Erre a hétre, a szavazataitok szerint az 1.0.7 pro és kontra jött ki, a véleményeinket a tovább után olvashatjátok.
Professor J.
Pro:
- Infernon jelentősen megnövelték a szörnyekből jövő XP mennyiségét
- Duel rendszer
- Monster Power elérhető Public game-ben is
- Új Crafting receptek és alapanyag
- Átdolgozták a Reflect Damage Monster Affixet
Kontra:
- A Duel jöhetett volna valamivel előbb
Összességében elégedett vagyok a javítócsomag tartalmával. A Duel rendszert még nem próbáltam ki, majd csak élesben fogom, addig is foltozgassák, tökéletes balance úgysem létezik.
Dyingsoul
Sajnos a vizsgaidőszaknak köszönhetően nagyon kevés szabad időm van, ezért mostanában keveset játszom. Ennek ellenére próbálom követni a Diablo 3 híreit. Nos az 1.0.7-el ismét jön végre egy kis változatosság, javítás-csiszolgatás és fejlesztés. Szerintem erre a patch-re is elmondható az, ami az eddigiekre: túl sok idő kellett nekik ezen változtatások implementálására. Hiszen a legendary tárgyak festésében, skillek variálgatásában bónusz xp megváltoztatásában (és még lehetne sorolni) nincs túl nagy kihívás. Persze jönnek az új gemek igen. Mondjuk azokkal úgy vagyok, mint a jelenlegi plvl 100-al: soha nem lesz olyanom. Persze a plvl 100-at most már könnyű/könnyebb lesz megcsinálni, de nekem még mindig perfect star köveim vannak csak a fegyverekben van radiant. Szerintem sokan lesznek még úgy, hogy nem rakják tele a karit az új gemekkel, akkor sem ha megengedhetnék maguknak (inkább geart cserélnek). A duelezést kipróbáltam ptr-en, kb 15 percig kötött le. volt olyan, hogy 8 killt csináltam halál nélkül, plvl 90-100 asok között, de olyan is volt, hogy 4-szer haltam egymás után. A monkom kb addig él, amíg van spirite, illetve az győz aki először csap. Nem tetszik a jelenlegi pvp, eléggé értelmetlen és ezt nem a karakterek unbalanced státusza mondatja velem, hanem az, hogy én is 1-2 ütésből lecsapom az ellenfelet, de engem is lecsapnak 1-2 ütésből. Más játékokhoz hasonlítva (akár a Blizzard berkein belül is) túlságosan “rövid” az az idő ami az élet-halál között eltelik, nem lehet túl sokat taktikázni. Persze lehet, hogy csak idő kérdése és majd kinövi magát a pvp, de addig is nekem az a véleményem róla, hogy a jelenlegi duel rendszer használhatatlan.
Hamu
Pro: Valami jönni fog.
Kontra: Ez elég sovány patch-nek.
Kicsit bővebben mindez, az örömteli, hogy kapunk egy új patch-t, és ebben érkezni is fog számos olyan dolog, ami megkönnyíti az ember életét, teszem azt, a pick-up radius növelése, a térképen látszódó legendary, a néhány bugfix. Ezeken felül kapjuk az új tartalmat ami… néhány új recept, egy olyan duel rendszer, amiben csak a pályákat kellett megcsinálni, és némi foltozgatás, például megnövelik az xp-t kicsit átalakítják a ruby-t, buffolják a monkot. És valahol itt, lényegében ki is fulladt a patch. Nekem olyan érzésem van ezzel az 1.0.7-el kapcsolatban, hogy megjelent decemberben a PvP blog, az kiverte a hisztit, és valamivel nagyon gyorsan kellett előrukkolni, mert a befektetők a visszhanggal kapcsolatban seggbe rúgtak egy-két fejest. Szerintem, ez az 1.0.7 nem az az 1.0.7 amit pár hónappal ezelőtt még csináltak, és a felével sem készültek el, ez az 1.0.7 egy elkapkodott, hamarjában kiadott valami, ami a kedélyek nyugtatására készült. Nagyon remélem, hogy a leendő 1.0.8 megkapja azokat a tartalmakat, amit az ideális 1.0.7 nem kapott meg, és remélem, olyan hibákat is kijavítanak, amik már az 1.0.5 óta bent vannak a játékban, teszem azt Shen, és az ő Victory beszédje. Ha pedig tévedek, akkor…
Most pedig szeretnék a szerkesztői hatalmammal élni, és sugalmazni mindenkinek, hogy úgy leírnám Proffessor J.-vel szintén, melyik a kedvenc helyszínünk, vagy szereplőnket, de a szavazás most is a ti kezetekben van, így csütörtök éjfélig adhatjátok le a következő hétre a szavazataitokat.
Sorry, there are no polls available at the moment.