Tisztázzuk a hallottakat: Skillek és Traitek

Westy . Hírek 376

Most direkt nem fogom erőltetni egy ideig az Aukciós ház témát, had hűljenek kicsit a kedélyek. Beszéljünk részletesebben a Skill & Trait rendszert ért változásokról, mert úgy látom, sok hozzászóló egyáltálán nem érti a lényegüket.

Az előző verzió úgy nézett ki, hogy szintenként-két szintenként kaptunk egy pontot, ami a különböző talent-fán található képességeinkre eloszthattunk. Ezzel a modellel az a probléma, hogy számokra alapul. Tegyük fel, a szintezés végén lett 20-25 pontunk, amit eldönthetünk, hogy osztunk el.
De mivel minden képességre sok pontot lehet pakolni, ezért a rendszer legoptimálisabb elosztása matematikailag meghatározható. Nem csak ez a probléma, hanem az is, hogy így a játékosokat arra sarkaljuk, hogy ha erősek szeretnének lenni, inkább kevesebb skillre rakjanak több pontot. Ezzel gyakorlatilag elvessszük a sok skill használatából adódó taktikai játékmenetet és sokszínűséget.

Másik probléma ami a rendszer miatt felmerült, hogy az alfa teszterek először kirakták a Tier 1-es képességet, majd amikor már hozzáférésük volt a nagyobb szintű skillekhez, retalenteltek, és mindet a következő szintre költötték. Ez nagyon rossz játékmenet volt, a fejlesztők nem szerették volna ebbe az irányba elvinni a Diablo 3-at.

Tehát úgy döntöttek, hogy eltávolítják a pontokat a képességekről és skill slotokat vezetnek be. Első szinten 2 aktív skill lehetőséggel kezdünk. Ezeknek száma növekedik, ahogy haladunk előre a játékban ( 3, 6, 12, 18, és 24. szinten kapunk új képesség slotot). Ez azt jelenti, hogy huszonnégyes szinten érjük el a talent buildünk maximumát: azaz 6 egyszerre használható képességet. A képességek szint korlátjáról az új felállásban sokat nem tudunk, de a jelek arra mutatnak, hogy megmaradtak. Nem fogunk tudni első szinten végig whirlwindezni a szörnyeken.

Tehát hat skill helyreválogathatunk összesen 22-23 képességet. Ezeket mind ötféle rúnával vagy akár anélkül is használhatjuk. Bárki bármennyire is szkeptikus a rendszerrel kapcsolatban, ez nagyon sok lehetőség. Hozzátenném, hogy mennyivel markánsabb, érdekesebb buildeket tudunk így építeni, mintha órákat azon ügyeskednénk, hogy tizenkettő, vagy tizenhárom pontot érdemes-e egy képességre rakni.

Nem beszéltünk még a passzív skillekről. Ezek a régi traitek utódai. A kezdő karakter egyáltálán nem kap passzív skillt, a hozzájuk tartozó slotokat 10, 20 és 30-as szinteken szerezzük meg. Hogy pontosan mekkora trait pool lesz, amiből válogathatunk azt még nem tudjuk.

A kép tehát lassan összeáll. Azért nincs szükség respecre, azaz a pontok újraosztására, mivel nem lesznek többé pontok a játékban. Ha csatán kívül vagyunk és nincsenek szörnyek a közelben, bármikor megváltoztathatjuk az éppen aktív skilljeinket. Az eredmény egy nagyon rugalmas, nagyon kényelmes skillrendszer, ami ugyan személyre szabható, mégsem lesz benne annyi matek és internet böngészés mint az eddigi Blizzard játékokban.

Hirtelen ennyi, lehet hogy még bővülni fog a cikk, ha eszünkbejut valami, amit hozzá szeretnénk adni.

Magyarázat Jay Wilsontól:

Comments (36)

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Én nálad sokkal jobban háborogtam, aztán beleástam magam a témába és már kezdem érteni, sőt nagyon, de nagyon tetszik! Jó lesz ez meglásd.
    Arról egyébként nem árt megfeledkezni, hogy magasabb szinten amikor már komolyabb, craftolt vagy lootolt cuccaid lesznek az ember már nem sűrűn cserélget skilleket, hiszen eleve olyan holmikat válogatott össze, ami az aktuális skill csoportját támogatja. De addigra csak eldönti az ember, hogy mi az ami tetszik neki! :D

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    proféta szóljon belőled.
    meg a sebzések mértéke sem mind1…..csak remélni tudom hogy lesz balance. nem szeretnék olyat látni mint dio2ben :D
    de továbbra is sajnálom hogy a fő rpg elemeket kilőttek (stat, skill pont) így nem igazán fog meghatni ha szintet lépek…bolintok és ennyit mondok “ez is megvan, nah dara tovább”

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Ez így van, de még mindig a sokszorosa a Diablo 2-ének!
    Elsőre úgy tűnik, hogy kiveszed a legerősebb 6 támadót és kész, viszont egyik karakternek sem végtelen a mana poolja, sőt a közelharci karaktereknek előbb töltögetni kell, másrészt meg durva cooldownok lesznek.
    Az életképes karaktert ilyen lesz:
    – erős egy célpontos skill /championok, bossok, szívós monsterek ellen/
    – területi /aoe/ skill /a lerohanós csoportok ellen/
    – védekező skill a durva helyzetekre
    – menekülő skill ha tovább romlana a helyzet
    – nem ártana egy cc sem… ;)
    – egy übertápos 7-es szintű Big Fucking Gun

    Namost a fenti lista játékstílustól függően változhat, de ha megfigyeljük minden karakternek vannak ilyen skilljei, felteszem nem véletlen. :)

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    az életképes variációk, de dio3ban senki nem garantálja az életképes variációkat. igaz a 6slot adta lehetőség által a gyengébb spellek is kapnak hotkeyt szal lehet spamolni. de az életképes variációk száma továbbra sem biztos hogy annyi amennyit papíron kaptunk.

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Egyébként elég furcsa, hogy a Diablo 3 karaktereinek alacsony változatosságáról vitáztok csak mert az néhány millió a milliárd helyett, mikor a Diablo 2 karakter változatossága alig-alig érte el a kétjegyű számot… :D Már bocs, de ez nonszensz! ;)

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Jó, elértek 30. szintre, nincs már mit választani, az egész rendszer skálázódik magától. Mert Diablo 2-ben mi volt 30-as szint után? Azt az egy 30-as skilledet tornáztad felfelé egészen 50-ig, míg ki nem maxoltad, az sem volt valami túl változatos, aztán már tessék-lássék pakoltál máshová, hogy valahová elrakd a pontokat. Nekem tetszik, hogy rákényszerítenek 6 skill állandó használatára! :)

    Reply

  • avatar

    Angier

    |

    Elolvastam sok hsz-t külföldi oldalakon is, Blizzard-os érveléseket, stb., és azt kell mondjam, hogy értem, mit akarnak ezzel, és valószínűleg jó is lesz majd, élvezni fogjuk, okosak a csávók, tudják mit csinálnak, miegymás, de ezzel együtt mégis azt érzem, hogy ki fog veszni a játékból a karakterfejlesztés. Azt, hogy most rúnákat cserélgetünk meg gearezünk, az nekem valahogy nem karakterfejlesztés. Lehet, hogy elavult dolog pontokat rakosgatni ide-oda, de én szeretem azon törni a fejem, hogy na most akkor hova… ott van pl. a Dragon Age 2, ami… hát… enyhén szólva nem egy csúcs játék, de valahogy mégis megmentette nálam a karakterfejlesztgetés, ami ismételten nem egy nagy durranás, nincs benne semmi eszetlen nagy extra, de valahogy mégis leköt. Vagy hogy egy jobb és idevágóbb példát mondjak, szerintem a Titan Quest-ben marha jó lett a fejlődésrendszer, ott aztán tényleg képes voltam akár húsz perceket is azon agyalni, hogy mi legyen a jobb megoldás. Ott a fejlődésrendszert nagyon eltalálták, megkockáztatom, hogy nem is láttam még jobbat. Itt a D3-ban pedig gyakorlatilag már semmi ilyesmi nem lesz. Kicsit olyan érzésem van, minta a Blizzard-ék nem néznék ki belőlünk, hogy meg tudnánk birkózni pár pont elosztásával. Ez eddig egy akció-, vagy hack’n’slash-RPG volt, de igazából már semmi RPG nem lesz benne. Ja, hogy fejlesztgethetem az artisan-okat. Bakker, egy tetves BOLTOST szintezgessek, nem a karakteremet? Oké, lépek szintet én is, de végül is minek? Miért is örüljek, ha elér az a csík a végéig, megszólal a hang és bevillan az a bizonyos animáció, de valójában semmit nem kezdek a karakteremmel, csak néha kapok egy slotot egy képességhez? Tiszta identitás-zavaros lesz így a játék. Ez a trait-dolog is tök jól hangzott, két, vagy nem is tudom, három szintenként egy faja passzív bónusz, zsír. Erre meg most ha jól értem, ÖSSZESEN választhatunk hármat? Király… lehet hülyeség, meg buta összeesküvés-elmélet, de szerintem az is lehet mindennek az oka, hogy a háttérben nagyon agyalnak a konzolporton, azt pedig ugye tudjuk, hogy az átlag konzoljátékos nem nagyon szeret ilyenekkel szöszölni, hogy most pontokat osztogasson, inkább csak akció meg akció meg akció… talán összedugták a fejüket, és arra jutottak, hogy ez a jelenlegi fejlődésrendszer a leendő konzolos vevőrétegnek nem tetszik majd, fárasztani fogja őket, úgyhogy a lehető leginkább le kellett egyszerűsítsék az egészet, hogy azért olyan nagyon mégse tűnjön el, amit eddig összehoztak.

    Tehát az egyik felem felfogja, még nagyrészt el is fogadja az érveket, el tudja képzelni, hogy ez egy marha jól működő rendszer lehet, de a másik felem csak csóválja a a fejét, berzenkedik, savanyú arcot vág.

    Aztán lehet, hogy mindez egy füst alatt elmúlik, ahogy majd játszom magát a játékot, és tényleg teljesen úgy érzem majd, hogy a lehető legjobb megoldást találták meg. Remélem így lesz. Utálnék csalódni benne, ha már ennyi ideig vártam rá kínkeservesen.

    Reply

  • avatar

    xRand0mH3rox

    |

    Én az új skillrendszert jónak tartom, bár elsőre kissé megijedtem tőle… :D
    Legalább minden skill használahtó lesz és nem lesz bekategorizálva a már jól ismert 3 blokkba (egypontos csodák, szinergiák, használt skillek).
    Amit viszont furcsának tartok és elsőre kissé idegen, hogy 30-as szint után nem lesz semmilyen bővülés a karakter alap fejlődési rendszerében. Azt értem, hogy ott lesznek a magasabb szintű rúnák, meg az artisanok fejlesztése, de azért én valami pluszt várnék, ha mondjuk 49-ről 50-re lépek (mondjuk új traitek nyílnak meg kipróbálásra). Aztán lehet fel sem fog majd tűnni a harcok hevében…

    Reply

  • avatar

    Syrius

    |

    [reply]@Jerevinan (#26):[/reply]a synergivel az volt a gond, hogy attól még nem használtad azt a spellt, ami bónuszt adott, csak kiraktad kötelező mód, hogy a “legjobb” build szerint építsd a karaktert.
    Nekem az tetszik nagyon, hogy végtelenségig lehet majd kísérletezni és ugyanígy a mobok saját képességeik alapján rengeteg féle formában jelenhetnek majd meg. Ezek mind mind hosszútávú célokat szolgálnak, hogy ne und meg a játékot.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@varrodavid (#23):[/reply]szerintem ez a játékmenet nem sokat dob latba a hangulathoz…ha rpg részét nézzük akkor igen mert így már 2 dolog az ami kieset a játékos kezéből stat és a skill. amúgy meg ha bent lett volna a recap márpedig bent volt akkor nem kellett volna újra kezdeni 1 karit mert “ohh jaj többet raktama fireball-ra” mert újra talenteled. ez a mostani rendszer mindössze arra volt jó hogy mivel nagyon akarják hogy idén kint legyen a dio3 és nem igazán tudtak jó megoldást arra hogy tier 1 skillek is játékban maradjanak.
    tegnap este jutott eszembe hogy 1x már kitalálták a tutit a synergi rendszert, csak ezt kellene úgy optimalizálni hogy ne 1 bizonyos skillt hanem 1 másik tiert erősítsen. pl 10 stat többet add a tier2 mint mikor retalenteled és 10et rátennél a tier2 skillre, a magasabb szintű képességek viszont apránként erősítik a tier1et etc. de így legalább életképes maradna a tier1 skill és a skill pontok is maradnának.

    Reply

  • avatar

    Jason

    |

    [reply]@Puszta (#24):[/reply]Szerintem én is így fogok tenni.Ott aztán eldől hogy ki a legény a gáton.PvP érdekes lesz.:DBár még soha nem volt hc karakterem.

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    [reply]@Jerevinan (#20):[/reply]Hát majd ha már unalmas az az 5 db, 60-as kari, akkor részemről irány hc, mint dio 2-ben. Ott már van izgalom, és van miért újra kezdeni a játékot :)

    Reply

  • avatar

    varrodavid

    |

    Én érzem mindebben a fejlesztők célját: egy jó hangulatú game. Nem pont az eddigi szabálysémához ragaszkodnak, hanem a hangulathoz, ami szerintem jó. Tuti, hogy ha egyszer ráérzünk erre a játékrendszerre, ugyanúgy éjszakákat fogunk észrevétlenül végigjátszani, mint anno a Diablo 1-gyel. Ők azt akarják, hogy úgy érezzük magunkat mint anno, és ezért tartom zseniálisnak a Blizzardot. Nincsenek beszorítva a saját korlátaik közé. El tudnak szakadni az eddigiektől valami jobb érdekében.
    Biztos vagyok benne, hogy az új skill-rendszer óriási mennyiségű visszajelzés után lett ilyen. Tuti, hogy a Dio2 használati statisztikáit is figyelembe vették, és úgy gondolták, nem jó, h ez szerencsétlen “varrodavid” már a 76. Baal-run-t nyomja, h meglegyen neki az utolsó set-item az amúgy elcseszett karijához, mert rossul rakta a pontokat, amit az első karakterénl nyilván nem tudott optimálisan elosztani. Így van lehetőség, h Az Első D3-as karaktered örökre veled legyen, ne kelljen nagy szívfájdalommal kikukázni mert szembesülsz azzal, h ezt elszúrtad, túl sokat tettél a firebolt-ra… A másodikat meg azért, mert tartogattad, aztán mind rátetted a fireball-ra… Lássuk be, nem jó móka. Eddig azért kellett új kari, mert a régit elcseszted vagy meguntad. Most ezek miatt biztos nem kell újat csinálni. Szerelemből persze lehet. :)
    Én nagyon bizakodóan állok az új skill-rendszerhez. Biztos vagyok benne, h meglesz a Dio-hangulat. :)

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    erősen kétlem hogy barbár pörgésen nagy cd lenne :D

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    [reply]@Jerevinan (#20):[/reply]Tier 1-es skillek 1-általán nem lesznek fölöslegesek míg tier 1-es skilleknek talán nincs is cd-je mondjuk tier 3-4 es skilleknek 10-20 sec is lehet tehát Tier 1-eseket is fogsz használni bőven.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    jó akkor nem az összes high end skillt hanem a felét és még hozzá a közepeseket. a scalelödést minden spellre vonatkozik nem csak tier 1re.
    meg a magasabb tier erősebb jobb spelleket jelent így azért a tier 1 és a tier 3-4es spellek közt elég nagy különbség van. 25 skillből tán csak kifutja 1-2db tier 4 és a többi tier 3. szóval így is ugyan az a sorsa a tier 1nek mint eddig.
    de ha így haladnak nem sok dolog lesz ami miatt új karit kelljen csinálni. (mind az 5kaszt után, nem kell még 1 ugyanolyan mint amilyen van)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Ashmagir (#18):[/reply]Ne akard összehasonlítani a D2-vel, más algoritmusokkal működik. Skálázódnak a Skillek, ahogy fejlődsz, vagy a fizikai képességeknél pl. Bash, ott fegyver sebzéssel skalázódik még. A 97 billió meg a tárgyakkal,festékekkel meg egyebekkel jött ki, mindem karakter customizációs lehetőséget beleszámolva.

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    [reply]@Westy (#9):[/reply]Tudom :-)
    Ez azonban közel 100-d annyi, mint amit korábban ígértek (97 billion – 97 milliárd ha jól tudom).
    Remélem a többi ígéretükben azért nem a 100-d részét fogjuk kapni… :-)

    Persze ez nem fog visszavetni, hogy megvegyem, csak érdekes.

    Azonban még egy kis kíváncsiság, a skillrendszerrel kapcsolatban… ha ezt kivetítjük a D2-re, akkor ez a szintenkénti fejlődés úgy értendő, hogy pl. a lvl 20-s sorc.-nak a Fire bolt-ja az lvl 19, (v. lvl 15, mert marad a 15-s skillcap), az Inferno lvl 13, a Fire ball lvl 7… + ugyanakkor az Ice bolt is lvl 19 (15) a Charged bolt is lvl 19 (15) stb.?

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Grom (#16):[/reply]Pontosan.

    Reply

  • avatar

    Grom

    |

    Ráadásul ha jól értelmeztem a skillek skálázódnak majd a szinteddel,cuccaiddal tehát egy tier1es skill is folyamatosan erősödik így ugyanolyan hasznos lehet későbbiekben is mint kis szinten.

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    Azért, mert a magas Tierjü skilleken CD lesz és sok resourcet is fognak használni. Az alacsony Tierjü skillek viszont spammolhatóak lesznek.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Westy (#13):[/reply]de akkor az a lényegi elemet nem vetted észre. lvl30on miért használjak tier 1es spellt ha az összes többi magasabb tieres kitudom rakni?
    amúgy szerkesztettem az elöző posztom (dupla posztálás kerülés véget)

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Jerevinan (#12):[/reply]Igen, a szám kicsit különbözik, de így is eget verő. Rájöttem már azóta, lusta voltam kijavítani.
    Nemtudjuk milyen megkötések lesznek, de a slotokkal kapcsolatban nem hiszem hogy lesznek. Nem fognak arra kényszeriteni hogy egy 1-10, egy 10-20 stb skilled legyen. Amit tudunk és megkötés, hogy a képességek követelmény szintje megmaradt.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    nah most állj!
    ha megmaradt a skillfa akkor bizony van korlátozás még úgyis hogy csak 1et választasz ki (pl mint dioban ahhoz hogy 1 komolyabb skillt vegyél fel kell elé a gyengébb) de sztem ezt kivették

    amúgy a számolást sztem kicsit elszámoltad. mert a tiedben benne van az is hogy mind a 6slotba ugyanazt rakod. nálam így néz ki a képlet “25*24*23*22*21*20″ mert minden slotba 25képességet rakhatsz, de ugyanazt már nem választhatod. és azt se felejtsük el hogy sztem lesz megkötés pl: slot1 be nem rakhatsz tier 1-2nél nagyobbat. mert a mostani rendszer engedi hogy a legjobb skilleket válaszd ki és az alacsony tier-eseket nem!
    jah és a passzívot sztem ne ved bele mert nem a meglévő 6slotba kerül hanem másik 3 passzívba.
    6 slotra nekem 127512000 ami most erős kerekítéssel 12,75 millió variáció és ehhez jön hozzá az x*x-1*x-2 passzív skill.
    és ezzel a húzással a karakter fejlesztést megölték (item szerzés az 1etlen) meg az újra talentolással még 1 gold elvonó mechanizmust kivettek és 1 kaszt többször indítását is megölték. egyre kevesebb dolog van ami miatt érdemes lenne újra játszani a dio3 úgy mint anno a dio2-öt. és az ah is kérész életű ami mostani helyzetben

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Ashmagir (#8):[/reply]Nem helyetted osztja el, te választod ki,azokat bizonyos szinteken, a tieres skill beosztás megmaradt, egy tierben 4-6 Skill van kb.

    Reply

  • avatar

    xRand0mH3rox

    |

    Engem először ez az új skillrendszer “kavart fel”, az AH rendszer kifejezetten tetszik… Viszont belegondolva, D2-ben sem történt más skillpoint elosztás címén mint maximalizálni ami kell és ami hozzájuk kell, a többi mehet még valamibe… A rúnákkal még így is sokat lehet majd variálni, bár remélem ott már nem változtatnak mert a jelenlegi rendszer tetszik. :)

    Amit viszont nem találtam, vagy csak elkerülte a figyelmem az az, hogy mi van level 30 után? 24-nél jön az utolsó skill slot és 30-nál az utolsó trait slot… És utána? 30-60-ig már csak a gear fejlesztése a lehetőség a karakterépítésben?

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Ashmagir (#8):[/reply]Az egyszerű választ már leírtam a cikkben is: Nagyon sok build lesz. Látom ez nem elég meggyőző neked, úgyhogy próbálok adni valami megközelítő értéket, hátha abba belenyugszik a lelketek.

    Egy (!) kasztnak, átlagosan 25 képessége van. Ebből 6-ot rakhat ki a skillbarjára. Ez egy ismétlés nélküli kombináció, akár a lottószámoknál. Az eredmény tehát: (25 alatt 6) azaz (25! / 6!*(25-6)!) == 177 100.
    Tehát, csak a skillbárodra százhetvenhétezer-egyszáz féleképpen rakhatod ki a képességeidet. Mindegyiküknek van öt változata rúnázástól függően, tehát szorozzuk meg az egész pakkot öt a hatodikonnal, azaz 15 625-el. Az eredmény egy borzalmasan nagy szám, amit el kell osztanunk kettővel, mivel nem engedjük meg az ismétlést.

    Most ennyinél tartunk: 1 383 593 750. Egymilliárd-háromszáznyolcvanhárommilli-ötszázkilencvenháromezerhétszázötven.

    Őszintén szólva, még az is lehet, hogy elcsesztem és csak fele ennyi lehetőségünk van. Egyébként ezt az egészet nem szoroztam még meg a passzív skillekkel sem (Pontosabban megszoroztam és valami 625 milliárd jött ki, amit viszont már le se tudom írni, így inkább hagytam a fenébe).

    A lényeg, hogy így másodjára már látja mindenki: ez SOK lehetőség.

    Más kérdés, hogy ebből mennyi lesz használható, ennek viszont már semmi köze nincs a ma bejelentett változtatásokhoz.

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    De ezzel a “rendszer elosztja helyettem a skill-pontokat és én csak használjam azokat” stílussal most végül is nem húzzák keresztül a korábban bejelentett “97 billion potential skill and rune builds”-t?

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@hu1994 (#6):[/reply]Dehogy. Fix statokat kapsz. Miért lennének random statok? Nem lesz értelme több karaktert húzni. Funból persze lehet.

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    [reply]@Ashmagir (#5):[/reply]Hmm szerintem érdemes lesz akár több Wizardot barbárt stb…-t indítani hizsen random statok leszenk és ha azokat nem lehet újra osztani akko rmáshogy is oszthatja a rendszer azokat és kis idő mire megtalálod azokból is alegjobban elosztottat :D

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    Hmm-hmm.
    Kicsit szkeptikus vagyok ezzel skill rendszerrel kapcsolatban.
    Lehet jó, csak így… minek indítanék 2 wizard-t vagy 2 barbárt? Akkor mindegyikből elég egy és utána csá? Mert eddig volt a WW-s, kalapácsos barbár, meg a Conc.-s baltás, de most így… hát nem tudom, érdekes.
    Kicsit olyan leegyszerűsítettnek érzem.

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    Jól. bár Bashiok azt írta, hogy a cégen belül néhányszor berakják a karakterek cuccait a táskába, letörlik őket és újraindítják csak a funolás kedvéért, mert nagyon jó a leveling content.

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Ezek szerint, ha valaki úgymond kijátsza mind a 5 karaktrert, akkor már nem is indít egy 6..et. Hiszen csak át kell rendezni a képességeket… Jól látom?

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    Zsír lesz ez zsír lesz. Nagyon sokan ezért is nem játszottak sokáig d2-vel mert beleuntak hogy mindig újra kell csinálni a karaktert ha valamit ki akarnak próbálni.

    Reply

  • avatar

    Syrius

    |

    Végiggondolva valóban rengeteg lehetőség lesz. Plussz ami nekem még így szimpatikus, hogy nyugodt szívvel kísérletezhetek a különböző skillek között enélkül, hogy azon gondolkodnék, hogy csak 3 dobásom van utána jöhet az értelmetlen karakter újrahúzás.. mert nincs több lehetőség retalentelni.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.