A mai Grab Bagben (és valószínű, hogy a következőben is) a felszerelésekről lesz szó.
Tudtátok, hogy ..
- .. a pajzsok blokkolási mechanikája megváltozik? A Diablo 2-ben egy bizonyos százalékos eséllyel az összes bejövő sebzést kivédhettük, de a készítők ezt túlzónak találták. A jelenlegi rendszer szerint a pajzs egy bizonyos, meghatározott mennyiségű sebzést véd ki. A devek remélik, hogy a blokk gyengítésével több, az előző játékban elhanyagolt fegyverkombinációt is megnyitnak a felhasználók előtt. Pajzsot egyébként minden kaszt használhat, bár a fejlesztés kezdeti fázisában a Monk még nem tudott, ezt később megváltoztatták.
- .. a charmok kikerültek a játékból? A developerek úgy gondolták, hogy bár a charmok alapötlete jó, de a mechanikájuk nem való a játékba: mint tudjuk a charmokkal gyakorlatilag a táskánkban lévő pakolási helyünket cseréljük le a karakterünk tulajdonságpontjaira, ami semmilyen körülmények között nem tud igazán szórakoztató lenni, sok macerával jár. Táskára mindenkinek szüksége van, a rendszer csak kényelmetlenebbé tette volna a játékot. Valamilyen formában azért még vissza fognak térni a játékba, de valószínű csak a megjelenés után.
- … a Diablo 3-ban nem fogjuk látni más emeberek lootjait? Ami a földre esett az a miénk, nincs több klikkverseny a földre hullott uniqokért, elfelejthetjük a pickup programokat.
- … a festékek is utat találtak a játékba? Bár sajnos egyszerre csak egyféle színt adhatunk a ruházatunknak, a felszerelések sokfélesége kárpótol majd ezért. A játék bejelentése táján Bashiok megemlítette, hogy lehet, a játék vége felé az armorokat már nem csak színezhetjük, hanem stílusában is megváltoztathatjuk. Például kopottas, vagy fémesebb stílust kölcsönözhetünk nekik. Ez a lehetőség viszont tisztán spekuláció és a megjelenéskor biztos, hogy nem fog helyet kapni a Diablo 3-ban.
- … hogy (természetesen) lesz item linking és közös láda az egy accounton belüli karaktereknek?
Forrás: