Demon Hunter változtatások várhatóak

Professor J . Béta, Hírek 631

Ahogy azt már Cybercat is megírta a Demon Hunteres posztban, a Blizzard komoly ráncfelvarrást tervez a Demon Hunter Skilljein, mely abban nyilvánul meg, hogy alaposan átdolgozzák, melyik képesség hányas szinten érhető el, ill. a Hatred és Disciple költségeiket is megvizsgálják és amennyiben szükséges változtatnak rajta. A változtatásoktól a játékélmény javulását várják, mert a fórumokon a F&F Beta tesztelői arra panaszkodtak, hogy gyengén muzsikál a karakter bizonyos szituációkban.

 

We are radically changing the resources management for the Demon Hunter, including changes to unlocking skills, resources management and more.

 

Forrás:

Comments (24)

  • avatar

    Antoh

    |

    [reply]@Jerevinan (#22):[/reply]Sokan azt írták, hogy alacsony szinten a demon hunter nem tudja rendesen írtani a tömegeket, ez lehet hogy tényleg így van, de high levelen szerintem nem lesz vele gond(persze ehhez magas szintű rúnák is kellenek). Ottvan például a Sentry skill, crimson rúnával együtt nagyon érdekesen hangzik. Leteszel két/három tornyot, mindegyikből kiindul egy “ponyva” (én inkább vektornak hívom), aminek 240% weapon dmg/sec sebzése van. Mivel a vektor egyik csúcsa te vagy, ezért ahogy mozogsz mozognak a vektorok is, valamint 20 secig vannak a tornyok, nincs odaírva hogy lenne hp-juk, valamint az se hogy mi a vektorok maximális távolsága(biztos hogy véges, de ezt ki kell próbálni meddig “ér” el). Tehát akkor ha kombináljuk ezt a Sentryt és ledobunk 2 vagy 3 tornyot, attól függ mennyi jön ki a disciplineből, mellé elsütjük a rain of vengeance-t amilyen rúnával szeretnénk(sztem crimson/golden/indigo is alátámasztható észérvekkel), utána pedig meg lehet kínálni még őket multishot-tal vagy rapid fire-el, ez teljesen opcionális ki mit preferál. Vaultot nem lehet kihagyni(én obsidiannal használnám)
    Ha eddig összeszámolom akkor sentry + rain of v. + multishot/rapid fire + vault akkor ez 4 skill, mellé megérdemel egy slotot az entangling shot(szvsz goldennel, 1 hatred pontba kerül maxos rúnával így spammelheted ameddig akarod(ráadásul 130% dmg és -70% movement speed), ha spórolni akarsz az apm-el akkor indigoval, de goldennel jobb az ár/érték aránya), vagy választhatod mondjuk a caltropsot is. Ha ezt választod entangling shot helyett, akkor viszont ezzel kell kezdeni a sentry tornyok előtt, ha aktiválódik a csapda akkor tornyok + r.o.v.+ jöhet a többi, legfeljebb át is ugrasz közöttük vaulttal és obsidian rune miatt még +dmg-t viszel be. Hatodik skillnek pedig már azt választ az ember amit akar, mivel én nyílpuskával használnám ezt a karaktert ezért impale+alabaster, ebben az esetben multishot mellé is érdemes alabaster a gyorsabb discipline regen miatt, de teljesen elfogadható a preparation + alabaster is.
    Passzív meg már tényleg attól függ hogy pontosan melyik 6 skillet választja az ember, ebben a buildben jó szolgálatot tesz a Fundamentals, Archery, Sharpshooter, Cull the Weak, Perfectionist, ezekből kell leszűkíteni háromra, függ attól mennyi discipline regen van stb.
    Azt egy szóval sem állítottam, hogy egyszerű lesz a demon hunterrel játszani, szerintem ez a leginkább skill- és apm igényes karakter, de megfelelően kijátszva a wizard is csak tátott szájjal fog állni mellette, hihetetlenül jól kombinálható skilljei vannak, arról pedig még nem is beszéltünk hogy egy 4 fős csapatba mennyire lehet csiszolni még a társak képességeihez. Ez szerintem így önmagában is bőven megállja a helyét, crossbow-val alap támadása is erős lesz a passzívok miatt. És még ezer meg ezer buildet lehet rá összerakni ezen kívül.
    ui.: amúgy az okos tóni elé odaírtam hogy _sok_, tehát többes számban volt:) De hagyjuk is, túlreagáltuk mindketten, úgyhogy elnézést.

    Reply

  • avatar

    Grasmus

    |

    Látom nagyon hiányzik már ez a closed Béta indulás. Dúl az agresszió :D Írok is a Blizznek, hogy kezdünk megkattani úgyhogy legyenek szívesek elindítani a dolgokat! :)

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Antoh (#20):[/reply]mindenféle vita nélkül. az “okos tóni” megszólítást az én posztom válaszába szúrtad ergo az nekem szólt és mint benne látod nem többes számba volt. mentegetőzni kár.
    én sem CSAK hatredre építek. de jóval kisebb %ban kap sebzést. ballistics-el már duplázod a sebzést.
    ha belegondolsz minden karit ugyan olyan erősnek épített blizz vagyis akarták. így a duplán buffolt képességeknek kb ugyan ott kell lenni mint a többieknek.ha ez nem áll fenn akkor balance hiba van, ami változni fog.
    továbbá ha dio2-t is figyelembe vesszük ranged fegyvereknek kisebb volt dmg-je mint meleeknek ez kb játék feléig volt érvényes.
    ha ez mind fejben végig kockázod 2 lehetőség van dh gyenge vagy túl erős.
    és minden vita veszekedés nélkül én legalább érvekkel állok elő és nem “okos tónizok” mert megtehetem.

    very off és most elnézést érzem hogy ebből törlés vagy komment megvónás lesz.
    de jó modort azért lehetne gyakorolni. akár általánosságban akár nem, nem oltani kéne. utána ha jön az osztás adminoktól akkor jön a kibújás “Veled ellentétben én tiszteletben tartom Prof J kérését és itt abbahagyom az amúgy is általad kezdett személyeskedést.”
    de bocs de szerintem ez nem jó modorra utal ami szomorú esport-os személynél.
    ezzel zártam a vitát. ha admin törli vagy megvonja a komment jogot vállalom, de ezt nem tudtam elnyelni.

    Reply

  • avatar

    Tvelvet

    |

    [reply]@Antoh (#29):[/reply]Innentől kezdve zero-tolerancia moderálás lesz. Mindenki tartsa magát ehhez.

    Reply

  • avatar

    Antoh

    |

    [reply]@Jerevinan (#27):[/reply]Veled ellentétben én tiszteletben tartom Prof J kérését és itt abbahagyom az amúgy is általad kezdett személyeskedést. Leírtam hogy szerintem nagyon is erős a demon hunter csak sokan nem képesek összerakni egy jó buildet vele, nem látják át rendesen a kasztot és csak a hatred skillekből építkeznek, ráadásul hogy a béta mit mutat normalon az semmilyen szempontból nem mérvadó.
    A tirpák hangnemet hagyjuk, konkrétan azért mert írtam azt hogy “okos tóni”, ezért utána elkezdtél személyeskedni, trollozni és észhuszározni, gratulálok. Ráadásul nem is rád írtam, hanem általánosságban. A 18-hoz pedig adjál hozzá egy tizest, köszönöm.
    A játéktudásomról hidegen hagy a véleményed, miután 2 játékban is stabil magyar válogatott voltam(ebből egyik aréna game), így édes mindegy te mit gondolsz rólam.
    Innentől részemről befejeztem. Ignore.

    Reply

  • avatar

    CyberCat

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#24):[/reply]Támogatom. Én tudok várni, a többiek meg hagy örüljenek végre.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Javaslom a Diablo 3 Wizard Edition holnapi kiadását, aki meg Demon Hunterezni akar, az várjon év végéig. :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@CyberCat (#21):[/reply]Esélyes hogy így van részben, mivel ezeket a skill szerinti változásokat nem lehet szerver oldalról megoldani, hanem nekünk is “kell” patch-t tölteni, így gondolom nem akarják hogy kétszer kelljen letölteni egyszer a teljes játékot egyszer pedig a javított skill részt, de persze ez végül is nem akkora adat hogy gondot okozzon egy patch-nek, de csak efecsengek ne vegyetek komolyan.

    Reply

  • avatar

    CyberCat

    |

    Szerintetek azért késik a closed béta, mert előtte gyorsan megcsinálják ezeket a javításokat – módosításokat? Vagy már elkezdődött a béta, csak az európai fórumon nincs topikja?

    Reply

  • avatar

    CyberCat

    |

    Újabb kék hír a DH változtatásokról:
    Bashiok elmondta, hogy nem fogják teljesen átírni a kasztot, csak megváltoztatják, hogy melyik skill melyik szinten aktiválódik és hogy ne szenvedjen folyton Hatred/Discipline hiánytól. Szerinte ezt nagyon könnyen lehet módosítani, olyan, mint egy Excel táblát átírni.

    Egy béta teszter szerint a problémák:
    – kicsi a skillek hatóköre, a gránátok sebzése túl kicsi, a Fan of Knives hatótávolsága kicsi, a Bola shot elég jó, de késéssel aktiválódik és szintén kicsi a hatóköre. A Chakram a legjobb, amit 13-as szinten megkap, de ennek a röppályája elég kiszámíthatatlan és nehéz vele nagy sebzést okozni
    – 12-es szintig nem generálódik újra a Hatred, miközben a legjobb skillek pont erre az erőforrásra épülnek (a Wizardnál is van hasonló gond, de ott az erős skillek miatt ez mégsem probléma)
    – 14-es szint alatt a Discipline-t használó skillek nem sok sebzést okoznak, így Hatred alapúakat kell használni, de az meg ugyebár elfogy
    – DH még 13-as szinten se tud nagyobb csoportokat gyorsan megölni, alacsony szinteken gyenge karakter

    Reply

  • avatar

    CyberCat

    |

    Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak változtatni. Mivel az eredetit nem próbálhattam ki, ezért az új se lesz furcsa.
    Mondjuk én már hozzászoktam, hogy az elején gyenge a karakterem: a rogue és az assassin se volt egy gyilkológép. De aztán trükkös kis csajszik lettek végül.

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    DH-nál sok képességet lehet olyanra rúnázni hogy rakétákat lő, akár 1200% fegyver sebzéssel. Illetve van olyan képessége amivel tud lőni mozgás közben, vagy elugrik a lövés után ha bárki a közelben van. Nekem pont elég erősnek tűnik így a skill kalkulátor alapján, de nyilván ha ki tudnám próbálni akkor derülne ki hogy milyen.

    Reply

  • avatar

    ujuk

    |

    Ez hülyeség…a DH egyáltalán nem gyengébb mint a wiz xd sőt : D igaz az elején nem a legerősebb lesz, de a normal mód még könnyű lesz, nightmare-re meg egy elég ütős karit lehet kreálni demon hunterből :)

    Reply

  • avatar

    Cherax

    |

    Szvsz a disc et keveset használja, én alig… Lehet ezt próbálják átdolgozni… de a frász sem tudja, h nagy szinten mennyit használná így az ember… Az bizti én nem vettem észre, h gyengébb lenne. (barb,wiz, hoz képest)

    Reply

  • avatar

    Antoh

    |

    [reply]@Jerevinan (#8):[/reply]”…béta nélkül is látszott a skill leírásoknál hogy dh nagyon mazsola lett….”
    Ezt te most komolyan mondod? Anyám borogass…
    Gyerekek ti végig is szoktátok gondolni hogy mit írtok? Kb. a legdurvább kaszt, persze a sok okos tóni zéró aréna game tapasztalattal elkezdi osztani az észt ahelyett hogy belegondolna mi hogyan mivel működik együtt.

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    Elég nagy gáz, ha már a lvl 13 capes béta reviewek alapján balanceolni akarnak, mert hiteltelenné teszi a skill calc.-ban lévő tizedes pontosjegyig megadott skill regeneket/sebzéseket. Másrészt a legbrutálisabb sebzéseket a DH-nál lehet összerakni, ettől még persze low levelen lehet, hogy gyengébb mint a többi. Wizard meg pont forditva, high levelen tűnik gyengébbnek mint a többi class.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    legalább kezdenek vmit. béta nélkül is látszott a skill leírásoknál hogy dh nagyon mazsola lett. továbbá a skillek után nem érzem azt a “DEMON HUNTER” feelinget amit anno a bejelentő vidi adott. mezei enginer stílus jút eszembe. az hogy a szeme fehér alap helyzetben azt hent közbe pirosas-narancssárgás lesz totál érthetetlen :'( amazonba több természet feletti volt mint a dh-ban és még gyengék is a spellek.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@Professor J (#5):[/reply]
    Csak azért linkeltem be, hogy ne legyen sírás, hogy ezért csúszik a béta és a megjelenés.

    Reply

  • avatar

    Antoh

    |

    Gyenge a dh? Lehet, hogy alacsony szinten nem a legerősebb karakter, de olyan buildet lehet rá összerakni high levelen, hogy a wizard sírva bújik el a sarokban, de tény hogy a leginkább skill- és apm igényes karakter ezért csak kevesen tudják majd kihozni belőle ami benne van.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Hiftu (#4):[/reply]Egy szóval nem mondtam, hogy időrabló lenne. Én is kb. ugyanezt írtam le magyarul, mint ami a kékpostban van, amit linkeltél.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@varti (#1):[/reply]Ne aggódj! ;)
    SC2-ben terran lettem. Az első 1-2 patch után még szomorkodtam, de most a sokadik után már röhögök, hogy “na most milyen változtatások borítják fel a jólbevált BO-jaimat?”, mert eddig nem csináltak mást vele, csak orrba-szájba nerfelték…
    Most is már 100%-ban biztos vagyok, hogy Wizát fogok kezdeni, szóval na kit fognak nerfel”getni”?
    :)

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    Szerintem sincsenek jól egyensúlyozva a skillek unlock-szint és resource szintjén. Jó pont a blizznek. A wizarddal meg kellene valamit csinálni, mert szemtelenül nagyokat lő :)

    Reply

  • avatar

    varti

    |

    Én is néztem a beta videókon, hogy a hunti a többiekhez képest gyengébb teljesítményt nyújt. Ám a wizardot meg kissé nerfelni kéne, mert ő meg szerintem jóval hatékonyabb a többieknél.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.