Jay Wilson hírei

Hamu . Béta, Hírek 1085

Kikerült a battle.net-re a tegnap megígért Jay Wilson beszámoló. Súlyos változások történtek a játék itemizációja, és a karakter tulajdonságok terén, az eredeti cikket a batte.net-en elérhetitek. Ezek a változások, mind bekerülnek a hamarosan kikerülő 10-es beta patch-be. Következzenek a főbb változások.

Scroll of Identification:
Maga a  Scroll of Identification kikerült a játékból, az indoklása következő volt. A játékban talált tárgyak azonosítása, mindig is egy izgalmas dolog volt a Diablo játékok során, ezt most sem szeretnék eltüntetni, de nem érzik annak a szükségét hogy valamilyen fizikai tárgy legyen szükséges ehhez a folyamathoz. mostantól elég ha a karakter jobb likkel kattint  atágyhoz, ezután a karakter néhány másodpercig vizsgálja, és beazonosítja a tárgyat.
Még egy megjegyzés ehhez, mostantól, minden tárgy beazonosítatlanul kerül a hátizsákunkba, ezért mindet nekünk kell beazonosítanunk.

Dedikált potion gomb:
Ezentúl a 4 skill hely mellett a potion kapott egy dedikált helyet, mégpedig alapbeállításként az 5. gomb helyét. Ez azért volt fontos, mert a játékosok is tisztában vannak, a potion rendszerrel, ami nem támogatja, hogy sűrűn használjuk őket, de vészhelyzet esetén, muszáj hogy könnyen elérhetőek legyenek, ezért kapott egy dedikált helyet a skillbáron a potion.

Mystic Artisan:
A fejlesztők szerint a jelenlegi Mystic rendszere nem hozta azt a színvonalat amit elvártak tőle, az Enchantok unalmasak voltak a gemelés után. Ezért visszakerült egyelőre a tervezőasztalra. Egy új rendszer beillesztése hosszú ideig tartott volna, ezért kényszerültek a Mystic kiszedéséhez. Amit a játék egy későbbi szakaszába remélhetőleg újra be fog kerülni a játékba.

Cauldron of Jordan, Nephalem Cube, Stone of Recall:
Az eddigi dizájn, miszerint törekedjünk, a megszakítás nélküli hentelésre úgytűnik megváltozott, Jay Wilson szerint jó néha-néha, kis szünetet tartani, amikor a bezserzett tárgyainkat azonosíthatjuk, ha kell a skilljeinket megváltoztathatjuk, és beszélhetünk a városlakókkal is, ezért szüntették meg a Cauldron of Jordan-t és a Nephalem Cube- ot. A Stone of Recall-t átnevezték Town Portallra, ami a skillbáron kapott helyet, ezzel gyorsan visszajuthatunk a városba.

 

Town Portal

Salvage:
A Nephalem Cube eltávolítása után, valakinek el kellett látnia a Salvage funkcióját, és erre a kovács tűnt a leglogikusabb választásnak, így mostantól ő fogja a tárgyainkat Salvage-ni.

 

Salvage


Common tárgyak:
Azon kívül hogy a fehér tárgyak Salvagelésével kapcsolatban itemizációs kérdések merültek fel, a fő szempont a Nephalem Cube eltávolítása volt, így ezentúl a tárgyaknál, sokkal jobban fog érvényesülni a Diablo II-es modell, miszerint nem kell mindent felszedni, és megmarad a tárgyeső, így esetleg több fehér tárgy is eshet a szörnyekből.

Karaktertulajdonság változások:


Strength, Dexterity, Intellect, és Vitality, vagyis a fő karaktertulajdonságok, módosításokon mennek keresztül.
Minden tulajdonság más-más értékeket fog növelni:

Strength : Barbár sebzés, Armor

Dexterity: Demon Hunter sebzés, Monk sebzés, Dodge

Intellect: Wizard sebzés, Witch Doctor sebzés, Health Globe-ok gyógyítási értékének nagysága

Vitality: életerő

A Defense, Attack, és Precision képességek megszűntek. Az Armor fogja átvenni a Defense szerepét, ezzel lehet majd csökkenteni a beérkező fizikai sebzést, és a kritikus találatok esélyét. Ezek a változások, még nincsenek teljesen kiforrva, ezért folyamatosan dolgoznak rajta.

UI változások:
A Cauldron of Jordan, Nephalem Cube, Stone of Recall kikerülés után, az UI is megváltozott, többek között a karakter értékek is itt kapnak mostantól helyet.

 

Ui

A Fő oka változásoknak, egy letisztultabb szebb, és jobban használható, és sokkal élvezetesebb játékmenet kialakítása volt. Ezek a változások a 10-es beta patch-be be fognak kerülni, ami a napokban fog élesedni. Sok munka van még hátra, és néhány funkcióval, még mindig nem elégedettek a fejlesztők, ezért készülhetünk, egy másik nagyobb rendszerváltozásra, ami főként a skilleket, és a rúnarendszert fogja érinteni. Ez a rendszer, még nincs bemutatható állapotban de, Jay Wilson reméli hogy hamarosan ezekről a változásokról is adhat információkat.

Összegzésként elmondja még, hogy ők egy olyan játékot akarnak kiadni, ami évek múlva is olyan élményt fog jelenteni a játékosoknak, ami bőven kárpótolni fog mindent. A cél még mindig a következő, nem elég felnőni az elvárásokhoz, hanem azokat túl is kell szárnyalni, a játék megjelenésekor.

Forrás: battle.net

Comments (108)

  • avatar

    Tristram

    |

    “Ezek a változások, mind bekerülnek a hamarosan kikerülő 10-es beta patch-be.”
    Lehet én értettem félre, de úgy értelmeztem, hogy a lötyiknek szánt dedikált gomb annyira új, hogy a mostani 10-es patch-ben az még nem lesz benne.
    “Strength : Nyers fizikai sebzés, Armor”
    Ezt elírtátok, mert nem szimplán a fizikai sebzést növeli, hanem a Barbár sebzését (ahogy másik statok meg a másik kasztos sebzését). :)
    Ja, meg nem úgy volt, hogy a common cuccokat egyáltalán nem lehet salvagelni? (Ej de szép magyar szó.)

    Amúgy jobban átgondolva már tetszenek ezek az megoldások. Kíváncsi vagyok, a skill/rúna rendszerből mit hoznak ki.

    A gyors fordítást meg köszi! :)

    Reply

  • avatar

    BalogV

    |

    Hát ezt nem hiszem el!!!!! Talán jövő ilyenkorra kijön :( mennyit pöcsölnek már vele, akkor osszanak mindenkinek béta kulcsot aztán mehet az ipari tesztelés, és akkor akkor több hibára is fény derülne mert több szem ugyebár többet lát :D

    Reply

  • avatar

    xvoraz

    |

    Ezek közül a legfontosabb infót, hogy a skill/rúna rendszeren még dolgoznak!!! Ezért nem tudják kihozni. A Townportal, meg nephalem cube, meg tárgyak csak hab a tortán, ettől még lenne release date, majd megpatchelik később, (tuti lesz, még sok patch de ezt már megszoktuk) de a skill rendszer az egész játék lelke, azt azért közel tökéletesre kell csinálni, amennyire lehet. Ez nem útolsó simítás egy textúrán.

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Na pár hete volt egy kis vitám máshol erről a csúsztatott kiadásról és ezekkel most az fog történni, hogy ebből nem hiszem lesz első negyedév. Ez a tökéletesítgetés szerintem már nem kevés embernek megy az agyára. Igen dolgozgatnak rajta nem dolgoznak! A másik, ezek a változások vajon mennyi újabb bétakulcs kiosztását fogja eredményezni, meg mi értelme volt így ennek az egésznek?? Mindenki azt várná már mikor mondanak egy időpontot, de nem az, hogy ezt mondanák kész! Igen visszaneveztek dolgokat meg visszaalakítottak oda ahol a d2 Town portal, az új skilleket “megszűntették” Szóval szépen vissza lesz butítva minden és csak grafikus ujdonságot fog látni a közönség lassan, vagy ha így folytatódik azt sem… Grat Blizz!

    Reply

  • avatar

    mazli

    |

    [reply]@Njeroe (#44):[/reply]ha karácsonyi ajándék lesz. akkor leraklak a dunába süllőtartásnak. :o

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Nem kell rögtön idegrohamot kapni azért, mert változtatnak valamit a játékon. A Blizzard rossz játékot még nem adott ki, ha valami új ötlettel, vagy változtatással állnak elő, annak általában oka van, és olyan emberek fejéből jött ki, akik hónapok / évek óta azon agyalnak, hogy miként lehet ezt a játékot jobbá tenni.

    Előbb inkább próbáljátok ki a játékot, és nézzétek meg, hogy milyen. Majd ha nem tetszik, akkor lehet sírni, de előre tök értelmetlen.

    Reply

  • avatar

    Njeroe

    |

    Már alig bírom kivárni hogy (idén?) karácsonykor játszhassak vele…

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    Valószínűleg tényleg maximalisták, de hogy agyhúzásban is, az biztos :-)

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@JSaN (#41):[/reply]Ez igaz, csak ugye szegény fejlesztők kénytelenek a béta alapján dönteni. Ha élesben tényleg kakibb lesz így a játék, akkor majd tuti visszakapjuk a cuccokat egy patch formájában. Vagy legalábbis változtatnak a rendszeren.

    Reply

  • avatar

    JSaN

    |

    [reply]@Tristram (#40):[/reply]Lehet hogy igazad van, de vegyuk figyelembe az egy hianyos beta max lvl13-as szintig. Lehet mar annyiszor vegig toltak es nem lenyeges dolog a betaban, igy ott hagytak.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@JSaN (#36):[/reply]Már eddig sem teljesítettek 100%-os szolgálatot. Elég sok béta videót megnéztem, és többségében a játékosok simán otthagyták a cuccok nagy részét, akármilyen egyszerű is volt bezúzni őket alapanyagért/aranyért. Gondolom ez a fejlesztőknek is szemet szúrt.

    Reply

  • avatar

    budoslab

    |

    [reply]@jadi.richard (#34):[/reply]Az lényegtelen melyik oldal.Én most épp azt olvastam el.Amúgy meg a tekercses szisztéma is ugyanez volt.Jobb klikk a könyvre aztán az itemre és megtudod mi az.Nem mind1, hogy az “indentify book” az invetory-dba(fölöslegesen foglal helyet) van vagy egy ikonként szerepel?Az érzés ugyanaz lesz, hogy most egy sapkából shako vagy peasant crown lesz belőle példának okáért…

    Reply

  • avatar

    Songi

    |

    Szerintem jó, hogy a Cauldron of Jordan-t és Nephalem Cube-t kivették, mindig is szeretettem egy kicsit szusszani egy biztonságos helyen végig nézni a lootolt dolgokat, számolgatni melyikkel is lesz picivel erősebb a karakter. Egyet értek Jay-el, hogy kicsit egyhanguvá tette a játékot.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@jadi.richard (#34):[/reply]A D1-ben és D2-ben már annyi identify tekercset elolvastak a hősök, hogy már fejből nyomják az azonosító varázslatot. :D Viccet félretéve, engem meg pont zavart a tekercs léte, mert mindig akkor volt belőle hiány, amikor a legnagyobb szükség volt rá.

    Reply

  • avatar

    JSaN

    |

    [reply]@NxAlex (#35):[/reply]Pontossan, ezt akartam en is irni.
    AH egyik kereskedesi ezkoze az arany lesz, aki sokat akar az dolgozzon meg erte. Ne pedig minden be craftolni utkozben.

    Reply

  • avatar

    NxAlex

    |

    Egyébként a Cauldron of Jordant, szerintem azért vették ki, hogy csökkentsék az arany inflációját hosszútávon, mert így több meló lesz aranyat szerezni.
    Valószínűleg a Nephalem Cube-ot is ugyanilyen szempontok miatt vették ki.

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    [reply]@budoslab (#30):[/reply]Minek olvassuk a diablofans.com-ot amikor az eredeti diablo3.com-on is fent van ? igen én írtam a tekercs miatt és akkor mi van ? nekem igen is hiányzik jó volt az összes részben és teljesen hülyeségnek tartom hogy kivették és helyette egy sima jobb klikk és kicsit vársz és megtudja a karid hogy mi is van a kezében

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    Mindenki duel ben intézze el ha kijön a game! Ennyi! :-)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Mielőtt kitörne az apokalipszis, csináljatok pár jógalégzést, és nyugodjatok le kicsit.
    Nem olyan szörnyű mint amilyennek látszik.
    A hozzászólásokat még nem olvastam el, de sejtem mekkora most a méreg és a pánik, szóval csak nyugalom.

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    [reply]@Ray (#28):[/reply]Én nem azt mondtam,hogy csak ezért:-)
    Mellesleg eszem az van elhiheted.:-) Ha meg nem tetszik az észjárásom perelj be érte. Viszont addig tessék olvasgatni és trollkodni…

    Amúgy világbéke! :-))))

    Reply

  • avatar

    budoslab

    |

    Valaki venné a fáradtságot és elolvasná Xvoraz linkjét ( http://www.diablofans.com/news/1059-system-changes/ ) akkor rájönne, hogy nem hiába csinálják ezeket a változtatásokat…Ha pedig nem tudsz angolul akkor várjál egykét órát míg lefordítják az egészet.Nem is értem, hogy addig minek kiakadni ameddig egy 5soros “infómorzsának”(amiből ilyeneket vesztek ki hogy nincs identify..írta valaki is, hogy nem lesz?!Csak annyi van oda írva, hogy kiveszik a scrollt.) vagy tudatában….

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    [reply]@Drez (#26):[/reply]Miután kommenteltem elolvastam a Diablo3.com-on és akkor is zavar mert rohadtul semmi bajom se volt a kis tekercskével ugyan úgy mint a D1 ben és a D2 ben is nagyon szerettem ! És nem esett nehezemre megvenni !

    Reply

  • avatar

    Ray

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#24):[/reply]Jah mert 1 D3 kieget amibe beleraknának új szinteket, új képességeket, új helyszíneket talán még 1 új kasztot is biztos mindenki a mysticért meg a Cauldron of Jordanért venné meg… legyen már eszed.

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Snake
    43 seconds ago
    ”So we’ve decided to remove the Cauldron of Jordan and Nephalem Cube” wtf ? u are killing one of your best ideas. Now we will go back all the time just because sux items to savage. wtf ?

    And scroll of identification , I always thought u have a paper with information to discovery what the item is for and now we have this knowledge ? so why this ? We just click and boom. Easy and without logic

    Reply

  • avatar

    Drez

    |

    [reply]@jadi.richard (#18):[/reply]El kéne olvasni az eredeti hírt mielőtt nekiálltok panaszkodni.

    NEM TŰNT EL az indentification, ugyan úgy unidentified cuccok fognak esni. Csak a scrollt vették ki, mivel egy fölösleges macera, mostantól simán jobbklikkeled az itemet és egy rövid casttal a karaktered minden segédeszköz nélkül szemügyre tudja venni a tárgyat, hogy mi is az.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    Hé, nyugalom! Ez a hír csak egy nagyon zanzásított kivonat, ne ítélkezzetek ezek alapján, mikor fogalmatok sincs, mi van a dolgok hátterében. Nem kell anyázni, meg sírógörcsöt kapni, nem kell összeesküvés elméleteket gyártani, várjátok meg a teljes fordítást, utána majd rájöttök, hogy jók ezek a változtatások. Eleinte nekem is piszkálta a csőröm, de elolvastam, hogy miről is van szó, és már nem zavar egyik módosítás sem. :)

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    Azért veszik ki,hogy a kiegbe berakhassák és még több pénzt bezsebeljenek….

    Reply

  • avatar

    Ray

    |

    “Cauldron of Jordan, Nephalem Cube – búcsúzzunk tőlük”
    Hát én ennek speciel örülök. Totál elvette a vendorok értelmét h van 1 edény a karakter lapodon amit bármikor bárhol használhatsz mint instant vendor. Azt, hogy ne kelljen annyit utazgatni a városba meg lehet oldani 1 kényelmesen nagy táskával és kész, salvagere meg ugyanott van a BS. Amúgy a 2-ben csak azért kellett annyit szenvedni mert minden komolyabb cucc nagyon nagy helyet foglalt, voltak alap cuccok amiket magadnál kellett hordanod, kb örültél ha a táskád negyedét tudtad pakolásra használni… Ezt javítsák ki és szevasz.
    Az egyetlen ami miatt ez az egész lehangoló, hogy nagyon úgy fest ebből még nem mostanában lesz játék ha ilyen szinten kezdik el újraépíteni.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    Ezek szerint senki nem élte meg egy Blizzard játék bejelentését, és nem várt éveket a megjelenésre.

    Ezen változtatások többsége nem nagy dolog. Egyedül a Cauldron of Jordan hiánya lehet kellemetlen a játékos számára, de ezek mind olyan dolgok, amik annyira keveset nyomnak a latba, hogy nagyon. Új gomb a potion-ökre, nagy cucc, ID tekercs helyett jobb klikkelni kell egy itemem, semmi extra, és még sorolhatnám. Ezek a változtatások nem tolják hónapokkal a megjelenést…

    És akkor az aprók.

    “hát ne mááááááááááá, most tényleg eladják a cauldron of jordant, hogy majd 5 percenként rohangáljunk tárgyakat eladni?” — Ha minden szemetet felveszel, akkor rohangálhatsz 5 percenként, de egész biztosan nem ez lesz az általános, maximum az első 1-2 hónapban. Diablo 2-ben sincs ilyen, és kb sosem volt.

    “Vissza a kályhához…” — Ha szerinted ezek a változtatások alapvetően befolyásolják a gameplay-t, akkor eddig még egy Diablo III-hoz köthető hírt sem olvastál el.

    “E NEEEEM és akkor Misticet kiveszik,mi az anyámért rakták bele,tervezték bele évekig akkor…” — Ez nagyon nem így működik. Az egy dolog, hogy kitalálták a rendszer, megalkották és implementálták is, ám csak hosszú, teszteléssel eltöltött hónapok után derül ki, hogy mennyire volt jó választás. Elég csak visszagondolni a Diablo II rúnaszavaira az 1.10-es patch-ből, Enigma, CTA, Spirit, és még sorolhatnám, marha jól hangoznak a rajtuk lévő tulajdonságok, csak éppen mocskosul megkönnyítik a játékot. Erre nem derült fény, egészen addig, amíg nem kezdték el tömegek használni ezeket az itemeket, amíg nem jelentek meg a Hammer Paladin botok, és nem lettek értéktelenek a unique tárgyak, és ez a folyamat sem két nap volt.

    A játékfejlesztés nem olyan, mint felépíteni egy legó házat, ahol tudod, hogy a kis zöld alap 10 * 10 cm-es, és arra kell alkotnod valamit, itt minden folyamatosan változik, egy apró változtatástól is borulhat az addig tökéletesnek hitt egyensúly, és kiderül, hogy amit jónak hittek, valójában nem jó.

    Plusz azt se felejtsük el, hogy itt egy olyan játék folytatásáról van szó, amit milliók várnak, és ha 3 millió embernek bejönnek a változtatások, amit a második részhez képest eszközöltek, másik 3 milliónak nem fognak, próbálják összemosni a két tábort, hogy méltó utódja legyen a D2-nek a folytatás. Elég itt ránézni a hozzászólásokra, nincs olyan post, ahol ne kezdenének el sírni valamiért, mert nem jó, a Blizzard béna, nem ért semmihez, meg amúgy is elmehetnek a picsába, mert biztos kész van már a játék, és mi a fakkért nem adták ki már 58 évvel ezelőtt.

    Akkor lesz kész, ha kész lesz, nem hamarabb, nem később. Ha valakinek nem tetszenek a változtatások, az meg vegye meg a Call of Duty: Modern Warfare 3-mat, garantálom, hogy a második részhez képest olyan minimális fejlődést fog tapasztalni, ami nem fogja összezavarni a játékról (és az egész sorozatól) alkotott képét.

    “én is imádtam mindig,vajon milyen lesz a tárgy…főleg ha kiesett a death fantom ÚRISTEN vagy Griffon sisak,ilyen tárgyaknál egyszerűen izgul az ember,most meg azonnal látom,semmi meglepetés nincs kindertojás ((” — ez ugyanúgy meglesz, sőt. Most az a rendszer, hogy jobb klikkelned kell egy tárgyon, majd elindul egy kis timer, mutatja, hogy mennyi idő kell a tárgy felismeréséhez, ilyenkor a karaktered vizsgálja az adott itemet. A Diablo II-ben, nyomtál egy ID tekercset, és egyből megkaptad. Most még picit várnod is kell előtte.

    “Hiába írja mindenki vagyis itt jó páron hogy jaj de jó hogy foglalkoznak vele meg csak hagy csinálják mert így legalább nem adnak ki rossz játékot !!!!!!! Majd csak figyeljétek meg kijön a játék még aznap vagy másnapján jön egy hatalmas nagy Patch ami ezt meg azt javít rá egy hétre megint jön és utána megint jön és ez így megy végig !” — Ez minden játéknál így megy, a Diablo III pedig egy online játék, természetes, hogy menni fog a toldozás. A Puding próbája az evés, Teljesen más az, hogy belsős körülmények között tesztelik százan, vagy a megjelenés napján kétmillióan, egy héttel utána meg négymillióan, könnyebben előjönnek olyan rejtett hibák, amik létezéséről nem is álmodtak, nem is tudtak, nem is gondoltak volna rá. Elvégre több millió tesztelő fogja megkapni a játékot. Ez nem olyan, mint a bot, hogy van két vége, és akkor tudod, hogy az egy bot. Itt programozni kell, és sosem tudod, hogy X cselekedet nem okoz-e gondot Y programkódban, főleg akkor, hanem is gondoltál arra, hogy a kettő között lehet bármilyen kapcsolat.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@jadi.richard (#16):[/reply]igazad van,én is imádtam mindig,vajon milyen lesz a tárgy…főleg ha kiesett a death fantom ÚRISTEN vagy Griffon sisak,ilyen tárgyaknál egyszerűen izgul az ember,most meg azonnal látom,semmi meglepetés nincs kindertojás :(((
    de ennyire megvariálni valóban nem értem miért kellett,vagy ne lettek volna benne és nem lázadna senki! és egyszer 1 kiegészítőben előjöttek volna ezek a cubek pl és mindenki HAPPYYYYY,most így lemondtam a Diablo3-ról jó időre,képtelenség,hogy megjelenlen Q1-ben

    Reply

  • avatar

    Peppino

    |

    Átestek a ló túlsó oldalára!

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Chob (#17):[/reply]szerintem azt amit én :D fájdalmat :D erős, szúró, égő fájdalmat…

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Hiába írja mindenki vagyis itt jó páron hogy jaj de jó hogy foglalkoznak vele meg csak hagy csinálják mert így legalább nem adnak ki rossz játékot !!!!!!! Majd csak figyeljétek meg kijön a játék még aznap vagy másnapján jön egy hatalmas nagy Patch ami ezt meg azt javít rá egy hétre megint jön és utána megint jön és ez így megy végig !

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    Azért ez után a hír után belegondoltam kicsit, hogy a diableard fanatikusok mit élhetnek át :D

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Tudtam hogy ennyire szarságokkal basszák el az időt ! De most komolyan minek rakták bele és most meg mégis minek veszik ki ezeket a dolgokat ? Meg mégis mi a franc az hogy az ismertető tekercset kiveszik ???? -.- Az egyik kedvencem volt hogy esett valami tárgy nem ismertem és “júj vajon milyen lehet milyen bónuszokat kapok ? És akkor tök jó volt a Diablo 1 és a 2 és a kiegben felismertetni a tárgyakat és megtudni hogy mit is ad”Még a nevűk is változott ismertetés után!Jah meg már lassan fél éve mondta ez a f.sz hogy kész a játék elejétől a végéig játszható és akkor fél év után ilyen szarságokkal telik el az idő hogy a jó és új dolgokat kiveszik a játékból ! Én személy szerint nagyon ideges lettem e cikk és változások elolvasása után….mert szánalmas amit csinálnak !

    Reply

  • avatar

    xvoraz

    |

    [reply]@Kenny (#11):[/reply]olvasd el a linken, amit ez előző postba raktam.

    Egyébként sztem a Blizz teljesen korrekt. Minden nagyobb változtatásnál egy ilyen részletes leírást ad közre, ahol mindig elmondják mit miért csináltak. Sztem ennél jobban a kommunikációt nem lehetne csinálni.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Hát, eleg fura, hogy csomo érdekesnek tünő fejlesztést kivesznek, meg az is, hogy a tulajdonságokat is át kell variálni.

    [quote]Számomra az az egész azt sugallja, hogy valamit nagyon elnéztek a fejlesztés közben. Valószínű még jóval korábban. Egy ilyen komolyn céghez méltatlan viselkedés ilyen szinten húzni a játékosaik agyát.[/quote]

    Én a wow 4.0 patche ota már semmin sem lepődök meg. Két év fejlesztés, ki tudja mennyi alfa, béta teszt alatt nem vette észre senki, hogy az össze közelharcos karakter használhatalan lett. 24 órán belül jött egy hatalmas módosítás, majd utána szinte minden nap volt valami heteken át. Mintha semmi teszt nem lett volna.
    Lehet, hogy D3-mal is valami ilyesmi van, de persze nem értem, hogy miért, mert már ki tudja mennyi ideje fejlesztik. Ha meg tényleg nagy változások lesznek és megjelenik 2 hónap múlva, akkor annak jó vége nem lesz.

    Reply

  • avatar

    potilaszlo

    |

    Egyébként lehet nem fog ez az egész változtatás olyan sok időt igénybe venni. Lehet csak pár hetet tol a releasen. Most beleteszik egy peccsbe és 2 hét múlva egy másikba aztán megnyugszanak. Valószinű nem most találták ki ez az egészet hanem hónapokkal korábban. :) :(

    Reply

  • avatar

    mazli

    |

    [reply]@xvoraz (#8):[/reply]Igazad van. Tök örülne neki mindenki ha 16 év alatt megcsinálnák perfektre…. ez már szánalom lassan

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@xvoraz (#8):[/reply]de, ez nem így működik, magyarázzák meg hgy miért…ugyanis nekünk csinálják a játékot és én tudni szeretném ugyan mi a pöcsért veszik ki mikor eddig mindenki akit ismerek annak tetszett a jordan és a cube ötlete is benne -.-

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    ennyire mérgesnek még soha nem éreztem magam egy d3-ról szóló post után sem -.-
    mintha most akarnának egy gyereket visszatuszkolni az anyjának a méhébe -.- fuck blizzard

    Reply

  • avatar

    mazli

    |

    hát ez fantasztikus!

    Reply

  • avatar

    xvoraz

    |

    Itt bővebben:
    http://www.diablofans.com/news/1059-system-changes/

    Bár én is szeretnék már játszani vele, a leírásból kb kitűnik milyen fázisban van a játék. Szerintem a lényegi dolog, ami miatt release date sincs: a rúna és skill rendszer csiszolása. És szerintem igazuk van, inkább legyen jó, mint legyen gyorsan kint. Ez a csiszolgatás és hatszor átdolgozás, dolgok betétele, szükség esetén kivétele különbözteti meg a Blizz játékokat az egyéb játékoktól. Mellesleg aa miért tették be és most miért veszik ki a mysticet/cubeokat: szerintem mindenki a saját munkájában is tapasztalhatja, hogy amit elképzel az elején h milyen jó ötlet, később amikor “helyzetben” kipróbálja láthatja, hogy mégsem volt olyan jó ötlet. Szerintem ez simán belefér, és mennyivel jobb, h nem húzzák ezzel az időt.

    Reply

  • avatar

    jeneas

    |

    Vissza a kályhához… A CE-re elrakott ezreseim úgy látszik még jó pár hónapig biztonságban pihenhetnek…

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    Na 1 év múlva ugyanitt srácok :D

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    ezek a cubek eddig benne voltak és a játék elméleti megjelenése előtt mi ösztönözhette őket,h KIVESZIK?!! milyen ötletes volt,hogy ne a városba járkálással teljen az ember ideje folyton,DE NEEEEM és akkor Misticet kiveszik,mi az anyámért rakták bele,tervezték bele évekig akkor…vagy majd kiegészítővel Juhú belerakják ezeket,jaj de frappáns lesz (utóbbit tudom legjobban elképzelni-.-)

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Tristram (#1):[/reply]hát ne mááááááááááá, most tényleg eladják a cauldron of jordant, hogy majd 5 percenként rohangáljunk tárgyakat eladni? de most komolyan ez miért jó? Mysticet kiveszik? miért ? :'( azt hittem 1 -2 hónap és itt van a játék, és erre megint egy csomó fura változtatás megy végbe…
    ez a játék már soha nem lesz kinnt, mindig csak csinosítják, fejlesztik, elbasszák
    szomorú és demotivált vagyok

    Reply

  • avatar

    potilaszlo

    |

    Számomra az az egész azt sugallja, hogy valamit nagyon elnéztek a fejlesztés közben. Valószínű még jóval korábban. Egy ilyen komolyn céghez méltatlan viselkedés ilyen szinten húzni a játékosaik agyát. Mivel ezt azért ők is érzik nem véletlen hogy ekkora változtatásokat terveznek. Valami nagy probléma lehet a játékkal.

    Egyébként minden érvükkel egyet értek azonban ezeket a köröket már akkor le kellett volna futni mielőtt bejelentették a játékot. Ez így akárhogyan is nézzük ciki.

    Reply

  • avatar

    Huskotabagó

    |

    …. meg a játékot ki sem adják – Jaynek nem tetszik ;-] Egyúttal Metzent meg elbocsájtják.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    Hát, eddig nagyon nem tetszik a dolog, főleg a Cauldron of Jordan és a Nephalem Cube törlése, a többi még elmegy. Kíváncsian várom a részleteket. Ja, meg amúgy a Stone of Recall is megszűnt, helyette lett egy gombocska a menüben.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.