Újabb hét, újabb kerekasztal, pont ma fogyott el az utolsó bejglink, így már végképp vége a karácsonyi időszaknak. A hétre, ismét a PvP-t hoztuk el témának, mert legjobban ez az, ami most érdekel mindenkit, méghozzá a héten megjelent egy incgameres cikk, bár a wow ptr-ről lett lebányászva, de egy DOTA típusú pályát találtak. Szóval ,nem is húznám tovább a szót, PvP és DOTA.
Professor J.
A Blizzard mindig igyekszik minőségit és maradandót alkotni, ami általában sikerül is neki, azonban a Diablo 3 PvP esetében kicsit túlságosan is maradandót szeretnének kicsikarni, egy olyan játék esetében, ahol a PvP korábban sem állt többől, mint Duel vagy PK (ami a 3-ban nincs). Túlkomplikálják az egészet szerintem és nem csak én vagyok ezzel így. A Diablo 3 PvP-t maximum úgy tudom elképzelni, hogy kör ill. valamilyen 6-8 szögű vagy négyzet alakú pályán sok rombolható elemmel (oszlopok, lépcsők, stb.) megy az adok kapok 1v1-től 5v5-ig. Ha nagyon szeretnék valamivel bonyolultabb PvP módot a Diablo 3-ba, akkor talán egy zászló vagy bázis foglalást (pl. UT Domination) tudnék elképzelni, de ilyen DotA stílusú, 3 korridoros, 2 főbázisos, tornyokkal és NPC-kkel teli játékmechanizmust nem nagyon, egyszerűen nem illene a Diablo világába. Az 1.0.7-s Duel rendszernek örülök, hogy lesz, kíváncsi vagyok hogy milyen lesz PTR-n ill. élesben, de addig sok víz fog lefolyni még a Dunán.Azt nem értem a Blizzardban, hogy ha a Diablo 3-t nem szeretnék e-sport játékká változtatni, akkor felesleges ennyit agyalni a PvP-n, kiadhatták volna korábban is már még ha csak PTR formában is, hogy a játékosok tesztelhessék, és ha nem tetszik akkor kellett volna visszaülni a dolgozóasztal mögé. Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de ne legyen igazam, ebből a Diablo 3 PvP-ből lehet, hogy nagy akarásból csak nyögés lesz a vége.
Dyingsoul
Hamu
Miután Jay Wilson leközölte a kis PvP-s blogbejegyzését, én sem örültem, ahogyan a több ezer másik játékos sem, de ettől függetlenül, még nem írtam le a Diablos PvP-t. Annyit most már tudunk, hogy nem TDM típusú játékban fogjuk öldökölni egymást. Elég sok pvp módot kipróbáltam, ahogyan gondolom ti is, ott a zászlórablás a területfoglalás, a Last Man Standing, a TDM, DOTA és még napestig sorolhatná bárki közülünk az oldalról, a jobbnál jobb pvp módokat.
Ha logikusak akarunk lenni, akkor egy olyan mód lenne az ideális, ahol nem kell (sokat) scrollozni a mapon, mert a Dio jelenlegi UI-ja erre nehézkes. A fenti incgameres videóban, egy DOTA/LOL típusú játékmódhoz, át kellene tervezni az UI egy részét, bár ha belegondolunk, minden lehetőség adott rá, csupán a nézet nem az amit megszokott az ember a DOTA játékmódoknál. A másik, ami talán a DOTA ellen szól, az pedig a fejlődés mértéke, mert a DOTA vagy LOL esetén is fontos része a játéknak a karakter fejlesztése a játékon belül, ilyen lehetőség a Diabloban nincs. Jó, ezt átlehetne hidalni pl. egy stackelődő buffal, ami a “szintlépés” illúzióját keltené, de ez számomra nagyon garázsmegoldásnak tűnne. Bár láttunk már ilyet a Blizzardtól, például Wintergrasp. Egyelőre kíváncsi vagyok, hogy mit fog kitalálni a Blizzard, és remélem, hogy nem újabb 7 hónapot kell várnunk a semmire.
Ugye, most itt lesz a duel rendszere, aminek a bővebb leírását, valamikor mostanra ígérték. Ez egy kicsit nyugtatni fogja az embereket, de ez sem fog végtelenségig tartani. Bár a héten már a kékek aktívabbak voltak, és majdhogynem több kék poszt született most, mint az előző egy hónap alatt, ez azért szerintem reménykedésre adhat okot, hogy kezdünk kilábalni az uborkaszezonból.
Szóval még mindig optimistán állok a dolgokhoz, és bízom benne, hogy egy olyat fogunk kapni a pénzünkért, amivel még jó-pár tíz-órát fogunk beleölni kedvenc játékunkba.
Nektek mi a véleményetek egy esetleges DOTA típusú játékmódról, vagy egy másik játékmódról?
Visszazökkenünk a, normális kerékvágásba, így a jövőhétről ti szavaztok. A szavazatokat csütörtök éjfélig tudjuk elfogadni.
Sorry, there are no polls available at the moment.