Számos beta teszter életét megkeseríti, ez a hibaüzenet. Vagyis rossz jelszó, vagy felhasználó név. Ismert hiba, aminek a javításán dolgoznak. Vasadan közölt pár jó tanácsot ez ügyben.
Amit ne tegyél:
1. Ne változtasd meg a jelszavad
2. Ne változtasd meg az e-mail címedet.
Amivel próbálkozz:
1. Próbáld a régi jelszavad.
2. Próbáld a régi e-mail címedet.
Ha ezek nem mennének, akkor a lenti linken, ahol nagyvonalakban arról ír a srác, hogy ő is belefutott ebbe a hibába, amit azzal orvosolt, hogy a “Diablo III BetaData_D3PCMPQsCache” Cache mappát átnevezte, és újra belépett, így neki sikerült bejelentkezni, majd visszanevezve is ment simán ment onnantól a játék.
Vasadan közölte, hogy ezen kívül jelenleg neki sincs a probléma megoldására más ötlete, de amint megszületik a megoldás posztolja.
[Quote]Good morning guys,
Sorry for the late response, the US office was closed yesterday. As you have probably figured out, this issue is mainly affecting non-US users like EU and TW. As Bashiok said in his Twitter post, we are aware of this issue and are working on it, but right now we have no ETA on a fix.
Some things you should stop doing:
1. Changing your password.
2. Changing your e-mail address.
What you can try doing in the meantime:
1. Try old passwords.
2. Try old e-mail addresses.
If none of that works, please try the steps listed in this user’s thread. He was able to fix the problem for himself by renaming his Battle.net Cache folder, causing Diablo III to make a brand new one. DO NOT DELETE THE BATTLE.NET CACHE FOLDER 🙂
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4015355021#6
Other than that, I don’t have anything for you. I’ll keep you posted as soon as I get information.[/Quote]
Forrás: battle.net