A héten egész sok kékpost érkezett a hivatalos fórumokra, következzenek a lényegesebbek:
- A Salvage Cube nevét eddig nem hozták nyilvánosságra spoilergyanú miatt, valószínű Jay Wilson pletykálta el valamelyik interjúban, hogy a salvage kocka hivatalos neve Nephalem Cube. (Nephalem= Az első emberek, akiket az angyalok és démonok szerelméből születtek, nagy varázserő birtokában voltak, melyet később a Worldstone-ba zártak. Nevesebb Nephalemek: Zann Esu, Rathma, Korlic, Talic, Madawc stb.- a szerk.)
- A Monk Spiritje statikus, nem regenerálódik, vannak Skillek melyek feltöltik, és olyanok, melyek elhasználják.
- A Monk aurái úgy működnek, mint a Barbár Shoutok, rövid ideig tartó buffok, melyeket időnként frissíteni kell, hogy mindig fent legyenek. (jelenleg ismert Aurák: Holy (gyógyító), Dominate (+sebzés), Retribution (sebzés visszaverés), Resist (mágikus ellenállást ad). Aktív képességek lévén az Aurákba is tehetünk Skill Rúnákat, természetesen ugyanez igaz a Barbár Shoutokra is.
- A Monk Charge-s (feltöltős) képességeit egy ideig lehet tárolni mielőtt elsütjük. Ez az időtartam sem nem sok, se nem kevés, de azért bőven elég.
- Az armorokat egyszerre csak egy festékkel (dye) lehet befesteni.
- Nem lehet blokkolni a játékosok mozgását másik karakterrel, erre csak a szörnyek képesek. ( a HC Pk-k számára érdekes az információmorzsa)
- Eredetileg úgy volt, hogy a Mana a Witch Doctortól visszakerül a Wizardhoz, aztán végül maradt minden a helyén, a Wizard resource systeme az Arcane Power, a Witch Doctoré a Mana.
- Nem kell bedőlni a külföldi oldalak reklámjainak, hogy lehet jelentkezni a D3 bétára, mert náluk már van XY mennyiségű kulcs, amit majd szétosztanak. Jelenleg egyetlen Fansite sem rendelkezik szétosztható bétakulcsokkal (sajnos mi sem még, de türelem).
Quote:
Bashiok, is it true?
Is the salvage cube named the Nephalem cube?
Would you mind clearing up the confusion you unfortunately created with the possible misinformation?
It is indeed. I wasn’t aware Jay had said that.
Quote:
1) Does spirit naturally deplete after not being used for some time?
No. Spirit is static. It doesn’t regenerate, and it doesn’t degenerate. Punching demons and using melee skills builds Spirit, and most monk skills spend it.
Quote: 2) Is it true the Monk’s auras function more like the Barbarian’s war cries now?
The barbarian shouts are powerful, limited duration buffs that you must re-cast once they wear off. Monk auras are very similar.
Quote:
4) Do charges expire, or can I hold onto my level 3 charge until I want to unleash it?
It will reset after a time, but it’s a good amount of time.
Quote:
Most of the loot we’ve seen on characters in game is made of at least 3 or so colors. Will dye apply to only the items base color, or will the system be more intricate, allowing you to dye highlights/secondary sections as well?
No, an item can only be dyed one color at a time.
Quote:
I’m going to PK in HC and get rich doing it. You don’t need to hostile, you just need to back stab.
My first character will be the Witch Doctor, and I will trap people next to monsters using Zombie Wall, there will be no escape except death. Then I will loot their corpse, rinse and repeat.
There’s no player collision. You can’t block others, only monsters can do that. (exception being in the arena against enemy players, of course)
Please do let us know if you have any other ideas though, we’re always curious about potential griefing mechanics.
Really it’s called mana because it is the classic mana mechanic, which works well for the witch doctor.
Bashiok: Hrm. And I like the Diablo3.cc guys. I will investigate why it was blocked and if it should continue to be. I’m guessing not.
Either way, no one has beta keys, and no site has been promised or should be expecting beta keys.
Forrás: