Follower Artworkok és Interface képek

Professor J . Hírek 818

Megérkeztek a Follower Artworkok és az Interface-ükről is egy-egy kép. Következzenek a képek, beszéljenek azok helyettem:


Enchantress Concept Art



Enchantress Light Armor



Enchantress Medium Armor



Enchantress Heavy Armor



Enchantress Interface



Scoundrel Concept Art



Scoundrel Light Armor



Scoundrel Medium Armor



Scoundrel Heavy Armor



Scoundrel Interface



Kormac a Templar



Templar Concept Art



Templar Light Armor



Templar Medium Armor



Templar Heavy Armor



Templar Interface


Forrás:

Comments (19)

  • avatar

    sci21

    |

    az a nehéz páncélos templomos lovag nagyon jól néz ki, mint minden egyébb segítő. ahogy nézegettem a heavy armoros segítőket azt vettem észre, hogy ez a játék nem csak szép lesz hanem stílusos is. ha máshol megmutatták volna ezeket a képeket azt gondoltam volna, hogy nocsak új diablo 3 karakterek, esetleg paladin? (heavy armoured templar ami nekem kicsit a wow pala-hoz hasonlít de sebaj.) tényleg nagyon szépek, kár értük…

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    Mennyit tudtok azon vitázni, hogy milyen a külsejük. Engem nem is érdekel, úgy is egyedül fogok aprítani ;)

    Reply

  • avatar

    cdledx

    |

    jah tényleg, a megnőtt szinttől lesz rajta másik ruha mert nem igazán látok slot-ot az armornak!!!!!!:D

    Reply

  • avatar

    cdledx

    |

    én azért sajnálom ezt a dolgot hogy single-ben nem lesz értelme vinni őket. a merc-ekre is lehetett buildet építeni, single-ben dio2 ben és egész jól működtek: lásd mercmancer skillekből csak az átkokra gyúrtam,meg corpse explosion a pajtás meg tankolt ezerrel na jó talán még egy agyaggólem befigyelt de szrintem e lényeget leirtam

    Reply

  • avatar

    lacka

    |

    A csicska az csicska marad, csak ne legyenek ostobák mint eddig voltak.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Ne aggódj, sokkal okosabbak lesznek, mint voltak.

      Reply

  • avatar

    ibra

    |

    Megnéztem a “Follower-es videót”, külön figyelemmel kísérve a Templar-t. Köze sincs a wow-hoz, a ez bárkit is megnyugtat….

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Tényleg nagyon hasonlít a wow-os humanra. Ugyanúgy férfi, van feje, meg két karja, és a bőrének, találjátok ki, bőrszíne van!!!

    Nem tudom mit vártatok, legyen zöld, 4-fejű, és a homlokából álljon ki még egy láb, csak hogy ‘ne olyan legyen, mint a wow’?

    Reply

    • avatar

      DoubleW

      |

      Király válasz:)jót röhögtem:):)jah és igazad van!!!

      Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Érdekes nagyságrendre a 10-50 sebzés 6000-8000 élet.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Szerintem csak random számokat pötyögtek be, vagy az csak az autoattack sebzése, és nem a Skillekből adódó.

      Reply

    • avatar

      Vikarius

      |

      én is pont azt néztem, h mi a 3.14csának akkora lájf…

      Reply

  • avatar

    Morklin

    |

    Szerintem a templar inkább a Warcraft 3as paladinra hasonlít, wow human kb akármilyen lehet, a városőrök néznek ki kb így legfeljebb.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Az Enchantress és a Scoundrel egészen Diablos stílusú, a Kormac a Templar és a Templar Concept Art még szintén jó, de a játékbeli megvalósítás elég béna lett. Templar-nál tényleg látszik, hogy nem gondolkodtak sokat a design-on, “legyen olyasmi mint a wowban a human”… Elég gáz még ez az élénksárga aranybevonatszerűség is.
    Szerencsére ez nem biztos, hogy a végleges.. :)

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Design téren a scoundrel medium armor tetszik a legjobban.
    Megvan benne a karakter lazasága. Jó még hozzá Light armor.

    A többi sajnos nem az én ízlésvilágom.
    Szerintem azokat még bőven lehetne csiszogatni.
    Az enchanhtress szimplán béna, de a Templar kritikán aluli.

    Reply

  • avatar

    Huskotabagó

    |

    Wow ide wow oda, Hirelingek a D2ben voltak először. Az most, hogy-hogy néz ki… Eddig is láttuk, hogy nem az arányos modelleket használják – ennyi. Ezek most followerek néven futnak, a külsejük változik, a kívánságaink ezáltal teljesülnek. Speciel örülök, hogy berakták őket egyáltalán a gémbe.

    Reply

  • avatar

    Hellx

    |

    Én csak 2 évig wow-oztam, és szerintem meg az nem látja a hasonlóságot, aki nem akarja. Bár nem meglepő, hogy a wow hangulatából is hoztak ide a D3-ba, jól bevált üzleti fogás, bár inkább jellemző a kisebb vagy kevésbé kreatív cégekre, hogy egy másik, nagyobb cég sikeres játékának látványvilágát idéző produktumot készítsenek. Blizz ezt most cégen belül tette meg, na és? Nem értem miért tagadni való dolog, ha egy szülő két gyermeke közt van hasonlóság.
    Ez a három follower úgy vélem jól érzékelteti, hogy a D3 vizualitására mekkora részben volt ráhatással a wow, 3-ból 1 follower hajaz az utóbbira.

    Reply

  • avatar

    ibra

    |

    wowoztam 4 évig, és az a véleményem, hogy az látja a az eddigi képekben-videókban a hasonlóságot, aki akarja….

    Reply

  • avatar

    NxAlex

    |

    Nekem ez a templar nagyon WOW-os beütésű, tehát elég gyerekes lett. A WOW-ot meg utálom, úgy ahogy van. Gondolom ugyanazok készítették a kinézeteket, mind 2 a két játékban.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.