Néhány patch-el ezelőtt eltávolították a játékból, de az 1.0.8-al ismét elérhetővé vált a Murlocket nevű nyaklánc. Különlegessége abban mutatkozik meg, hogy esélyt ad egy pici murlock pet megidézésére. Ezt a nyakláncot Act II csatornáiban (Sewers of Caldeum) találhatjuk meg Moontooth Dreadshark nevű szörny megölése után, akit Hell vagy Inferno fokozaton kell keresnünk. Maga a szörny is random módon spawnol, de a nyaklánc drop esélye sem 100%. KingKongor viszont egy videóban megmutatja nekünk, hogy hol is található Moontooth Dreadshark egész pontosan.
[youtube K_xe1u-U3Mc 600 350]
One of my coworkers was showing off his Murlocket just yesterday, and now I want one. I was looking for some good info on how to find it, so thanks to everyone who posted helpful advice.
I bet these make a fun gift to send to friends, have any of you done that? (forrás)
Egy újabb népszerű fórumtéma képezi beszéd tárgyát a hivatalos fórumon: a vég nélküli dungeon ötlete. Az ötlet jól láthatóan nem csak a community managereket érdekli, hiszen Travis is elmélázott az ötleten: bár pontosan még nem tudja, hogy a játékosok csak egyfajta mérőeszközként szeretnék-e használni – “Vajon az én karakterem hány szinti mélységig tudna megküzdeni a gonosszal?” – vagy valami mást várnának el egy efféle feature-től. Bár azt megjegyezte, hogy szerinte az emberek azért is vágynak rá, hogy ne csak Alkaizer köröket ismételgessenek hanem valami igazán random pálya legyen a játékban. Vaneras érdekesnek találta azt az ötletet, hogy egy ilyen endless dungeonban akár találkozhatnánk a régmúlt bossaival (például a hellforge kováccsal vagy a countess-szel). Minden esetre eléggé konkrét kérdéseket szögezett most Vaneras a játékosok felé: “Egészen pontosan mire gondoltok az Endless Dungeon kapcsán? Mit szeretnétek látni vagy találni egy ilyen helyen? Milyen játékstílust és célokat tűnétek ki egy Endless Dungeonben?” Kíváncsi vagyok, hogy olvasóink milyen válaszokat adnának erre a kérdésre és egyáltalán mi a véleményük a témával kapcsolatban.
Endless dungeons is a topic that have been brought up quite a few times now, although I must admit I have never seen the idea combined with the suggestion of old Diablo bosses reappearing in them 🙂
Endless dungeons is an idea that there are many different takes on and we have seen quite a few variations on the idea being posted on these forums and elsewhere. This idea was actually also being discussed in a recent live stream interview with Travis Day and Wyatt Cheng on Archon the Wizard’s twitch stream:
Does the idea of endless dungeon come up in those conversations?
Travis: Yes, we talk about that a lot. It’s funny, with endless dungeon, it’s… it’s something people will heatedly debate what that’s supposed to mean. I have my own take, but I’m not sure what everyone wants from it. My take is that players want a measuring stick, to see how far you can go, like they reached level 200 or something. But I think the real purpose is that players just want to play for a long time without repeating the same levels over and over again. They don’t want just more Alkaizer runs.
So, to get a little more clarification on this idea, what exactly is it you have in mind when you think about an Endless Dungeon? What is it that you would like to see or find in such a dungeon? And also, what kind of gameplay and goals would you want and aim for if you could play in an endless dungeon?I think it would be tricky to implement an endless dungeon without making it an “Instead of” rather than an “As well as”.
True, such a dungeon would have to be a choice and not a replacement!There are several things that would need to be taken into consideration, but it is still nice knowing what people have in mind exactly when they talk about wanting an endless dungeon 🙂 (forrás)