Az első kép a kocsmáról

itha . Hírek 287

A következő képet egy IGN videóból ollózta ki egy lelkes fórumozó, ezért kicsit elmosódott és szemcsés is, de azért látszik rajta egy-két dolog, ami érdekes. A helyszín neve: Slaughtered Calf Inn és Tristramban lesz található, ez egy átlagos kocsma, némi démoni fertővel. Ez lesz az egyike az első színtereknek, amit megismerünk majd. A karakterünket egy Leah nevezetű NPC felkutatására kérik fel, természetesen itt találhatjuk meg és információk szerint, ha beszélünk vele, a helyiek elkezdenek furcsán viselkedni, majd zombikká változnak… ééééés kezdődik a lelkes hentelés.

Slaughtered Calf Inn
(Jobbklikk, megnyitás új lapon)

De mi is látszik a képen?

– egy jó kis chat panel, ahogy épp egy wiza kommunikál Leah-val (közép, lent)
– a wizard resource gömbje, instability (szép lila és kavarog, jobb oldalt)
– wowhoz hasonló chat rendszer (bal alsó sarok)
– valamennyire a skill bar, de nem igazán lehet kivenni mi is van betéve a kollégának
– és persze maga a kocsma, még a zombi támadás előtt

Forrás: diablo.incgamers.com

Comments (50)

  • avatar

    Orpheus

    |

    Jobban örülnék, ha az NPC-talk-os ablak a képernyő tetején lenne középen, mint az előző részben.

    Reply

  • avatar

    Bright

    |

    Amúgy mikor blizzard új játékot ad ki mindig az megy hogy így félnek meg úgy félnek, meg nem lesz olyan jó a folytatás, aztán mégis mindig túlszárnyalják. Hányszor hallotta sc2nél is hogy “én biztos nem játszom vele, az elsőt meg sem közelítheti”, aztán kipróbálás után majdnem mindenki azt játszotta. Ha kijön akkor látjuk komplexen hogy milyen lett. Én nem félek, biztos hogy nagyot durrant, mert addig nem adják ki míg nem.

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    [reply]@Chob (#46):[/reply]Mivel látom, hogy teljesen más fogalmakkal dolgozunk, pontosítok, maradjunk – uh, de utálom ezt a szót – a Diablo klónoknál. Végig erről beszéltem, és azt hiszem a hozzászólásból ez ki is derült.
    Ha a Devil May Cry-ra gondolsz, az nálam akció játék.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@Chob (#46):[/reply]Én is inkább azt mondanám, hogy a Blizzard nagyon ért a hack&slash-hez.
    De a legjobb eldöntése már egyéni izlés kérdése.

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    [reply]@Nabunaid (#43):[/reply]Azért azt kijelenteni, hogy a Blizzard ért legjobban a hack&slash játékokhoz az elég botor dolog nem? Mi vana Capcommal? A DMC sorozatok nagyon jók pl…

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Nabunaid (#43):[/reply]bármelyik nagyobb cégbevállalja, sőt legtöbbször túl vállalják magukat. de ez részlet kérdés. (ne menjünk messzire ott van h6 merőben többet hoz mint elődje, igaz némelyik ott is csipi a szemem de ha finomítanak rajta akkor emészthető lesz)
    dio klónok legtöbbször hangulatban véreznek el ha hangulatot lövik telibe akkor a játék menetet ölik le. de sokszor a klónok vmelyik téren mutat vmi újat érdekes csak a többi részen vérzik el. pl hellgate london. hangulata megvan csak monoton és steril sajna.
    (((amúgy a blizz játékokon azért függnek sokan mert x-edik folytatása a nagy elődjének. de így érthető miért függnek rajta oly sokan…)))
    dio 3 látványban, hangulatban és még 1-2 újdonságnak hála igen komoly cucc lesz, szal blizznek e téren külön piros pont mert nagyon vad dolgot rak le az asztalra. de főbb játék mechanikában van némi fenntartás, az olvasottak alapján. blizznél is emberek dolgoznak, így tévedhetnek. várom a játékot de objektíven próbálom látni mit hegesztenek. de jelen helyzetben skillnél nagyon tartok hogy nem olyan korrekt mint tervezik. legalábbis a listát tekintve. amiket írtam példák azok egészen vész jóslók (barbi globe passív és ww golden rune, etc)

    Reply

  • avatar

    cdledx

    |

    Ezt én sem mondhattam volna szebben! Amúgy a Dio-hoz képest a Dio2 is merőben mást hozott, sőt támadták ezerrel hogy mennyire nem olyan mint az elődje. Most meg úgy beszélünk róla mint mérföldkőről a játékiparban.A Blizzard tudja hogy kotyvasszon a konyhájában én nem félek attól hogy elrontják a receptet! Mondjon bárki egy olyan játékukat amin nem függtek az emberek hosszú éjszakákat!!!!

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Igen, az igaz, hogy a D2 régi, mégis a mostani félelmek alapja az, hogy ahhoz hasonlítja a többség, pedig hát a D3 egy teljesen új játék lesz.
    Amiért nem féltem a Diablo 3-at, az Jay Wilsonék hozzáállása. Melyik cég vágna ki a célegyenesben komplett rendszereket vagy akárcsak alakítana át mert nem úgy működik, ahogy elvárták volna? Hát nem igen tudok rá példát mondani…
    A Blizzardnál jobban senki sem tudja egy hack&slash játék receptjét. Azt kéne megérteni a konkurenciának, hogy az ellenfelek ismétlődő leölése hamar rendkívül monotonná válik /Sacred, Titan Quest/ és ezt kell feldobni. De ehhez nem elég a ritkán eső jó cucc, a játékmenetnek is szórakoztatónak kell lennie. A Diablo 3-ban minden lénynek többféle, látványos halála van, a környezet rombolható, és a 60-as szintlimittel remélhetőleg tényleg mindig erősebbnek és erősebbnek érzed a karakteredet.
    Apróság, de csak ma vettem észre: nézzétek meg a legutolsó, B-roll videót, ahol az elején a barbár talál egy ládát majd három csontváz harcos éled fel mellette. Az egyiket úgy megvágja, hogy a pajzsa másodpercekig pörög a padlón, aztán leesik a mélybe. Ez csak egy kiragadott példa, de jól szemlélteti, hogy milyen aprólékos gonddal építik fel a játékmenetet! Vagy ott van később ugyanebben a videóban a démon vadász. Az egyik bola shot nem találja el a lényt, helyette egy fatörzset. Aki figyel, láthatja, hogy a robbanás a törzsből darabokat szakít ki amik pörögve repülnek el! Hihetetlen! O_o
    Bocs, hogy így elkalandoztam, csak arra szerettem volna rámutatni, hogy ha ilyen – amúgy teljesen mellékes – dolgokra ennyire odafigyelnek, akkor a játék gerincét alkotó skillrendszert rontanák el? Ugyan már… ;)

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    [reply]@Nabunaid (#40):[/reply]az a baj, hogy egy merőben modern és profi játékot hasonlítunk a tizenegyéveshez, de ilyen kevés builddel nehézkesn veszi fel a versenyt a legújabb hack&slash-ekkel, rpg-kkel és hadd ne soroljam tovább.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Nabunaid (#40):[/reply]a régi rendszerrel is lehetett volna jóra megcsinálni. pl: a synergi csak a fa rendszert eldobni és a magasabb szintű skillek jobban tápolták az alacsonyt mint az alacsony a nagyot kb ezzel az alapot elérték.

    csak reménykedni tudok hogy tényleg jó lesz mint ahogy ők írták. meg a skillek amit a franciától olvastam jócskán módosul mert az alapján 1-2 helyen sírhatnékom volt -.-

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    [reply]@Jerevinan (#39):[/reply]Az, hogy golden rúnával nem egyszer, hanem egymásután 3x is ww-zhetek, igaz, csak normál sebzéssel, nem biztos, hogy nem ér annyit, mint 1x de nagyobb sebzéssel… ;)
    Egyébként senki sem mondta, hogy több millió életképes build lesz, de egészen biztos, hogy több tucat jó lesz a Diablo 2 néhánya helyett.
    Akkor pedig sokkal jobb a D3 skill rendszere! :D

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    sztem azért legyen némi megkötés a cserélgetésre hogy ne a vadon közepén és ne harc közbe. ha mégis vadonba lehet akkor némi cd-vel….
    amúgy az aktív skillek hozzá a rúnázás és passzívok.
    ha olvastad annak a francia trollnak a skill összegzését. ne mond azt hogy passzívba tök jó ha barbárnak 2 passzívját arra teszed hogy az alacsony 5% míg a magasabb 3%al tölt többet a health globeból és hozzá golden rúnás ww-t fogod nyomkodni mert olcsó. én pl ha kezdeket 1 barbit nem fogom a ww-t golden rúnázni mert végig gondolva nem éri meg mert a többi jóval több dmg add (fejben kalkuláltam). wizardnak a halálsugarába nem tom milyen rúnát teszel akkor bubis lesz. ennek akkor van jelentősége ha bubizott verziónak kb 2x dmgje lesz mint az alapnak. hatalmas ranget buktál és veszélyesen közel került hogy szét üssenek. ergo azt akarom mondani hogy papíron szép a változatosság élőben nem lesz olyan sok

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    [reply]@Rakamaz (#37):[/reply]Az aktív skilleket elvileg menet közben is lehet, persze csaták előtt vagy boss előtt gondoltam.

    Reply

  • avatar

    Rakamaz

    |

    [author]Trenyo (#33):[/author][quote]@Nabunaid (#29): … vagy ha immunis szörnyekkel találkozol váltasz egy skillt.[/quote]

    Legutolsó értesüléseim szerint nem lesznek immunis szörnyek, csak nagy resist-esek, és csata közben sem lehet cserélgetni a skilleket, de erre (remélem) nem is lesz szükség.

    Reply

  • avatar

    Holi75

    |

    [reply]@Kova (#28):[/reply]Ha jól el lesz találva a gold értéke, nem érdekes a valós pénzes AH, mert ha az arany sokat ér akkor a legjobb itemek is kaphatóak lesznek a goldosba is teszem azt 10x-es áron. Eddig is vették a neten az enit, COH, BOTOD, stb… Ha bele gondolok, hogy a jó pár éves játékom alatt mennyi HR esett sirva tudnék fakadni. :) Most ott lesz minden a gamen belűl, csak gyüjteni kell a lét és idővel meglesz. Persze irigykedni lehet, meg kell is de ha magamba nézek akkor jól esik ha rám irigyek az emberek. :)
    Én próbálom a jó oldalát nézni.

    Reply

  • avatar

    Bright

    |

    Azért legyünk őszinték, a d2 stat osztás se volt az igazi, ritka kivétel volt mikor vit-en kívül másra is rakott az ember. Max blokk miatt esetleg kevés dex, a többit követelményt összehozták a cuccok, aztán life is everithing alapon ment a build. Manna is megvolt cucc meg potiból mindig. Battle mage nekem se jön be, ha harcost akarok akkor más karaktert csinálok. D2-ben encs is csak azért volt, hogy kis karakterre nyomjam aztán explodos íj, boci map és 2 nap alatt megvolt a 6 karakter hell act 3ig (hf). Mondjuk ezt az auto pontosztást én sem díjjazom. Rúnacsere érthető, de maradhatott volna a tárgyas rúnaszavas rendszer.

    Reply

  • avatar

    Isual

    |

    [reply]@Nabunaid (#29):[/reply]Ott a pont! :)

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    [reply]@Nabunaid (#29):[/reply]Teljesen egyetértek veled, először furán hangzott, aztán én is nagyon jó ötletnek találtam az egészet. Sőt valószínűleg nem csak egy buildet fogsz csinálni hanem többet, egyet amikor nagy csoportok ellen mész és váltasz más skillekre esetleg itemekre amikor bossra, vagy ha immunis szörnyekkel találkozol váltasz egy skillt.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Remélem lesz bent a kocsmában egy Gheed-hez hasonló sunyi. :D

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    [reply]@Kova (#28):[/reply]Megértem a félelmeidet, ugyanakkor engem az általad felsorolt dolgok szinte nem is érintenek, mert csak barátokkal fogok játszani, valószínűleg ez a PvP-re is igaz.
    A Diablo 2-ben szívta az ember a fogát, tartogatta a pontjait, szenvedett egy csomó szinten át a szar sebzése miatt, hogy az áhított buildet megcsinálja. 50 körül már kezdett működni a dolog, de 65-70 felett már megint attól függött a játékélmény, hogy milyen cuccot talált…
    Most itt ez a játék, ahol már az alfa tesztben kiszúrták, hogy mindenki egyforma buildeket épít, mindenki a magas szintű skillekbe tolja a pontjait és megint ott tartanak mint a Diablo 2-ben, azzal a különbséggel, hogy itt a skillpont újraosztás miatt nem kell tartogatni a pontokat. A skillpontok kivételével viszont a skálázódás miatt az alacsony szintű képességek is életképesek lesznek, sőt a magasszintűek cd és mana szükségletei miatt kénytelen leszel őket használni. Azért a kasztonként 25 képesség, mindegyikbe 5 féle rúna +20 féle passzív skillből 3 kiválasztása rettenetesen nagy variációs lehetőséget hordoz magában!
    Ha végiggondolod, azzal, hogy melyik 6 skillt, beléjük melyik rúna típust illetve a skilljeid mellé melyik 3 traitet választod, nagyon változatos buildek lesznek! Sokkal színesebb lesz a kép, mint a Diablo 2 esetében, majd meglátod!
    Én is felkaptam a vizet mikor megváltoztatták a skill rendszert, mivel elterveztem, hogy melyik 6 legerősebb skillel fogok nyomulni. Aztán végiggondoltam az egészet, és elfogadtam az indokokat, sőt, meggyőződésem, hogy ügyes húzás volt.
    Szerintem úgy néz majd ki a játék, hogy normál végéig cserélgeted a skilljeidet, aztán beállsz egy beállításra és ehhez fogod a felszerelésed is választani. Nem hinném, hogy érdemes lenne még 50 körül nagyon cserélgetni, mert ahhoz olyan felszerelés is kéne! Így aki ott olvas egy ütős buildről az vakarhatja a fejét, hogy akkor most hogy szedje össze a szükséges cuccot!

    Reply

  • avatar

    Kova

    |

    [reply]@Nabunaid (#24):[/reply]A közelharci soso csak példa volt arra, hogy vannak aki szeretik az extrém fejlesztéseket, ahol nem a rendeltetésnek megfelelően, hanem egészen máshogy fejleszted az adott karaktertípust, és ezt itt nem lehet, az automatikus pont elosztás miatt, mivel tuti nem erőre nyomja egy varázslónak, és nem használhat erős sebzésű közelharci fegyvereket, csak jóval késöbbi szinteken, mint pl. egy barbár.

    És a fő probléma ami engem nagyon bánt, hogy csak item adta különbséget vannak két ugyanolyan kaszt azonos szintű karakterei között. Akkor a karaktered erőssége csakis azon múlik milyen itemek esnek neked, sőt jóval inkább azon, milyeneket veszel meg az AH-ban, mivel ott úgyis jóval erősebbeket találsz. És a legerősebb cuccokat, úgyis mindenki a rendes pénzesben fogja árulni, hisz énis azt tenném. Egy külföldinek ezer forint aprópénz… És egy totál ritka itemért simán kifizeti, tuti ott adnám el.

    Zavar, hogy egy tapasztalt játékos lvl50-es barbárja ugyanolyan erős cucc nélkül, mint “vérpistike” lvl50-es barbárja. És ha vérpistike pénzes, akkor nem kérdés kinek lesz jobb cucca, és ki lesz az erősebb… Így aréna is felesleges, hisz nem a jó játékosok hanem a pénzesek visznek mindent.

    Reply

  • avatar

    Jason

    |

    [reply]@Hiftu (#26):[/reply]Én is így értettem.Lehet én nem fogalmaztam vmi jól.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@Jason (#25):[/reply]Szerintem elolvastál valamit.
    Azon van kiakadva, hogy véleménye szerint nem cucc ÉS buildfüggő a karakter, hanem CSAK cuccfüggő.

    Reply

  • avatar

    Jason

    |

    [reply]@Jerevinan (#23):[/reply]”amúgy én is ezen voltam kiakadva, a karakterek nem player függő hanem cucc.”
    Ezen miért vagy kiakadva?Eddig minden Diablo erről szólt.Pont ez a lényeg, hogy milyen karaktert sikerül építened.Ha nem így lenne nem is érdekelne a játék.

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    [reply]@Kova (#21):[/reply]Ha a soso a sorceresst, vagyis a Diablo 3 wizardját jelenti, akkor veled ellentétben engem pont az bosszant, hogy mindehol a battle mage-t erőltetik… :(
    A wizard 25 skilljéből 4 pajzs varázslata van, aztán két kifejezetten közelharci támadása /spectral blades, explosive blast/ végül egy képesség amire nagy betűkkel rá van írva, hogy BATTLE MAGE ez pedig a magic weapon. Jay Wilson többször elmondta, hogy egyik kedvenc buildje a közelharci mágus és úgy alkották meg a skilleket, hogy aki ilyet szeretne az megcsinálhassa.
    Egyébként az alaptulajdonságok közül már kikerült a willpower, jelenleg csak támadás van /mindenkiét egyöntetűen növeli, harcosnak közelharci sebzés, démonvadásznak távolságit, mágusoknak spell sebzés/ precision ami mindenkinél a kritikus esélyt és sebzést növeli, vitality ami az életet növeli és védelem ami az ellenállásokat és a páncélértéket.
    Éppen ezért van olyan gyanúm, hogy a fegyvereken lévő +attack bónusz miatt a mágusok is tudják majd használni hasznosan az összes fegyvert és nagyon remélem, hogy nem lesz igazam…

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@gelencser (#22):[/reply]mert fun? én anno singliben csináltam..sorci felkapta a harci dorongot flam fegyó azt csaptam olyanokat :D
    amúgy én is ezen voltam kiakadva, a karakterek nem player függő hanem cucc. rpg rész szinte kihalt belőle

    Reply

  • avatar

    gelencser

    |

    [reply]@Kova (#21):[/reply]egyet értek, viszont közelharci soso-t minek akarsz? nem erre van kitalálva, arra ott van a barbár, stb.

    Reply

  • avatar

    Kova

    |

    Talán a játéknak egyedül a hangulata és világa tetszik. Sajnos eléggé eltolták a többi részét, főleg a buildeket, amik tulajdonképpen nemis lesznek. Egy adott fejlesztést 3 dolog határoz meg: pontosztás, skillosztás, használt itemek. Nos a pontosztás automatikus, tehát pl. közelharci soso kizárva, mivel majd jól leosztja a pontokat ene-re… A második a skillosztás, ami szintén nincs, szintfüggő az erőssége. Ezek alapján akkor két azonos szintű karakter, attól függetlenül hogy egy idióta 10 éves hülyegyerek vagy éppen egy kőkemény diablofanatikus játszik vele, azonos erősségű. Csak a cuccok és a runák határozzák meg egy karakterbuildjét, amik azonban bármikor kicserélhetők. Szóval build nincs, csak cuccok. Cuccokat meg vegyél igazi pénzért. Azaz akinek sok-sok pénze van mert apuci milliomos, az nagyon kemény lesz, akinek meg alig van a játék árára, az meg elmehet délre. Frankó… ;) Legalább a kocsma jól néz ki. :)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@brianaspirin (#12):[/reply]Köszönöm, hogy szóltál, javítva lett.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Egy pesti csehóban hajnal felé szintén csak hörrr.. hörrrr-t lehet hallani.
    Vajon ott is Barbárok tesznek rendet a nép között? :D

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Radoxx (#16):[/reply]lehet akkor lehet miután az itt lévő fölösleges npc-k bezombulnak. aztán már utána nem locsifecsi-ehó-csehó.
    hát hangulat meg ilyenek kicsibe jön át, nagyba semmi nem látszik :S

    @itha (#7)
    diablo zombik is agyért ordibálnak csak általában odáig nem jutnak el mert kapják a jóságot :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Radoxx (#16):[/reply]Azt elfelejtetted hozzátenni hogy pusztakézzel.

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Már így is átjön a hangulata és varázsa! :)
    Rögtön az jutott eszembe kérdés gyanánt, hogy vajon itt is működik majd a skillek és a (berendezési) tárgyak közti kölcsönhatás fizikája? Magyarán: a bedühödött barbárommal képes leszek átrendezni a csehót? :)

    Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Remélem lehetlesz inni és berugni is:D

    Reply

  • avatar

    Darc1n

    |

    Kocsmaaaa, ezazz ^^.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@brianaspirin (#12):[/reply]majd átírják :)
    Mikor írták, még az volt a hiteles.

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    [reply]@jeneas (#11):[/reply]ennek örülök :)

    másfelől a Q&A-ban helytelenül van megírva, hogy offline módban játszható a single player

    Reply

  • avatar

    jeneas

    |

    [reply]@brianaspirin (#9):[/reply]Szerverleosztás? EU + US (+ még valami óceánia/ausztrália gondolom) lesz valószínűleg azon belül meg már csak szobák lesznek a multihoz, szóval nem történhet meg az, hogy rossz szerveren csinálsz karaktert. :)

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@brianaspirin (#9):[/reply]Nem lesznek külön szerverek, csak EU és US lesz elválasztva.

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    OFF
    maga a szerverleosztás hogy fog működni? úgy mint wow-ban, hogy elején választok egy realm-et azon csinálom a karaktert, és ha a haver másikon csinálta akkor szívás?
    vagy
    átjárhatóság lesz a realmek között?

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    én nem is értem, hogy tudtatok bármit is kivenni ebből a képből, de a hangulata azért még így is megvan az tuti

    Reply

  • avatar

    itha

    |

    [reply]@Jerevinan (#6):[/reply]na ne keverjük ide a plants vs. zombiest :D

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Isual (#5):[/reply]EBBEN a kocsmában A VEREKEDÉS előtt csak ennyi hangzik “hör…hööörr…brains”

    Reply

  • avatar

    Isual

    |

    [author]Jerevinan (#2):[/author][quote]téridő kontinumot is a kocsma tartja össze, ezért is tudsz onnan haza teleportálni jobb bulik után[/quote]
    LoL :D
    Erről a kocsmáról most hirtelen az jutott eszembe, hogy milyen 3 kérdéssel kezdődik minden kocsmai verekedés (esetünkben hentelés)?
    “-Mi va’? Mi va’? Mi va’?” :D
    (bocs)

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    meg lehet az itt szerzet tapasztalatok alapján született a nagy szállóige…………”FOR THE HORDE!!!”

    Reply

  • avatar

    Bright

    |

    [reply]@Jerevinan (#2):[/reply]ja, lehet az alkotók tapasztaltak ilyen téren, és ezért csak itt működik majd a tmp :D

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    jah, ahogy itt is :D

    téridő kontinumot is a kocsma tartja össze, ezért is tudsz onnan haza teleportálni jobb bulik után

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Ohh , kocsmák, minden jó parti itt kezdődik :D

    **köszi nyelvtan ná.. izé, kösz :) -itha

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.