Kezdőlap Egyéb Wired interjú Rob Pardoval

Wired interjú Rob Pardoval

24
0
MEGOSZTÁS
Rob Pardo újabb riporttal ajándékozta meg a nagyérdeműt, ezúttal a Wired blog felkérésének tett eleget. Rob bővebben kifejti a vadonatúj B.net feltörés védelem lényegét, a Warden rendszert már korábban is használták, most azonban továbbfejlesztették, hogy a hackelt játékokkal még kevésbé lehessen feljutni a B.netre. Kihangsúlyozza, hogy a WoW és  Diablo 3 közti hasonlóságok ellenére, a D3 nem lesz MMO. Végül szóban megemlíti a készülő WoW-filmet is, melyet a Legendary Pictures visz majd filmvászonra, azonban A Pixarral ellentétben itt sokkal kevesebb ember vesz részt a film elkészítésében.

+ update: Továbbá hozzátette, hogy a Diablo 3 kiadása még odébb van, mivel a fejlesztés rengeteg időt felemészt.

[quote=Rob Pardo]
“I don't know how far out it is, but it's still fairly early in development. I think when people see it, it feels so polished and so finished, but the reality is we have a very small portion of the game done right now,” Pardo explained.

He added: “A lot of the way we develop is: We wanna make sure the game is really fun and the visual fidelity we want … we wanna make sure we have a small area that feels really done so we know what to build. So even though it looks really complete a lot of the content is just not there. We have a long ways to go to build each of the different acts in the game and put in all the quests and all the different monsters. We have a lot of development ahead of us before it will be something … It will definitely be out after StarCraft II.”

Forrás: