Három nap késés után a Blizzard élesítette a 2.6.0-s patch-et a szervereken.
Ahogyan ezt már Professor J kolléga egy előző cikkben szépen leírta, az alábbi javítások történtek:
- Kijavították az Inarius teljes setben fellépő hibát, miszerint az on-hit típusú legendary gemek (pl. Mirinae) túl sűrűn aktiválódtak.
- Kijavították a Rathma set hibáját is a visszajelzések alapján:
- A régi hatos setbonus alapján 10 skeletal mage kellett ahhoz, hogy elérjük a maximum 2500%-os sebzésbónuszt. (250% / skeletal mage). Ezt megnövelték 650%-ra, így más csak 4 skeletal mage kell a teljes 2500%-os sebzés eléréséhez.
- Végre a Hellcat Waistguard már egynél többször esik a játék folyamán.
- A necromancer-only tárgyakat már nem használhatják más class-ok, mint pl. a Krybin’s Sentence-t. (csak személyes megjegyzés: pedig milyen jó lett volna már a CoE-nak egy ellenfél…)
- S a végére egy skill javítás: a Demon Hunter Marked for Death skillje a Grim Reaper rúnája hibásan szórta a sebzést a necro Frailty skill-lel együtt használva.
Reméljük, mindenkinek örömére készültek ezek a javítások!