Az éjjel kaptunk ismét egy Jay Wilson blogbejegyzést. A pvp mint olyanról nagyon kevés információt kaptunk eleddig, egy gyors visszatekintés az előzményekre, először ugyebár olyan koncepció volt, hogy aréna rendszer szerűen fog zajlani az egymás elleni játék, egy az egy ellen, vagy több a több ellen. Ez a koncepció elvetésre került és helyette kaptunk egy amolyan Team Deathmatch típusú játékot, ahol két csapat egymást ölve pontokat szerez, és az elhullott csapattársaink pár másodperces respawn után újjáélednek.
Jay a bejegyzésben elmondja nekünk, hogy a pvp jelenlegi mércéje, még nem üti meg azt a szintet amit elvárnak tőle. Ezen kívül megemlíti, hogy már számolják a bejelentés napjáig hátralévő napokat. Ez a funkció egy későbbi content patchban fog bekerülni a játékba.
A patch élesítésekor több tematikus aréna pálya fog bekerülni a játékba, egy fejlett partnerkereső amivel könnyen találhatunk magunknak velünk egyenlő szinten álló ellenfeleket. Pvp tematikus achievementek, és az ígéretek szerint személyre szabott jutalmak az elért helyezésünk függvényében.
Hamarosan további információkat közölnek a pvp rendszerrel kapcsolatban.
Személy szerint, nagyon kíváncsi vagyok ezekre a további információkra. Többek között azért is, mert régebben nagyon tagadták az E-sport életképességét a Diablo univerzumában. De a korábbi class módosítások, és most a pvp rendszer elhalasztása, talán egy komolyabb változás előszele, ahol a Blizzard megteremti az E-sport lehetőségét a Diablo univerzumában?
Forrás: battle.net