezres elit pack meg a 93 ezres champion még mindig olyan dolog, hogy hf ring nélkül kb 30 percet üthetném, kicsit optimizálni kéne még ezt. Vagy akkor vegyék ki és ne legyen elérhető lvl1-től…

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@sweeping (#33):[/reply]És? Mi itt a probléma?

    Szerintem az mp rendszer nem volt annyira jó, mert a tízes is már gyerekjáték volt a végére. Így meg legalább be tudod igazítani, hogy neked melyik kell, ha a játék végére értél, tápolod magad, akkor feljebb tudsz lépni.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Fege (#32):[/reply]Érdekesség kép kreáltam egy új karaktert, hogy megnézzem mennyi a szörnyek élete act1 legelején lvl1-n.
    Jön felém a 2200 életes zombi… :D Torment I-n van 66 élete, ekkora a diferencia I-VI között… még az a 66 még viszonylag reális lehet
    Csak megsúgom, 19 élete van mp10-n, de ugye legelején 3dps-el indul a karakterünk.
    Kijöttem a városból, és jön felém a 93 ezer életes champion, nice… :D

    Blizzard what are you doing???
    Hogyan, miként, és ez változni fog??? Ez miiii? Szó szerint fél óra lenne így egy zombit leütni, azzal a 3dps-s alapsebzéssel :D De igazából ha találok valami cuccot akkor se nőne meg annyival a dps-m…

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@sweeping (#31):[/reply]Gondolom eredetileg nem úgy tervezték, hogy az alapjátékban elérhető lesz a Torment, a kiegészítőre illetve lvl70-re optimalizálták. Szerintem az alapjáték kedvéért nem fognak variálni rajta. :)

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Abiondi (#28):[/reply]500 millió életes elit pack, olyan armorral… :DDD
    GJ blizzard, én azt nem értem, hogy mp10-t is lehetett farmolni 50-es szinten, akkor itt ez miért nem működik. Mert nekem senki ne mesélje be azt, hogy tud tormenten VI-n haladni, 60as szintű karival, még annak se mehet, akinek überbrutál táp karija van…
    2 ütésből meghal a wizardom 59k élet 800allres 375k dps ptr-n. Ráadásul semmit nem sebzek rájuk…

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Criminalheadz (#29):[/reply]Ez így rendben is lenne, csak tudnám kikapcsolni magamban a szakmai énemet (pénzügyi programok tervezésével és tesztelésével foglalkozok), mert amikor meglátok ilyen dolgokat tépem a hajam, hogyan lehet ilyet még csak tesztre is kiadni :( És itt most nem egy garázscégről van szó :(

    Reply

  • avatar

    Criminalheadz

    |

    Sok a negatív ember, ami most van attól fényévekkel jobb már most. 2: Meg úgyis javítva lesznek a föbb dolgok! Enyii elég, szerintem…

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Hoppácska, működik a Torment VI.
    +3500 gold find, +3500 XP :o

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@SPARXS (#26):[/reply]Már hogyne lennének ! :D 2 gépem van, és a kettő között kizárólag VGA különbség van.
    Mind2 gépen futtatom a játékot hajszál pontosan azonos video beállítások mellett,
    ugyanolyan monitoron, felbontáson, stb. Az egyik DX10-es kártya, a másik DX11-es (sokkal újabb generációs). A DX10-esen az alább említett effektek egyáltalán nem látszódnak,
    míg a DX11-esen gyönyörüen. Ég és föld a 2 közti különbség.
    Az, hogy a játék fut DX9 alatt is távolról sem jelenti, hogy a játékban nincsenek olyan elemek, melyeket csak DX11-el lehet tökéletesen megjeleníteni.
    Ez pusztán annyit jelent, hogy nem feltétel a játék futtatásához a DX10 vagy 11.
    (ami persze rendes dolog a fejlesztőktől, mert így egészen régi vasakon is
    viszonylag jól futtatható a játék.) Az már az én bajom, hogy grafika terén maximalista vagyok :)
    És ha már egyszer vitathatatlanul szépen megcsinálta a Blizzard a különböző látványelemeket,
    effektusokat, akkor miért ne élvezzük ki ? :)
    De ami ennél is meggyőzőbb érv, hogyan lehetséges, hogy a PTR-on ugyanazok az elemek egészen másként (primitívebben) jelennek meg mint a LIVE-on, ha nem directX okozza az eltérést ? És főként hogyan lehetséges, hogy a PTR-en pontosan úgy jelennek meg az alább említett dolgok, ahogyan a gagyi DX10-es régi kártyám jeleníti meg a LIVE-on ? :)
    Nem kizárt, hogy a hiba az én készülékemben van, csak akkor nem értem, hogy a LIVE szerveren miért nem hibázik a kártyám. :)

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Latrine (#28):[/reply]A Diablo III-ban nincsenek DirectX 11-es dolgok. A heat haze effect meg a többi, mind elérhető a DirectX 9-el.

    “A Diablo III egy akció szerepjáték, hasonló stílusú, mint a Diablo II. Saját 3D-s motorral rendelkezik. A fejlesztők igyekeznek minden létező rendszerre elérhetővé tenni a játékot, s azt állítják, hogy a játék nem fogja igényelni a DirectX 10-et”

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Off hozzászólások törölve, az érintetteknek ajánlom a hozzászólás előtti moderálási irányelvek figyelembe vételét. Ezt vehetitek első figyelmeztetésnek is: maradjatok a hír témájánál. (Minden másra ott a csevegő, fórum.)

    Reply

  • avatar

    Old_BANANA

    |

    Valakinek van ötlete miért kapok Server maintanence errort amikor be akarok lépni PTR-re? Most kajak aktiválták a Patcht de még rádobtak egy maintanancet is Fuck you alapon?

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#22):[/reply]Figyelembe vetted, hogy lvl70-en belépni egy adott torment szinten
    nem ugyanaz mint lvl60-on belépni ? Ha igen, akkor nem értem az érvelésed.
    A mobok a játékossal együtt lépnek szintet, tehát nem kell lvl70-es dps, hogy
    lvl60-on alapjátékkal lenyomjuk akár a torment 6-os fokozatot is, ergo
    egyáltalán nem indokolt a kevesebb xp sem !
    Az érvelésed akkor állná meg a helyét ha a torment Y lvl 70-en azonos
    erősségü mobokat generálna pl. act1-ben mint a torment Y lvl60-on,
    de ez nagyon nem így van !

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#22):[/reply]Maradhatna alapjátékosoknak a régi mp rendszer, kiegészítősöknek meg ez :)
    De nincs ezzel semmi baj, teljesen normális hogy vásárlásra akarnak ösztönözni, minden cég ezt próbálja elérni több kevesebb sikerrel :)

    Így nem is baj, hogy nem élesítik, mert engem kicsit zavar, hogy ilyen lassan döcög az xp csík. Hát igen, kellene ide a tiszta 1-1,5m dps ami 70-n elérhető :) és mivel nv sincs, meg alapból torment kevesebb xp bonust ad mint mp szintek hát igen…

    De nembaj, én úgy is megveszem :)

    Reply

  • avatar

    Owen

    |

    Kicsit off, de közben már lehet a battle.net asztali programmal előre tölteni a 2.0-ás peccset is… :D

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@sweeping (#16):[/reply]Azért valamilyen szinten érthető, mert ha lvl60on azokkal a cuccokal repülne az xp akkor mi lenne lvl70-en? Nem lenne kihívás. Aki magasabb szintre akar menni vegye meg a kieget, vagy játszon ott ahol még bírja. Az nem várható el hogy lvl70en ne legyenek erősebbek a karakterek/monstrák csak hogy lvl60on is könnyű legyen a legnehezebb fokozat. Szvsz a játék rovására menne.

    Reply

  • avatar

    ady04

    |

    [reply]@Professor J (#20):[/reply]hát ez marha jó.. köszi

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@ady04 (#15):[/reply]Igen, időkorlátos, ha jól emlékszem 72 órát kell várni és ismét enged másolni karaktereket.

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [reply]@lassudefekt (#14):[/reply]Ha a VGA-d tudja a DX11-et akkor pl. a heat effectek (hőhatás vagy délibáb hatás a lángoló épületeknél) müködnek DX11-en, de 10-en nem. De ennél sokkal egyszerübb ha van wizardod, bekapcsolod az energy armort és ha müködik a DX11 akkor gyönyörü, hullámzó vízbuborékot kell látnod a karakter körül (ahogy a live szervereken) ha nem akkor szinte semmit, csak csúnya gagyi fényt a feje felett + valami alig kivehető aurát.
    Nem akarom elhinni, hogy csak nálam nem müködik, azt meg végképp, hogy rajtam kívül senkinek sem tünt fel ez az ordító hiba :)

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    O nagyon megy itt a marketing, most kezd csak összeállni szép lassan a kép :D
    Én most torment 2-n hentelek sokkal több hp-juk van mint mp7-n, és 430 bonus expem van, torment egyen talán 330 ha jól emlékszem, míg mp7 683 na azért nem mind1… meg alapjáraton is ott rájuk nézek a 360k dps-emel és már halottak is, kb 5x gyorsabban jön az xp…

    Egyértelmű, hogy a kieg megvételére akarnak motiválni, magasabb nehézségi fokozaton szeretnél játszani? Hát akkor vedd meg a kiegészítőt! Szeretnél végre szintet lépni, és nem csiga lassúságba haladni a paragon levelekkel, akkor vedd meg a kiegészítőt!

    Reply

  • avatar

    ady04

    |

    tegnap európai szeró helyett amerikait másoltam és mikor az európait akartam 395017-es kódot adta ki valami időkorlátos szöveget írt ki mellé

    Reply

  • avatar

    lassudefekt

    |

    [reply]@Latrine (#13):[/reply]hogy lehet megnézni van-e?

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    A directX még mindig nem tünt fel senkinek ? :)
    Nincs directX11 a PTR-ban (live-on meg tökéletesen müködik) !
    Azért ez nem egy elhanyagolható hiba szerintem. Sokkal csúnyább
    a játék most (dx11-képes VGA-val) PTR-en mint live-on !

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@sweeping (#11):[/reply]Kint van a patch notes. Így is tervezték
    “•Master difficulty now unlocks upon completion of Act IV, and Torment difficulty (I-VI) unlocks at level 60 ”
    A torment eléréshez annyi kell, hogy belépsz a 60-as karakterrel egy játékba, kilépsz és a change questnél utána átállítod a nehézséget tormentre. Azt vettem észre, hogy a nehézség beállítás (legalábbis ha torment) az most nem hősönként van beállítva, hanem az egész accounton az összes hősre. A 60-asaim egy átállítás után mind tormenten indulnának. Az első karakteres belépésnél act 1 legelején indult. Kilépés és nehézség állítás után módosítanom kellett az eredeti quest beállítást, mert hibát jelzett (kilépésnél act 1 elején voltam, beállításban végén. Picit összekavarodhatott a beállítás)

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Új bug, torment VI is elérhető, szerintem ezt nem tervezték, de ha igen akkor szóljatok :)
    Alapból nekem se működött, kreáljatok Master szintre, gyűjtsetek kevés xp-t, lépjetek ki, és láss csodát elérhető a torment

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    [author]Latrine (#5):[/author][quote]…De ami kegyetlenül idegtépő, hogy a ptr-en a patch óta csak dX10-en fut a játék !
    3× leellenőriztem, a live-on szépen megy a dX11, ptr-en, csak a 10 !
    Legszembetünőbb és legkönyebb leellenőrizni a heat effectekkel és a wizard
    energy armorjével. Jelezzetek vissza kérlek, ha nálatok megy a ptr-en is a dX11,
    hogy tudjam nálam van-e a hiba; köszi !
    0[/quote]

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    Van egy aranyos extra szolgáltatása a patchnek:
    – minden tome of secretből DE lett :D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Fedayn (#7):[/reply]Én töröltem mert offtopik: élő szerverekről is beszélsz holott a hír teszt szerókról szól, minden másra gondra bajra ott a csevegő vagy a fórum. A további offtopikok is törölve lesznek.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@Professor J (#6):[/reply]lehet tudni miért törölted a hsz-em?
    köszi az info-t, akkor az jó, azt updatelte rendesen, nem tudom mi baja van.
    a normal d3 kliensen nem tud valamit telepíteni helyhiány miatt. erről tudtok valamit? a bnet kliensben be van kapcsolva hogy a jövőbeni patch-eket is töltse…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Fedayn (#6):[/reply]A PTR/Beta serverek legfrisebb száma 2.0.0.21390

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    Nálam megy a torment, kipróbáltam egy 25-ös HC DH-val is, alacsony szinten elég kemény :)
    De ami kegyetlenül idegtépő, hogy a ptr-en a patch óta csak dX10-en fut a játék !
    3× leellenőriztem, a live-on szépen megy a dX11, ptr-en, csak a 10 !
    Legszembetünőbb és legkönyebb leellenőrizni a heat effectekkel és a wizard
    energy armorjével. Jelezzetek vissza kérlek, ha nálatok megy a ptr-en is a dX11,
    hogy tudjam nálam van-e a hiba; köszi ! :)

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    Pár változás/javítás
    (- a torment választás még inaktív. Ismert hiba. Elvileg rajta vannak)
    – a vendor itemek nem bezúzhatóak már. Amikor megveszed, akkor kap egy Cannot salvagable jelzést. Hasonlót az “Account Bound” jelzéshez. Hm. Amúgy minek van akkor vendor? Csak magatalálósan az első karakterekkel az első pár szinten használható. No, mind1.
    – már van XP csík és a gyűjtött/következő szinthez szükséges XP-t is jelzi
    – a Cursed Chest inaktív (legalábbis normalon nem volt shrine az indításhoz. Azért majd megsasolom. Lehet nehézségfüggő, vagy lehet a láda indítja)
    – drágakőcraftnak nincs a kavicson felül nyersanyagszükséglete. Már nem kell DE-t költeni rá
    – A carftolt archon amulettek már 60-as szintűek (na végre)
    – A craftoknak már nincs “dupla” erőforrás igény ikonja.
    – A craftoknak nincs lvl 61-es anyag igénye. Kivéve az archon amukat, amik nem craftolhatóak a vaníliában. Legendary alapanyag kell hozzá lvl 60 feletti itemből. Gratula Blizz!

    Ja, meg belépéskor eltűnt a megváltozott mantra, de alapból aktív volt. Lol: D
    Meg az alaphatás passzív skillként működik most és nem kell aktiválni (nincs lejárta).
    – a Maphoz bekerült egy “sebességváltó” (Map level), csak nem működik.
    – a skill fölé állva kiírja a sebzés típusát: Ezs szeriuntem eddig nem volt (Physical, fire, holy, stb)
    – a skipp all intro már nem lesz inaktív a program újraindulásakor

    Személyes kedvenc:
    Nehézség bónuszok:
    “0,00% extra gold bonus”
    0,00% extra XP bonus”

    Igenigen. Megyek is masterra

    Reply

  • avatar

    napozin

    |

    [reply]@Dyingsoul (#2):[/reply]amit írtam nem irónia volt :) tényleg próbálkoznak most is jött a patch nem vártak jövőhét szerdáig meg ilyenek :) remélem a fix is gyorsan jön és lehet tolni tormenten :)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@napozin (#1):[/reply]Van akinek pár kattintás után elérhető lett a Torment fokozat PTR-en.

    Egyébként a legfurcsább az, hogy fenn a patch viszont a patchnote sehol.

    Reply

  • avatar

    napozin

    |

    igyekszik a Blizz úgy veszem észre :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.