Eyecandy

Tvelvet . Hírek 827

Ez is eljött Blizzard fellőtte a skillek listáját, rúnákkal, skill kalkulációval, minden nyalánksággal együtt.
Lesd meg

 

Hamarosan jönnek a részletek a skillekről és a rúnahatásokról!

Comments (138)

  • avatar

    Boci

    |

    [reply]@Chob (#48):[/reply]Ja 25%ot írtam, de csak 20%al számoltam:)

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#46):[/reply]Én úgy voltam, hogy az egész sokkal kaotikusabb lesz ennél. Áh még nem tudom ezt az egész rendszert hova tenni igazából, olyan vegyes érzéseim vannak. Tetszik amúgy, de jobban szeretném már játék közben kipróbálni.

    #47
    125-neka 25%-a az nem 25 :P hanem 31,25

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#46):[/reply]Egyetértek. Kasztonként van kb 125 féle skill, még ha azt mondjuk hogy ebből mondjuk 25% nem annyira jó, akkor is marad 100 amiből baromi sok build rakható ki.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Kicsit féltem ettől az új skill-rendszertől, azt hittem túl egyszerű és lepusztult lesz, de ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna ! :D

    Állati jó lett, fényévekkel jobb a Diablo 2 skill-rendszerénél. Itt most tényleg úgy alakítod a játékmenetet, ahogy akarod, rengeteg lehetőség van a skillek kombinálásában. Ez az 5 kaszt gyakorlatilag 20-30.

    Epic win, csillagos ötös, na de jelenjen már meg !! :D

    Reply

  • avatar

    Sasu

    |

    [reply]@Boci (#44):[/reply]Igen, azon én is sokat gondolkoztam, meglátjuk mennyire hatásos, ha nem igazán akkor csere alabasterre, vagy az arcane power függvényében goldenre :)

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    [reply]@Sasu (#42):[/reply]Az Electrocute indigo runával nem tudom mennyire lehet jó. Ugye a spell szövege szerint minden ugrás után a sebzés 30%al csökken. Tehát így alakul elvileg:
    1 -100%
    2 -70%
    3 -49%
    4 -34.3%
    5 -24%
    6 -16.8%
    7 -11.7%
    8 -8.2%
    9 -5.7%
    10 -4%
    Az össz sebzés elég sok lesz, de kell legalább 10 cél, hogy kihasználható legyen, valamint kb a 4. target után a sebzés alig visz le valamint 1 célpont hpjéből.

    Reply

  • avatar

    morrandil

    |

    A reggelt a WD áttekintésével kezdtem, most délután pótoltam a többit…
    Ez így felfokozta a várakozást, és megnehezíti a választást…
    Csak a skillek pakolgatásával el lehet lenni, és nem csak a induló karaktert nem tudom eldönteni, de annyi érdekes skill van, hogy na…
    Még jó, hogy nem elérhető mind az elején…

    Reply

  • avatar

    ujuk

    |

    Csak megérte várni : D Blizz grat!

    Reply

  • avatar

    Svindler

    |

    Hát srácok..én személy szerint teljesen le vagyok nyűgözve. Eddig nem tudtam teljesen elképzelni hogy milyen is lesz ez a rendszer, mennyire lesz használható, áttekinthető, kombinálható, variálható. Azt kell mondjam hogy végre így a kalkulátor alapján a kérdéseimre választ kaptam, és megnyugodtam.

    Valóban nem túlzott a Blizz mikor azt állította nagyon sok működő kombináció lesz pvp-re és pve-re egyaránt. Ami különösen tetszik hogy nagyon sok erősnek tűnő, és nélkülözhetetlen címet kiérdemlő skill van. Ami ugye ezért jó, mert van miből válogatni, és nem lesz sűrűn olyan kijelentés hogy ezt a skill használhatatlan.

    A D2 skilltree-je ezzel összehasonlítva egy marék kaki. Kizárták azt hogy sok szar skillen keresztül vezet az út a jobbakig.

    Éshogy mindezt megfejelték a rúnákkal? Megtöbbszörőződnek a fent leírt jóságok:)

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    Fuh, végig néztem tényleg mindet. Annyi lehetőség van, hogy szinte már elvesztem az egész dologban.

    Reply

  • avatar

    ujuk

    |

    végre, ezt vártam már mióta : D

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Minden skill adat egy 60-as szintű karakteré aki 7-es szintű (csak Infernón esik majd) rúnákat használ. Ezek az adatok kb. még olyan ötszörösre szorzódnak fel, hiszen nincs benne a felszerelésed bónusza, ami a végére olyan +500% sebzés körül lesz, hiszen mindenből kapsz +attackot. Tehát egy 500-as meteor valójában 2000 körül van, de inkább több.

    Az adatok jók, a Witch Doctor képességei több száz mana pontba kerülnek, a Wizardnál meg a legdurvább talán 50. Ez azért van, mert a WD manája folyamatosan nő a szintlépéssel így valszeg 60-ra már több ezer lesz, míg a Wizard 100 arcane powerrel kezd és ez marad 60-as szintig, neki viszont a visszatöltés mértéke már 1-es szinten is 700 percenként, vagyis 8-10 másodperc alatt nulláról tele tölti. Ez egyébként jól látszik a béta gameplayben is.

    KisPocok a builded rossz, 3 másodperc és minden cooldownon lesz ill. nem lesz manád. Kell egy signature skill, ahol nincs visszatöltési idő és én a helyedben több támadó skill választanék. Hacsak nem hardcore kari lesz, akkor megértem. Pl. minek teleport és mirror image egyszerre?

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@NxAlex (#32):[/reply]1 skillben 1 rúna, azt ezt majd cserélgetni lehet jó pénzért, vagy más módon. Asszem…

    Reply

  • avatar

    Macir

    |

    Na összedobdtam (szerintem) egy fasza melee wizard-ot persze sok sok függ majd a statoktól (pl: crit)
    a Spectral Blade is kérdéses ugyanis nemtudo mhogy pontosan hogy működik helyette lehet hogy inkább a gyémánt páncél kéne…
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#WSbicX!VWe!aZbZZa
    Sajnálom hogy a DH nek nincsenek melee képességei:(

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Nagyon faják lettek így együtt a dolgok, már nagyon várom hogy élesben odafagyasszam az ellenfelek talpát a kőhöz majd a bőség zavarától elalélva mindet más képességgel trancsírozom fel.

    Reply

  • avatar

    NxAlex

    |

    Hogy is vannak a rúnák? Csak 1-1 féle használható fel mindegyikből mikor skillekbe pakoljuk őket? Tehát max 5 különböző lehet és azokat nem is lehet kivenni a skillekből később? Vagy lehet akár 2 ugyanolyan is 2 skillben?

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Tvelvet (#30):[/reply]Szerintem ha ezek a skillek lennének azok amik biztosan nem kerülnek bele a játékba, akkor is mindenki ezen lógna.
    Ez olyan mint az eltiltott videójáték függőnek a turmixgép gombok!

    Reply

  • avatar

    Tvelvet

    |

    Ezek a skillek még 1000x fognak változni. Senki ne vegyen készpénznek semmit.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    Én most teljesen szabadnak érzem magam! Itt nem is lesznek igazi kasztok, hanem csoprotok szerint állíthatod össze a saját kasztodat! :D
    Lenyűgöző és brilliáns megoldás!
    GJ Blizz! GJ!

    (na majd még a délután folyamán összedobok egy hiperimba wizard buildet >:D )

    Reply

  • avatar

    Ray

    |

    Kb ők állítják be a dmg hphoz képest való skálázódást szal semmi nem jelent semmit, úgyis ki lesz balanceolva a végére ahogy kell és mégcsak F&F béta van, rengeteg változás lesz még a kész állapotig az is teljesen biztos.

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    Átrágva magamat a wd aktív skilleken, van amit értelmetlennek tartok, bár kitudja.

    -Horrify, crimson rúnával: A horrify kasztolása után 8 másodpeercig 170%armor plusz.
    A horrify alapból 5 secig tart , így ezt a képességet maximum valami nagyot ütő sok szörnyet idéző bossnál tudom elképzelni, esetleg még arénába, de akkor sem érzem valami jónak. Szerencsére azért van választék bőven még :)

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    [reply]@JOE_ (#25):[/reply]Igen ezt én is most vettem észre és igen kicsi értékeknek tűnnek d2-höz képest. Persze ez nem jelent semmit.

    Reply

  • avatar

    JOE_

    |

    [reply]@Excel (#24):[/reply]Azt írja a skillek alatt, hogy 60-as szintű karakterre vonatkoznak, 7-es rúnákkal…gondolom, ezek a max sebzés értékek. Ha ez volt a kérdésed. Első szinten sokkal kevesebb lesz mindegyik…gondlom én.

    Reply

  • avatar

    Excel

    |

    Kreáltam én is egyet
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#dceShT!XbY!bacYYZ
    de nem tudom, hogy szintlépésnél a skillek sebzése is növekedik e. Illetve nem látom, hogy a signature spell mennyibe kerül, csak annyit hogy 0. Ennek ellenére van valami szöveg alattuk, hogy szintenként a signature spellek költsége csökken 1-el.

    ill. nem írják hogy mennyi az explosive blast radiusa, és elképzelni sem tudom hogy ha nem crimson runet, hanem oda is indigot teszek az a 18 radius mennyit jelent.

    A radiusokkal sohasem voltam tisztában már d2-ben sem.

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    [reply]@kisPocok (#15):[/reply]Ez a build runák nélkül nem mutatja meg, hogy igazán milyen is lesz. Rakd bele azokat is:)

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Nálam még mindig a Monk a első, de igazából mindegyik nagyon tetszetős. Nehéz lesz dönteni, az már biztos.

    Reply

  • avatar

    Lamek

    |

    El vagyok ájulva, és már értem, hogy mi tart ebben ennyi ideig, és, hogy mi az istenért nem szeretnék ezt a gamát pvpre is ballanszolni. Nagy szép és klassz a honlap, nagyon örülök :)

    Most végigolvasva a 3 klasszt amit nagyon várok ( Barbár, Wizzard, Monk ) barbibabázni fogok :)

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bYcdfP!abh!bcYcZb így elsőre, hirtelen :)

    Reply

  • avatar

    kisPocok

    |

    [reply]@Excel (#18):[/reply]Igazad van, arcane powert nem ismerem hogyan lehet tölteni, illetve a passzív statok mennyire fogják megnövelni a regenerálódását. Illetve potionnal lehet-e majd, stb. Nem életszerű a példa, mert még nincs tesztelve, csak megnéztem a listát, a szerintem életképeseket kiválasztottam. Átnézem amit javasoltál.

    ui.: WD régi skilljei mind visszaköszönnek, bár nem is vártam túl nagy újdonságot :)

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Alakul ez, mint púpos gyerek a présben :)
    Már nagyon közel a várt pillanat…
    A skillek tényleg nagyon jól kitaláltak, ötletesek és hasznosak, valamint a rúnák segítségével valóban mindenki képes lesz az egyéni ízlésének megfelelően testreszabni a karakterét.
    Egy szónak is száz a vége: most már a beta előtt is van valami, amivel játszhat az ember ^^

    Reply

  • avatar

    Excel

    |

    [reply]@kisPocok (#15):[/reply]Nagyjából ok, de “szerintem” rohadtúl gyorsan ki fogsz fogyni az arcane powerből.
    Én beiktatnék kasztolásba egy signature spellt golden runestonnal pihentetőnek, 2 atom között.

    Reply

  • avatar

    JOE_

    |

    [reply]@kisPocok (#16):[/reply]A 40k-val sem volt nehéz…instant death…:D

    Reply

  • avatar

    kisPocok

    |

    [reply]@JOE_ (#7):[/reply]Újragondolták az egészet, nem lesznek 40k-s sebzések, itt az 1k lesz az űberállat, szerintem. Könnyebb lesz számolni legalább :-)

    Reply

  • avatar

    kisPocok

    |

    Mit szóltok ehhez a Wizard buildhez? (passive skillek még nem véglegesek.)

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard#Ulimbh!WbV

    Aktív skillek és véleményem:
    Disintegrate: azért tartom erősenek, mert átlő mindent, és másodpercente sebez.
    Blizzard: cserélhető lenne más területsebzőre (Meteor?)
    Teleport: nélkülözhetetlen ugyebár
    Archon: ez nagyon jó skill lett szerintem. Ami sajnos Evocation nélkül kevésbé használható.
    Ice Armor: ezt találtam a legjobban használhatónak az armorok közül.
    Mirror Image: maxon tápolva a képmások is sebeznek! Akár 6 is lehet belőlük, így 100% (saját) + 6 * 70% sebzés, így 520%-os sebzés érhető el vele. Ez lett a legjobb skillje a varázslónőnek szerintem.

    Passív szkillek
    Galvanzing Ward: Ice armor mindig aktív kell legyen, ebben segít az Evocation, így ez még pluszban tunningolja a lifeot is. Másodpercente 32 -vel.
    Glass Cannon: +20% sebzés, mindent megér! -10% armir és resistance-t is. Varázslók ellen ki kell majd szedni, ennyi.
    Evocation: többször is említettem, cooldown csökkentéséhez kell.

    Örömmel fogadnék minden véleményt,
    kisPocok

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@Szegediago (#10):[/reply]Aktív+passív skillek kasztonként:

    – Barbarian: 22+15
    – Demon Hunter: 23+13
    – Monk: 21+13
    – Witch Doctor: 22+12
    – Wizard: 25+12

    Gondolom a kevesebb képesség azt is jelenti, hogy hasznosabbak/erősebbek is.

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    Monk csajszi milyen helyes o.O

    Reply

  • avatar

    Gaspod

    |

    [author]Boci (#8):[/author][quote]@Gaspod (#6): Tudom, ott is volt a smile:).
    Amúgy kiraktam egy kis summoner wd treet, persze majd játék közben lehet eldönteni, hogy mi működik és mi nem, de most el lehet vele szórakozni:
    http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#ZhPbWV!ZXd!ZYbaaa/quote

    Jól összeraktad. Ezt még meg lehet(ne) fejelni a Big Bad Voodoo skillel (aminek a cooldownját passzívval le is lehet redukálni) és jöhet a summon rush. :) Gyaníthatóan nagyobb tömegek esetén is igen rövid idő alatt le lehet takarítani a teljes képernyőt. :)

    Reply

  • avatar

    Excel

    |

    Csak én érzem úgy, hogy a wiza skillekre a legtáposabb bonuszt az indigó rúnák adják? Úgy általában. Persze van ahol mondjuk egy alabaster is jól jön.

    Reply

  • avatar

    Szegediago

    |

    Sziasztok,

    Én nézegettem jól látom, hogy nem egyenlő a képességek száma kasztonként. Csak reggel néztem rá, de mintha a WD-nek kevesebb lenne? Sajna most nem tudom, megnyitni az oldalt :( innen le van tiltva.

    Reply

  • avatar

    Paladin

    |

    Legalább ellehet csámcsogni ezzel egy darabig. Nálam több okból is a Barbár a nyerő, a “Call of the Ancients” elég jól hangzik. :)

    Reply

  • avatar

    JOE_

    |

    A sebzésértékek vajon mennyire növelhetőek majd? Elég alacsonynak tűnnek pl a wizard skilljeinek sebzései a D2-es értékekhez képest…40k damage-es meteor charmokkal és társai…

    Reply

  • avatar

    Gaspod

    |

    [reply]@Boci (#5):[/reply]Sz’tem pont ezt akarták elérni. Taktikáznod kell, ügyelni a szituációnak megfelelő skillek kiválasztásakor. Legyen szó “mezei” mobokról, bossokról, multiban meg pláne.

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    A legnagyobb bajom a 6 skill slot. Annyi jóféle skill van, hogy nehéz lesz 6ba beleférni:). Na meg valószínüleg bossoknál majd mindig le kell cserélni egyes skilleket, hogy hatékonyabban tudjuk ölni. Mobozáshoz más skillek a jók.

    Reply

  • avatar

    Magerane

    |

    A wizard linkje nem jó !

    – köszi, javítottam (szerk.)

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    Juj de nyami, most aztán lehet csemegézni. Viszont egyelőre nekem a WD oldala hibásnak tűnik, legalábbis elég meglepő, hogy pl Wizardnak 0-8-15-25-35-… arcane power-t esznek a képességei (többi kasztnak is hasonló), addig őneki a level 1-es képességei is 176 manába kerülnek. o_O

    Reply

  • avatar

    annonmi

    |

    Megnéztem én is mégis milyen képességek lesznek egyes karaktereknek, nagyon jól leegyszerűsített, áttekinthető rendszer ez, de a legfontosabb nagyon sok kombinációt ki lehet találni attól függően az ember milyen stílusú karaktert készít, jó olvasgatást mindenkinek!

    Reply

  • avatar

    Gaspod

    |

    Miután bemutatták a klasszokat barbárt vagy monkot terveztem indítani, a béta videók után kezdtem erőteljesen szimpatizálni a wizarddal (a WD megítélése is pozitív irányba változott), most meg…. már nem is tudom. :)
    Mindenesetre most már lehet játszadozni a skillekkel, szép letisztult formában áttekinteni, mi mire jó… Bár már gyakorlatban is ezt tehetnénk! ;)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.