Egyelőre nem lesz Talisman és nem lesznek Charmok a Diablo 3-ban

Professor J . Hírek 175

Időlegesen kikerültek a Charmok, valamint ezzel együtt a Talisman is is a Diablo 3-ból, mivel nem váltották be a hozzá fűzött reményeket, és az eredeti mélyebb alapkoncepcióhoz képest az évek folyamán egy 1×1-s statnövelő és egy 16 slotos charm táska vált, ami valljuk be nem túl vonzó. A páncélokból és fegyverekből jövő stat bónuszhoz képest, a Charmok túl keveset adtak, valamint nem szeretnék ha a játékosok felesleges időt és energiát öljenek a Charmok gyűjtögetésébe, ha maradt volna a jelenlegi állapot. A fejlesztők sem szeretnének felesleges időt pazarolni a Talisman és a Charmok javítgatásába, így ezek nagy valószínűséggel csak a játék megjelenése után fognak visszatérni valamilyen megújult formában.

Well, I can say from feedback and testing we’ve made the decision to pull the Talisman from the initial release of the game.

It was a cool idea at its core, but right now it’s just really too basic and doesn’t provide anything you can’t get from the armor and weapons you’re equipping. It requires a lot of the player to invest time and energy into finding and storing yet another type of item just to add player stats. When they do all that, it’s just to do something pretty boring that they can already do with awesome things like armor and weapons. Originally the Talisman had a much deeper design, but it proved very ambitious and it got whittled down over the years to a very basic +stat per single square. We like simplicity in our designs, but charms became superfluous in their purpose.

We really like the core idea, but we don’t want to stop everything and spend a large amount of time trying to fix the Talisman, although we do have some great ideas already. So, it’ll very likely come back in some form or another after the game ships. And be awesome.

Forrás:

Comments (4)

  • avatar

    Vikarius

    |

    Mindig az arany középúton a legnehezebb járni…

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@Chrose (#1):[/reply]Azért mert nehéz úgy létrehozni, hogy ne is befolyásoljanak nagyon, de közben izgalmas is legyen. Közben ne legyen túl bonyolult a rendszer.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Chrose (#1):[/reply]Biztos fontosabb dolguk is van, mint a Talisman megheggesztése, pl. szeretnék, ha minél előbb megjelenne a játék, és úgy látszik, hogy egyelőre a Talismant nem tudják úgy rendbe hozni, hogy release előtt visszakerüljön a játékba. Aztán ki tudja mi lesz, lehet bekerül még megjelenés előtt, de majd meglátjuk.

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    hát ha valójában úgy volt, ahogy elmondták. akkor oké… de miért nem lehet úgy megcsinálni, hogy a charmok ritkák legyenek, de jók, különlegesek, esetleg ne befolyásolják a karakter erejét, hanem adjanak pl. 1%-kal több tapasztalatot, gyorsabb futás/járást, kisebb követelményeket stb.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.