Diablo 3 beta – Patch 5 notes

Darc1n . Béta, Hírek 326

Kiadták az 5. béta patch note-ot ami a v.0.3.1.7728 névre hallgat.

A hivatalos patch note itt olvasható.

Tovább után a patch-note magyarosított változatát olvashatjátok.

Általános /General/:

–  Összes karakter törölve lett, ezen belül az artistan receptek, az arany, és a tárgyak is. (beleértve a közös ládát, és az aukciós házat)

–  A képességek átváltására egy új funkció került be, a „Nephalem Altars” . „Nephalem Altars” jelenleg New Tristram-ban található, ezen kívül az Act 1 kulcsfontosságú területein. Rákattintva az oltárra megnyílik egy képesség ablak, ahol az aktív illetve a passzív képességeidet kiválaszthatod, vagy lecserélheted.

Küldetések /Quests/:
–  A küldetésekből befolyó arany mennyisége jelentősen csökkent.
– A küldetésekből származó tapasztalati pontok számítása a 4. szint után a következő módon számítódik, a mobok száma amit meg kell ölni, nagyon hasonlítani fog a végén kapott értékhez, a szigorú százalékos érték helyett.

Képességek /Skills/:
–  Új passzív képességeket kapott az összes karakter, lásd lentebb részletesen az osztályoknál.

–  Az AOE (Területre ható sebzés) képességek sebzése az összes osztálynál lecsökkent.

–   Az összes osztálynál az egy célpontra ható képességek sebzése növekedett.

–   Minden képesség mostantól a fegyver sebzése alapján skálázódik.

Kezelő felület /User Interface/:

– A játék kezelőfelülete frissítve lett az áttekinthetőség javítása érdekében.

Osztályok /Classes/:

– Barbarian:

  • Aktív képességek:
    • A barbár fury generáló képességek tuningot kaptak: Bash, Cleave, és Frenzy mostantól több fury-t generál,  míg a másik fury generálók kevesebbet.
    • További változások:
    • Battle Rage:
      • Sebzés bónusz lecsökkent 30%-ról 20%-ra.
    • Revenge:
      • Az esély hogy a képesség aktiválódik 10%-ról 15%-ra növekedett.
    • Weapon Throw:
      • Fury költsége lecsökkent 20-ról 10-re.
      • Sebzése 210%-ról 180%-ra csökkent.
  • Passzív képességek:
    • Új passzív skill: Nerves of Steel:
      • 12. szinttől érhető el.
      • A védelmed (defense) az életerőd (Vitality) 25%-ával növekszik.

– Demon Hunter:

  • Általános:
    • Maximum Hatred értéke 150-ről 125-re csökkent.
  • Aktív képességek:
    • Lvl 1 és 13-as szint között a képességek sorrendje ki lett igazítva.
    • Az erőforrás menedzsment jelentősen megváltozott. A képességek mostantól három kategóriába sorolhatóak:
      • Hatred termelő  (Hatred Generator)
      • Hatred használó (Hatred Spender)
      • Discipline használó (Discipline Spender)
    • Hatred termelő:
      • Bola Shot: Termel 2 Hatred.
      • Entangling Shot: Termel 4 Hatred.
      • Evasion Fire: Termel 4 Hatred.
      • Grenades: Termel 2 Hatred.
      • Impale: Termel 6 Hatred.
    • Hatred fogyasztó:
      • Chakram: Költség 10 Hatred.
      • Elemental Arrow: Költség 5 Hatred.
      • Hungering Arrow: Költség 10 Hatred.
      • Rapid Fire: Költség 30 Hatred (kezdetben) és 1.5 Hatred  másodpercenként minden egyes lövés után.
    • Discipline fogyasztó:
      • Caltrops: Költség 8 Discipline.
      • Shadow Power: Költség 20 Discipline.
      • Vault: Költség 10 Discipline.
      • Evasive Fire: Költség 4 Discipline hátraszaltókor.
  • További változások:
    • Bola Shot
      • Egy célpont sebzése 100%-ról 105%-ra növekedett
    • Chakram
      • A sebzése 150%-ról 135%-ra csökkent.
    • Grenades:
      • A sebzése 75%-ról 80%-ra nőtt.
    • Hungering Arrow:
      • A sebzése 115%-ról 145%-ra nőtt.
      • Átszúrás (piercing) esélye ismét fix 35%, a szintnövekedéssel történő skálázódás helyett.
    • Impale
      • Impale kapott egy új effektet, mostantól egy tőrt fogsz eldobni egy íjlövés helyett.
    • Rapid Fire:
      • A sebzése lövésekként a fegyversebzésed 35%-ról a fegyversebzésed 38%-ára nőtt.
    • Shadow Power
      • Támadási sebesség növekedése 50%-ról 30%-ra csökkent.
  • Passzív képességek:
    • Új passzív képesség: Tactical Advantage:
      • 10. szinttől érhető el.
      • Amikor használod a: Vault, Smokescreen, vagy Backflip képességedet az Evasion Fire-rel a mozgási sebességed 60%-al megnövekszik 2 másodpercre.

–  Monk

  • Aktív képességek:
    • Mantrák
      • Minden Mantra feltöltődési ideje (Cooldown) 15 másodperc, és bónusz hatást biztosít az első három másodpercre aktiválás után.
  • További változások:
    • Blinding Flash
      • Spirit költség 50-ről 35-re csökkent.
      • Időtartama 5 másodpercről 3 másodpercre csökkent.
    • Breath of Haven
      • Spirit költség 75-ről 25-re csökkent.
      • Gyógyítás értéke lecsökkent.
    • Crippling Wave
      • A sebzése 120%-ról 135%-ra nőtt.
    • Deadly Reach
      • A sebzése 110%-ról 120%-ra nőtt.
    • Fists of Thunder
      • A sebzése 100%-ról 120%-ra nőtt.
    • Lashing Tail Kick
      • Spirit költsége 25-ről 30-ra nőtt.
      • A sebzése 130%-ról 180%-ra nőtt.
  • Passzív képességek
    • Transcendence
      • A Spirit utáni gyógyítás csökkent.

–  Witch Doctor

  • Aktív képességek
    • Az összes Witch Doctor képesség mostantól fegyver sebzés alapján számítódik, és a castolási sebesség (cast speed) értéke is a fegyver támadási sebessége alapján számítódik.
  • Passzív képességek
    • Új passzív képesség: Circle of Life
      • 12. szinttől érhető el
      • Amikor egy ellenfél meghal 12 yardos körzetben 5% az esélye annak hogy egy zombi kutya automatikusan megjelenik a te oldaladon harcolva.
    • Új passzív képesség: Jungle Fortitude
      • Csökkenti az összes elszenvedett sebzést 20%-al neked és a petjeidnek is.

–  Wizard

  • Aktív képességek
    • Lvl 6 és 13 közötti képességek sorrendje módosítva lett. Mostantól a játékosok a támadó és védekező képességeket váltakozó sorrendben fogják megkapni.
    • Az összes Wizard képesség mostantól fegyver sebzés alapján számítódik, és a castolási sebesség (cast speed) értéke is a fegyver támadási sebessége alapján számítódik.
  • Passzív képességek
    • Új passzív képesség: Critical Mass
      • 12. szinttől érhető el.
      • A kritikus sebzés a varázslataid bevetési idejét (cooldown) 1 másodperccel csökkenti.

Követők /Followers/:

–  Templar

  • Képességek:
    • Guardian
      • Képesség elérhető a 20. szinttől, az 5. helyett.
    • Heal
      • A gyógyító képesség értéke mostantól helyesen sklálázódik.
        Amikor aktiválódik ez a képesség a téged ért gyógyítás mértéke a teljes életerőd  ¼ -ét gyógyulsz 15 másodperc alatt.
      • Csak akkor fog aktiválódni ha az életerőd 50%-alá csökken 67%-ról.
    • Intimidate
      • A lassítás értéke 80%-ról 50%-ra csökkent.
    • Intervene
      • Az Intervene  a Taunt új neve, és mostantól 5. szinten aktiválódik.
      • A taunt sugara 30yardról 10 yardra csökkent.
      • A hatóideje lecsökkent 10 másodpercről 5 másodpercre.
      • Csak akkor fogja használni ha a karakter életereje 50% alá csökken.
      • A bevethetőségi ideje (cooldown) 15 másodpercről 30 másodpercre nőtt.
    • Loyalty
      • Az életerő regenerálása mostantól helyesen skálázódik.

Tárgyak /Items/:

–  Általános

  • A játékosok mostantól 5 Health Potionnal fognak kezdeni
  • A Health Globe gyógyítási hatóideje 5 másodpercről 1.5 másodpercre csökkent.
  • A ládák (chests), oltárok (shrine), és egyéb interaktív tárgyak ( könyvespolcok, és laza kövek) száma jelentősen csökkent az egész játék során.
  •  A vendortól vehető tárgyak szintje a karakter szintjének megfelelő mobok szintjéből eső tárgyaktól legalább egy szinttel kisebb.
  • Egy tárgy szintje mostantól valószínűbb hogy megfeleljen, vagy megközelítse a szörny szintjét, és a helyet ahonnan esik, és a toldalék tulajdonságának szintje sokkal nagyobb valószínűségben lesz a felső tartományban.

– Fegyverek

– Több jelentős változás történt a fegyverek, és a fegyverek sebzésében:

  • A kétkezes fegyverek által nyújtott sebzésbónusz az egykezes fegyverek feletti értéke lecsökkent 15%-38%-ról 1-60 szintig 13%-32%-ra.
  • Wandok támadási sebessége 1.2-ről 1.4-re növekedett.
  • Quivers, Orbs, és Mojo ezentúl növelni fogják a Minimum és Maximum sebzést.
  • Ceremonial Daggers-eken gyakoriabbak lesznek +Mana Regen tulajdonságok.
  • Wand-okon ezentúl gyakoriabbak lesznek a + Maximális Arcane Power tulajdonságok.

– A fegyverek hideg sebzéséből eredendő lassítási érték 3 másodpercről 1 másodpercre csökken.

– Az egykezes számszeríjak, és tőrök mostantól rendelkeznek egy szeparált sebzésmedencével a toldaléktulajdonságok számára.

–  A sebzéseltérés a különböző fegyvertípusok között csökkent.

– Bug javítások

  • Javítva lett az a probléma a Monkok kétkezes fegyvereinél hogy a sebzésbónuszt nem kapták meg.

Szörnyek /Monsters/:

– Általános

  • Egy új Mortar hatást adtak a játékba. A Mortar szörnyek gránátokat fognak dobálni mikor melee távolságon kívül vannak.
  • Lightning bolt sebzése az Electrifieddel erősített szörnyeknél 40%-al csökkent
  • Azok a szörnyek, akik elementáris (Molten, Electrified, stb…)  támadással rendelkeznek, mostantól 50%-ban immúnisak lesznek a saját elementáris tulajdonságukra.
    • Pl: A Molten szörnyek 50%-al kevésbé sebződnek a tűz hatására.
  • Wretched Mothers az Act1-ben mostantól egyidőben csak egy zombit fog idézni.
  • Treasure Goblins mostantól immúnisak a félelem (Fear) hatásokra.

– Bossok

  • Skeleton King
    • Whirlwind sebzése 100%-ról 300%-ra növekedett.
    • Cleave sebzése 80%-ról 100%-ra növekedett.

Gyártás /Crafting/:

– Kézművesek (Artistans):

  • Kovács (Blacksmith)
    • A kovács mostantól Fist weaponnal, és tőrök gyártásával fognak kezdeni.
    • A kovács szintezés, és gyártható receptek fejlesztést kaptak.

–  Tárgyak /Items/:

  • Pages of Training esésének esélye mostantól lvl6-ról indul lvl8 helyett.
  • Az esély hogy a Magic és Rare itemek beolvasztása  (salvage) egy magasabb szintű gyártó alapanyagra 1%-ról 5%-ra növekedett.
  • A beolvasztott kék tárgyakból mostantól 1%-os eséllyel Legendary szintű gyártó alapanyag kerül ki.

 

 

Update:

Most érkezett a hír a Blizzard hivatalos twitter csatornájára hogy a:

  • A Cauldron of Jordan többé nem érhető el a béta contentben. A játékosok a játék egy későbbi szakaszában fognak hozzájutni.

A hírrel együtt frissült a hivatalos patch-note is.

 

 

 

Comments (23)

  • avatar

    Cherax

    |

    [reply]@Radoxx (#22):[/reply]Még mindig könnyű, de lehet érezni, hogy erősebb! Élvezhetőbb szvsz… De az összes pályán lehet érezni azt a minimális erősítést amit a mobok kaptak. Egyáltalán nem vitték túlzásba ha erre vagy kíváncsi! :)

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@Ultratomi (#21):[/reply]No igen, de azért valahol kapcsolódtunk a játékhoz is a témafelvetés (leg)elején :D

    Amúgy a Skeleton King a neki megfelelő szintű hősökkel nagyon könnyen ölhető volt eddig? Ez a mostani tuning mennyivel tette nehezebbé az ellene való harcot?

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Radoxx (#20):[/reply]Talán egy iciri-picirit eltértünk a diablo 3 ötödik patch témától. :)

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@Genthor (#18):[/reply]Ott a nyertes! Anubisz Nagyúr az személyesen, nagy kedvencem :)

    És a pontosság kedvéért tegyük hozzá: ez az “állapota” már a felemelkedés utáni, tehát amikor általa bizonyítást nyert, hogy egy gonosz is felemelkedhet – még ha ez nem is teljes az esetében, mert kötődik az anyagi világhoz is -, nem csak a “puhány” Ősök.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Genthor (#18):[/reply]Én azt hittem legalább Anonymus az! O_o

    Reply

  • avatar

    Genthor

    |

    [reply]@Radoxx (#17):[/reply]Csillagkapu – Anubis

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@Darc1n (#16):[/reply]Várjuk szeretettel, és letölthető formátumban is tehetnél fel ha lesz rá lehetőséged, pár videót!
    Amúgy nagyon tetszik az avatarod. Van némi hasonlóság a kettőnké között, bár az enyém másik környezetből származik. Apropó egy kis találós kérdés: tudja esetleg valaki, hogy az avatarom honnan származik és kit ábrázol? :)

    Reply

  • avatar

    Darc1n

    |

    [reply]@rockefeller (#13):[/reply]Hmm, ez igaz, lehet letolok majd pár adást megint és átbeszéljük a változásokat is ^^, de leghamarabb csak vasárnap vagy jövő héten.

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Azért jó látni, hogy nem pihennek a srácok és szépen fejlesztgetik/javítgatják a játékot.
    A most látott skill változások nem tűnnek rossznak, bár ezek nem annyira mélyreható dolgok, hanem inkább finomítások. A Monk továbbra is a kedvencem, alig várom, hogy kipróbálhassam :)

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    Hát ez a skill swap… Kifejtettem a véleményemet róla hivatalos fórumon, és nem tudom mennyire lesz ez a megoldás jó… jobb lenne az out of combat verzió…

    Amúgy a a bug javítások/ általánosban a gránák szerintem jobban néz ki ha gránátok :)

    szerk:
    Köszi javítottam.
    Hamu

    Reply

  • avatar

    rockefeller

    |

    Szerintem is . Ha már törlődik az összes karakter Darc1n is újrakezdhetné a streamelést

    Reply

  • avatar

    ady04

    |

    már csak egy jó kis stream kellene, hogy meglássuk gyakorlatban… szerintetek?

    Reply

  • avatar

    drmilo

    |

    [reply]@Rayzen (#10):[/reply]Google translater kb jol leforditja, csak javitgatni kell a spellek neveit

    Reply

  • avatar

    Rayzen

    |

    Magyar fordítás mikorra lesz kész?

    Reply

  • avatar

    rockefeller

    |

    [reply]@ (#7):[/reply]Kösz

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    ahh az antialisinget már belehet kapcsolni a diablo 3 ban :P

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@rockefeller (#6):[/reply]Estére fent lesz körülbelül magyarul is, már nekiálltam.

    Reply

  • avatar

    rockefeller

    |

    Nagyon örülnék ha lefordítanátok azoknak akik nem tudnak angolul . Előre is kösz

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    [reply]@Trafó (#4):[/reply]A Monknál lyjen kisebb változtatások állandóan lesznek mert, szerintem az az a kari ami vagy túl erős vagy túl gyenge, de a középutat nagyon nehézlesz eltalálni.

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    Úgy látom a monkon erősítettek. :D Ennek örülök. :D

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    Azért úgy tűnik a démonHunter nek lassan találják meg az egyensúlyát.
    Ez pedig
    “All Wizard skills now do damage based on your weapon damage and cast at a speed based on your weapon attack speed.”

    Érdekes… lehet inkább kellene rendelni a fegyverekhez ,vagy bárakármi eszközökhöz egy értéket “mágikus sebzés + , és varázslás sebesség a fegyverrel a kézben” ami alapján sebez, ami nem mindig lenne egyenlő a fizikai sebzéssel. De ők tudják biztos jó egyensúlyt állítanak be ide is.

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    [reply]@Cherax (#1):[/reply]Jaja, meg a gombok is másabbak lettek :D

    Reply

  • avatar

    Cherax

    |

    Jól dolgoztak a srácok! Sok mindent beletettek amit hiányoltam! Bug ok ról még nem tudok nyilatkozni, majd pár nap múlva! :) Majd el feledtem, a zene már a menüben is sokkal jobb! :) Nekem nagyon bejön a hangulata!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.