Christian Lichtner és Jason Bender a PvP-ről

Professor J . Hírek 298

Christian Lichtner ls Jason Bender a PvP-ről meséltek 1-2 érdekes dolgot a VG247 munkatársainak.A PvP lényege a Diablo 3-ban a móka és szórakozás lesz, nem lesznek tárgyjutalmak, hogy a PvM játékos ne legyen kényszerítve arra, ha jobb tárgyjutalmak miatt a PvP-t kellene erőltetnie.Továbbá (mint az közismert-a szerk.) a Diablo lényege a PvM egyedül vagy barátokkal.Bizonyos PvP-re is alkalmas skillek, pl. amik lassítanak, Stunolnak (letaglóznak) etc. PvP-ben kisebb hatással fognak rendelkezni, a Counter spellek viszont nagyobb hangsúlyt fognak kapni.Valamilyen szinten lesz Balance is a PvP-ben, de nem fog a PvM rovására menni, hisz az a fő célja a játéknak.(A PvP a D3-ban több több elleni harcra lesz kihegyezve, jelenleg 3v3 van a játékba beépítve.-a szerk.)

Christian Lichtner: It’s definitely more of a Call of Duty-style progression speaking very generally. Part of the reason is that we want to make sure you’re playing PVP for the right reasons. We want PVP to be inherently fun. And Diablo is primarily a PVE game – cooperative with lots of loot, right? We don’t think the best way to get loot should be to grind in PVP and be like “Well, I don’t really like PVP, but it’s where I get the best loot.” We really want to make sure you’re playing PVP just because it’s fun and for bragging rights. We intend to support it, but really, PVE and cooperative is where the loot’s at.

Christian Lichtner: think our focus is very much on the PVE experience. The point of PVP is more for players to really beat the crap out of each other. It’s fun! And like we said before, you can’t feasibly balance 97 billion builds. But that doesn’t mean there isn’t gonna be some of that happening. I just think it’s being realistic. It’s not even the point of the whole PVP experience.

Jason Bender: So we do balance it. The numbers are different from PVE. We’ve been balancing it for a while, and crowd control stuff tends to be reduced. Counters are emphasized. But we don’t want to sacrifice PVE balance under any circumstances for the PVP game. Diablo is about running through the world, beating stuff up with your friends cooperatively, getting the next best sword – you know, what have you. That’s our primary mission. And it just happens that all these game mechanics are fun to play in a team-based environment. It’s a little more freeform PVP experience.

There will be balance. But we’re really not worried about trying to get the optimal build for each class figured out before the day-one launch, because it’s a different beast. StarCraft is about that: really tightly balanced beautiful strategy, so they emphasize that. We prioritize an experience that’s easy to get into, and you just can’t help but have fun.

Forrás:

Comments (25)

  • avatar

    monzi

    |

    Válasz nixit #20 üzenetérVálasz nixit #20 üzenetére:
    yVálasz Rudi #21 üzenetére:
    a srác 36 hihihiihi

    Reply

  • avatar

    monzi

    |

    Válasz Professor J #19 üzenetére:
    köcce

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Na, erre mindjárt beírja a srác, hogy mi az a RPG? :D

    Reply

  • avatar

    nixit

    |

    Válasz monzi #18 üzenetére:
    Ne haragudj, de játszottál már RPG vel?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz monzi #18 üzenetére:
    akkor a te kedvedért megint zárójelezni fogok a hírekben

    PvP= Player vs Player (játékos játékos ellen)
    PvM= Player vs Monster (játékos a szörnyek ellen)
    HC=Hardcore (éles karater 1 élettel, ha meghal akkor kampec neki végleg)
    1v1= 1 játékos 1 ellen küzd
    2v2= 2 játékos 2 ellen küzd
    3v3=3 játékos 3 ellen küzd

    A legutolsó 3 a PvP-re vonatkozik.

    Reply

  • avatar

    monzi

    |

    Már csak azt kéne tudni miaz a pvp és 1v1, és 2v2 meg a pvm és hc..pff
    Azt hittem ez magyar oldal és magyarul is tudnak :-)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz CooLMaSTeR #14 üzenetére:
    A PvM max 4 fő lesz, a PvP meg egyelőre 3v3.

    Reply

  • avatar

    Huskotabagó

    |

    Tárgyi jutalom nem is lesz, csak szervi! ‘Csupa fül vagyok’ XD

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    Valóban jó , h nem csak úgy odaba***ák az arcunkba, hanem , h jóféle PvP-t kapunk majd, amit csiszolnak szintén, h elégedettek legyünk majd. Azért remélem, h betartja Jay Wilson 1 régebbi ígéretét miszerint nem lesz Hostile HC-ban, de így úgy tűnik, h betartja, 1ik mostani BlizzCon-os videóban ( asszem Q&A-s ben) volt, h ha Arénába bemész HC-ként akkor meghalsz. Szal úgy néz ki csak only-aréna a PVP helyszíne.Sok kis gyökér PK ehetné a kefét már végre a 3ban, nem úgy mint, h több éve LoD-ba nem tudták ezt megoldani( v nem akarták…), h az ember nyugodtan HC-zzen(kivéve haverokkal). Sajnos sokan szerencsétlenek az életben ( Itt most a sok sza*házira értem), nem érnek el semmiben jó eredményt v csak mindig őket verik meg a suliban is, azt akkor PK jön, h vmiben legyen eredményes. De most lesz majd sírás részükről tuti. Bocs a kis Off-ért.

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    Remélem a PvM is több, mint 4 fős lesz.

    Reply

  • avatar

    Aarchie

    |

    Köszi máskor is igyekszek kedves lenni :)

    Reply

  • avatar

    Over

    |

    Válasz CraftyFOX #11 üzenetére:
    igazad lehet, viszont idővel, mikor egyre több hc- játékos lesz, elképzelhető, hogy ennek igencsak érezni fogják a hiányát. D2-ben hc-n nagyon sokan csak és kizárolag pvp build karaktereket gyártottak, és a hiedelemmel ellentétben (hogy hc-n alig van pvp) ez nem igazán volt helytálló. Konkrétan én is pvp-ztem hc-n, pontosabban voltak próbálkozásaim. ÉS válaszolva arra, hogy 2-3 hét tápolás után nem áldozzák be a karaktereket, ez sem teljesen volt helytálló, persze kevesebb high lvl pvp volt ez tény. Viszont low lvl pvp hc-n folyamatosan volt

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Válasz Over #9 üzenetére:
    Szerintem nem lesz HC PvP. Azt senki nem akarhatja komolyan hogy a 3-4 hét alatt óvatosan összefarmolt Hc karakterét, egy könnyed laza 5 perces PvP ben lezúzza. Ez pontosan a jelenlegi koncepcióval menne szembe ami ugye alapvetőleg az lenne hogyha belefáradtál a monster kill be meg a questelgetésekbe, akkor feldobod egy könnyed laza gyors pörgős de mindenképp izgalmasabb PvP vel. Ha most ennek következtében elveszíthetsz egy karaktert, amibe heteken át questeltél meg aprítottad a szörnyeket akkor pont nem azt érték el amit szerettek volna. Meg ahogy elnéztem roundok vannak az arénában, ami HC szempontból érdekes lenne (hogy kel fel a második roundra ha HC ?).

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Válasz Aarchie #6 üzenetére:
    LoL nem csalódtam benned :D Abba is csak te tudsz belekötni hogy élvezetes lesz a game. Mellesleg az hogy tiszta móka és kacagás lesz egyáltalán nem zárja ki a kihívást, sőt, mi abban a élvezet ha túl könnyű ?

    Reply

  • avatar

    Over

    |

    Tetszetős, viszont ahogy elnézem, közönség- ként nem tudsz majd részt venni a pvp-kben, amit picit sajnálok. Illetve ha valaki hc-n akar majd pvp-zni, hogy lesz megoldva a loot?

    Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Elég az a 3vs3! Legalább nincsenek 1000ren az arénába! Mer úgy már az élet is eléggé megy lefele!

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Válasz Aarchie #6 üzenetére:

    Szerintem Normalban senkinek nem fog nehezére esni, hogy végigvigye.
    Ami igazán hosszú távon számit, hogy Hell-en milyen nehézségű lesz.

    Reply

  • avatar

    Aarchie

    |

    Annyit emlegetik, hogy minden móka meg kacagás meg akció meg nonstop élmény meg egyszerüség és átláthatóság, hogy attól félek semmi kihívás nem lesz a játékban.

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Lesz 1v1 és 2v2 is, csak jelenleg nincs még beleépítve a játékba. De attól még lesz, valamikor…. Wow-os 1v1 re meg ott a duel…

    Reply

  • avatar

    grusalak

    |

    Tehát a videóban szereplő 2v2 és a valahol említett 1v1 az jelenlegi állás szerint nem lesz elérhető?
    (Bevallom én ennek nem örülök.) Ha már lesz pvp – főleg, hogy móka miatt – akkor legyen már 1v1 is akár! Wow-ban sem tetszett, hogy 2v2 volt a legkisebb.

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    Egyetértek az elvükkel. A pvp legyen móka és kacagás és legyen presztizs jutalma, ne pedig tárgyi. A tárgygyűjtésre ott van a PvM.

    Reply

  • avatar

    XenHai

    |

    Nagyon helyes a WoW ban is kárvolt ennyire el tolni a pvp felé a gamet!

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Örülök, hogy a PvP-t a helyén kezelik. Itt tényleg csak az extra szórakoz(tat)ásra szolgál.
    Ebben az esetben viszont Hardcore karaktereknek kevésbé éri meg Arénában öngyilkosságot elkövetni. Esetleg akkor, ha már tényleg unják a karakterüket.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.