Egy végtelen csata maradványai visszhangoznak keresztül a megtizedelt terület ősi utainak találkozásain. Régen az Eternal Conflict (Örök Viszály) helyszínéül szolgáló, a szemeink előtt elterülő harcrombolta területek, amelyek most hátborzongatóan csendesek, megfelelő helyeknek bizonyultak az alkalmankénti dulakodásokra, melyek a még császkáló harcosok és az ősi dögevők közt dúlnak, kik a legtöbbet hozták ki ebből a nem túl otthonos térből.
Egy elhagyatott erőd dereng dermesztően a távolban. A néhai támaszpont, ami a Fény végső bástyája volt a Burning Hells (Égő Poklok) Kapui előtt, most egy oly veszélynek ad otthont, amilyet a világ még nem tapasztalt eddig.
Üdv a Pandemoniumban:
A Végtelen Küzdelem összegzése
Pandemonium az alkotás forrásának nyoma, hol egykoron angyalok és démonok bőszen harcoltak a Worldstone irányításáért, egy ősi ereklyéért mely a valóság formálásának erejével van felruházva. A Worldstone tulajdonosa korszakokon át változott – a High Heavens és a Burning Hells csapásokat mértek egymásra, világokat hoztak létre, nézve ahogy velejéig romlott teremtményeik elsorvadnak újra és újra.
Azok, akik hallottak már a Sin War-ban történtekről tudják, hogy az áruló angyal, Inarius, Mephisto lányával, Lilith-el karöltve ellopta a Worldstonet, létrehozva a világot, melyet Sanctuary-ként ismerünk. Az ereklye alapos elrejtése után eme menedékbe a pandemonium-i harcok lelassultak, majd idővel abbamaradtak.
A játékosoknak lehetőségük van újralátogatni az elidegenedett csatateret, de azok, akik korábban már jártak a Pandemonium Fortress falai közt, nekik is teljesen új élményben lesz részük. A csatatereken még sosem haladtak át Sanctuary hősei, bár a Pandemonium Fortress annakidején egy helyszíne volt a Diablo II-nek Act IV-ben, a most érkező Nephalemek sokkal kevésbé fogják majd otthonosnak találni.
Eredetileg Tyrael építette a Worldstone ide helyezése és védelme céljából, a Pandemonium Fortress egyik egyedi tulajdonsága, hogy az épület felölti azok alakját kik irányítják. Bár korszakokon át meghódították, illetve vissza, nagyon megingott mind az angyalok és démonok érdekeltsége az erőd megszerzése iránt a legfőbb kincs hiányában, mely valaha benne nyugodott. Azonban az ily mértékű érdektelenség teszi ezt fő rejtekhellyé egy másik ereklye számára mely eldöntheti az Eternal Conflict kimenetelét mindörökké.
[divider]
“A Pandemonium régóta áhított vágya volt a tervezőinknek és íróinknak melyet teljes mértékben fel akartak térképezni, mert a Diablo II-ben éppen csak egy kis ízelítőt kaptunk arról, mit is rejt magába ez a birodalom. A koncepció, miszerint ez egy kapocs a High Heavens és a Burning Hells között nagy kihívás elé állította a tervezőket, hogy ez a másvilági érzet, amit kelt, ne legyen túl idegen.”
“Mivel ez a hely nagy részben érintetlen maradt ebből a szempontból, nagyon sok lehetőséget rejtett magába. Mindenkinek a fejlesztői csapatban és a játékosoknak, akik játszottak a Diablo II-vel, van egy elképzelésük milyen lehet Pandemonium, mégis végtelen lehetőséget adott. Hogy beteljesítsük ezeket az elképzeléseket, egybegyúrtuk őket.”
“Természetesen fontos volt, hogy egy olyan hely érzetét keltse, mint semelyik eddig felfedezett hely Sanctuary-ban, mivel a Nephalem számára ez egy teljesen ismeretlen terület. Itt harcoltak a démonok és az angyalok egy örökkévalóság óta, ami kihatással van a látképre. Hogy milyen teremtmények lakják ezeket a földeket? Dögevők, amik a harcok maradványaiból élnek, elfeledett angyalok és démonok, akik tovább harcolnak a végsőkig, és különleges teremtmények, mint például a Realm Walker, egy ősi szörnyeteg, ami egy örök rabságba vezető portál terhét cipeli.”
“Végül pedig: az Ethernal Conflict nyomai. Pandemonium volt, és még most is az bizonyos szempontból, a központja ennek a háborúnak. Mivel ez a hely „minden létnek a keresztútja”, minden erre utaló vonást körültekintően kellet elhelyezni, hogy megteremtsük ezt a kaotikus egyensúlyt, ami semmi máshoz nem fogható.”
Forrás: eu.battle.net/d3/en/blog//